Sms Faizaa
Hier ging t niet zo goed
Laatst weer n longfoto gemaakt en dat was de slechtste ooit
De anti biotica wilde niet aanslaan
Gisteren de fysiotherapeut op bezoek gehad en die schrok van mijn kort ademigheid
Dus zij op hoge poten naar de long arts
weer een nieuwe foto en t vocht was wéér toegenomen
Dus ik dacht;opereren
Dat gelukkig niet
Maar er moest wel een gat gemaakt worden om vocht af te voeren
Gadver wat was dat eng
Een naald zo dik als een rietje tussen je ribben en nu een dag later anderhalve liter vocht lichter
Ongelofelijk
Ik hoop dat t vocht weg blijft want t kon nog terug komen maar de anti biotica blijft doorgaan en maandag gaan ze weer bekijken wat ze gaan doen
Misschien misschien naar huis…
Aisah doet t goed
De zusters zijn gek op em ook al zit hij onder de pukkels haha
Hij is prachtig en ik hou zo kapot veel van em
Wil gaan genieten nu
Ik hou je op de hoogte
Dikke X en veel liefs Faizaa
@renzosmam wrote:
Sms Faizaa
Hij is prachtig en ik hou zo kapot veel van em
Wil gaan genieten nu

zowiezo breekt mijn hart als ik dat allemaal lees… niet normaal, 1,5 liter vocht… pfoe, wat zal ze zich nu een stuk beter voelen! dat kan niet anders… 1,5 liter…sjee…
Ik hoop zo dat ze nu eindelijk mag gaan genieten en wat ontzettend fijn om te lezen dat ze zo’n supervent heeft :inlove: :thumbup: !
zoekt even weer een kaartje op
ow wat verdrietig allemaal eigenlijk he. Hoe oud is Aisah nou? Ik kan het natuurlijk even opzoeken, maar toch al een paar weken? En nog teleurstellign na teleurstelling.
Lieve lieve faizaa, jij krijgt straks een ontzettende fijne tijd met je drie kanjers (die man van je weet wel hoe hij zich populair moet maken bij de vrouwen hier :mrgreen: ), dat kan niet anders, je hebt het zoooo verdiend.
:-* :-*
O lieverd, wat eng allemaal!! We blijven aan je denken hoor, gauw weer beter worden! Ik hoop dat je je snel thuis mag laten vertroetelen door je schatten. :-* :-*
@fiep klophout wrote:
Hoe oud is Aisah nou? Ik kan het natuurlijk even opzoeken, maar toch al een paar weken?
Staat in de topictitel, van 23 mei, dus inderdaad alweer drie weken.
Wat een ellende allemaal!! Ik hoop echt zo dat dit snel goed gaat komen, een longontsteking is echt niet niks! Borstvoeding is heilig, maar mag niet ten koste gaan van de moeder. Tijdelijk stoppen zou voor mij echt een optie zijn temeer omdat (ik wil geen onrust zaaien, maar maak me gewoon zorgen) een jonge moeder in mijn directe omgeving vorige jaar is overleden aan longontsteking. Dat is zelfs in deze tijd dus niet ondenkbaar. Ik hoop dat de artsen haar echt heel goed in de gaten houden (sorry voor dit pessimisme, maar dit duurt mij nu echt te lang, gevoelsmatig).
En dan inderdaad die laatste zinnetjes, dan breekt je hart

Meid wat erg voor jullie. En voor jou. Als ik het kon had ik de leed bij je weggenomen…
Ik wil even zeggen dat ik aan je denk. :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Niks meer gehoord hier…iemand anders wel…
Ik hoop dat ze snel beter wordt!!
wat een narigheid zeg,
ik had zo gehoopt dat het n beter ging.
lieve Faiz,
hoop dat het inmiddels iets beter gaat. en is die arts vsan je inmiddels een beetje bijgedraaid?
dikke zoen!
Sms Faizaa
Het gaat steeds wat beter
Bloedbezinking is bijna normaal en geen koorts meer
Er zit wel weer wat vocht in de long maar ze hopen dat mijn lichaam dat nu zelf af kan voeren
Morgen nieuwe longfoto en ook even van de linker long
Als alles goed is eind van de week naar huis
Misschien vrijdag al
Wat bv betreft man man man wat ik heb ik me geergerd
Maar dat vertel ik nog allemaal wel
Man lief heeft de fabeltjes gekopieerd van bvforum en we gaan ze hier ophangen haha
Tot snel Groetjes dikke x Faizaa
:dance: Fijn nieuws iig…ik hoop dat de stijgende lijn nu heel hard doorzet lieverd!! :-*
@renzosmam wrote:
Man lief heeft de fabeltjes gekopieerd van bvforum en we gaan ze hier ophangen hahaWat geweldig om te lezen hoe strijdvaardig jullie blijven

Lieve faizaa,
fijn nieuws! (maar wat is er ineens met je oog dan?)
Ow wat zou het fijn zijn zeg als jullie vrijdag eindelijk naar huis kunnen!
ps. jassie: wat een lekkere avatar!
O, ik hoop zo dat je lekker naar huis kunt straks! Enneh… we kunnen wel een actie op touw zetten waarbij we alle BV-onvriendelijke ziekenhuizen gaan volplakken met foldertjes en flyers :mrgreen: :mrgreen:
hehe… positief nieuws! Nu duimen dat je naar huis mag Faiz :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: … het heeft lang genoeg geduurd…
Beterschap en hou deze stijgende lijn vast!
:thumbup:
:-*
hazze
Joepie
eindelijk goed nieuws!
ik heb het zo gehoopt. En goed zeg dat je bij jezlef gebleven bent en die fabeltjes?!
Allemaal op A0 formaat zeker? :mrgreen: 8)
dikke zoenen voor je!!!
Kreeg net een sms (sorry sas, wil je ‘taak’ niet overnemen hoor, maar jij bent op het werk nu :mrgreen: )…
Ze mag donderdag naar huis… :dance: :dance: :dance:
Kan ze eindelijk rusten en slapen :roll:
:dance: :dance: :dance:
HOERA!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
eindelijk!
nu lekker thuis genieten van je twee kleine wonders!
Jááááá… geweldig…!!! Faizaa, rustig aan en veel beterschap en GENIETEN van je thuiskomst :-* !!!
O wat fijn, wat HEERLIJK! Lekker thuis met je eigen spulletjes, je eigen dingetjes en vooral: je eigen mensen om je heen. Laat je lekker vertroetelen, doe rustig aan, en dan kan het Grote Genieten beginnen!!
(hmm… het kaartje dat ik gisteren op de bus heb gedaan slaat nu nergens meer op… Nog maar een kaartje dan :mrgreen: )
Oh wat een goed nieuws zeg, moet zeggen dat ik er heel veel aan moest denken de afgelopen dagen!!