we’ll see… het laat zich niet plannen he… eerst maar goed oefenen weer… hihi :oops: :inlove:
:-*
hazze
da’s ook leuk :inlove: :oops:
Hallo dames…
Hier lekker geslapen… mijn moeder was vanmorgen gekomen om op Sanae te letten en ik ben dus terug naar bed gegaan… tot 12 uur :shock: :oops:
Hazze, fijn dat Yvan weer lekker eet… een goed teken :thumbup:
Hier ook op een gegeven moment bijna geen melk meer… maar alleen het drinken was ook gezellig… :inlove:
Joseetje, LK, Hazze… toch heel normaal dan, die aambeien… ik had voor Sanae nooit aambeien… na de bevalling 3… en heb er spul voor gekregen want het was vreselijk… zoals je al zegt hazze, net alsof je glas poept… :shock:
En idd na verloop van tijd zijn ze weg gegaan… en nu heb ik er dus weer 1 terug… tenminste ik denk 1… :think: gisteren dus met de spiegel gekeken… :eh: ALLES veranderd tijdens je zwangerschap… dus ook daar beneden… schrok ik wel van… ik weet gelukkig dat het wel weer goedkomt maar nee, mooi is anders nu… :thumbdown:
Verder nog niks… geen gerommel alleen s’avonds wat harde buiken…
Denk toch dat het nog minstens die 2 weken duurt… Ach ja…
kan hier lekker mijn frustraties kwijt…
@hazze wrote:
we’ll see… het laat zich niet plannen he… eerst maar goed oefenen weer… hihi :oops: :inlove:
altijd leuk… :mrgreen:
Faiza,
je weet dat in ieder geval je al die tijd alles lekker kwijt kan hier.
en fijn dat je zo lekker geslapen hebt.
Joseetje, LK, Hazze... toch heel normaal dan, die aambeien.. ik had voor Sanae nooit aambeien.. na de bevalling 3.. en heb er spul voor gekregen want het was vreselijk.. zoals je al zegt hazze, net alsof je glas poept..
dit zijn nu van die dingen die niemand je vertelt als je net zwanger bent.
In zwangerschap voor dummies staat er een heel hoofdstuk over. Het was hilarisch. Ik zal eens op zoek[/quote]
@LK wrote:
Faiza,[/quote]
je weet dat in ieder geval je al die tijd alles lekker kwijt kan hier.
en fijn dat je zo lekker geslapen hebt.
Joseetje, LK, Hazze... toch heel normaal dan, die aambeien.. ik had voor Sanae nooit aambeien.. na de bevalling 3.. en heb er spul voor gekregen want het was vreselijk.. zoals je al zegt hazze, net alsof je glas poept..
dit zijn nu van die dingen die niemand je vertelt als je net zwanger bent.
In zwangerschap voor dummies staat er een heel hoofdstuk over. Het was hilarisch. Ik zal eens op zoek
Ja het was heerlijk zo'n dutje.. :mrgreen:
En aambeien.. nee ik wist dus echt niet dat ik van die kiezelsteentjes zou krijgen en dat poepen vreselijk pijn ging doen :mrgreen:
Als ik de toiletpot al zag brak me het zweet uit.. had ook nog hechtingen en dacht: tjee wat een rek komt daar wel niet op.. houden ze dat wel :oops: :D
Zwangerschap voor dummies.. :mrgreen: :thumbup: had ik toen moeten hebben :wink: nu ben ik helaas beter geinformeerd.. :( :wink:
Ga me weer even liggen… beetje hoofdpijn en ben nog steeds moe…
Tot strakjes weer…
rust lekker…
Slaap lekker :-*
trusten :-*
goed uitrusten!!! :hug: :-*
Ik wil je heel veel suc6 wensen :-
Ik ben benieuwd wanneer je gaat beginnen :-
Hallo dames… hier nog niks… :thumbdown:
Victoria… leuk dat je even reageerd :inlove:
Hey liefje…
T is wat hé!? :?
Maaruh idd doe NU wat aan die aambei…dus morgen hup met je kont even naar de winkel om wat te halen!
Echt beter nu wat genezen dat ding dan straks mét een zere muts erbij! :silenced:
Enuh…erg hé…mijn muts was dus echt zowat zwart…ik was ook helemaal :shock: :o :shifty: en opgezwollen…ik noemde ze mijn kipfiletjes :lol:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het is binnen no time weer normaal straks écht!
Als aisah eruit is dan ziet het er binnen een paar weekjes weer fris en fruitig uit daar beneden
Nog even moppie…hij is er straks ook écht!
Nog even…
ben je nog een beetje uitgerust Faizaa?
hé en het is niet :thumbdown: dat er nog niets is he… Aisah heeft het nog heel goed naar zijn zin bij jou! Nog veel te comfy in jouw buikje…
dat is :thumbup: :thumbup: :thumbup: en hij bepaalt het he…
(maar je mag wel komen hoor knul, buiten de buik van mama is het ook heel gezellig! en al je KOK-tantes zijn nieuwsgieruuuuuuuuuuuggggggg)
:-* hazze
@renzosmam wrote:
Hey liefje…
T is wat hé!? :?
Maaruh idd doe NU wat aan die aambei…dus morgen hup met je kont even naar de winkel om wat te halen!
Echt beter nu wat genezen dat ding dan straks mét een zere muts erbij! :silenced:
Enuh…erg hé…mijn muts was dus echt zowat zwart…ik was ook helemaal :shock: :o :shifty: en opgezwollen…ik noemde ze mijn kipfiletjes :lol:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar het is binnen no time weer normaal straks écht!
Als aisah eruit is dan ziet het er binnen een paar weekjes weer fris en fruitig uit daar beneden
Nog even moppie…hij is er straks ook écht!
Nog even…
Hahaha… kipfiletjes… :mrgreen: maar nee het is geen fraai gezicht nee…
Vandaag heb ik dus wel lekker uitgerust… morgen naar de VK… even iets vragen voor de aambeien… :think:
Hoofdpijn gehad en beetje dizzy…

@hazze wrote:
ben je nog een beetje uitgerust Faizaa?
hé en het is niet :thumbdown: dat er nog niets is he… Aisah heeft het nog heel goed naar zijn zin bij jou! Nog veel te comfy in jouw buikje…
dat is :thumbup: :thumbup: :thumbup: en hij bepaalt het he…
(maar je mag wel komen hoor knul, buiten de buik van mama is het ook heel gezellig! en al je KOK-tantes zijn nieuwsgieruuuuuuuuuuuggggggg)
:-* hazze
Ja precies… hij krijgt er een hele grote familie bij… kom er nou toch uit! :mrgreen:
Wel lekker uitgerust… nichtje op bezoek gehad, was ook gezellig…
Hoe is het met jou en de kleine man…
Slaap lekker
veel succes morgen bij de VK.
hopelijk is je hoofdpijn dan morgen over
met Yvan is alles weer ok, hij was weer zijn heerlijke zelf vandaag… :inlove:
ikzelf ben verdrietig, we hebben onze poes laten inslapen bij de dierenarts vanavond… kon niet meer zo…
veel plezier morgen bij de vk, even hartje horen…
sterkte met de hoofdpijn en de dizziness… :think: zie je echt sterretjes ? wel even goed aangeven dan morgen he… (ivm met bloeddruk ? hoe is je bloeddruk geweest de afgelopen tijd? :think: )
@LK wrote:
Slaap lekker
veel succes morgen bij de VK.
hopelijk is je hoofdpijn dan morgen over
:-
Dankje :- gewoon een standaard afspraak morgen maar blijft altijd leuk zo’n VK bezoekje…