Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@faizaa wrote:

oh man… nu heb ik die kipfrikandellen steeds in mijn hoofd…

:lol: :lol: :lol:

Nou ik mag ook niet klagen…maar doe dat natuurlijk wel :mrgreen:

En mijn benen zijn altijd slank…is ook wel eens irritant hoor…want ik heb dus nooit een taille :roll:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
oh man… nu heb ik die kipfrikandellen steeds in mijn hoofd…

:lol: :lol: :lol:

Nou ik mag ook niet klagen…maar doe dat natuurlijk wel :mrgreen:

En mijn benen zijn altijd slank…is ook wel eens irritant hoor…want ik heb dus nooit een taille :roll:

Het is ook nooit goed he… :wink: Je bent een lekker wijffie hoor, Sas… :mrgreen:

Uhm… hoe de foto genomen is helpt ook, :oops: :wink: :mrgreen: … hé Sas… hoe heb jij je buik weggekregen? Ook door de bv? Da’s namelijk mijn grootste irritatie nu. M’n billen, benen, borsten en armen zijn weer tamelijk de oude, maar omdat er zo’n flinke zwemband om m’n taille rondzwemt kan ik nog steeds m’n oude kleren niet aan :think: . Die paar kilo’s te veel zitten allemaal daar gezellig bij elkaar :roll:. En nee, geen kipfrikadellen gehad (maar ooooooh, wat klinkt dat lekker, hahaha). Dus uh… tips zijn welkom… heb jij misschien straks ook wat aan Faizaa… alhoewel… als ik de leuke foto’s van je zie, denk ik dat je eventueel overtollig zwangerschapsleed héél snel kwijt bent :thumbup: !

@Jassie wrote:

Uhm… hoe de foto genomen is helpt ook, :oops: :wink: :mrgreen: … hé Sas… hoe heb jij je buik weggekregen? Ook door de bv? Da’s namelijk mijn grootste irritatie nu. M’n billen, benen, borsten en armen zijn weer tamelijk de oude, maar omdat er zo’n flinke zwemband om m’n taille rondzwemt kan ik nog steeds m’n oude kleren niet aan :think: . Die paar kilo’s te veel zitten allemaal daar gezellig bij elkaar :roll:. En nee, geen kipfrikadellen gehad (maar ooooooh, wat klinkt dat lekker, hahaha). Dus uh… tips zijn welkom… heb jij misschien straks ook wat aan Faizaa… alhoewel… als ik de leuke foto’s van je zie, denk ik dat je eventueel overtollig zwangerschapsleed héél snel kwijt bent :thumbup: !

DAAR zat bij mij destijds ook het probleem, rond de taille… billen benen en borsten waren weer in shape maar ik kreeg mijn broeken en rokken niet dicht… ik ben toen wel alles snel weer kwijtgeraakt en ben normaal blijven eten… alleen niet snoepen, 1x per maand een reep chocola van 100 gram en elke dag een mini mars of snickers… 2 liter warm water… 6 bruine boterhammen met roggebrood en een flink bord avondeten… de kilo’s vlogen eraf… en BV natuurlijk…

@Jassie wrote:

Uhm… hoe de foto genomen is helpt ook, :oops: :wink: :mrgreen: … hé Sas… hoe heb jij je buik weggekregen? !

Weg???

Wie zegt dat mijn buik weg is :lol:

Ik kan nu 1 oude spijkerbroek aan…mijn buik is nog flubbergebied hoor :roll:

Maar héééé… ik heb vanmiddag mijn “Pilates workout dvd” binnengekregen. Ik en Karl Noten gaan een sixpack bij mij tevoorschijn toveren… :liar: … over een half jaar ofzo :lol: ! Dus tegen de tijd dat ik dat Tell Sell figuur heb, stuur ik 'em aan jullie door Sas en Faizaa :wink: !

:lol:

uk heb er poep aan…

ik lig vrijdag in bikini aan het zwembad mét flubberbuik :mrgreen:

en mijn prachtige kinders aan mijn zijde… :inlove:

Hihi… Sas, Jassia… we kunnen ook de tip van Fransje Bauer opvolgen… touwtje springen met niks anders aan dan een vuiniszak om je middel… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: … whoehaaaa… ik zíe het voor me… 3 flubberbuiken (:oops: ) die staan te jumpen in de kamer.

@Jassie wrote:

:lol: :lol: :lol: … whoehaaaa… ik zíe het voor me… 3 flubberbuiken (:oops: ) die staan te jumpen in de kamer.

Met alleen een vuilnis zak… denk dat er bij mij van boven ook vanalles “meeflubbert” dan hahaha…

@faizaa wrote:

@Jassie wrote:

Met alleen een vuilnis zak… denk dat er bij mij van boven ook vanalles “meeflubbert” dan hahaha…

Whahahhahahhaha nou dat wil je toch niet meemaken whahahhahha hier zou ook iedereen zeeziek worden van die (.)(.) die dan alle kanten opschudden…krijgt Celiza echt slagroom :lol:

:lol: :lol: :lol: … ik kom niet meer biiijjjjjj :lol: ! (Toch nog maar 's aan m’n bekkenbodemspieren gaan werken… pies bijna in m’n broek van het lachen :oops: :mrgreen: )

@Jassie wrote:

:lol: :lol: :lol: … ik kom niet meer biiijjjjjj :lol: ! (Toch nog maar 's aan m’n bekkenbodemspieren gaan werken… pies bijna in m’n broek van het lachen :oops: :mrgreen: )

Hahahhahahhaha ach alles zal wel een keer goedkomen toch!?

Je moet er wat voor over hebben eigelijk hé om een kind te krijgen :wink:

Ik zal jullie echt wel missen de aankomende 2 weken zeg…

Niet te hard aftellen hoor…al zal de tijd echt wel gaan dringen zeg als ik terug ben…dan is het al Mei :shifty:

@renzosmam wrote:

Ik zal jullie echt wel missen de aankomende 2 weken zeg…
Neeeeee joh, lekker met je lijf de zon in en even KOK-vakantie! Bikini aan, die kleine knapperds van je erbij… genieten!

Faizaa, we zitten je topic behoorlijk te vervuilen hè :oops:… hoe voel je je vandaag…?

Vervuilen? nee joh :-* dit is een echte comedy topic geworden hahaha… met een hoop zelfspot… heerlijk toch…

Voel me vandaag een beetje emotioneel :oops: Heb me flink beklaagd bij mijn man…

Sanae hangt aan mijn rokken… pffff :cry: Ik kan niks… niet naar het toilet… niet poetsen, niet koken… ze wil ALLEEN MAAR OP MIJN SCHOOT EN DAN TIETA DRINKEN…

Dan weet ik niet goed wat het is… tandje is door… is het toch een sprong? :think: Maar geen stap kunnen zetten zonder dat je kindje je huilend achterna komt is soms frustrerend…

Boven ons boven zitten ze te klussen dus van slapen komt ook weinig…

En er is geen chocola in huis… (ook gruwelijk erg voor een zwangere :wink: )

Ik heb haar straks van pure frustratie gewoon huilend in bed gelegd en eens even 20 min laten jengelen/huilen… viel ze uiteindelijk in slaap…

Na een uurtje werd ze weer wakker, eten gegeven en ik dacht zo nu gaat ze even lekker spelen… ga ik erbij zitten op een krukje… nee komt ze weer huilend tegen me aan staan…

Bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah bah…

Zo!

Dat is eruit…

Zal je leren, Jassia, mij vragen hoe het gaat vandaag… :wink:

En jij lekker dier, sas, gaat naar Egypte… GE-WEL-DIG… :? :wink:

Nee hoor… ik wens je wel een top vakantie… ook jij zult er wel aan toe zijn… :mrgreen:

Mijn man komt om kwart voor 7 thuis… als ie geen chocola heeft komt ie d’r niet in :naughty: :mrgreen:

Ze denkt natuurlijk: ik wil nu nog even QUALITY TIME met m’n mama, die heeft het straks druk met de inhoud van die buik :wink: :hug:

@Biebels wrote:

Ze denkt natuurlijk: ik wil nu nog even QUALITY TIME met m’n mama, die heeft het straks druk met de inhoud van die buik :wink: :hug:

Jah precies… :mrgreen: nu zijn ze nog van MIJJJ grrrr :twisted:

mijn keuze staat er niet bij:

op dezelfde dag als Victoria

:mrgreen:

@annemarie69 wrote:

mijn keuze staat er niet bij:

op dezelfde dag als Victoria

:mrgreen:

Hihi… dat zou wat zijn… :thumbup:

gaat hard zeg,EN ach jemeisje faizaa die wil je (.)(.) Nog even voor haar alleen :mrgreen:

EN had je man chocolade bij hem ??? :twisted: