ik duim mee
Hihi Faizaa ben je nu over je poepangst heen? :mrgreen:
ik hoop zo dat je vandaag naar huis mocht en nu lekker thusi in je bedje ligt.
:-*
nog geen smsje sas over wel of niet naar huis…? :shifty:
Wat een heerlijk poepverhaal! :lol: Go Faizaa! :lol:
En nou op naar huis hoor!
en nog een update ?
Dat uitgerekend zij alles onder poept, hahahahha :lol:
En is ze trouwens al thuis of is er al bekend wanneer ze naar huis toe mogen?
Nog niks gehoord!?
Ik hoop dat dat een goed teken is en dat ze te druk met genieten zijn
Lieve Faiza,
ik log nu pas in na een drukke dag met werk en vrijwilligerswerk. En wat zie ik ???
Helemaal geen sm’s met fauza en Aisah zijn thuis.
Lieverd, ik hoop dat je lekker thuis bent en dat het grote genieten is begonnen.
Mocht je toch in het ziekenhuis hebben moeten blijven dan hoop ik dat het allemaal meevalt. want zo’n teleurstelling is natuurlijk dik balen.
weet dan dat er vanuit het hoge noorden erg aan je gedacht wordt en je in gedachten even knuffel, daarna in het wiegje kijk en Aisah een dikke zoen geef :hug:
Sas, dank voor de update dat er geen nieuws is. Nou ja je snapt me wel toch? :-*
hmmm ik schat in dat als faizaa thuis zou zijn, ze wel, al was het maar 3 seconden, even achter kok zou kruipen. Ben dus bang dat ze nog steeds in zh ligt…
Lieve faizaa, weet hoe klote het is om je kraamdagen in zo’n stom ziekenhuis door te brengen. Hoop dat het inmiddels met jou en je kleine mannetje een stuk beter gaat!
dikke knuffel!
:hug:
wat rot denk ook dat je nog niet thuis bent
Wat een rot kraamtijd zeg!!!
sterkte en beterschap :-*
Sms FaizaaGisteravond toch nog deze…
Hay mop
Ben thuis
Maar gaat niet zo goed weer koorts en de longarts zei dat de ontstekingen aan het genezen zijn maar dat t langzaam gaat en daarom héél erg rustig aan moet doen.
Pffffffff IK en rustig aan doen…
Maar voel me kl*te en slapen ia een ramp.
Ben benieuwd hoe het vanncht gaat.
Thuiskomst was leuk.
Man en mijn ouders hadden alles versierd en een leuke kraammand stond klaar met cadeautjes.
1 Voor elke dag mag ik gaan uit pakken.
De kraam hulp is aardig maar begon al over de fles zodat ik kon aansterken.
Heb gezegt dat ik daar niet achter sta.
Dat ik gewoon veel moet rusten maar wel bv blijf geven.
Goed ik ga nu naar bed ik hou je op de hoogte.
X
Lieverd WELKOM thuis…
Sterkte…hou je goed en doe rustig je kan het!!
Welkom thuis :-
Lekker rustig aandoen en je lekker laten verwennen door kraamhulp, manlief en familie en lekker borstvoeding geven :thumbup: :mrgreen: :-
Faizaa, fijn dat je thuis bent en doe rustig aan :-* . Een longontsteking is niet niks en heeft veel tijd nodig om te herstellen. Op tijd aan de bel trekken en beterschap :hug: !!!
Owww Faiz, fijn dat je thuis bent! Pas je wel even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed op jezelf?
laat je lekker in de watten leggen meis, en ik hoop dat je een beetje kan genieten ondanks alles. Ik hoop dat de uitslagen van het bloed van Aisah goed waren… vast wel, anders mochten jullie niet weg uit het zkh.
Meid, we denken hier allemaal aan je. Sterk gauw aan! :-*
Dikke wiete tút van Yvan en een dikke knuf van hazze. :hug:
Gelukkig ben je thuis!!!
Doe nu maar rustig aan :-*
Welkom thuis meis :-*
Hee meis, fijn dat je weer thuis bent. Rust maar goed uit :-*
Beterschap!
Faizaa welkom thuis!
Je bent een doorzetter als ik het zo lees met de BV, ik ken en herken je verhalen, ik heb zo vaak gehoord dat ik moest stoppen of minderen met de BV omdat ik er zelf lichamelijk onder leed (vooral in de tandemperiode) maar heb er heel eigenwijs nooit gehoor aan gegeven, achteraf bezien dom, want ik ging bijna onderdoor aan de uitputtingsverschijnselen. Maar toch is de slotsom dat ik wel blij ben dat ik heb doorgezet, ik ben er weer helemaal bovenop gekomen.
Toch zou ik heel goed naar je eigen lichaam luisteren, want een longontsteking is niet niks! Sterkte :thumbup: :thumbup: Laat je lekker verwennen. :inlove:
Lieverd [size=24]WELKOM THUIS[/size]!! en doe vooral rustig aan pop. ( en je leuke schoonmoeder al geweest :sick: :evil: :mrgreen: )
Wanneer je weer een beetje rond kan lopen en internetten, spreek je me dan even aan op msn?? Je hebt me veel te vertellen. :mrgreen:
Renzosmam: weet je ook hoe het met aisah gaat???
Met Aisah ging het beter…hij dronk goed…heb nog niks gehoord…dus weet ook niet de uitslagen van de bloedonderzoeken enzo :shifty: