sorry… ben vergeten de foto’s te draaien… het is al laat… te laat… :oops:
nog een paar…
Zo nu ga ik slapen… truste lieverdsssss… :-*
Faizaa,
wat een lekker foto’s van sanae en aisah.
Wat houdt Aisah zijn hoofdje al goed omhoog… Hij wordt al groot!
En wat heeft sanae een bos haren. Om jaloers op te worden. Had Dionne maar wat meer haren… :oops:
Wat betreft die BV-meeting: ik wil ook wel!
Misschien kunnen wij een keer mini-meeten als we verhuisd zijn. Gewoon lekker effe Roermond in ofzo?
echt jeetje mineetje faizaa, wat heb jij een lekker gezin. Ik vind sanae echt een ontzettend leuk meisje om te zien, wat een lieverd. (en ove rje man kan ik dat soort dingen ook wel zeggen, maar dat hoort natuurlijk niet :mrgreen: )
En wat is aisah echt al groot, dat hoofdje omhoog, tjonge, wat gaat dat snel. Nu al niet meer zo ininininimini…
Mooie foto’s Faiz!!
Ow wat een heeeeeeeeeeeeeerlijk binkie is Aisah,heldere kijkers…wijsneus!
En Sanae is echt een heel mooi meisje!!
Ik heb nog wel een lekker ventje in de aanbieding :mrgreen:
Enuh nu ik de foto’s vergelijk van onze mannen…we houden dus alletwee van een neus en volle lippen met mooie tanden :lol:
8)
Nee,
ik lag al in mijn bedje. Maar zit nu op mijn werk te genieten van je mooie kroost :inlove:
Nu weer snel verder :mrgreen:
:-* :-*
Allemachtig, wat een knappe kinderen :shock: :inlove: :mrgreen: !!! Is de postbode al geweest ???
Knappe kinderen én een knappe man :inlove: (<die smiley slaat natuurlijk op je kinderen hè :liar: )
Wat een sterk koppie heeft Aisah al zeg, tjonge!!
@Hellen wrote:
Faizaa,
wat een lekker foto’s van sanae en aisah.
Wat houdt Aisah zijn hoofdje al goed omhoog… Hij wordt al groot!
En wat heeft sanae een bos haren. Om jaloers op te worden. Had Dionne maar wat meer haren… :oops:
Wat betreft die BV-meeting: ik wil ook wel!
Misschien kunnen wij een keer mini-meeten als we verhuisd zijn. Gewoon lekker effe Roermond in ofzo?
Wat een TOP idee… :thumbup: doen we…
Ja echt een bos haren hahhaa… maar aisah daarentegen heeft bijna niks… :mrgreen: Dionne d’r haar komt wel… :inlove: Staartjes maken is ook niet alles… en pindakaas uit de haren wassen is ook niet leuk…

@fiep klophout wrote:
echt jeetje mineetje faizaa, wat heb jij een lekker gezin. Ik vind sanae echt een ontzettend leuk meisje om te zien, wat een lieverd. (en ove rje man kan ik dat soort dingen ook wel zeggen, maar dat hoort natuurlijk niet :mrgreen: )
En wat is aisah echt al groot, dat hoofdje omhoog, tjonge, wat gaat dat snel. Nu al niet meer zo ininininimini…
Oww mijn man groeide 2 meter toen ik hem dat compliment gaf…

Ja dat hoofdje dat deed hij al heel snel… Sanae was echt een luie donder…
Het gaat zo snel…
@renzosmam wrote:
Mooie foto’s Faiz!!
Ow wat een heeeeeeeeeeeeeerlijk binkie is Aisah,heldere kijkers…wijsneus!
En Sanae is echt een heel mooi meisje!!
Ik heb nog wel een lekker ventje in de aanbieding :mrgreen:
Enuh nu ik de foto’s vergelijk van onze mannen…we houden dus alletwee van een neus en volle lippen met mooie tanden :lol:
8)
Hahah… leuk… Biebels en ik hebben al een reservering nu jij en ik nog… :mrgreen: Ja die vergelijking klopt wel! :thumbup: Jouw manneke heeft ook zo’n leuke snoet :thumbup:
@LK wrote:
Nee,
ik lag al in mijn bedje. Maar zit nu op mijn werk te genieten van je mooie kroost :inlove:
Nu weer snel verder :mrgreen:
:-* :-*
:naughty: Foei… op je werk…

@Jassie wrote:
Allemachtig, wat een knappe kinderen :shock: :inlove: :mrgreen: !!! Is de postbode al geweest???
dankje jassie… :-* en nee, de postbode is mijn huisje voorbij gegaan vandaag… Misschien morgen… Kan ik gaan wikkelen… :mrgreen:
@Kiki wrote:
Knappe kinderen én een knappe man :inlove: (<die smiley slaat natuurlijk op je kinderen hè :liar:)
Wat een sterk koppie heeft Aisah al zeg, tjonge!!
Hahaha…

Hij is echt sterk he,… MIJN ZOON hmmm zucht… :inlove: :inlove:
Trouwens… leuk nieuws…
AISAH heeft zich vandaag omgedraaid van zijn buik naar zijn rug… :shock: Ik vind dat wel knap van hem… Toch? :think: :inlove:
@faizaa wrote:
Trouwens… leuk nieuws…Nu al? Dat is echt heel knap!! Dat wordt nog wat
AISAH heeft zich vandaag omgedraaid van zijn buik naar zijn rug… :shock: Ik vind dat wel knap van hem… Toch? :think: :inlove:

Ik kon het ook niet geloven… :shock: maar in het ziekenhuis zei de kinderarts dat hij al erg sterk was… :inlove: Ook eens leuk om een “snelle” te hebben… Sanae liep bijvoorbeeld pas met 18 maanden… :mrgreen:
Ik had hem in de box gelegd op de buik… maar ik bleef er wel bij steeds… toen ik me omdraaide lag hij op zijn rug… ik dacht: huh… had em toch op zijn buik gelegd? :think: Dus toen draaide ik hem weer op zijn buik en bleef erbij… en jawel hoor… hij drukte zich op de armpjes omhoog en huppakkee omgedraaid… :o
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
wat een wonderkind heb jij!!! :inlove: :inlove: :inlove:
:shock: … waw, da’s snel ! Hé, dus Sanae loopt… dat had ik helemaal nog niet gelezen, alsnog een
dan voor haar! Je hebt een héle lange pb over dat slaapverhaal, dus als je even tijd hebt :mrgreen: ! Ennuh, een mini meeting in Roermond… jullie wéten toch dat ik in Weert werk hè, da’s om de hoek dus hè
:lol: !