Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

:cry: Heh, getsie het zit je ook wel vreselijk tegen heh! Misschien is het een idee om een lk te raadplegen? Deze kan actief met je meedenken en mogelijke bv-vriendelijke oplossingen aandragen. Is er een lk aanwezig in het ziekenhuis waar je nu verblijft? We zoeken hier anders met liefde adressen voor je bij elkaar hoor! :hug:

Oh nee

wat een narigheid

:cry:

:-* :-* :-*

Ooh wat vervelend!! Ik heb zó met je te doen Faizaa. Snel beter worden en die BV komt wel weer op gang straks.

Meis,

vanuit hier een dikke knuf voor jou.

Ik hoop dat het vandaag weer ietsjes beter gaat dan gisteren en morgen beter dan vandaag :-*

oooooooooooh lieverd, wat is dit toch allemaal…

Dit is niet leuk voor jou…Wat een rottijd…

Ik denk aan jullie…Dwing ze maar een medicijn te vinden…Een beetje motivatie is niet weg…

Natuurlijk heel dom om een medicijn te geven en dan te zeggen dat die wellicht niet aanslaat…Dat helpt jou natuurlijk niet in de hoop dat dat het wel doet…(onbewust)…

Ik geef je een kus en knuffel ook aan je prachtkinderen…

Hé waar ben je gebleven Faizaa??? Gaat echt niet goed geloof ik hè?! Even een dikke :hug: van mij!

Oh! Zie nu dat je in het zh ligt (muts! ik dan hè?!) Meid, wat balen zeg!

Ach! Ik hoop dat dat medicijn toch is aangeslagen!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

:hug: :-* … hééééél veel sterkte Faizaa…!!!

Sas, zou jij kunnen sms’en aan Faizaa dat ze zelf het RIVM zou kunnen bellen voor informatie? Weet nog van vorig jaar, toen ik in het zkh lag, dat de artsen heel “lacherig” doen over bv, maar dat het RIVM hele goede adviezen kunnen geven over wat er wel of niet mogelijk is in haar situatie qua medicatie. Zo werd bij mij een stootkuur Dexamethason gegeven (intraveneus) in lichtere dosering dan normaal. Mag niet met bv, maar dan kun je wel weer snel na de kuur live voeden.

Sterkte Faizaa :hug: !!!

:thumbup: Ga ik doen!

:frowning: :hug:

Sas, 't is nogal wat om te sms’en, maar Yvonne gaf gisteren dit advies in een ander topic. Misschien ook wel toepasselijk voor Faizaa…? (Yvonne, hoop dat je het niet erg vindt dat ik je even quote.)

@Yvonne Z. wrote:

Er zijn inderdaad medicijnen die niet met bv samengaan, maar dit wordt in veel gevallen ook te vaak, te gemakkelijk gezegd. Daarom stel ik toch maar de volgende vraag :shifty: : weet je echt zeker dat dit medicijn niet samen kan met bv? Als je weet wat de werkzame stof is, kun je het nazoeken (of het je partner laten uitzoeken, ik kan me voorstellen dat je het misschien nu niet kunt opbrengen om info door te spitten :frowning: ) op bv.com : http://www.borstvoeding.com/problemen/ziekte_en_medicijngebruik/blijf_borstvoeding_geven_1.html (onderaan deze pagina kun je steeds doorlinken naar meer informatie). Kan dit medicijn inderdaad echt niet samen met bv, dan zijn er vaak ook alternatieven mogelijk. Voor meer informatie zou je ook een lactatiekundige kunnen inschakelen; zij kan eventuele mogelijke borstvoedingsvriendelijke oplossingen aandragen. Voor meer informatie over lactatiekundige hulp kun je terecht op de site van de Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen: http://www.nvlborstvoeding.nl/ . Lactatiekundige Gonneke van Veldhuizen biedt de mogelijkheid om tegen een gering bedrag per e-mail informatie aan te vragen over medicijnen bij borstvoeding. Misschien is dat een optie voor je? Kijk maar eens op http://www.eurolac.net/index.php?p=mailformb .

is er geen update meer?

ik vind het toch wel heel sneu allemaal zeg.

lieve faizaa, heel dikke knuffel!!! :hug:

:frowning:

Hoe is het met Faizaa? Iemand een idee? Hoop dat je snel weer gezond en wel thuis bent met twee :inlove: :inlove: aan de borst!

Sms Faizaa

Ik moet sowieso tot maandag blijven

Balen maar wel beter

Het probleem was dat antibiotica amoxiciline clavulaanzuur

De apotheker zei tegen mijn man dat t niet mocht met bv en hier

in het ziekenhuis zeggen ze dat t wel mag

Dus ben n beetje aan t twijfelen maar wel door blijven voeden

Kinderarts zei vanmorgen nog dat t dus wel amoxiciline maar géén amoxicilicine clavulaanzuur was

Nou ja ik weet t ook niet

Ik wilde wel even vragen om weer een bedankje te plaatsen voor de kaartjes

Ik vind het geweldig

Ik mis jullie heel erg

En kan niet wachten om weer te kunnen KOK-en

Heel veel liefs Faizaa

Liefie Faiz,

nog tot maandag blijven da’s wel een domper zeg.

dikke zoenen

:hug:

He bah meid wat een rottoestand… :cry: :-*

Jeetje, nog tot maandag, wat een vervelende situatie. Hopelijk gaat het nu snel beter! :hug: :hug:

Jeetje, wat een toestand Faizaa :hug:… sterkte maar weer. Ennuh, amoxiciline mag wel, met clavulaanzuur mag inderdaad niet (weet ik van een lk nog niet al te lang geleden).

Sms Faizaa

Hoi Sas even een update.

Had ik al gezegd dat ik tot maandag moet blijven?

Dan worden er longfoto’s gemaakt en misschien mag ik dan naar huis,misschien…

Hier heeft mijn man nog eens een apotheker geraadpleegd over mijn medicatie en lees nu zwart op wit dat t dus echt geen probleem is.

Het enige nadeel is dat er een allergische reactie kan ontstaan en diaree

En hij heeft beide hihi arm schaap

Maar hij doet het goed

Alleen komt hij al een tijd soms om de 2 uur Soms zelfs eerder

Maar er zitten momenten tussen dat ik elke 2uur voed ik ga niet rekken

Niet onnodig iig.

Als ie honger heeft dan krijgt ie gewoon.

Wou dat ik KOK kon raadplegen voor dit soort vragen

Mis het echt

Hopelijk tot snel

X Faizaa