Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

wat een coole foto!!!

Echt super, ben trots op je!

@Jassie wrote:

Vorig jaar na mijn zkh opname, o.a. ook longontsteking, vertelde de longarts me dat je conditie door zo’n ontsteking terugknalt naar dat van een oud wijffie… en zo voelde dat ook… Je zult je conditie weer stapje voor stapje op moeten bouwen en dat heeft echt even wat tijd nodig. Je weerstand is ook een stukje lager en dat samen met de bv kan best wat kracht van je vergen. Hou vol en sterkte :-* !

Jaaaa precies… zo voel ik me soms ook… en in het ziekenhuis met die stok van het infuus… net een wandelstokkie… :mrgreen:

Nee het is pittig hoor… en idd de longarts zei me: heel erg lui zijn de komende tijd… :dance:

:-*

@rosa1975 wrote:

wat een coole foto!!!

Echt super, ben trots op je!

owww dankje… ik groei helemaal :mrgreen: vind em ook stoer… 8)

Oh wat een fantastische foto :thumbup:

Ik vind je er heel goed uitzien :thumbup:

Ben benieuwd naar een betere foto van Aisah :mrgreen:

Wouw die foto, als ik dat zo zie krijg ik ook weer de heimweekriebels om de BV toch vol te houden zodat ik nog heel even een paar maandjes kan tandemen. Zal toch maar voor even zijn want als de jongste naar groep 1 gaat stop ik sowieso met de BV.

Heeee faizaa :mrgreen: :-*

Fijn je weer zelf te lezen meis. Die foto is echt mooi :inlove: :inlove:

@Kiki wrote:

Wouw die foto, als ik dat zo zie krijg ik ook weer de heimweekriebels om de BV toch vol te houden zodat ik nog heel even een paar maandjes kan tandemen. Zal toch maar voor even zijn want als de jongste naar groep 1 gaat stop ik sowieso met de BV.

Ja Kiki… ben in je voetsporen getreden haha… jij bent de opper tandemer volgens mij… :mrgreen: kriebel kriebel… :wink:

@TaMa wrote:

Heeee faizaa :mrgreen: :-*

Fijn je weer zelf te lezen meis. Die foto is echt mooi :inlove: :inlove:

dankje… enne… kaartje :inlove:

Wat lieefff die tandemfoto! :inlove:

En gefeliciteerd natuurlijk met Aisah!

Is Sanea al een beetje aan haar nieuwe broertje gewend?

Hoop dat je snel weer zult herstellen van je longontsteking! :-*

@Elise wrote:

Wat lieefff die tandemfoto! :inlove:

En gefeliciteerd natuurlijk met Aisah!

Is Sanea al een beetje aan haar nieuwe broertje gewend?

Hoop dat je snel weer zult herstellen van je longontsteking! :-*

nee ze is nog niet echt gewend… ze is erg jengelig en huilerig en wil constant op schoot… als Aisah de borst krijgt en zij niet dan duwt ze zijn hoofdje weg… :naughty: dus als ze ook een slokje wil dan krijgen ze nu gewoon even samen en dan gaat ze hem aaien… :mrgreen:

morgen bel ik de dokter… ik begin me weer ontzettend slecht te voelen… de pijn is zo zeurend en zelfs de paracetamol kan het niet onderdrukken…

als het echt erg wordt denk ik dat ik naar de HA post ga…

Oppertandemer haha, nou ja, zo voelt het niet hoor :wink:

Goed op je gezondheid letten hoor, longontsteking is niet niks. De HA bellen kan nooit kwaad alsje het niet vertrouwt. Ik vind het nog steeds zo sneu voor je dat je zo bent ‘begonnen’, maar je klinkt erg dapper en sterk. Petje af! :thumbup:

Inderdaad petje af hoor faizaa!!Hoe je het zo volhou,met die rot longen,En 2 kindjes,en beide aan de borst :shock:

Meid, wat een ontzettend prachtige foto van jou en je twee wonderen… heerlijk om te zien hoor… :inlove: geniet er lekker van ondanks alles…

ik vind je een top-mama! wees trots op jezelf en hou je koest lieverd…

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai op jou bol. :-* :hug:

lieve groet!

hazze

enne, béllen he naar de HAP, je moet echt op jezelf passen nu! Je hebt al je kracht nodig! :hug:

he meissie

ff snel want hier gaat het niet zo flex vanavond.

:-* voor jou en je mannetje.

Rustig aan doen he en morgen gewoon ff de HA bellen.

:hug: :hug:

dikke zoen

LK

@faizaa wrote:

morgen bel ik de dokter… ik begin me weer ontzettend slecht te voelen… de pijn is zo zeurend en zelfs de paracetamol kan het niet onderdrukken…

als het echt erg wordt denk ik dat ik naar de HA post ga…

Ach meis, ik wou dat ik iets voor je kon doen :frowning:

Vind het zo rot dat je zo’n slechte start hebt… Maar petje af hoor, wat een doorzettingsvermogen heb je :thumbup:

Hoe voel je je vandaag en ga je nog de dokter bellen?

Lieverd,

Dokter al gebeld?

Enne :wall: :wall: :wall: hebben ze (op mijn werk) mijn kaartje vergeten bij de post te doen. :doh: :doh:

Hij is onderweg!!! let vooral op de postzegel 8)

ik ga weer snel verder met mijn brakke hoofd (Claire wilde pas om 3.45 slapen :shock: )

:-*

Ja, ik ben even online (zit helaas nog in limburg door de verbouwing) en kan nu eindelijk zien hoe het met jou gaat. Wat hebben we lang op bericht van jou moeten wachten.

Wat een gave foto! 8)

Ik hoop dat je je snel lekkerder gaat voelen.

:hug:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=39331&start=60

update :cry:

Zal zo haar smsjes hier zetten…nu even mijn meisje voeden…

:cry:

Sms Faizaa

Ik zou nog een aantal foto’s plaatsen op KoK maar lig sinds vandaag weer in het ziekenhuis.

Vocht in de longen en de infectie is weer volop aan het etteren.

Baal heel erg.

Word weer gepraat over stoppen met BV

Tijdelijk dat wel ivm antibiotica

Maar ze zijn te lui om te zoeken naar n medicijn dat wel kan met BV

dus hebben ze me weer de oude medicatie gegeven die wel samen gaat met BV maar waarvan ze twijfelen of hij wel aanslaat.

Voel me klote Sanae loopt sinds vandaag en ik lig hier

Maar goed

Geef t even door

Sorry weer voor t lastig vallen maar wil ook niet niks meer laten horen op KoK

Liefs Faizaa

Ik heb natuurlijk terug gestuurd dat ze geen sorry mag en hoeft te zeggen dat ik het graag door geef en dat ze als ze behoefte heeft gewoon moet smsen…

En dat ze ook aan zichzelf moet denken en dat zij zeker dr (.)(.) wel weer aan de praat krijgt straks en dat haar kindjes zo ook niks eraan hebben…

Kreeg ik terug;

Dank je lieverd

Ik wil idd gewoon beter worden

Die boobs van mij kunnen wel wat hebben

Ben gewoon zo moe en wil niet meer ziek zijn

Bedankt voor je begrip lieffie ik ga nu proberen wat te slapen

Liefs x Faizaa

Vind het zo sneu voor haar… :?