ow wowly faizaa, wat een geweldige foto’s!!!
wat een leuk kind heb je toch, wat een leuke buik, wat ene leuke moeder heeft je dochter, en wat ene leuke combi van dit alles!
@faizaa wrote:
Dat had ik even nodig… :-* daarvoor… ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra(zelf schuld trouwens, alweeeeer) maar wat een deugniet he, die bruine aap… :mrgreen: ja, een Aisah? Leuk om te horen, echt, dat neemt de laatste restjes twijfel wel weg… :dance:
Zo en dan zit jij te zeuren… Je bent prachtig zwanger :inlove:
Echt helemaal mooi en die dochter van je :inlove: wat een schatje :thumbup:
@S@nne wrote:
@faizaa wrote:ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra![]()
Meen je dat echt? :shock: Het viel me juist op dat je zo enorm slank bent. Behalve je buik dan, maar dat mag ook wel toch?Mooi hoor!
Ja… ik begon met 62 kilo… en weeg er nu 80… dus tja gaat een beetje hard maarja… nog een paar weekjes… ow wacht dat zijn 18 kilo’s… scheelt weer een kilootje… :mrgreen: Maar bedankt voor het compliment… :-*

@fiep klophout wrote:
ow wowly faizaa, wat een geweldige foto’s!!!
wat een leuk kind heb je toch, wat een leuke buik, wat ene leuke moeder heeft je dochter, en wat ene leuke combi van dit alles!
oww daar word ik even blij van :mrgreen: bedankt bedankt bedankt… ik liep al helemaal blij huppelend naar mijn man, zo’n lieve complimenten moet ik toch meteen met hem delen… :inlove: :inlove: :inlove:
@victoria wrote:
@faizaa wrote:Dat had ik even nodig… :-* daarvoor… ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra(zelf schuld trouwens, alweeeeer) maar wat een deugniet he, die bruine aap… :mrgreen: ja, een Aisah? Leuk om te horen, echt, dat neemt de laatste restjes twijfel wel weg… :dance:
Zo en dan zit jij te zeuren… Je bent prachtig zwanger :inlove:
Echt helemaal mooi en die dochter van je :inlove: wat een schatje :thumbup:
Ja wat kilo’s betreft ben ik een echte zeur…

ohohohoh Faizaa! wat een GEWELDIGE foto’s !!! :inlove: :inlove: :inlove:
en wat staat daar rechts op je buik… A… I… S… A…H… ?
:mrgreen: ja, dat staat er hoor! Ik sluit me volledig bij Marlous aan! Mooie naam! :thumbup:
Wat ben jij mooi zwanger! We tellen af voor je! Ik heb gestemd (iets) later dan 40 weken, maar ik hoop voor jou iets eerder!
geniet van je laatste loodjes, zo te zien gaat dat lukken met die mooie meid van je op je buik! :inlove:
groetjes!
hazze
@hazze wrote:
ohohohoh Faizaa! wat een GEWELDIGE foto’s !!! :inlove: :inlove: :inlove:
en wat staat daar rechts op je buik… A… I… S… A…H… ?
:mrgreen: ja, dat staat er hoor! Ik sluit me volledig bij Marlous aan! Mooie naam! :thumbup:
Wat ben jij mooi zwanger! We tellen af voor je! Ik heb gestemd (iets) later dan 40 weken, maar ik hoop voor jou iets eerder!
geniet van je laatste loodjes, zo te zien gaat dat lukken met die mooie meid van je op je buik! :inlove:
groetjes!
hazze
He Hazze… wat leuk! ik hoop ook iets eerder…

Leuk dat je de naam mooi vindt… het is nog niet 100% zeker maar waarschijnlijk word em dat wel… :mrgreen:
Ja Sanae is nu al dol op d’r broertje :inlove: wil altijd even op de buik liggen of een kusje geven… lief he…
wauw wat een prachtige buik!! je bent echt mooi zwanger@
Ahhhhhhhhhhh lieverd :-*
Gewoon niet meer op de weegschaal gaan staan dat helpt :mrgreen:
En wat denk je dat vocht weegt met dit weer!!
Bij Renzo was ik uiteindelijk 26 :shock: kilo zwaarder dan dat ik stopte met de pil…kwam helemaal goed binnen een jaar + een kilo extra eraf :mrgreen:
Bij Celiza kwam ik 18 kilo aan,en dat was dus in het najaar,Renzo had ik ook warme dagen op het laatst…
En nu bijna alles eraf :dance:
Dus het komt echt wel goed…wat denk jij dat je zo moet rennen achter dat heerlijke meisje van je aan en dan die 2 moppies aan de (.) joh maak je niet druk jij bent zó back into shape :mrgreen:
Ik vind je echt heel erg mooi zwanger!
En je bent een prachtige vrouw! :thumbup:
wat een geweldige foto :inlove:
mooie buik :thumbup:
Waaaaaaaauw…
Wat een prachtige foto’s…En jullie zijn allebei zo mooi… :inlove:
Daar komt ook vast een mooie Aisah uit… :lol: :lol: :lol:
Je hebt echt een prachtige buik…Enne, zie ik daar GEEN striae???
:snooty:
Klavertje, bedankt :-
Renzosmam, met sanae was ik 24 kilo bijgekomen en de laatste weken heb ik niet meer gekeken :oops:
ik weet dat het er wel weer vanaf gaat maar het is even klte als ik eraan denk hoe weinig zelf discipline ik blijkbaar heb :mrgreen:
misschien 2 aan de borst dan ook 2x zo snel weer in conditie… :dance:
:-
Monique, dankje,… :-
Marlous, het is van de zijkant gemaakt die foto, ik heb straie van voren om mijn navel… jaaaahhhh ik let er wel op HOE de foto gemaakt wordt…
maar eerlijk is eerlijk het valt reuze mee bij mij…
even een update… :mrgreen:
ik ben hardstikke moe… slaap niet s’nachts, net als alle zwangeren…
ben erg onrustig… sanae komt ineens weer s’nachts… en das vermoeiend… gisteren de oorzaak ontdekt, er komen weer 2 tanden door… ze wil links, rechts, links, rechts drinken en dan zo’n 100x per dag…
volgende week dinsdag de 36wkn echo… kijken of die kleine op z’n plek ligt… en dan maar eens wat kratten gaan zoeken, mijn bed gaat niet op klossen…
ziekenhuis tas ook nog klaarmaken…
zo, even naar Victoria’s topic… doeiiiiiiiiiii… :dance:
Sterkte vandaag… maar even nog een oppeppertje: wat heb je een enorm knappe meid op je mooie buik zitten en wat een leuke foto’s!!! Dit nieuwe kleine wondertje kan niet wachten om d’r moeder en grote zus te gaan ontmoeten. Héél mooi hoor.
Ik had een oud matras onder mijn matras gegooit misschien een tip?!
Het hoeft maar 75-80cm hoog geloof ik???!
Ach ja ik klets ook lekker makkelijk…ik stond ok die weegschaal naar beneden te kijken…en ik heb niet eens echt gesnoept als ik dáár aan toe had gegeven dan had ik makkelijk 35 kilo aangekomen :lol:
Nu snoep ik me dus suf echt té erg en ik val af 8)
Lang leve de bv!
@Jassie wrote:
Sterkte vandaag… maar even nog een oppeppertje: wat heb je een enorm knappe meid op je mooie buik zitten en wat een leuke foto’s!!! Dit nieuwe kleine wondertje kan niet wachten om d’r moeder en grote zus te gaan ontmoeten. Héél mooi hoor.
Spannend he… pfff… kan niet wachten… ben benieuwd hoe ie eruit ziet… en ook hoe Sanae reageerd… :think:
@renzosmam wrote:
Ik had een oud matras onder mijn matras gegooit misschien een tip?!
Het hoeft maar 75-80cm hoog geloof ik???!
Ach ja ik klets ook lekker makkelijk…ik stond ok die weegschaal naar beneden te kijken…en ik heb niet eens echt gesnoept als ik dáár aan toe had gegeven dan had ik makkelijk 35 kilo aangekomen :lol:
Nu snoep ik me dus suf echt té erg en ik val af 8)
Lang leve de bv!![]()
Ik heb echt een heel laag bed… vond het ook vervelend de vorige keer, die kratten… een hoog bed was voor mij niks… kan me voorstellen voor de kraamhulp maar toen ze weg was ging ie meteen weer naar beneden… terwijl mijn ma het super vond… ik heb dus wel veel gesnoept en ik heb bij de Turk de kipfrikandellen ontdekt… lekker met patat… mayo en maggi op de patat… hmmmmmmmmmm… niet te vaak hoor maar jammie jammie wat is dat lekker… :oops:
ja ik zag laatst een foto van jou met dat zwarte rokje… :mrgreen: je ziet er echt goed uit… :evil:

Maar dat vind ik trouwens ook van Jassia… die foto bij haar avatar is :thumbup:
Ik heb toen aan de kraamhulp gevraagd of hij na 2 dagen weer naar beneden mocht omdat Mateo niet op het bed kon klimmen en vaak bij ons in bed wilde…Ik moest hem dan de hele tijd in en uit tillen en dat was natuurlijk niet goed voor mij he
Was geen probleem…Dus gewoon vragen als het zover is…
@Marlous wrote:
Ik heb toen aan de kraamhulp gevraagd of hij na 2 dagen weer naar beneden mocht omdat Mateo niet op het bed kon klimmen en vaak bij ons in bed wilde…Ik moest hem dan de hele tijd in en uit tillen en dat was natuurlijk niet goed voor mij he
Was geen probleem…Dus gewoon vragen als het zover is…
tip! :thumbup:
oh man… nu heb ik die kipfrikandellen steeds in mijn hoofd…