DAAR zat bij mij destijds ook het probleem, rond de taille… billen benen en borsten waren weer in shape maar ik kreeg mijn broeken en rokken niet dicht… ik ben toen wel alles snel weer kwijtgeraakt en ben normaal blijven eten… alleen niet snoepen, 1x per maand een reep chocola van 100 gram en elke dag een mini mars of snickers… 2 liter warm water… 6 bruine boterhammen met roggebrood en een flink bord avondeten… de kilo’s vlogen eraf… en BV natuurlijk…
:lol: :lol: :lol: … whoehaaaa… ik zÃe het voor me… 3 flubberbuiken (:oops: ) die staan te jumpen in de kamer.
Met alleen een vuilnis zak… denk dat er bij mij van boven ook vanalles “meeflubbert” dan hahaha…
Whahahhahahhaha nou dat wil je toch niet meemaken whahahhahha hier zou ook iedereen zeeziek worden van die (.)(.) die dan alle kanten opschudden…krijgt Celiza echt slagroom :lol:
:lol: :lol: :lol: … ik kom niet meer biiijjjjjj :lol: ! (Toch nog maar 's aan m’n bekkenbodemspieren gaan werken… pies bijna in m’n broek van het lachen :oops: :mrgreen: )
:lol: :lol: :lol: … ik kom niet meer biiijjjjjj :lol: ! (Toch nog maar 's aan m’n bekkenbodemspieren gaan werken… pies bijna in m’n broek van het lachen :oops: :mrgreen: )
Hahahhahahhaha ach alles zal wel een keer goedkomen toch!?
Vervuilen? nee joh :-* dit is een echte comedy topic geworden hahaha… met een hoop zelfspot… heerlijk toch…
Voel me vandaag een beetje emotioneel :oops: Heb me flink beklaagd bij mijn man…
Sanae hangt aan mijn rokken… pffff Ik kan niks… niet naar het toilet… niet poetsen, niet koken… ze wil ALLEEN MAAR OP MIJN SCHOOT EN DAN TIETA DRINKEN…
Dan weet ik niet goed wat het is… tandje is door… is het toch een sprong? :think: Maar geen stap kunnen zetten zonder dat je kindje je huilend achterna komt is soms frustrerend…
Boven ons boven zitten ze te klussen dus van slapen komt ook weinig…
En er is geen chocola in huis… (ook gruwelijk erg voor een zwangere )
Ik heb haar straks van pure frustratie gewoon huilend in bed gelegd en eens even 20 min laten jengelen/huilen… viel ze uiteindelijk in slaap…
Na een uurtje werd ze weer wakker, eten gegeven en ik dacht zo nu gaat ze even lekker spelen… ga ik erbij zitten op een krukje… nee komt ze weer huilend tegen me aan staan…