Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Sms Faizaa

Wauw Wauw echt wat geweldig lief die kaartjes!

Bedankt de KOK innetje van me het doet me geweldig goed.

Hier gaat het steeds beter

Hij groeit kei goed

Ik probeer zsm even op kok te komen

Heel veel liefs Faizaa

Yes hormonster is back in town!!!

:mrgreen:

:-*

Hoe is t?

Kan je een beetje zitten? :eh:

Ook hier even een reactie…

Het topic is alweer tot 66 pagina’s uitgelopen… tijd om em te sluiten :mrgreen:

Want de nieuwe topic komt eraan :mrgreen: Ik ga bij kraamtijd mijn bevallings verhaal plaatsen…

Ik neem morgen even de tijd om te ontspannen en dat gaat het beste lekker op KOK… dus mijn bevallings verhaal plaats ik morgen, als jullie dat leuk vinden…

Ik had nooit verwacht dat er zoveel leuke lieve reacties en kaartjes zouden komen… ik dacht wow ik heb echt veel vriendinnetjes… :inlove:

Ik was echt trots en heb meteen mijn ouders verteld hoe leuk ik het wel niet vond en wie jullie allemaal zijn…

Ik heb echt het gevoel gehad dat jullie met me meeleefden en dat heeft me echt goed gedaan… hoe vaak ik wel niet gekeken heb: heeft Sas een sms gestuurd :think: :mrgreen:

Ik heb ook al een leuke foto… spannend… zien jullie morgen…

Voor nu fijne avond… ik ga mijn zoon voeden… :dance:

Liefs Faizaa…

@renzosmam wrote:

Yes hormonster is back in town!!!

Hoe is t?

Kan je een beetje zitten? :eh:

zitten gaat goed… vandaag een aantal hechtingen eruit gehaald… alleen heb ik onder de douche zitten pulken aan de overige 3 die er nog in zitten en nu heb ik dus wel een beetje pijn… ben echt een stomme ezel :oops:

túúúúúúúúúrlijk heb je veel vriendinnetjes… :inlove:

ik ben ZO benieuwd naar een foto van je zoon :inlove: .

Kom lekker bij, gaat het beter met je longontsteking? Laat je lekker vertroetelen en Aisah ook natuurlijk! :dance:

dag lieverd!

:-* hazze

Muts blijf van je muts af!!!

Nee echt niet doen als dat gaat ontsteken ben je verder van huis!!

En je lichaam is op dit moment al zo aan het knokken om je beter te maken én te genezen van een bevalling én je bv op peil te houden…sukkel!Afblijven dus!!

:wink:

O ennuh doe je banner ff morgen leuk maken :inlove:

luister naar Sas, Faizaa… :naughty: :naughty: :naughty:

wees een :angel: en dus niet peuteren…

IK WAS OP KAMP! Jammer, want ik wilde ook een kaartje sturen… misschien komt er nog een verlaat 'hoe-gaat-het-nu’kaartje :mrgreen:

Hoe gaat het nu? :lol:

Hee lieverd

tuurlijk heb je hier je vriendinnetjes…

ook fijn je in je eigen topicje weer te zien.

enne hoe is het met je honeybum?

:-* :-*

Haiii ben ik weer even…

Gisteren ging het goed, ik dacht yes eindelijk opknappen…

Vandaag weer constante steken in mijn longen… niet goed kunnen ademen en liggend voeden is onmogelijk want ik kan dan bijna niet ademen van de pijn…

Aisah drinkt als een tierelier… gaat heel goed… alleen heeft hij een hele grote zuigbehoefte… de borst drinkt hij links en rechts en dan echt heel erg lang :mrgreen: Sanae heeft dit nooit gehad…

De fopspeen hebben ze em in het ziekenhuis gegeven… was ik niet zo blij mee (bang voor tepel-speenverwarring) maar blijkbaar kon het geen kwaad omdat hij goed dronk :think:

Dus krijgt hij nu het speentje om die zuig behoefte te bevredigen…

Hij komt vanaf s’avons laat vaak om de 3,5/4 uur… en dan vanaf s’ochtends ineens weer om de 2 uur soms… maar meestal zit er toch overdag 3 uurtjes krap tussen… die 2 uurtjes waren volgens de zuster te kort maarja als ie honger heeft :think:

Ik moet vandaag nog een paar dingen doen… ga voor het eerst naar buiten… en dan vanavond ga ik mijn verhaaltje doen… in kraamtijd… heb een leuke tandem foto maar moet even kijken of ik dat durf want mijn borsten zijn :sick: Ben er weer even van geschrokken wat een kindje dragen/baren met je lichaam doet… :frowning:

Mijn borsten zijn net meloenen… en dan niet die mooie ronde… nee die langwerpige… :oops: en ben zo wit als een lijk… maar ik wil toch die foto graag met jullie delen want ondanks dat ik het een zwaar begin vind, het tandemen, ben ik er wel trots op dat ik zover ben gekomen en hoop ik het zeker nog vol te houden…

Dus even kijken of ik die foto al plaats en dan volgt het verhaal later…

Oh en nog even… een kusje voor jullie… jullie zijn echt geweldig allemaal… :-* de reacties en kaartjes hebben mij er echt doorheen getrokken… en niet dat ik zo zielig was of dat ik levensbedreigend ziek was maar het was gewoon niet leuk en ik voelde me alleen en had pijn en dan is het fijn om te weten dat de KOK-innetjes aan je denken…

Nogmaals, bedankt daarvoor…

He biebels… :wink: kaartjes… ook de hoe-gaat-het-nu kaartjes vind ik heeeeel erg leuk… :mrgreen:

@LK wrote:

Hee lieverd

tuurlijk heb je hier je vriendinnetjes…

ook fijn je in je eigen topicje weer te zien.

enne hoe is het met je honeybum?

:-* :-

Hallo lieve schat… :-

mijn honeybum… tja gisteren dus even gekeken en hmmmm… schrik schrik… niet fraai maar het ziet er wel beter uit… de hechtingen zijn bijna allemaal weg en die aambei tja die ziet er uit alsof ie my new best friend is en blijft hahahaha… die gaat nergens naar toe hihi… heb een cremepje… dus flink smeren… :mrgreen:

Zal straks nog even reageren… :-*

doeiiii

jiipiiieeeee… tandem mama… :dance:

Doen die Foto!!

Zal heus meevallen…en lieverd…je lichaam mag toch ook wel éven de tijd krijgen hé om bij te trekken :wink:

Je had ten slotte ook niet ineens zo een toeter maar dat heeft 9 maanden geduurd…rustig aan jij…mijn advies…zet die spiegel even lekker andersom :wink: :mrgreen:

Zorg goed voor jezelf Faizaa en wil niet teveel…pas op hoor anders kom ik je opzoeken en ga ik je vreselijk betuttelen :lol:

8)

Hallo Faizaa!

wat stoer dat je tandem voedt!

Erg hè, want zo’n zwangerschap en alles daarna met je kan aanrichten. Moet nog steeds erg slikken als ik mijn buik zie! En de borsten…die lijken nog wel wat in de bh, maar eruit… :roll: Maar goed…ik vind het het ook aan alle kanten waard!! Ben wel héél benieuwd naar de foto!

ehh aambeien. :sick: die vriendjes heb ik ook al een tijdje. Vind het LELIJK! Maar gelukkig hoef ik er niet naar te kijken, haha!

Nou meid, hoop dat je weer helemaal opknapt! En als je denkt, Rosa?? Rosa?? Ik heb een beetje meegelezen hier en soms wat gepost :oops:

doei! :-*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa foto staat eral!!

Hij is mooi!!!

Ow die 2 zwarte koppies…prachtig!!!

Hoe vind Sanae dat delen??

Lief dat je hem met ons deelt!Erg mooi!

:thumbup:

@renzosmam wrote:

Doen die Foto!!

Zal heus meevallen…en lieverd…je lichaam mag toch ook wel éven de tijd krijgen hé om bij te trekken :wink:

Je had ten slotte ook niet ineens zo een toeter maar dat heeft 9 maanden geduurd…rustig aan jij…mijn advies…zet die spiegel even lekker andersom :wink: :mrgreen:

Zorg goed voor jezelf Faizaa en wil niet teveel…pas op hoor anders kom ik je opzoeken en ga ik je vreselijk betuttelen :lol:

8)

nee klopt… ik wil ook teveel in 1 keer… maar het is zo confronterend dan… en op de een of andere manier wil je het wel maar eigenlijk ook niet zien… :oops:

@rosa1975 wrote:

Hallo Faizaa!

wat stoer dat je tandem voedt!

Erg hè, want zo’n zwangerschap en alles daarna met je kan aanrichten. Moet nog steeds erg slikken als ik mijn buik zie! En de borsten…die lijken nog wel wat in de bh, maar eruit… :roll: Maar goed…ik vind het het ook aan alle kanten waard!! Ben wel héél benieuwd naar de foto!

ehh aambeien. :sick: die vriendjes heb ik ook al een tijdje. Vind het LELIJK! Maar gelukkig hoef ik er niet naar te kijken, haha!

Nou meid, hoop dat je weer helemaal opknapt! En als je denkt, Rosa?? Rosa?? Ik heb een beetje meegelezen hier en soms wat gepost :oops:

doei! :-*

ja precies :mrgreen: met BH gaat nog… mijn BH noemen we hier tegenwoordig de boodschappen tas… als ik em straks niet meer nodig heb om te voeden kunnen we ermee naar de C1000… :mrgreen:

die aambeien moet je naar binnen drukken :think: :think: dus ik onder de douche drukken… ik krijg em d’r echt niet terug in hoor… :oops:

Nee, ik ken Rosa wel :wink:

Aisah heeft weer een lading melk nodig… doeiiiiiii

@faizaa wrote:

jiipiiieeeee… tandem mama…
WAW!!! Wat een fantastisch mooie foto en wat een geweldig gezicht, die 2 knapperdjes :inlove: :thumbup: :clap: ! Dik applaus voor je, je doet het geweldig!!!

P.S. Pas op met je longen hè… als je nou koorts krijgt of blijft houden tijdig aan de bel trekken bij je ha. Niet om je ongerust te maken, maar het is niet niks en herstel kan best een tijdje duren :hug: :-* !

@Jassie wrote:

@faizaa wrote:
jiipiiieeeee… tandem mama…
WAW!!! Wat een fantastisch mooie foto en wat een geweldig gezicht, die 2 knapperdjes :inlove: :thumbup: :clap: ! Dik applaus voor je, je doet het geweldig!!!

P.S. Pas op met je longen hè… als je nou koorts krijgt of blijft houden tijdig aan de bel trekken bij je ha. Niet om je ongerust te maken, maar het is niet niks en herstel kan best een tijdje duren :hug: :-* !

:-* dankje… ben ook blij dat het allemaal goed loopt…

mijn longen… de ene keer denk je ja het gaat allemaal weer en wil ik weer flink aan de slag… dan kleed ik me aan en ben ik KAPOT… vandaag een flinke terugslag weer… pijn en steken… dus idd, ik moet het goed in de gaten houden… had niet gedacht dat het zo’n impact kan hebben… :frowning:

Vorig jaar na mijn zkh opname, o.a. ook longontsteking, vertelde de longarts me dat je conditie door zo’n ontsteking terugknalt naar dat van een oud wijffie… en zo voelde dat ook… Je zult je conditie weer stapje voor stapje op moeten bouwen en dat heeft echt even wat tijd nodig. Je weerstand is ook een stukje lager en dat samen met de bv kan best wat kracht van je vergen. Hou vol en sterkte :-* !