Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@Jassie wrote:

Faizaa, doe nog 's wat foto’s voor de werkende mens die geen zin heeft in werken vandaag :oops: :mrgreen: …

Ja ik ga nu nog even een paar foto’s plaatsen… speciaal voor die meiden die net als ik KLAARWAKKER zijn nu… :mrgreen:

Ja… het is een jongen… en ja… hij heeft een roze rompertje aan hahahaha… mijn mams heeft heel enthousiast rompertjes gekocht… want ze hadden zo’n mooi prijsje… en hmm ze zijn roze… ach ja… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kontsje…!!! :inlove:

meer meer meer

:mrgreen:

Ben helemaal inbaker fan… dankzij Jassie… geweldige tips en 2 doeken gekregen… speciaal tel nr waar ik haar s’nachts op kan bellen… hahahahahahahaa nee dat laatste was een grapje… :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed… hier mijn lekkere zoon in de bakerdoek… :dance: :inlove:

En… hij doet het goed!!! Slapen bedoel ik he…

Trouwens… ben hem de afgelopen dagen steeds maar op zijn buikje aan het leggen… dacht: misschien rolt ie zich weer om…

Maar niks… zelfs niet een klein beetje :wall:

Ik was zo trots en nu stopt meneer ermee… Mijn man denkt dat het een one time only iets was… :evil:

Ach ja… ik heb geduld :mrgreen: :wink:

nog eentje… nu helemaal… mijn wurmpje… :inlove:

@hazze wrote:

kontsje…!!! :inlove:

meer meer meer

:mrgreen:

Lekkurrr he… :mrgreen:

ahhhhhhhh, Aisahhhhhhhhh in de pacco… zucht… het lijkt hier al zooooo lang geleden… fijn dat je de doeken van jassie kon overnemen en die ondersteuning is natuurlijk helemaal te gek :mrgreen: . hahaha.

ziejewel Sas, nix zieligs aan :wink: :-*

fijn dat Aisah nu zijn rust krijgt Faiz… en fijn voor jou… :hug:

lekker koese…ik ga slapen nu…jij nog niet? 8)

hazze :zzz:

@hazze wrote:

ahhhhhhhh, Aisahhhhhhhhh in de pacco… zucht… het lijkt hier al zooooo lang geleden… fijn dat je de doeken van jassie kon overnemen en die ondersteuning is natuurlijk helemaal te gek :mrgreen: . hahaha.

ziejewel Sas, nix zieligs aan :wink: :-*

fijn dat Aisah nu zijn rust krijgt Faiz… en fijn voor jou… :hug:

lekker koese…ik ga slapen nu…jij nog niet? 8)

hazze :zzz:

Tip van Hazze: Jassie heeft nog doeken… :thumbup:

Jassie is een enorme steun geweest met het hele inbakeren/rust en regelmaat gebeuren… :thumbup: :inlove:

Yvan ook ingebakerd? Hier is het TOP!! Het werkt heel erg goed en hij ligt vanaf 19:00 in bed :shock: zonder wakker te worden…

Ben nu eigenlijk aan het twijfelen… waren het niet max 4uur slapen en dan wakker maken? :think: Nou ja ik laat hem maar liggen, ga soms even kijken (of ie nog ademt :oops: :oops: )

Ik duik er nu ook in… ben nog niet moe maar manlief wil ook gezelschap… :eh:

Mijn rechter tiet is nu wel een opgeblazen ballon… en doet zeeeerr :mrgreen:

Maar 6 uur bijna zeg… das toch wat!!! :mrgreen:

Truste lieve Hazze…

Wat een mooi koppie, ook écht een jongetje vind ik!!

Inbakeren is ideaal, vooral als ze zo lang slapen daardoor. Je hoeft ze 's nachts niet wakker maken na 4 uur hoor, als ze eenmaal terug zijn op geboortegewicht (dat is meestal in de kraamtijd nog) mogen ze een voeding overslaan, dus coor Aisah is 8 uur doorslapen zeker geen probleem.

Maar als je een goed nachtritme wilt zou ik hem rond 11 uur 's avonds nog wel een keer wakker maken voor een voeding.

Ooooooooooooooooooh Faiz wat een wijs boeffie!!

Enuh roze rompers :naughty:

Paccodoek :naughty:

Laat op Kok :naughty:

:lol: grapje uiteraard :angel:

En toch Hazze…ik vind ze wél zielig staan :silenced: :shifty:

Ik ben swaddle me fan! :mrgreen:

Faiz hoe voel je verder lieverd?

Blijft het een stijgende lijn?

Merk je wat energie meer of nog niet?

O en volgens mij mogen ze boven de 5 kilo ofzo toch langer slapen zonder te eten?

Zoiets?

Kijk ik zal je ff swaddle me showen :inlove:

Sas… :smiley: ook niet zielig :inlove:

ow wat ene lieve wurm zeg!

Wat nou swandle me, paco’s en wat nog meer? Gewoon lekker dekentjes en veiligheidsspelden:

@Kiki wrote:

Wat een mooi koppie, ook écht een jongetje vind ik!!

Inbakeren is ideaal, vooral als ze zo lang slapen daardoor. Je hoeft ze 's nachts niet wakker maken na 4 uur hoor, als ze eenmaal terug zijn op geboortegewicht (dat is meestal in de kraamtijd nog) mogen ze een voeding overslaan, dus coor Aisah is 8 uur doorslapen zeker geen probleem.

Maar als je een goed nachtritme wilt zou ik hem rond 11 uur 's avonds nog wel een keer wakker maken voor een voeding.

Das een goeie tip! :thumbup: Zal het eens proberen… :-*

Ja hij zit nu boven de 6100 gram… dat woog hij 2 wkn geleden ongeveer… dus dat laten liggen zal verder geen probleem zijn, fijn dat ik het weet… :wink:

Hij heeft echt een jongens koppie klopt… :inlove:

@renzosmam wrote:

Ooooooooooooooooooh Faiz wat een wijs boeffie!!

Enuh roze rompers :naughty:

Paccodoek :naughty:

Laat op Kok :naughty:

:lol: grapje uiteraard :angel:

En toch Hazze…ik vind ze wél zielig staan :silenced: :shifty:

Ik ben swaddle me fan! :mrgreen:

Faiz hoe voel je verder lieverd?

Blijft het een stijgende lijn?

Merk je wat energie meer of nog niet?

O en volgens mij mogen ze boven de 5 kilo ofzo toch langer slapen zonder te eten?

Zoiets?

Kijk ik zal je ff swaddle me showen :inlove:

Hahha… ja jij bent echt anti pacco… :mrgreen:

Moet zeggen dat ik de swaddle me ook leuker vindt qua kleurtjes en stofjes haha… :wink:

Ik heb nog wakker gelegen tot 03:30 vannacht…

Hebben jullie dat ook wel eens gehad zo vlak na de bevalling… alsof het erbij hoort misschien… :think:

Want ik ben eigenlijk heel erg moe… tenminste dat zou ik moeten zijn… maar ik kom gewoon niet in slaap… ben klaar wakker… :?

Met mij qua energie gaat het wel goed… denk ik… :mrgreen: ik voel me eigenlijk weer als “vroeger” voor de longontsteking… maar daar moet ik voorzichtig mee zijn want das verraderlijk zeggen ze… :frowning:

Ik wil gewoon vanalles doen en lekker smijtennnnn met energie… maar ben ook bang om diezelfde pijn weer te krijgen… het deed echt zo’n zeer… dat wil ik nooit meer meemaken… :evil: Dus toch maar rustig aan…

Aisah is een lekker manneke… ik merk zo’n verschil met Sanae… ook voor het inbakeren al… hij is echt een knuffel kind heb ik het gevoel…

Sanae was meteen al heel erg een meisje met een eigen willetje… en deze, deze wil gewoon bij je zijn… en ik ben zo verliefd op hem :inlove:

Celiza in de swaddle me is wel echtttt :inlove: :inlove: :inlove:

:-*

Wat groeit ie hard zeg! :shock:

Thijmen was met 7,5 maand net 7,5 kilo 8)

enne roze bij jongetjes is stoer :mrgreen:

In Belgie is het volgens mij trouwens andersom.

blauw voor meisjes en roze voor jongetjes :angel:

@fiep klophout wrote:

ow wat ene lieve wurm zeg!

Wat nou swandle me, paco’s en wat nog meer? Gewoon lekker dekentjes en veiligheidsspelden:

Lekker cheap… :mrgreen: :thumbup: Zo’n pacco doek kost 30 euro… :shock:

Moet er wel bij zeggen dat ik ze gratis en voor niks gekregen heb van Jassie… :inlove:

@joseetje wrote:

Wat groeit ie hard zeg! :shock:

Thijmen was met 7,5 maand net 7,5 kilo 8)

enne roze bij jongetjes is stoer :mrgreen:

In Belgie is het volgens mij trouwens andersom.

blauw voor meisjes en roze voor jongetjes :angel:

:shock: Ja??? Hahaha… leuk! Ik heb voor Sanae vaak kleertjes op de jongens afdeling gekocht… kreeg al zoveel roze voor haar van mijn ouders… was blij als ik haar eens een blauw shirt en een stoere broek kon aantrekken… :mrgreen:

Ja deze is echt een dikzak… Sanae was zo zwaar niet… dus moet er ook even aan wennen… :oops: Maar weet ik ook dat gewicht niet altijd veel wil zeggen… ik was zelf een erg “mager” kindje en ben een flinke tante geworden… 8)

@faizaa wrote:

ik was zelf een erg “mager” kindje en ben een flinke tante geworden… 8)

jemig faizaa, je zag er hoog zwanger nòg uit als een topmodel, ook qua figuur, dus uh… :hand:

Lekker cheap.. Zo'n pacco doek kost 30 euro

ja je kent me he, boomerangkaarten, lakentjes.... :mrgreen:

Fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat en dat je zo verliefd bent op je zoon. Leuk ook dat hij zo verschilt van sennea.

En jij boft maar met twee goedlopende topics aan jou gewijd :wink:

Fiep :inlove:

Fiep… ik woog 90 kilo op het eind van mijn zwangerschap… :frowning:

Grote maten fotomodel haha… heb vorige week een nieuwe broek gekocht… even genoeg van de zwangerschapsbroeken… wat denk je… maat 42! :mrgreen: :mrgreen:

Kijk, het afslanken gaat vrij snel bij mij… DAT is mijn geluk… Maar een fotomodel voel ik me nu helaas niet… :wink:

Ja ik kom ook bijna nergens anders meer op KOK… al mijn tijd steek ik in het reageren in die 2 topics hahahaha… 8)

De kaarten hangen hier nog trouwens… :mrgreen: Moet even glimlachen als ik die van jou zie… Ik WIST het gewoon… :mrgreen: :mrgreen: :inlove: