@faizaa wrote:
… hij is eigenlijk meer kaasje dan couscous… en ik ben niet braaf te krijgen…Dat zal ook wel weer een pittig kleintje worden met zo’n combi en zo’n stoere zus :mrgreen: !
@faizaa wrote:
… hij is eigenlijk meer kaasje dan couscous… en ik ben niet braaf te krijgen…Dat zal ook wel weer een pittig kleintje worden met zo’n combi en zo’n stoere zus :mrgreen: !
@Jassie wrote:
@faizaa wrote:… hij is eigenlijk meer kaasje dan couscous… en ik ben niet braaf te krijgen…Dat zal ook wel weer een pittig kleintje worden met zo’n combi en zo’n stoere zus :mrgreen: !
Nou 1 troost een jongetje is echt wel ‘‘makkelijker’’ dan een meisje :eh: :shifty:
@renzosmam wrote:
Nou 1 troost een jongetje is echt wel ‘‘makkelijker’’ dan een meisje :eh::shifty:
@Marlous wrote:
@renzosmam wrote:Nou 1 troost een jongetje is echt wel ‘‘makkelijker’’ dan een meisje :eh::shifty:
Oh ja???
Waar??? :roll:
hahahaha precies…
Ik heb niet een opdonder, maar 2…Micah laat ook tegenwoordig lekker van zich horen… :shock: Wildebras…
Als ik een meid had gehad die een beetje op mij leek…pfffffffff, al lijtk Mateo erg op mij hoor…
Heb ook gehoord dat meisjes “kattiger” zijn… en jongens liever… :think:
Sanae is een echte gifschijter… :oops: en kattig hoor… maar dan hoop ik inderdaad op een heel lieve rustige 2de… :mrgreen:
Ouch :shifty:
Als onze dochter maar een klein beetje op mij gaat lijken dan kunnen wij de meubels wel aan de muren vast spijkeren :shifty:
Dat wordt een drift kikker :shifty: :inlove: :mrgreen:
:lol: De mijne lijkt op mij…oehhhhhhhhhhhh dat is een type hoor hey :shifty:
Wel karakter
Uhm, tja, nou weet ik natuurlijk niet precies hoe jongens zijn, maar ik kan wel zeggen dat kleine dames met multi-culti achtergrond (zoals hier ook een beetje) superpittig, temperamentvol (en réteknap) zijn :snooty: :mrgreen: :lol: !!!
@victoria wrote:
Ouch :shifty:
Als onze dochter maar een klein beetje op mij gaat lijken dan kunnen wij de meubels wel aan de muren vast spijkeren :shifty:
Dat wordt een drift kikker :shifty: :inlove: :mrgreen:
@Jassie wrote:
Uhm, tja, nou weet ik natuurlijk niet precies hoe jongens zijn, maar ik kan wel zeggen dat kleine dames met multi-culti achtergrond (zoals hier ook een beetje) superpittig, temperamentvol (en réteknap) zijn :snooty::mrgreen: :lol: !!!
Even in opvolging van Victoria’s buikje ook hier een paar leuke foto’s van buikje…
nog eentje
Wauw, wat een geweldige foto’s met Sanae op je buik!!! :inlove:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa die zijn gaaaaaf!
die laatste :inlove:
Meid wat ben je stralend zwanger…geen hormonster te zien hoor in die glimogen van je!
En ja ik zie het zo…dat is een Aisah :mrgreen:
@S@nne wrote:
Wauw, wat een geweldige foto’s met Sanae op je buik!!! :inlove:
@renzosmam wrote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa die zijn gaaaaaf!
die laatste :inlove:
Meid wat ben je stralend zwanger…geen hormonster te zien hoor in die glimogen van je!
En ja ik zie het zo…dat is een Aisah :mrgreen:
@faizaa wrote:
ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra![]()