Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

:mrgreen: JULLIE ZIJN LIEF!!! :-*

Faiz idd ben het met de dames eens…JIJ bent nu belangrijk!

Wij houden je in de gaten 8)

Maar jij MOET nu aan jezelf denken hoor!!

Als je over een paar maanden helemaal op de been bent komen we gewoon een bvmama’s meeting bij je doen en willen we heel veeeeeeeeeeeeeeeeel taart enzo…dan is alles goed! :wink:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Goed plan!

En voor die meeting kom ik helemaal met de trein uit Groningen!

:-*

enne taart, waar is er hier taart? :mrgreen:

He meiden… hazze, mijn Friese haasje, LK mijn Groningse rots en Sas, mijn lekkere sexbom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Vind jullie lief!!!

En een meeting bij mij? Hardstikke leuk… Probleem is Roermond… ligt niet zo centraal :frowning: Maar wie er wil komen, jullie zijn welkom…

LK is bereid vanuit Greuning te komen, dus wie weet volgen er meer :mrgreen:

Trouwens, wie zei er net taart…

Kijk eens wat mij al de hele avond aan het roepen is vanuit de koelkast:

EAT ME… EAT ME… EAT ME… EAT ME… EAT ME… EAT ME… EAT ME…

KIJKEN OF IK NOG EEN PAAR LEUKE FOTO’S HEB…

jullie kunnen wel zien dat ik GEKKKKK ben op mannen EN kleine mannen met grote neuzen… :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:

OW wat gemeen die taartjes :drool: :naughty: … Sonja regeert hier… :wink: (en het gaat goed!)

och wat een binkie is Aisah…heerlijk :inlove:

o, en die handjes nog zo… zucht…

:?

Aisah is mooi!!!

Wat een schattig manneke

En die taart :drool:

maar allebei met room dus die mag ik niet :cry: :cry:

maar het water loopt me in de mond :angel:

Additionele informatie Station Spoor Richting Reisdetails

09:44 i Groningen 2b Zwolle Intercity 534 NS

11:40 i Utrecht Centraal 8

12:08 Utrecht Centraal 15 Hertogenbosch ('s) Intercity 841 NS

13:33 i Roermond 1

valt best mee 8) :shock: 8)

LK bedankt voor de OV reisinformatie, ik weet genoeg… :wall: :silenced: Roermond moet eerst wat centraler gaan liggen… :mrgreen:

ja als roermond nu een stukje opschuift…

:mrgreen: 8) :mrgreen:

Oh wat is Aisah een heerlijk manneke om te zien :inlove:

:mrgreen: LK… ben vaak van Groningen naar Roermond gereist… met de trein… eerlijk?: het was vreselijkkkkkk…

zat 4 uur in de trein… nee :naughty: niks voor mij…

Maar ehmm dames… meet me halfway… :mrgreen:

Laat Sas maar eens met een leuk idee komen… en een “normale” plaats/afstand… dan gaan we zeker een keer afspreken als het aan mij ligt… :thumbup:

Ja Aisah is een snoepje… die pukkeltjes zijn nu bijna weg… en de neus slinkt met de dag… neeejjjjj hhaahhahaah dat laatste was een grapje… :mrgreen: :mrgreen:

Hazze… niet lief he, die taartjes… maar ik heb ze ook niet aangeraakt vanavond… 8) mijn man en bezoek wel… en ik lekker saai NIET… maar morgen ook kraamvisite en dan komt een goede vriendin… wilde em daarvoor “bewaren” :mrgreen: dus die bananen soes is voor mij morgen… :drool:

@victoria wrote:

Oh wat is Aisah een heerlijk manneke om te zien :inlove:

Lief he… :inlove: maar jouw meisje met allllll d’r haar… is ook om op te vreten zeg… :inlove:

En ik ben blij dat je er weer bent, het was rustig zonder je :mrgreen: :-* :-*

Wauw, die oogjes staan wijs zeg! Prachtig kereltje hoor!! Enneh… als we een punt vinden dat iets dichter bij het Noorden ligt, dan kom ik ook meeten hoor! :mrgreen:

@victoria wrote:

En ik ben blij dat je er weer bent, het was rustig zonder je :mrgreen: :-* :-

Hahaha… dankjewel… :- jahhh het hormonster is BACKK… :wink: nee hoor, nu ik niet meer zwanger ben, ben ik veeeel liever… :naughty: :mrgreen:

@Biebels wrote:

Wauw, die oogjes staan wijs zeg! Prachtig kereltje hoor!! Enneh… als we een punt vinden dat iets dichter bij het Noorden ligt, dan kom ik ook meeten hoor! :mrgreen:

Ja idd hij kijkt ook steeds om zich heen en vaak heel intens je blik vasthouden… das zooo mooi!!!

Ow biebels, lijkt me zo leuk om je te ontmoeten… en we gaan eens vragen of ze een leuk plaatsje weet… :think:

Ja, met van die donkere smeltogen :inlove: Ik heb nog een dochter in de aanbieding met felblauwe ogen :inlove: :inlove:

@Biebels wrote:

Ja, met van die donkere smeltogen :inlove: Ik heb nog een dochter in de aanbieding met felblauwe ogen :inlove: :inlove:

Nou dan reserveren we ze toch? :wink: voor elkaar… :mrgreen: zullen ze leuk vinden… :angel: