Fiep, Ik vind het eigenlijk ook best raar van mezelf dat ik nu al aan het hopen ben… want het is toch heeeeeeel normaal om op z’n minst tot week 40 te lopen… Sanae was ook niet eerder… maar goed dat wil niks zeggen…
Raar dat ik ervanuit ga elk moment te kunnen bevallen…
IK ga mezelf d’r niet meer op focussen… ik ga uit van week 40 en daarvoor is gewoon meegenomen…
DAARNA wil ik niet eens aan denken… :naughty:
Hahaha Biebels… de LAATSTE… owwww pfff vreselijk… nee dat lijkt mij niet leuk… :oops: De aandacht op het laatst wel maar het aftellen terwijl iedereen om je heen al klaar is…
Elise, bedankt meis… zwangerschapsverlof geldt hier niet… ik zit gewoon thuis…
@Jassie wrote:
En ik herhaal 'em nog maar 's… hoe meer voorwerk nu, hoe minder werk straks :mrgreen: !
Ook dat ja…
@kimmiejj wrote:
Faizaa waar bleef je beebje nou ??? :mrgreen:
Sorry :mrgreen: :oops:
Edit:Volgens mij heeft beebje nog niet zoveel zin :oops:
Beebje wil nog niet… :mrgreen: Zo spannend wanneer MIJN of eigenlijk ZIJN datumpje zal zijn… :inlove:
Lieve schat,
wij trekken je erdoor hoor, die twee weken! en ook wel 4 als dat moet! :hug:
we gaan het gewoon over iets anders hebben :snooty: . Ga je nog wat leuks doen vandaag? Hoe is het met Sanae?
Yvan heeft geen koorts meer! :dance: gelukkig! Was en is nog erg onrustig, hangerig, piepelig, maar ben blij dat de koorts weg is nu, mijn lieve boy :inlove: . Hij wou niet slapen in zijn bedje (maar 45 min) dus toen heb ik hem na een brulpartij maar weer opgehaald, ligt ie nu zowat voor pampus in de box… ik laat hem maar even…
onee, hij wordt toch weer wakker, huilen geblazen, ik ga naar hem toe!
dikke tút :-*
hazze
o Faizaa,Niet zo negatief meis,je moet zo denken je jochie komt echt wel,Het is inderdaad erg vervelend ja lijk me om als laatste over te blijven maar je heb nog 1,5 week dan ben je 40 weken dus mischien beval je wel Precies op de uitgerekende datum!!
Ik ben zelfs nu al bang om als laatste over te blijven,Of om tot de 40 weken te lopen,Ik zelf DENK dat het eerder geboren word,Dus zal ook een teleurstelling wezen als ze zich pas Na de 40 weken aankondigt :oops: :oops: :oops: :oops:
@hazze wrote:
Lieve schat,
wij trekken je erdoor hoor, die twee weken! en ook wel 4 als dat moet! :hug:
we gaan het gewoon over iets anders hebben :snooty: . Ga je nog wat leuks doen vandaag? Hoe is het met Sanae?
Yvan heeft geen koorts meer! :dance: gelukkig! Was en is nog erg onrustig, hangerig, piepelig, maar ben blij dat de koorts weg is nu, mijn lieve boy :inlove: . Hij wou niet slapen in zijn bedje (maar 45 min) dus toen heb ik hem na een brulpartij maar weer opgehaald, ligt ie nu zowat voor pampus in de box… ik laat hem maar even…
onee, hij wordt toch weer wakker, huilen geblazen, ik ga naar hem toe!
dikke tút :-*
hazze
Fijn dat de kleine man niet meer zo ziek is… knuffel em maar lekker van mij… dat hangerige, zeurderige is :thumbdown: maar zolang de koorts maar weg is… :dance:
Vandaag even boodschapjes doen… en ben weer kleine dingen aan het opruimen… even een wasje doen… Moest net niezen… plas ik bijna mijn hele onderbroek vol whoehahhaa :mrgreen: Das echt vervelend… :oops: Sanae is ook een beetje verkouden maar heb er weinig last van… merk niet veel aan haar…
Heb haar een doekje in handen gegeven en gezegd: kom mama helpen poetsen… hihi… maar wel handig want ze doet het ook nog!!! zo blijft ze toch bezig…

Loop hier nu thuis in mijn hempje en onderbroekje (een schone he :mrgreen: ) rond… ga zometeen even bank hangen…
@kimmiejj wrote:
o Faizaa,Niet zo negatief meis,je moet zo denken je jochie komt echt wel,Het is inderdaad erg vervelend ja lijk me om als laatste over te blijven maar je heb nog 1,5 week dan ben je 40 weken dus mischien beval je wel Precies op de uitgerekende datum!!
Ik ben zelfs nu al bang om als laatste over te blijven,Of om tot de 40 weken te lopen,Ik zelf DENK dat het eerder geboren word,Dus zal ook een teleurstelling wezen als ze zich pas Na de 40 weken aankondigt :oops: :oops: :oops: :oops:
Dat had ik dus met Sanae… precies op de uitgerekende datum… en is geen moment in me opgekomen om voor die tijd op een bevalling te hopen… :think: Ik ging er gewoon vanuit 40 weken, klaar!!
IK zal maar eens wat ananas inslaan :mrgreen: en een beetje extra vrijen… :shifty: Maarja geduld, geduld hebben… das moeilijk voor mij

faizaa hij gaat er echt wel uitkomen hooor! :-*
maar goed tot die tijd gewoon ananas eten en vrijen, dan helpt het vanzelf een keertje :shifty:
@joseetje wrote:
faizaa hij gaat er echt wel uitkomen hooor! :-*
maar goed tot die tijd gewoon ananas eten en vrijen, dan helpt het vanzelf een keertje :shifty:
:mrgreen: stuk ongeduld ben ik he… :oops: maar het komt goed, zeker…

en ondertussen maar veel hier komen kleppen…dan helpen wij je om niet door te draaien van ongeduld. :mrgreen:
@joseetje wrote:
en ondertussen maar veel hier komen kleppen…dan helpen wij je om niet door te draaien van ongeduld. :mrgreen:
Hihi… of jullie gaan me gekkkkk makennnnn…

ooh ja dat kan ook nog :shifty:
ach zolang er over 4 weken ( ) maar een gezond jongetje geboren word, mag je van mij doordraaien :mrgreen:
@joseetje wrote:
ooh ja dat kan ook nog :shifty:
ach zolang er over 4 weken () maar een gezond jongetje geboren word, mag je van mij doordraaien :mrgreen:

he psssssst :shifty: dat vrijen en die ananas… het helpt niet…
maar geniet er maar van :inlove: (niet van die ananas, die is blleeeeh :sick: , ik zou gewoon gaan vrijen :oops: :inlove: )
@hazze wrote:
he psssssst :shifty: dat vrijen en die ananas… het helpt niet…
maar geniet er maar van :inlove: (niet van die ananas, die is blleeeeh :sick: , ik zou gewoon gaan vrijen :oops: :inlove: )
… nee, echt niet? :think:
dacht dat een orgasme de weeen kan opwekken
Hmmmmm verse ananas…
eigenlijk he, klinkt die ananas beter dan het vrijen
:lol:
Trouwens is het normaal dat de spieren daar beneden met plassen zo slap zijn? Ik kan vaak mijn urine nauwelijks ophouden… :oops:
Dit komt toch wel weer goed na de bevalling, neem ik aan… :think:
Hoe is het met Yvan, Hazze… traantjes gedroogd? :inlove:
nee, meid… ik moet je teleurstellen…van de ananas moet je juist het HART opeten en die is :sick: (believe me i know)
de rest is heerlijk, maar werkt niet…
orgasmes kunnen weeën opwekken, maar believe me i know again :inlove: , het helpt pas als het natuurlijke moment is aangebroken…
bij ons heeft het geen effect gehad, ja kokhalsneigingen van de ananas… en verder een leuke tijd gehad :inlove: .
@hazze wrote:
nee, meid… ik moet je teleurstellen…van de ananas moet je juist het HART opeten en die is :sick: (believe me i know)
de rest is heerlijk, maar werkt niet…
orgasmes kunnen weeën opwekken, maar believe me i know again :inlove: , het helpt pas als het natuurlijke moment is aangebroken…
bij ons heeft het geen effect gehad, ja kokhalsneigingen van de ananas… en verder een leuke tijd gehad :inlove:.
Hahahaa… de ervaringsdeskundige heeft gesproken… Fabeltjes dus… en Hazze… echt, zelfs het hart vind ik heerlijk… kun je zo lekker op nakauwen… haha…
Dan maar vrijen om de liefde ipv het weeen opwekken :mrgreen:
nou hazze blij dat jij ervan genoten hebt.
ik zat op het laatst echt zo van…nou vooruit dan mischien toch maar vrijen :shifty:
ik was bereid om alles te proberen; zelfs dat :oops: :mrgreen:
dat plassen komt na de bevalling wel weer goed.
kindje duwt nu op je blaas
al moet ik zeggen dat ik na de tijd nog een hele tijd gehad hebt dat ik te laat voelde dat ik naar de wc moest :silenced: