Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Faizaa pechvogel, kan me voorstellen dat je BV wat terugloopt nu, dus juist goed dat je vaker aanlegt, komt en blijft het mooi op gang.

Ik hoop dat je maandag naar huis kan!

pb man van faizaa

hoi renzosmam,

ik ben de man van Faizaatje.

We hebben gister de bloemen gekregen. En ze moest een beetje huilen want ze vondt het heel lief. Ze voelt zich een beetje alleen in het ziekenhuis ondanks het vele bezoek dat ze krijgt van mij en andere. Maar het is nog steeds niet thuis zijn en genieten van Aisah en Sanae. Dus toen ik haar vertelde dat ze een hele mooie grote bos bloemen had gekregen van haar kokdinnetjes maakte dat iets los bij haar en dus heel veel goed. Ze mist jullie heel erg en vertelde mij dat ze veel aan jullie steun heeft.

Soms erger ik me dat ze weer achter de pc zit maar aan de andere kant ben ik heel blij dat er heel veel leuke meiden zijn die met haar medenken over de bv, vk’s en nog veel meer. En als ze dan zoveel kaarten krijgt en een hele mooie bos bloemen ben ik stiekem wel trots op haar. Het is namelijk niet zo makelijk vandaag de dag om mama’s te leren kennen die heel gemotiveerd zijn over bijvoorbeeld bv en tandemen en kritisch kijken naar hoe het kind de best zorg kan krijgen. En goed advies gebaseerd op eigen ervaring, maar ook emotionele steun, is dan heel erg belangrijk.

In ieder geval ik (trotse papa en echtgenoot) en mijn Faizaatje zijn heel blij met jullie steun. Fijn dat jullie aan haar denken.

Renzosmam zou jij dit kunnen doorgeven aan al haar kokdinntjes.

Veel liefs de man van Faizaa

whaaaaa, wat lief!!! :inlove:

Lieve Faizaa, snel weer beter worden en snel weer thuis komen!!! :pray: :-*

ook hier

dikke zoenen van mij!

ik ben blij dat je de bloemen zo mooi vond! :-*

meis het zit je ook niet mee,mag ze nou morgen zeker weten naar husi of is het niet helemaal zeker ???

Hoop het zo voor haar,dan kan ze mischien EINDELIJK gaan genieten van der kanjers

JAAAAAAAAAAAA, de bloemen zijn aangekomen! :dance:

Wat leuk man van Faizaa dat je even een berichtje aan Sas hebt gestuurd! :thumbup:

geen dank, leuk om haar op te fleuren!

Ik hoop dat ze gauw weer thuis mag zijn bij haar gezinnetje en dat ze dan echt eindelijk goed kan genieten!

groetjes,

hazze

Aaaaah wat een lieve man heeft Faizaa :inlove:

Ik ben blij dat het haar goed deed, dat verdient ze ook wel. Vind het zo sneu voor haar, voor ze allemaal trouwens.

Ik hoop echt dat je morgen weer naar huis mag meis! :-*

ooooooooooh wat fijn dat ze er zo blij mee was…

Arme meid…Ik hoop dat je vanaf vandaag lekker thuis mag blijven en je niet meer terug hoeft… :hug: :hug: :hug:

Ik denk aan jullie lief…

Sterkte Faizaa… en geef die ontzettend lieve man van je een dikke knuffel :hug: . Het komt goed hoor, echt waar :-* !

Ze mag niet naar huis :cry:

Vocht in de longen…details volgen…

O neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Wat vreselijk balen :hug: :hug: Denk aan je Faizaa!!

Ah neeee!!!

getverderrie!!! en ik had het zo gehoopt! :? :frowning:

dikke zoenen voor je, ik hoop dat je je snel beter voelt :-* :-*

a bleh :cry:

zeg een bloemetje? ik heb wat gemist geloof ik :?

Lieve faizaa, het wordt echt tijd dat jij eens kunt genieten hoor en dat dit gedonder eens ophoudt.

Je boft wel met die man van je, die is volgens mij best leuk (was ie al omdat ie nano leuk vindt natuurlijk), en die twee kinderen, daar bof je volgens mij ook best mee, al is het nog steeds gissen hoe je zoon eruit ziet.

Ik ben overigens heel benieuwd of je als je thuis bent op ieder berichtje gaat reageren, dat doe je normaal zo trouw :smiley:

Nou meid, sterkte, ik denk aan je, echt waar!

:-*

nog niet naar huis… als je niet in orde bent is het de beste plaats daar, maar foei… wat wil ik graag dat je thuis mag zijn… :hug: :hug: :hug:

meid ik denk aan je hoor, we missen je hier zo… :-*

wordt maar gauw weer beter… :cry:

Ik kreeg vandaag een sms

Dat er op de foto een strook vocht te zien was en dat de antibiotica niet aansloeg…

dat ze zich zorgen maakte over haar bv en er dus tijdelijk mee op zou moeten houden ivm andere medicijnen

Ze hebben vocht afgenomen en gaan dat onderzoeken en zij was nu haar mogelijkheden aan het nagaan ivm de bv en medicatie.

Ze zei dat haar man me zou PBen om aan jullie allemaal vragen te stellen en mee te denken omdat ze zich vaak niet begrepen voelde en dat ze bij ons alleen het idee had dat wij ECHT wilde helpen :thumbup:

(dus ons gevoel komt iig zeker over dames! :-* )

Verder was ze wel verdrietig over dit allemaal maar lees ik nog steeds onze eigenwijze vechtlustige Faizaa erin!

Ze bedankte wederom voor de bloemen…maar ze zei dat ze een briefje aan haar man mee geeft met instructies tot overtikken naar ons :mrgreen:

Later smste ze nog over voeden met een fles…oevr een zuigreflex dat een babay verliest na 2 weken (??) de fles drinken…of dat kon…

Dat ze bang was dat Aisah niet meer wilde drinken bij haar na 2 weken de fles…

Ik heb terug gesmst dat ik op mijn werk was en er uit mijn hoofd van wist dat baby’s tot 6 weken door de speen of fles tepel speen verwarring kon krijgen maar dat ze een LK in moest gaan zetten NU!! dat die ook met de medicatie wellicht kon helpen zoeken en iig dat ze moest eisen dat hij anders met cupje of langs de vinger gevoed moest worden dat het HAAR kind was en dat ZIJ dat uit maakte! :snooty:

Ze smste terug dat ze gelijk op zoek gingen naar een LK!!! :pray: :clap:

He nog geen PB gekregen dus hoop eigelijk heel erg dat ze een steengoede LK hebben gevonden die nu al haar vragen aan het beantwoorden is :shifty:

Ik duik even in mijn archief!!

edit: ik zie dat Leonie in totaal 13 dagen flesjes met bijvoeding heeft gehad. Daarna is het langzaam aan weer op gebouwd naar volledig de borst. Het was niet ideaal, maar het kan dus wel. Hoop dat ze een LK gevonden heeft!!

Nou!!! :wall: :wall: :wall: dit is niet leuk zeg!!!

Nog niet naar huis…vocht…klinkt niet goed. Hopelijk valt het allemaal mee. En wat onwijs balen zeg dat ze daar in het zh tot nu toe niet goed naar je luisteren wat betreft de bv. Snappen ze dan niet hoe belangrijk jij dat vindt?!

Hopelijk heb je een goede lk gevonden en voel je je nu eindelijk eens gesteund!!!

En ik hoop ontzettend dat je heel snel naar huis mag en deze periode achter je kunt laten.

heel veel liefs, Rosa :-* :-*

@Biebels wrote:

Ik duik even in mijn archief!!

edit: ik zie dat Leonie in totaal 13 dagen flesjes met bijvoeding heeft gehad. Daarna is het langzaam aan weer op gebouwd naar volledig de borst. Het was niet ideaal, maar het kan dus wel. Hoop dat ze een LK gevonden heeft!!

Ja bijvoeding…maar dit gaat om volledige kv omdat ze dan aan medicijnen moet…zal hij de (.) daarna nog pakken??

Leonie kreeg op een gegeven moment nog maar 10 cc BV… ik bleef de KV steevast bijvoeding noemen, maar dat sloeg natuurlijk nergens op :doh:

owwww, wat een rotsituatie… zoveel mogelijk vingervoeden of cupjes vrees ik… volgens mij kunnen ze vrij snel de drinktechniek die voor BV nodig is, afleren… ik zou zelfs mijn BV-fles (waar ik normaliter toch echt heel hoog van opgeef) nog niet willen aanraden… tricky… :?

ik hoop toch zo dat Faizaa een superLK heeft gevonden vandaag! Het kan toch niet waar zijn dat ze straks haar BV ‘verspeelt’… :cry: dat mag gewoon niet!

:-* :hug: