Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@faizaa wrote:

… hij is eigenlijk meer kaasje dan couscous… en ik ben niet braaf te krijgen…
Dat zal ook wel weer een pittig kleintje worden met zo’n combi en zo’n stoere zus :mrgreen: !

@Jassie wrote:

@faizaa wrote:
… hij is eigenlijk meer kaasje dan couscous… en ik ben niet braaf te krijgen…
Dat zal ook wel weer een pittig kleintje worden met zo’n combi en zo’n stoere zus :mrgreen: !

Maak me niet gek… :mrgreen:

Nou 1 troost een jongetje is echt wel ‘‘makkelijker’’ dan een meisje :eh: :wink: :shifty:

@renzosmam wrote:

Nou 1 troost een jongetje is echt wel ‘‘makkelijker’’ dan een meisje :eh: :wink: :shifty:

Oh ja???

Waar??? :roll:

@Marlous wrote:

@renzosmam wrote:

Oh ja???

Waar??? :roll:

Op mijn werk en hier thuis kan ik vergelijken…in hoevere dat dan weer mag en kan :roll: maar echt hoor…meisjes zijn pittiger!

kan je nagaan Marlous wat jij had gehad als je er een meid bij had :lol: 8)

hahahaha precies…

Ik heb niet een opdonder, maar 2…Micah laat ook tegenwoordig lekker van zich horen… :shock: Wildebras…

Als ik een meid had gehad die een beetje op mij leek…pfffffffff, al lijtk Mateo erg op mij hoor…

Heb ook gehoord dat meisjes “kattiger” zijn… en jongens liever… :think:

Sanae is een echte gifschijter… :oops: en kattig hoor… maar dan hoop ik inderdaad op een heel lieve rustige 2de… :mrgreen:

Ouch :shifty:

Als onze dochter maar een klein beetje op mij gaat lijken dan kunnen wij de meubels wel aan de muren vast spijkeren :shifty:

Dat wordt een drift kikker :shifty: :inlove: :mrgreen:

:lol: De mijne lijkt op mij…oehhhhhhhhhhhh dat is een type hoor hey :shifty:

Wel karakter :angel:

Uhm, tja, nou weet ik natuurlijk niet precies hoe jongens zijn, maar ik kan wel zeggen dat kleine dames met multi-culti achtergrond (zoals hier ook een beetje) superpittig, temperamentvol (en réteknap) zijn :snooty: :wink: :mrgreen: :lol: !!!

@victoria wrote:

Ouch :shifty:

Als onze dochter maar een klein beetje op mij gaat lijken dan kunnen wij de meubels wel aan de muren vast spijkeren :shifty:

Dat wordt een drift kikker :shifty: :inlove: :mrgreen:

:mrgreen: kan er over meepraten meid :twisted:

@Jassie wrote:

Uhm, tja, nou weet ik natuurlijk niet precies hoe jongens zijn, maar ik kan wel zeggen dat kleine dames met multi-culti achtergrond (zoals hier ook een beetje) superpittig, temperamentvol (en réteknap) zijn :snooty: :wink: :mrgreen: :lol: !!!

nou! zo is dat hoor… :inlove: dat is ook allemaal van toepassing op mijn dochter 8)

Even in opvolging van Victoria’s buikje ook hier een paar leuke foto’s van buikje…

nog eentje

Wauw, wat een geweldige foto’s met Sanae op je buik!!! :inlove:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa die zijn gaaaaaf!

die laatste :inlove:

Meid wat ben je stralend zwanger…geen hormonster te zien hoor in die glimogen van je!

En ja ik zie het zo…dat is een Aisah :mrgreen:

@S@nne wrote:

Wauw, wat een geweldige foto’s met Sanae op je buik!!! :inlove:

waar die buik al niet goed voor is… :wink:

@renzosmam wrote:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa die zijn gaaaaaf!

die laatste :inlove:

Meid wat ben je stralend zwanger…geen hormonster te zien hoor in die glimogen van je!

En ja ik zie het zo…dat is een Aisah :mrgreen:

Dat had ik even nodig… :-* daarvoor… ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra :cry: (zelf schuld trouwens, alweeeeer) maar wat een deugniet he, die bruine aap… :mrgreen: ja, een Aisah? Leuk om te horen, echt, dat neemt de laatste restjes twijfel wel weg… :dance:

@faizaa wrote:

ben namelijk niet zo tevreden met mijn 19 kilo extra :cry:

Meen je dat echt? :shock: Het viel me juist op dat je zo enorm slank bent. Behalve je buik dan, maar dat mag ook wel toch? :wink: Mooi hoor!