@famkegb wrote:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
wat een wonderkind heb jij!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:mrgreen: Vandaag al een paar keer op zijn buik gelegd, camera in de aanslag… DOET IE HET NIET MEER, die apekop… :mrgreen: :mrgreen:
@famkegb wrote:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
wat een wonderkind heb jij!!! :inlove: :inlove: :inlove:
@Jassie wrote:
:shock: … waw, da’s snel! Hé, dus Sanae loopt… dat had ik helemaal nog niet gelezen, alsnog een
dan voor haar! Je hebt een héle lange pb over dat slaapverhaal, dus als je even tijd hebt :mrgreen: ! Ennuh, een mini meeting in Roermond… jullie wéten toch dat ik in Weert werk hè, da’s om de hoek dus hè
![]()
![]()
:lol: !
Er zijn nog mensen die stemmen: wanneer bevalt Faizaa… :think: :think:
@faizaa wrote:
Er zijn nog mensen die stemmen: wanneer bevalt Faizaa… :think: :think:
@renzosmam wrote:
@faizaa wrote:Er zijn nog mensen die stemmen: wanneer bevalt Faizaa… :think: :think:
:lol:
olifantendracht 8)
Tuuuuuuuuuuuuurlijk tandemen én nog een derde :mrgreen:
Kweek je dan ook een derde (.) anders krijgen ze ruzie :lol:
@renzosmam wrote:
Tuuuuuuuuuuuuurlijk tandemen én nog een derde :mrgreen:
Kweek je dan ook een derde (.) anders krijgen ze ruzie :lol:
:lol: :lol: :lol: … dit is echt weer té grappig :mrgreen: ! Ik ga kolven… dromen over die Winnie de Pooh chocolaatjes van Faizaa :drool: !
owww verdorieeee… ik was ze net vergeten… :mrgreen:
vandaag begrafenis gehad en ben erg moe maar wilde toch even langsvliegen.
Wat een knappe kop is Aisah, nu al draaien!!! :dance: :dance: :dance:
en sanae lopen
dikke zoenen vanuit groningen!!!
:-* :-*
@LK wrote:
vandaag begrafenis gehad en ben erg moe maar wilde toch even langsvliegen.
Wat een knappe kop is Aisah, nu al draaien!!! :dance: :dance: :dance:
en sanae lopen![]()
dikke zoenen vanuit groningen!!!
:-* :-
Hoi Faizaa, hier spuit 11 ook nog even. Ben de afgelopen tijd nog maar weinig op het forum geweest, want ook hier de handjes vol natuurlijk. Wat een verhaal zeg wat jij hebt meegemaakt. En wat knap dat je je niet van de wijs hebt laten brengen 8) . Ik weet niet of ik zo sterk in mijn schoenen zou hebben gestaan.
Als ik jouw verhaal lees schaam ik me wel een beetje dat ik al zo’n drama maakte dat ik (of beter gezegd Veerle) een dagje in het ziekenhuis moest blijven :shifty: .
@Renee74 wrote:
Hoi Faizaa, hier spuit 11 ook nog even. Ben de afgelopen tijd nog maar weinig op het forum geweest, want ook hier de handjes vol natuurlijk. Wat een verhaal zeg wat jij hebt meegemaakt. En wat knap dat je je niet van de wijs hebt laten brengen 8) . Ik weet niet of ik zo sterk in mijn schoenen zou hebben gestaan.
Als ik jouw verhaal lees schaam ik me wel een beetje dat ik al zo’n drama maakte dat ik (of beter gezegd Veerle) een dagje in het ziekenhuis moest blijven :shifty: .
2 dagen niet kunnen internetten en nu val ik bijna van mijn stoel!
Aisah kan al rollen! :shock: :inlove: 8)
Leuk als we een keer gaan mini-meeten met z’n 3-en. Maar eerst moet ik nog effe verder verbouwen en verhuizen. Hoopin september er toch wel te wonen, maar het is twijfelachtig. :oops:
Kan hij al draaien :shock: :shock: :shock:
Wat een sterk kind :inlove: :inlove: :inlove:
Vandaag weer proberen foto’s te maken he…
En wat is dat met meeten en mij niet uitnodigen??? :snooty:
Faizaa, doe nog 's wat foto’s voor de werkende mens die geen zin heeft in werken vandaag :oops: :mrgreen: …
@faizaa wrote:
Ja druk druk… ik ben vooral moe moe…de drukte vind ik meevallen… vond de overgang van 0 naar 1 kind veel zwaarder… maarja laat ik dat maar niet te hard roepen… Ben pas begonnen… :oops:
Hoe gaat het met jou en je kleintje… :inlove:
zo draaien ? :shock:
wow. Pas maar op dan! Dan loopt hij zo!
liefs
Jannigje
@Hellen wrote:
2 dagen niet kunnen internetten en nu val ik bijna van mijn stoel!
Aisah kan al rollen! :shock: :inlove: 8)
Leuk als we een keer gaan mini-meeten met z’n 3-en. Maar eerst moet ik nog effe verder verbouwen en verhuizen. Hoopin september er toch wel te wonen, maar het is twijfelachtig. :oops:
@Marlous wrote:
Kan hij al draaien :shock: :shock: :shock:
Wat een sterk kind :inlove: :inlove: :inlove:
Vandaag weer proberen foto’s te maken he…
En wat is dat met meeten en mij niet uitnodigen??? :snooty: