maar hub wil in elk geval met zijn drietjes op zomervakantie!
over daarna heeft hij geen voorwaarden gesteld haha :inlove: :silenced: sssssst :silenced:
Faizaa, ik wens je alvast een fijne nacht. Deze mama gaat met Yvan op stok… heb een zware werkdag gehad drukdrukdruk (jahaaaa, niet alle ambtenaren zijn…), ik ben moeoeoeoeoeoeoe Yvan is nog steeds koortsig, dus ook afgelopen nacht slecht geslapen. Hij slaapt erg onrustig en dus ik ook… ik hoor alles nu. Ik heb een hekel aan koorts, vriendin haar dochter heeft 3x een koortsstuip gehad, vreselijk lijkt me dat…
dikke kus en mocht het vannacht beginnen: melden ! Stel je toch voor dat ik vannacht zomaar opeens wakker ben…
ik kwam je ook nog even een hart onder de riem steken.
Nog ff en dan is het voor jou ook zover.Juul bevallen en victoria bezig, nu jou nog.
en die familie, die hebben misschien ook wel last van de hormonsters. Als Aisah (vind het zo mooi)er straks is vinden ze vast dat het de moooooiste beeb van de wereld is.
Hazze: de zomervakantie is over een paar maanden…even vlug rekenent kom ik tot de conclusie dat jullie dan nu al zouden kunnen beginnen :silenced:
ooh Faizaa heeft al minstens een paar uur niet gepost…zou ze bezig zijn :shifty: :lol:
Helaas nog niet Joseetje… :mrgreen: ik meld me maar weer even… Had ik ook met Juul, een paar uur niet op KOK en ik denk meteen: die is aan het bevallen… :wall:
maar hub wil in elk geval met zijn drietjes op zomervakantie!
over daarna heeft hij geen voorwaarden gesteld haha :inlove: :silenced: sssssst :silenced:
Faizaa, ik wens je alvast een fijne nacht. Deze mama gaat met Yvan op stok… heb een zware werkdag gehad drukdrukdruk (jahaaaa, niet alle ambtenaren zijn…), ik ben moeoeoeoeoeoeoe Yvan is nog steeds koortsig, dus ook afgelopen nacht slecht geslapen. Hij slaapt erg onrustig en dus ik ook… ik hoor alles nu. Ik heb een hekel aan koorts, vriendin haar dochter heeft 3x een koortsstuip gehad, vreselijk lijkt me dat…
dikke kus en mocht het vannacht beginnen: melden ! Stel je toch voor dat ik vannacht zomaar opeens wakker ben…
:hug: hazze :-*
Ow wat zielig zeg… geef Yvan maar een dikke smakkerd van me… koortsig bah nee zou me ook niet lekker zitten… :naughty: Heel veel beterschap… als ik iets voel begin ik te “zenden” misschien ontvang je s’nachts wel iets… :mrgreen:
Beu? ik voel me heel bijzonder om eens in het middelpunt te staan… Iedereen is blij voor je en vraagt zich af hoe het gaat… Vind ik hardstikke leuk… :mrgreen:
Beu? ik voel me heel bijzonder om eens in het middelpunt te staan… Iedereen is blij voor je en vraagt zich af hoe het gaat… Vind ik hardstikke leuk… :mrgreen:
Ja, dat zeg je nu, maar stel dat je pas over een week of 2 bevalt, vind je het dan ook nog leuk?
Ja, dat zeg je nu, maar stel dat je pas over een week of 2 bevalt, vind je het dan ook nog leuk?
Het kan eigenlijk nog wel een week of 2 duren… misschien zelfs 4, bedenk ik me net… Hoop het niet zeg… Ben d’r flauw van… :oops:
Juul een jochie en Victoria een meisje… zij zijn d’r lekker vanaf… :mrgreen: ik moet die stomme weeen nog ondergaan… bah begin er steeds meer tegenop te zien hihi… maarja zonder weeen, geen beeb…
Wel steeds steken van binnen… voortekens? :think:
En eens extra geknuffeld gisteren… dacht dat dat misschien de boel in gang zou zetten maar nee… :mrgreen:
Het kan eigenlijk nog wel een week of 2 duren… misschien zelfs 4, bedenk ik me net… Hoop het niet zeg… Ben d’r flauw van… :oops:
ja misschien is het toch niet zo slecht om daar ook een beetje vanuit te gaan, dat het nog wel eens een tijdje kan gaan duren. Dan valt het misschien niet zo heel zwaar als je jochie het nog lang heel fijn vindt in je buik. Of is het daarvoor al te laat :shifty: