hier ook genoeg bv gelukkig. Maar mijn ukkie blijft een echte kabouter. Ik had haar vandaag voor het eerst maar 68 aan :mrgreen: en dat was best ruim 8)
Ze krijgt s'nachts nog steeds bv meestal rond een uur of 5 dus dat wel goed te doen.
haar laatste voeding meestal om 23.00 uur. Dus ik is dik tevreden.
Wat gaan ze hard he? Ik zag dat Celiza al groter is dan Claire en ik vond haar al zo veranderen. Niet in lengte maar wel in ontwikkeling zeg maar.
enne Marlous
over freaks gesproken, ik kan sinds de bevalling mijn schaambotjes knakken door de BI, is dat freaky genoeg? :D
och jee, ook nog ziek! Wat vervelend zeg… Hopen dat ze zich lekker laat vertroetelen in het ziekenhuis. En Sanae die weigert… maar toch happy, lees ik!! :-*
Jeetje wat een start, nog ziek ook! Nou ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen zodat jullie allemaal kunnen genieten van Aisah (prachtige naam :inlove: )
he faizaa, ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen en dat jullie Aisah niet aansteken (zo werd ons ziekenhuisverblijf namelijk weer een keer verlengd)
Probeer toch lekker te genieten.
Misschien wil Sanae straks wel weer drinken als je gewoon thuis bent.
wat een tegenvaller zeg, jij zo ziek, en je man ook nog. Maar je klinkt daardoor heen toch heel gelukkig, en terecht, want ik durf te wedden dat Aisah net zo’n lekker ding is als sanea! :inlove:
Ik hoop dat je heel snel weer opknapt, en voor zolang je lekker laten vertroetelen hoor! Je hebt hardgewerkt, dus je verdient het dubbel en dwars! :-*
Ow en vervelend dat sanea niet meer wil drinken, maar fijn te lezen dat je daar neit heel erg over in zit! Ik kan me zo voorstellen dat dat voor het zelfde geld over een paar dagen weer helemaal anders is. Misschien vind ze de smaak van de melk nu ook niet zo lekker? Maar het zou flauw zijn als ze helemaal niet meer wil drinken na al die martelingen die jij hebt doorstaan om uiteindelijk je twee kidners samen aan de borst te willen zien…