1 woord: KANJER !
:dance: :dance: :dance:
:-*
hazze
Wat lief van jullie allemaal… :-* heb vanavond even een beetje een baal avond… soms als ik eraan terug denk voel ik me een beetje naar… bah, voelde me wel alleen en was soms erg bang omdat ik me zo slecht voelde… en ik had op een gegeven moment echt het gevoel: word ik hier nu beter of alleen maar zieker…
Maar, niet teveel over nadenken… heb een wolk van een baby… hij is zo’n lekkere scheet… en hij heeft een pieleman dus het is zooo anders dan een meiske… ahhahhahahaha… maar ik denk dat ik ook zeker een goede jongens mama zal zijn :mrgreen:
Yvonne Z: daar heb ik ook wel eens over nagedacht… ik heb zo’n grote liefde voor het BV geven, daar moet ik toch iets mee kunnen :think: Maar het zal voorlopig nog wel erg druk worden… zelfs mijn man zegt altijd, doe daar toch iets mee dan… het is je passie… als de drukte een beetje voorbij is, wie weet… als ik het durf… :oops: :mrgreen:
:-
Oh enne… de gouden tiet award… wauwieeeee… :mrgreen: kijken of mijn man em ergens kan uitprinten… hang ik die boven mijn bed… :thumbup: :inlove:
Nessie7, bedankt lieverd :-
He Jassie… lief, je compliment… eigenlijk moet ik ze uitprinten en dan lekker lezen op een ik voel me klte vandaag* dag… hahahaa…
He Kiki… bedankt voor je tips… ik zal zeker kostbaar omgaan met mijn energie… en ik merk ook dat ik die bijna niet heb… mijn conditie is zwaar achteruit gegaan en ben vaak gewoon uitgeput als ik mijn dochter bijvoorbeeld onder de douche heb gedaan… en ik zal het op een gegeven moment toch alleen moeten doen… daar ben ik wel eens bang voor… maar jij als tandem queen bent zeker een voorbeeld voor me… en ook ik zal zeker met een gerust gevoel d’r een punt achter zetten als het niet, echt niet meer gaat…
Junah is zelf gestopt… dat is wel mooi, vind ik… dat je niet zelf hebt moeten zeggen, nu is het genoeg… heb je weer wat energie terug nu voor de zwangerschap… :thumbup: Maar knap hoor, hoe je dat gedaan hebt, met 4 kids… petje af! :-
He biebels… wat een mooie zin… ze hebben je proberen te breken maar je brak niet… zo is het precies gegaan voor mijn gevoel… gruwelijk irritant jah hoe het soms gaat in het ziekenhuis… :thumbdown: je moet echt bijna een grote bek hebben wil je iets voor elkaar krijgen… maar dat laatste daar ontbreekt het me niet aan hihi… :mrgreen: :-
Renzosmam, Hazze… jullie zijn kanjers… :-* :-* :-*
Trouwens… die bos bloemen… helemaal vergeten… WAAAAUUWWWW… mijn man kwam met een blos op zijn wangen het ziekenhuis binnen, zo leuk vond ie het… Dat was leuk nieuws toen… zo lief!!!
Zal jullie steun nooit vergeten… :inlove:
Faiz,
je bent lief!!! :inlove:
enne rustig an, dan komt het allemaal best in orde. En als zo als ik het met je meebeleefd heb zater er genoeg momenten in die je het liefst zsm zou willen vergeten. maar je hebt volgehouden en belangrijker nog, jij hebt gedaan waar in je geloofde!
ondanks alle tegenslag knokte je voor je wens om te blijven voeden.
dan mag je best verdrieting zijn om alle dingen die niet zo lekker zijn gelopen en je graag anders had gewild.
Maar 1 ding, jij bent een echte bikkel!! en je kan supertrots zijn op jezelf en op je geweldige man!
enne alleen douchen met je dochter?
Dat kan ik ook nog steeds niet, ik zie het maar zo: Met zijn 3-en is ook wel net zo gezellig
dikke zoenen!!!`
:naughty: zet politiepetje op en maakt een streng gezicht :naughty:
en nu naar bed jij!
lekker koese faiz…
missed u…
:-* hazze
Mooi gezegd LK… met die gedachte ga ik naar bed… lekker even helemaal trots zijn op mezelf… :mrgreen:
Douchen… nee idd… dat doe ik nu ook niet meer alleen… met 3tjes is idd leuker… krap, maar leuker… :inlove:
Truste… :-*
duikt weg Hazze staat vanachter haar pc scherm te spieken en wil me een bekeuring geven voor te laat opblijven… dusse… truste…
je hebt gelijk hazze,
faiz, goed luisteren he 8)
:-* :-*
En Faizaa, niet te snel te veel willen hè :-* . Een longontsteking is echt niet niks en dat heeft behoorlijk veel tijd nodig om te herstellen (hier spreekt een ervaringsdeskundige, die veel te snel te veel wilde
), vooral in combinatie met het feit dat je nu 2 kleintjes hebt en je hele zkh drama… pas op hoor, we houden je in de gaten :naughty: :mrgreen: :-* !
Jeminee…wat een verhaal
Ik kan maar één ding zeggen; JIJ BENT STOER!!!
:-*
@LK wrote:
je hebt gelijk hazze,
faiz, goed luisteren he 8)
:-* :-*
Hazze heeft helemaal gelijk… :oops: zal vanaf vandaag niet meer zo laat nog KOK-en… s’avonds slaapt Aisah soms 4 uur achter elkaar… meestal van 22:30 tot 02:00 of langer… dan zit ik meestal te KOK-en… had ook lekker kunnen pitten… :wall:
@Jassie wrote:
En Faizaa, niet te snel te veel willen hè:-* . Een longontsteking is echt niet niks en dat heeft behoorlijk veel tijd nodig om te herstellen (hier spreekt een ervaringsdeskundige, die veel te snel te veel wilde
), vooral in combinatie met het feit dat je nu 2 kleintjes hebt en je hele zkh drama… pas op hoor, we houden je in de gaten :naughty: :mrgreen: :-* !
Dat is ook mijn probleem… te veel willen… en dan niet aan de bel trekken… ze zeggen dat je qua conditie op een half jaar moet rekenen voordat dat weer optimaal is… en de longarts vertelde me dat het nooit meer zal zijn als voorheen… daar schrok ik wel van… en idd, 2 kleintjes… ik heb nog het idee ook qua BV dat dat wel goedkomt… alleen hoop ik nogmaals dat Sanae een beetje kalmeert… met spullen gooien en niet eten… en constant jengelen als ze geen aandacht krijgt. daar word ik moe van… hopp echt dat dat een beetje snel afgelopen is… :oops:
@beebiebeer wrote:
Jeminee…wat een verhaal
Ik kan maar één ding zeggen; JIJ BENT STOER!!!![]()
![]()
![]()
Hihi… :mrgreen: Lief! :-*
en dan hier een dikke knuf voor jou meid!
:hug:
Kan me wel voorstellen dat je dochter zo moeilijk doet nu, ze heeft ook veel voor haar kiezen gehad en heeft ook nog eens een leeftijd waarop ze lekker dwars kunnen doen :roll: Het zijn gelukkig meestal fases, dus ik hoop dat ze er snel doorheen rolt.
Sterkte met alles en idd lekker veel slapen zodra je kan. KOK loopt niet weg hoor!
@Kiki wrote:
Kan me wel voorstellen dat je dochter zo moeilijk doet nu, ze heeft ook veel voor haar kiezen gehad en heeft ook nog eens een leeftijd waarop ze lekker dwars kunnen doen :roll: Het zijn gelukkig meestal fases, dus ik hoop dat ze er snel doorheen rolt.
Sterkte met alles en idd lekker veel slapen zodra je kan. KOK loopt niet weg hoor!
Ja idd… ze is “lekker” dwars… ze lacht bij alles wat ze uitvreet… :mrgreen: alles op de grond gooien en dan lachen… vandaag was ik Aisah aan het voeden en toen krabte ze hem over mijn voorhoofd… zo snel, ik had niet eens tijd om haar tegen te houden… Aisah vond het blijkbaar niet eens zo erg want die lag aan de borst weg te dromen maar had wel 2 rode striemen over zijn hoofdje :oops: :oops:
En wat KOK betreft… klopt idd… zeg mijn man ook altijd… maar weet je, de KOK meiskes zijn zo lief voor mij geweest… heb soms het gevoel dat ik het ze verschuldigd ben

@faizaa wrote:
En wat KOK betreft… klopt idd… zeg mijn man ook altijd… maar weet je, de KOK meiskes zijn zo lief voor mij geweest… heb soms het gevoel dat ik het ze verschuldigd ben![]()
:shock:
heee, meissie, je bent ons NIETS verschuldigd hoor! met zonuendan een foto van je prachtgezin zijn we al snel tevreden… (ik wel, Fiep weet je natuurlijk nooit :shifty: ) tuurlijk zal ik dan je Faizaagesprekken wel enorrum missen, maar dat komt vanzelf wel weer… vermoei jezelf niet met ons… wij vermoeien jou wel… :-*
en als we te lang niets van je horen dan sturen we kaarten en bloemen

dikke knuf meid :hug:
hazze
he faiz,
met eht risico in herhaling te vervallen
.
Luister naar Hazze!!! 8)
je hoeft voor hier heus niet elke dag te komen. Zeker niet als je lekker aan het tutten bent met je twee schatten.
weet je wat ik wel van je vraag?
dat je goed op jezelf past en voor jezelf zorgt. Zodat Sanae en Aisah nog heel lang van mama’s melk kunnen genieten 8)
enne dat we snel de oude faiz weer helemaal terughebben gezond en wel
lieverd niet druk om ons maken. Wij redden het best, wij zijn best tevreden met af en toe een mooie foto van je manneke!
lieffie
lekker slapen en tot morgen!
G, dat is echt voor het eerst dat iemand dat 2x in 1 week over mij zegt… :lol: ik zal het hier thuis ook eens inbrengen… :lol:
:-* voor LK!
hazze is lief!!! :-*