Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@famkegb wrote:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

wat een wonderkind heb jij!!! :inlove: :inlove: :inlove:

:mrgreen: Vandaag al een paar keer op zijn buik gelegd, camera in de aanslag… DOET IE HET NIET MEER, die apekop… :mrgreen: :mrgreen:

@Jassie wrote:

:shock: … waw, da’s snel :clap: ! Hé, dus Sanae loopt… dat had ik helemaal nog niet gelezen, alsnog een :clap: dan voor haar! Je hebt een héle lange pb over dat slaapverhaal, dus als je even tijd hebt :mrgreen: ! Ennuh, een mini meeting in Roermond… jullie wéten toch dat ik in Weert werk hè, da’s om de hoek dus hè :wink: :wink: :wink: :lol: !

Ja das idd snel… hij heeft het 2x gedaan… maarja Sanae sliep met 7 weken ineens een nacht door en daarna niet meer tot 11 maanden hahahaa… dus wie weet had ie gewoon een LUCKY DAY…

Maar ik blijf oefenen en als ik een foto ervan kan maken… (filmpje plaatsen kan ik niet) of zo… dan plaats ik em meteen…

Sanae loopt eindelijk… ik lag in het ziekenhuis, zet ze daar haar eerste stapjes… de dag dat ik weer op de eerste hulp was… :? gekke meid… maarja werd ook tijd… 17,5 maand was ze… :shock: :wink:

Ja klopt… voor jou is het om de hoek, Remunj… Mini meeting lijkt me wel errug leuk… :inlove: :inlove: :inlove:

Er zijn nog mensen die stemmen: wanneer bevalt Faizaa… :think: :think:

@faizaa wrote:

:lol:

olifantendracht 8)

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:

:lol:

olifantendracht 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: OF alweer zwanger…

Zei het laatst tegen iemand die vond dat er weinig leeftijdsverschil zat tussen Sanae en Aisah… WE GAAN VOOR DE DERDE… hahaha…

Je had haar gezicht moeten zien… ik wou het serieus volhouden maar ik moest zoooo lachen om mijn eigen grap… ik moet altijd lachen om mijn eigen grappen… :snooty: :mrgreen: :mrgreen:

Tuuuuuuuuuuuuurlijk tandemen én nog een derde :mrgreen:

Kweek je dan ook een derde (.) anders krijgen ze ruzie :lol:

@renzosmam wrote:

Tuuuuuuuuuuuuurlijk tandemen én nog een derde :mrgreen:

Kweek je dan ook een derde (.) anders krijgen ze ruzie :lol:

:wink: :mrgreen: :mrgreen: zou niet mis zijn, een derde tiet… heeft mijn ook wat! Arm schaap… :mrgreen: :wink:

:lol: :lol: :lol: … dit is echt weer té grappig :mrgreen: ! Ik ga kolven… dromen over die Winnie de Pooh chocolaatjes van Faizaa :drool: :wink: !

owww verdorieeee… ik was ze net vergeten… :mrgreen:

vandaag begrafenis gehad en ben erg moe maar wilde toch even langsvliegen.

Wat een knappe kop is Aisah, nu al draaien!!! :dance: :dance: :dance:

en sanae lopen :clap: :clap:

dikke zoenen vanuit groningen!!!

:-* :-*

@LK wrote:

vandaag begrafenis gehad en ben erg moe maar wilde toch even langsvliegen.

Wat een knappe kop is Aisah, nu al draaien!!! :dance: :dance: :dance:

en sanae lopen :clap: :clap:

dikke zoenen vanuit groningen!!!

:-* :-

ow das minder… :thumbdown:

wel lief dat je even de kusjes overbrengt vanuit Groningen… :mrgreen:

Liefs Faizaatjuhhh… :-

Hoi Faizaa, hier spuit 11 ook nog even. Ben de afgelopen tijd nog maar weinig op het forum geweest, want ook hier de handjes vol natuurlijk. Wat een verhaal zeg wat jij hebt meegemaakt. En wat knap dat je je niet van de wijs hebt laten brengen 8) . Ik weet niet of ik zo sterk in mijn schoenen zou hebben gestaan.

Als ik jouw verhaal lees schaam ik me wel een beetje dat ik al zo’n drama maakte dat ik (of beter gezegd Veerle) een dagje in het ziekenhuis moest blijven :shifty: .

@Renee74 wrote:

Hoi Faizaa, hier spuit 11 ook nog even. Ben de afgelopen tijd nog maar weinig op het forum geweest, want ook hier de handjes vol natuurlijk. Wat een verhaal zeg wat jij hebt meegemaakt. En wat knap dat je je niet van de wijs hebt laten brengen 8) . Ik weet niet of ik zo sterk in mijn schoenen zou hebben gestaan.

Als ik jouw verhaal lees schaam ik me wel een beetje dat ik al zo’n drama maakte dat ik (of beter gezegd Veerle) een dagje in het ziekenhuis moest blijven :shifty: .

Als je weet dat je 1 dag moet blijven is 1 dag errruugggg lang… ik wist dat ik langer moest blijven dus stelde me daarop in… is dus heel normaal hoor lieverd :mrgreen:

Ja druk druk… ik ben vooral moe moe… :zzz: de drukte vind ik meevallen… vond de overgang van 0 naar 1 kind veel zwaarder… maarja laat ik dat maar niet te hard roepen… Ben pas begonnen… :oops:

Hoe gaat het met jou en je kleintje… :inlove:

2 dagen niet kunnen internetten en nu val ik bijna van mijn stoel!

Aisah kan al rollen! :shock: :inlove: 8)

Leuk als we een keer gaan mini-meeten met z’n 3-en. Maar eerst moet ik nog effe verder verbouwen en verhuizen. Hoopin september er toch wel te wonen, maar het is twijfelachtig. :oops:

Kan hij al draaien :shock: :shock: :shock:

Wat een sterk kind :inlove: :inlove: :inlove:

Vandaag weer proberen foto’s te maken he…

En wat is dat met meeten en mij niet uitnodigen??? :snooty:

Faizaa, doe nog 's wat foto’s voor de werkende mens die geen zin heeft in werken vandaag :oops: :mrgreen: …

@faizaa wrote:

Ja druk druk… ik ben vooral moe moe… :zzz: de drukte vind ik meevallen… vond de overgang van 0 naar 1 kind veel zwaarder… maarja laat ik dat maar niet te hard roepen… Ben pas begonnen… :oops:

Hoe gaat het met jou en je kleintje… :inlove:

Hier gaat alles super, bedankt voor het vragen :-* . Ik vond van 0 naar 1 ook zwaarder hoor. Kan nu niet meer begrijpen dat ik het toen zo druk vond. Zo’n dreumes in the house dat is pas druk, je komt gewoon ogen te kort! Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als weekend en kan ik dan weer een beetje bijtanken als manlief Jarno op sleeptouw neemt.

Wat goed van Aisah dat hij al kan draaien :thumbup: .

zo draaien ? :shock:

wow. Pas maar op dan! Dan loopt hij zo!

liefs

Jannigje

@Hellen wrote:

2 dagen niet kunnen internetten en nu val ik bijna van mijn stoel!

Aisah kan al rollen! :shock: :inlove: 8)

Leuk als we een keer gaan mini-meeten met z’n 3-en. Maar eerst moet ik nog effe verder verbouwen en verhuizen. Hoopin september er toch wel te wonen, maar het is twijfelachtig. :oops:

Rustig aan meid! Zulke dingen duren vaak langer dan de bedoeling is… :thumbdown:

Als je zover bent… melden…!!! :wink:

@Marlous wrote:

Kan hij al draaien :shock: :shock: :shock:

Wat een sterk kind :inlove: :inlove: :inlove:

Vandaag weer proberen foto’s te maken he…

En wat is dat met meeten en mij niet uitnodigen??? :snooty:

Meeting zonder Marlous… :mrgreen: :wall: :wall: :wall:

Wat denk je zelf… :roll:

Op elk feestje hoort een HORMONSTER en een pittige leeuwin… :mrgreen: