nouja, ervaringsdeskundige… :oops: ik was er op het laatst wel klaar mee zeg maar… :oops: en hier heeft het niet gewerkt…maar wellicht bij jou wel…
maar dat hart, vind je dat lékker? owww brrrrrrrrrr, nee ik griezel ervan… :sick:
en vrijen … altijd en altijd om de Liefde… :inlove:
ik hoor Yvan alweer, hij is zó onrustig, mama komt!
@hazze wrote:
nouja, ervaringsdeskundige… :oops: ik was er op het laatst wel klaar mee zeg maar… :oops: en hier heeft het niet gewerkt…maar wellicht bij jou wel…
maar dat hart, vind je dat lékker? owww brrrrrrrrrr, nee ik griezel ervan… :sick:
Hmmmm het hart ja, heerlijk…
Vrijen… ik heb er momenteel niet zoveel zin in… maar komt wel weer… vandaar dat ik dus liever een ananas of 6 eet… :mrgreen: Buik zit enorm in de weg… :sick:
Geen rustig dagje voor jou he, met een ziek kindje… zo zielig… :hug:
@joseetje wrote:
nou hazze blij dat jij ervan genoten hebt.
ik zat op het laatst echt zo van…nou vooruit dan mischien toch maar vrijen :shifty:
ik was bereid om alles te proberen; zelfs dat :oops: :mrgreen:
dat plassen komt na de bevalling wel weer goed.
kindje duwt nu op je blaas
al moet ik zeggen dat ik na de tijd nog een hele tijd gehad hebt dat ik te laat voelde dat ik naar de wc moest :silenced:
Hahaha… dat heb ik nu dus ook… maar moet zeggen ik had dat bij Sanae niet… :eh:
Nee vrijen is nu het laatste waar ik aan denk… :oops:
Ja dat laatste over het plassen, dat heb ik dus ook… dat ik het net te laat voel… en met niezen… :doh:
@faizaa wrote:
@hazze wrote:nouja, ervaringsdeskundige… :oops: ik was er op het laatst wel klaar mee zeg maar… :oops: en hier heeft het niet gewerkt…maar wellicht bij jou wel…
Hmmmm het hart ja, heerlijk…
Vrijen… ik heb er momenteel niet zoveel zin in… maar komt wel weer… vandaar dat ik dus liever een ananas of 6 eet… :mrgreen: Buik zit enorm in de weg… :sick:
Geen rustig dagje voor jou he, met een ziek kindje… zo zielig… :hug:
ben er weer even, hub heeft even overgenomen, kan ik even bijkomen… vermoeiende dag vandaag… maar ik veer mee… :mrgreen: dat is het eenvoudigst…
straks nog even douchen of mss in bad… :think: en dan maar niet zo laat naar bed weer…
maar Faizaa 6 ananassen kunnen natuurlijk wél effect hebben… hihi. Ik had genoeg aan 1tje haha… mss dat dat de reden was, maar we hebben het er niet meer over.
Fijne avond en nacht! Heb je nog lekker gebankgehangd?
:-* hazze (ik hoor graag bij je kok-familie hoor)
Ja hier ook een beetje een dreumes die heel erg huilerig is… en d’r snotneus aan mijn kleren afveegt :naughty:
Ben heel erg moe ineens… was zo blij dat mijn man thuiskwam… dan kan hij haar even overnemen…
Ze wil niet eten… niet spelen… alleen maar op schoot tieta drinken…
Ik zit hier nu te knikkebollen achter de pc…
Ga denk ik even liggen… heb nog een goed boek… Bankhangen is niet veel van gekomen…
Hmmmm jij een lekkere douche/bad… doet ook enorm goed… :thumbup:
Ik ga even liggen… weet niks zinnigs meer te melden zooo moe ben ik…
Dag lieve schat… :-* :-* :-*
:hug:
Lijkt mij ook rete vermoeiend hoor een ukkie aan die (.) én hoog zwanger…
Ik doe het je niet na…
:-*
:-* :hug:
Gaat het alweer wat beter met Sanae? Gunt ze jou alweer een beetje rust?
Als de ananas en het vrijen niet werkt, kun je ook nog bitter lemon proberen. :mrgreen: Al holpen bij mij 3 flessen in een paar uurtjes ook nog niet :mrgreen:
Aisah gaat echt wel komen hoor. Maar gewoon pas als hij vindt dat het tijd daarvoor is. Hij heeft gewoon nu al karakter!
:-*
Net zo eigenwijs als zijn moeder :silenced:
Tonic…na het drinken van een halve liter tonic begon de volgende dag de bevalling :mrgreen: (maar toen was ik wel precies 40 weken :? )
haahhhhh, ben ik weer 8) … heerlijk gesopt in bad …vakliteratuur erbij… rust… Yvan slaapt straks nog voeden… :inlove: mijn productie lijkt toch wat te stabiliseren en sssstttt :silenced: Yvan bijt wat minder…
jij ook beetje kunnen bijkomen vanavond? :hug:
:-* hazze
he hazze,
fijn dat Yvan minder bijt.
Lieve Faiza
vervelend dat je zo moe bent, kruip maar lekker je mandje in. Ik hoop dar sanae je een beetje rust gunt.
Ik vind het trouwens super dat sanae nog bij je drinkt.
Claire krijgt ook nog Bv maardat is maar ienieminiemijlpaaltje vergeleken bij jou.
dikke zoen en morgen voel je je vast weer beter!
Als je nu EN 6 ananasharten eet EN 3 flessen tonic drinkt EN een paar keer flink gaat vrijen EN eens een flinke wandeling maakt (misschien nog een paar keer heen en weer springen erbij) misschien dat dat iets losmaakt…
Nee meid, even zonder flauwekul, die vervelende laatste loodjes… :hug: :-*
Allereerst… de spoilers gaan over lichamelijke ongemakken en ik noem het beestje bij z’n naam… misschien dat je d’r echt geen behoefte aan hebt om te lezen… dat weet je dat, sla ze dan over :mrgreen:
OK…
Lag in bed… ben toch maar even opgestaan…
Hazze… in bad geweest… hmmmmm… lekkerrrr… fijn dat je even hebt kunnen ontspannen…
Eigenwijs, hormonster :shock: Sas… wil je alsjeblieft een beetje liefffff voor me zijn :mrgreen: :-
Hellen, Ninanien… TONIC… hmmm… :think: eigenlijk denk ik dat het allemaal niet zoveel helpt… zoals je al zegt Hellen, die kleine heeft nu al karakter en bepaalt het lekker zelf… (zou Sas dan toch gelijk hebben :eh: )
LK… ienieminiemijlpaaltje :naughty: ook ik ben daar geweest en toen vond ik 7 maanden al een enorme mijlpaal… Heel knap hoor… BV geven is geen makkelijke opgave… 7 maanden is al een hele prestatie…
Claudje… :- bedankt lieverd voor je begrip maar de energie voor EN tonic EN ananas EN een vrijpartij kan ik niet opbrengen
heb trouwens ontzettend last van mijn aambeitje… net een klein kiezelsteentje… heel vervelend… ben ook te lui om er iets voor te gaan halen… :oops:
Man heeft mijn benen geepileerd (oef wat doet het zeer als iemand anders het doet…)
en mij meegeholpen met scheren daar beneden… wel lief maar dames echt ZELFS JE VAGINA ZWELT OP TIJDENS DE ZWANGERSCHAP :shock: ik heb het gezien met de spiegel
Ik ga nu lekker slapen… bedankt voor jullie begrip en aandacht… doet me goed… :-*
Liefs Faizaa…
hahaaaaaaaaa Faizaa,
ik was er nog… ga zo voeden, maar ook op het gebied van je spoilers is er hier de herkenning!
Alleen had ik de eerste spoiler tijdens de bevalling gekregen (2 stuks)… alsof je glas moet p*epen… pffffffffff tranen in mijn ogen… Die zalf hielp hier wel wat en ik had ook tabletjes daarvan, maar eigenlijk is tijd de genezende factor geweest en gaan als je moet gaan… :shifty: ik kan nu zeggen dat ik er geen last meer van heb… :dance:
en tsja die 2de spoiler… gek he, maar het is zo! Wel lief dat je hub je even geholpen heeft… hier doet hub dat ook meestal… wel zo makkelijk :oops:
welterusten maar weer, lekker koese!
hazze
1ste spoiler, ik had er 1 voor de bevalling (AUW AUW) maar na de bevalling had ik er
5 :silenced:
als je toevalling bij de winkel komt zou ik er zeker wat voor halen, dat gaat zeker nog van pas komen
je vk kan een recept uitschrijven voor Curanol (zalf en tablet in combi schijnt het beste te zijn). Dat moet je wel zelf betalen en is niet bij elke apotheek verkrijgbaar, maar het verzacht de pijn wel wat…
ik hoop dat je niet net als Joseetje nog een uitbreiding krijgt meid. het is zo vervelend…
heb je een beetje kunnen slapen meid? Wij wel, ben als een blok in slaap gevallen, heb niets meer gehoord tot vanochtend half zeven. Toen had Yvan trek (maar er was niet veel… ) Daarna Yvan weer naar bed en nog lekker gepit tot 9.30 uur! ohohhhh
Nu zit ik aan de koffie en Yvan aan de boterham. Hij lijkt beduidend fitter en vrolijker dan gisteren, maar hopen dat het dus niet de verschrikkelijke 9-mnd sprong is…
fijne dag Faizaa!
greetz, hazze :hug: :-*
oja en Joseetje,
die rekensom van jou van een aantal posts eerder gaat niet op volgens hub … vanaf het eerste moment hoort het er al helemaal bij dus zouden we dan misschien toch met zijn vieren op vakantie gaan… dus nog even geduld hebben tot na de vakantie…hihi… :inlove:
Hazze hihihihi…Hubbies ook met een logica :mrgreen:
nog even geduld tot na de vakantie dan…De zomer gaat snel genoeg :-*
Goedemiddag Faiza,
alles goed vandaag?
Gaat het met Sanae wat beter?
vwb de aambeien: ook ik had ze en ik heb sperti gebruikt. Nu gaat het al veel beter
Hoop dat je een fijne dag hebt :-*
Hazze,
dan wordt het (als het snel gaat) een lente of zomer kindje, das ook wel erg leuk. en handog met combinatie verlof en vakantie :mrgreen: