Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Over KV met de fles:

Ik heb helaas ook heel wat zieknhuis gezien in mijn kraamtijd (10 dagen). Dionne dronk niet aan de borst. Wel ben ik volledig gaan afkolven.

In het zieknhuis wilden ze niet cupvoeden (trope en ontzettend veel tijd|) en vingervoeden mochten zij niet ivm hygiene. dat mochten we alleeen zelf. we hebben er toen in eerste instantie voor gekozen om toch een sonde te laten plaatsen bij een gezond kindje. Maar na 2 dagen hebben we besloten dat dit geen lagdurige oplossing was. (aangezien Diopnne toen nog steeds niet aan de borst dronk). Ze is toen volledig moedermelk met de fles gaan krijgen.

Toen we thuis waren en ik een beetje ehersteld was van mijn baarmoederontsteking en 2x narcose, ben ik stukje bij beetje gaan live voeden, zij het met tepelhoedje. eerst 2x op een dag met flesje na, toen 2x op een dag zonder flesje na, 3x, 4x en volledig. Ik heb toen ook n og ingespeeld op de herniuedw hapreflex die rond de 6 weken ontstaan en heb toen het teplehoedje ook nog kunnen laten vallen.

Ik heb de 7 maanden volgemaakt.

Dus het kan. aan te raden: nee!

Maar met veel doorzettingsvermogen en tijd kan het. Beide heeft Faizaa volgens mij. Dus mijn motto is, geef de BV niet op, ga afkolven en gooi dit weg (zonde, maar ja) en pak het erna beetje bij beetje op met een LK.

Ik ga op zoek naar mijn tijdschrift van VBN over moedermelk maar nbog niet aan de borst, met allemaal succesverhalen. Als ik het vind, stuur ik het op.

Wij hebben inderdaad gefingerfeed bij Mateo…De eerste 3 weken en toen kreeg hij bv uit een fles…

Het schijnt dat kindjes juist MET 6 weken weer een HERNIEUWDE zuigreflex-achtig iets krijgen waardoor ze juist WEL weer aan de borst kunnen wennen…

Ooooooh arme Faizaa…Wat verschrikkelijk allemaal voor je…

Ik denk echt elke dag aan je…Wat is dit klote zeg…

:-*

SMS FAIZAA

Sas Bedankt!

De tip van een LK bellen was super.We hebben telefonisch contact gehad en weten nu precies hoe t zit

Ik ga nu over op andere antibiotica die dus OOK met BV samen kan!

Dit wel pas nadat mijn man heeft zitten lullen als brugman en de arts was een beetje gepikeerd daarover.

Maar ben wel blij dat mijn man voor mij en de BV is opgekomen

Dus hopen dat deze aanslaat anders alsnog op die antobiotica over die NIET samen met BV kan.

Maar door de LK ben ik ook daarin gerust gesteld en dat komt dan ook wel weer goed.

In het ergste geval moet de borstkast open

Maar daar wil ik dus nog echt even niet aan denken

Pffff Lieffie nogmaals kus en bedankt

X Faizaa

Ik heb haar terug gesmst dat het verhaal van de borstkast openen mij als intimidatie in de oren klinkt van een arts waarbij het niet naar ZIJN zin gaat.En dat ze daar helemaal niet over na moet denken!

Maar dat ik gewoon hoop dat deze medicijnen aan slaan en dit eindelijk achter de rug kan zijn! :pray:

Ze gaat NU gewoon beter worden punt!

Ik heb gezegt dat we allemaal aan haar denken!!

:-*

Ben blij om weer wat te horen van Faizaa. Ook al schrik ik van de laatste mogeijkheid. Maar Sas, zoals jij het beschrijft, moet ik er ook maar tegenaan kijken. Lijkt mij ook een beetje sterk, opereren voor een longontsteking.

Super dat de LK iets heeft kunnen betekenen. En wat heeft Faizaa toch een supervent. Echt eenjte die helemaal echter de BV staat.

Faizaa: :hug:

Kreeg net een sms terug dat haar man idd dat ook zei toen de dokter dat zei…

Hij was erg op zijn p*k getrapt dat ze zelf met dingen kwamen aandragen en geen ja nee en amen tegen hem zeiden…sommige artsen hebben volgens mij echt een ‘‘god’’-syndroom…wat denken ze nou…het verdient toch juist :clap: :clap: :clap: dat iemand mee denkt en BV vol wil houden…ik snap dat niet!!

Wat ik weet van vocht in de longen is dat in het uiterste geval een drain ingebracht moet worden…maar borstkas openen is een beetje exreem hoor!Hele nare opmerking vind ik dat van die arts! :naughty:

Ik hoop eigenlijk dat Faizaa snel uit het ziekenhuis is, maar las ze er maandag nog in ligt, wil ik misschien even bij haar op bezoek gaan. (als ze dat op prijs stelt.) Ik ben toch weer voor het weekend in Limburg en kan pas maandag weer terug naar huis.

Als ze dan echt nog in het ziekenhuis ligt, pb ik jou (sas) wel even voor het gsm-nummer om een afspraak te maken met faizaa.

wat nou toch weer een toestand met medici! Ze zouden juist blij moeten zijn dat ze zo gemotiveerd is om de BV te behouden… :evil: en dat soort opmerkingen van borstkas openen… nee, dat stelt je lekker gerust zeg!! grrrr…

Faizaa, ik ben blij dat je met een goede LK hebt gesproken. Ik hoop dat deze AB zijn werk gaat doen en dat je snel verlichting zult voelen… Beterschap hoor! :hug: en je hebt echt een topvent hoor! :thumbup:

dikke tút

hazze

lieve faizaa,

ik wil je bij deze graag voordragen voor de goudentiet-award 2007!

wat een dappere mama ben jij! Heel goed van je dat je de lk hebt gebeld en dat dat nuttig was. Vechten tegen artsen is klote, maar met een lk als deskundige weet je iig zeker dat het geen onzin is wat je zegt. Bewondering voor je vechtlust :-*

Dan twee gouden tiet awards, ook eentje voor haar man, die het zo voor haar opneemt :wink:

Wat fijn dat je een LK gesproken hebt, Faizaa! Nu heb je weer even een steuntje in de rug (nóg één, want die vent van jou is super :thumbup: ). Heel veel beterschap gewenst, en die borstkas laten we lekker dicht hoor!! :-*

IK BEN TROTS OP FAIZAA :-*

wou ik ff kwijt… :shifty:

Aaaah meis super van je! Echt goed dat je zo voor jezelf opkomt.

Ik ben trots op je :-*

:clap: :clap: :clap: … goed gedaan! Ja hoor, ook hier voor jou een stem voor de ‘gouden tiet award’ :wink: :thumbup: ! En ook voor je man, held is het!!!

:clap: :-*

Sterkte Faizaa :-* :-*

is er nog nieuws van onze bv-chick?

:eh: nee…niets meer gehoord…

Jij Marlous??

Ik hoop dat het nu een beetje beter gaat.

wil je de groeten aan haar doen Sas?

Ik heb vandaag eeen PB gehad van de man van Faizaa, naar aanleiding van post die ik haar gestuurd heb. Ik zal de PB hier even kopieren.

***************************************************************************************

Hoi hellen,

We hebben vandaag je magazine ontvangen. En Faizaatje was erg ontroerd. We vinden het heel fijn dat je met ons meedenkt en de moeite hebt genomen om ons dit exemplaar toe te sturen. Zelf hadden we al contact opgenomen met de lactatiekundige. Maar het is heel fijn om haar aanwijzingen en tips terug te lezen. Echt heel lief van jou.

Vandaag ben ik weer in het ziekenhuis geweest. Het was weer een slopende dag. Maar het lijkt nu beter te gaan. Het bloedresultaat geeft aan dat de medicatie nu eindelijk aanslaat. We zijn natuurlijk een beetje huiverig gezien we eerder dergelijke indicaties hebben gehad en later toch bleek dat het slechter ging.

Vandaag werd tevens geconstateerd dat Faizaa heel veel vocht in de long had. En er moest snel iets gebeuren. Dit werd geconstateerd door een allerte fisiotherapeute. Ze hebben toen een drain in de longen aangebracht. Ze doen dan een heel dikke naald tussen de ribben de longen inprikken. Faizaatje was heel bang. Maar ze heeft ze kranig gedragen. Ik ben heel trots op haar. Inmiddels is door de drain al 1,4 liter vocht afgetapt. Dat was geen mooi gezicht en we schrokken daar heel erg van. Dat er zoveel vocht in de longen zat.

Maar goed. Echt lief van jou. En we zijn de kokdinnetjes van Faizaa heel erg dankbaar voor de vele steun, de vele kaartjes, de bloemen etc.

Echt heel lief van jullie.

Heel erg bedankt. Het betekent heel veel voor Faizaa en mij.

Veel liefs de man van Faizaa

:frowning: Jeetje, 1,4 liter vocht… Ik hoop van harte dat de behandeling snel aanslaat en je je snel beter zult voelen :pray: