Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Nou die 90 kilo stond je prachtig!!! :thumbup:

je ziet jezelf altijd anders, mensen om je heen vinden het vaak meevallen.

Ahhhhhhhhh Faiz ik was bij Renzo 93 kilo 8)

Bij Celiza 85 kilo :mrgreen:

En nu nog 71…moet naar 68 maar ik heb de tijd…ik draag nu ook maat 42 ach komt goedddddddddddd…

maar dan moet niet die bananensoezen blijven eten :lol:

En ik niet iedere dag een pak koek :silenced:

@joseetje wrote:

Nou die 90 kilo stond je prachtig!!! :thumbup:

je ziet jezelf altijd anders, mensen om je heen vinden het vaak meevallen.

Klopt… mensen zeiden ook vaak: je bent nog niet zo heel veel bijgekomen he… ik schaamde zo…haha… ik zat op 24 kilo en ben toen gestopt met tellen… :oops: :oops: maar ik was erg slank/mager toen ik net zwanger was… dus een 20 kilo erbij stond niet eens zoooo slecht… zo van: wat ben jij een nijlpaard… haha… meer een baby nijlpaardje… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Ahhhhhhhhh Faiz ik was bij Renzo 93 kilo 8)

Bij Celiza 85 kilo :mrgreen:

En nu nog 71…moet naar 68 maar ik heb de tijd…ik draag nu ook maat 42 ach komt goedddddddddddd…

maar dan moet niet die bananensoezen blijven eten :lol:

En ik niet iedere dag een pak koek :silenced:

HAHAHHA… nee klopt… beetje discipline… :angel:

Zit nu op 73 kilo… in het ziekenhuis met die longontsteking ben ik kilo’s afgevallen… 17 kilo zo ongeveer… zal ook wel een hoop vocht zijn geweest want ik zweette als een otter… en ik at toch 3x per dag… ik schrok echt want toen realiseerde ik me dat ik toch best ziek ben geweest… Ik wil weer naar 60/62 kilo… dat had ik altijd zucht

Maar rustig aan… wil ook niet te snel ivm BV… maar stond gisteravond lekker onder de douche en keek eens naar mezelf… pfff… :frowning:

Even slikken hoor… heupen, drilpudding buik… borsten zijn opgezwollen en “hangen”

Mijn kont is gaan zakken… :oops:

Moet mijn benen nog epileren… heb zo’n lange haren dat ik er krulspelden in kan draaien… :?

Bij mijn vagina… daarnaast en de plooien zeg maar heb ik een uitslag die ik al had in het ziekenhuis… gevraagd aan de gyneacoloog… is dus van de antibiotica… maar het erge is dat het dus niet weggaat… heb zo zitten krabben :oops: :oops: dat het vel eraf is… en smeren helpt niet… scheren helpt niet… ik word er gek van… vind het ook lelijk… :eh:

Nou… moest het even kwijt… sorry… teveel info misschien maarja… ik zit hier in MIJN topic, toch?

Wacht even kijken… dit is toch mijn topic?

Oh ja… gelukkig… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahhahah Faiz jij mag ALLES vertellen hoor in jou topic!!

Misschien bepanthen erop smeren??

Dat spul helpt bij alles…

En dat lichaam komt goed…heeft 9 maanden erover gedaan om op te rekken moet ook ff tijd hebben om terug te veren :wink:

Mijn billen trekken al aardig bij :mrgreen:

Mijn benen zijn weer glad (harsen is auw maar erg top)

Mijn borsten tja…ik ga ervan uit dat die nooit meer fier rechtop gaan staan maar weet uit ervaring na Renzo dat ze na een jaar of 1,5 na het stoppen toch echt weer wat voller werden! :thumbup:

Dussssssssssssss er is hoop!

en gelukkig heb je al een lekkere vent dus die hoef je niet meer te gaan zoeken :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Hahhahah Faiz jij mag ALLES vertellen hoor in jou topic!!

Misschien bepanthen erop smeren??

Dat spul helpt bij alles…

En dat lichaam komt goed…heeft 9 maanden erover gedaan om op te rekken moet ook ff tijd hebben om terug te veren :wink:

Mijn billen trekken al aardig bij :mrgreen:

Mijn benen zijn weer glad (harsen is auw maar erg top)

Mijn borsten tja…ik ga ervan uit dat die nooit meer fier rechtop gaan staan maar weet uit ervaring na Renzo dat ze na een jaar of 1,5 na het stoppen toch echt weer wat voller werden! :thumbup:

Dussssssssssssss er is hoop!

en gelukkig heb je al een lekkere vent dus die hoef je niet meer te gaan zoeken :mrgreen:

Mijn man gelooft niet dat het van de antibiotica is… dan had het allang weg moeten zijn… :think: bepanthen… zal ik es doen… Mijn man had er al sudo creme op gedaan… ik was net 1 grote witte vlek daar beneden haha… benen gaat morgen de grasmaaier overheen want ik ben net een kerel… :mrgreen: Nee de borsten, die hoop heb ik opgegeven dat dat nog wat wordt… maarrrrr een mooie sexy BH doet ook veel… :dance:

manlief grijnst

@faizaa wrote:

Ben helemaal inbaker fan… dankzij Jassie… geweldige tips en 2 doeken gekregen… speciaal tel nr waar ik haar s’nachts op kan bellen…
Hahaha… nee, sterker nog… je hébt het nummer waar je me 's nachts kunt bereiken, maarruh… of ik opneem :think: :wink: :naughty: , hihi. Nee hoor, jij en je hubbie zijn nu ook inbakerdeskundigen. Beetje rust en regelmaat erbij en Aisah is een baby volgens het boekje. Was 'ie al natuurlijk :angel: , maar nu helemaal :thumbup: !

Hé, ennuh, die gesprekken over hangtieten, blubberbuiken en lichamen die uit de rek zijn en niet meer terug lijken te veren… zullen we daar over een jaar of 4 nog eens over beginnen, maar niet in de officiële ontzwangerperiode waar we hier allemaal nog in zitten :liar: :silenced: :wink: :lol: !?

@Jassie wrote:

@faizaa wrote:
Ben helemaal inbaker fan… dankzij Jassie… geweldige tips en 2 doeken gekregen… speciaal tel nr waar ik haar s’nachts op kan bellen…
Hahaha… nee, sterker nog… je hébt het nummer waar je me 's nachts kunt bereiken, maarruh… of ik opneem :think: :wink: :naughty: , hihi. Nee hoor, jij en je hubbie zijn nu ook inbakerdeskundigen. Beetje rust en regelmaat erbij en Aisah is een baby volgens het boekje. Was 'ie al natuurlijk :angel: , maar nu helemaal :thumbup: !

Hé, ennuh, die gesprekken over hangtieten, blubberbuiken en lichamen die uit de rek zijn en niet meer terug lijken te veren… zullen we daar over een jaar of 4 nog eens over beginnen, maar niet in de officiële ontzwangerperiode waar we hier allemaal nog in zitten :liar: :silenced: :wink: :lol: !?

Hahaha das waar ook… :mrgreen: Vanmorgen was ik dus doodmoe… en toen is Aisah na het drinken naast me in slaap gevallen… toen kwam ie een uurtje of anderhalf later weer… :oops: :oops: dus ik merk echt dat hij het nodig heeft in zijn eigen bed te slapen… met de dekens stevig om em heen… hoop vanavond lekker op tijd in slaap te vallen want zo is niks… snap er niks van… ben wel moe maar kan gewoon echt niet slapen… :thumbdown:

Over 4 jaar hahaha… het ligt nu nog erg gevoelig he… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Heb nog een paar foto’s…

nog eentje van Aisah aan de borst…

Jeetje Faizaa, wat ben jij een knappe vrouw… vond ik al van die hoogzwangere foto een hele tijd geleden, maar nu - niet zwanger, toch :wink: ? - valt het me pas echt op :thumbup: :-* !

moet je is creme halen tegen huidschimmels Faizaa,Ik heb meestal huisschimmels in mijn liezen,Tijdens een zwangerschap,en die zal help tegen schimmels,maar ook tegen andere dingen op je huid,zelfs tegen luieruitslag,

de kruidvat heb ant schimmel creme voor 4,99 eigen merk,

Lamisil(ofzo) heb je ook

en methanazol van de apotheker

Helpt hier altijd perfekt

Is dat nu een hoofddoekje of een strak bandje…(want je hebt het niet echt netjes gedaan he, ik zie haar…)

Vreemd om je zo te zien :smiley:

Ken je alleen met je weelderige lokken…

Enne, geweldige foto…

wat ene joekel dat kind van jou! :inlove: (wordt tijd dat je um gewoon flesvoeding gaat geven hoor, zo’n groot kind aan de borst ziet er neit uit 8) )

en jezelf: ach al had je maatje 48, je ziet er nog steeds erg oke uit, dus het maakt niet uit :mrgreen:

en gelukkig heb je al een lekkere vent dus die hoef je niet meer te gaan zoeken

auw pijnlijk punt.... :cry:

Stoer mens ben je :mrgreen: :thumbup:

en Aisah :inlove: mooi mannetje :inlove:

@Jassie wrote:

Jeetje Faizaa, wat ben jij een knappe vrouw… vond ik al van die hoogzwangere foto een hele tijd geleden, maar nu - niet zwanger, toch :wink: ? - valt het me pas echt op :thumbup: :-* !

Dat doet een mens goed zeg, zo’n compliment… zeker met maat 42, hangborsten, hangbillen, een ehmm schimmel ja, daar ja… :mrgreen:

Maar echt, dat is altijd leuk om te horen… :-* :-* :-*

@kimmiejj wrote:

moet je is creme halen tegen huidschimmels Faizaa,Ik heb meestal huisschimmels in mijn liezen,Tijdens een zwangerschap,en die zal help tegen schimmels,maar ook tegen andere dingen op je huid,zelfs tegen luieruitslag,

de kruidvat heb ant schimmel creme voor 4,99 eigen merk,

Lamisil(ofzo) heb je ook

en methanazol van de apotheker

Helpt hier altijd perfekt

Heb zelf ook gedacht dat het een schimmel is… waarom weet ik niet… maar nu jij daarmee komt heb ik helemaal zoiets dat het dat wel eens zou kunnen zijn… vreselijk… gaat dus niet weg en jeukt als een gek… de huis is ook gaan rimpelen… net een punani van een oud mensje… :oops: :oops: :oops:

Maar goed, bedankt voor je tip… maandag even zoiets halen… want word er gekkkk van… :evil:

@Marlous wrote:

Is dat nu een hoofddoekje of een strak bandje…(want je hebt het niet echt netjes gedaan he, ik zie haar…)

Vreemd om je zo te zien :smiley:

Ken je alleen met je weelderige lokken…

Enne, geweldige foto…

Dit is mijn- wil ik wel of geen hoofddoek dragen- doek… :mrgreen: Een piraten doek… tot voor kort had ik hier dus nog een doek overheen tot de kin…

Niet netjes gedaan… :snooty: :wink: Nee dit is omdat ik even naar buiten was geweest, boodschappen gedaan en had het thuis nog even opgelaten…

Mijn haar… zucht mijn haar is echt een van de weinige dingen waarvan ik weettt dat het mooi is… 8) En daarom vind ik het soms ook zo moeilijk om het te bedekken… had ik maar schapenvacht haar net als mijn man… :mrgreen: :mrgreen: dan vond ik het minder zwaar haha…

Ik heb nog een foto met hoofddoek… zal eens kijken… :think:

@fiep klophout wrote:

wat ene joekel dat kind van jou! :inlove: (wordt tijd dat je um gewoon flesvoeding gaat geven hoor, zo’n groot kind aan de borst ziet er neit uit 8) )

en jezelf: ach al had je maatje 48, je ziet er nog steeds erg oke uit, dus het maakt niet uit :mrgreen:

en gelukkig heb je al een lekkere vent dus die hoef je niet meer te gaan zoeken

auw pijnlijk punt.... :cry:

Lekkere reus he.. ben ook eruggg trots en voel me dan ook eens echte jongens mama hoor.. ben gek op mijn meisje maar wat is een jongentje hebben toch ook GEWELDIGGGG..

:-* :-* :-* voor het compliment Fiep..

Trouwens had dus net bezoek van mijn tante en mijn nichtje van 9 zei: heee wat is dat voor een rare kaart.. oh heeee ik zie het.. dat zijn 2 tietuhh.. hahahahahahaa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@joseetje wrote:

Stoer mens ben je :mrgreen: :thumbup:

en Aisah :inlove: mooi mannetje :inlove:

Go Faizaa Go Faizaa… 8) 8) 8) Stoer… hmmmm… heerlijk Joseetje… :-* :-* :-* Moet zeggen, na mijn ziekenhuis drama :wink: voel ik me ook wel stoer… net 2 kids aan de borst, mijn tante zat erbij, ja dan voel ik me nogg stoerder… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: