Marlous:
Hazze.....Neeeeeeeeeeeeeeeee, vergis je nu niet...Het is een GELE vlag...
Nee het is een ORANJE vlag 8)
Nu mis ik haar vast
:cry: 8) :mrgreen:
Marlous:
Hazze.....Neeeeeeeeeeeeeeeee, vergis je nu niet...Het is een GELE vlag...
Is er eigenlijk iemand nog aan het werk geweest vanochtend… nee hè… we hebben allemaal in spanning met je meegeleefd Faizaa :thumbup: !
Ja: Marlous! :doh: die is net voor het grote nieuws weg gegaan.
O ik kwam even kijken hoe het was maarre weer een mooi gemixed kindje erbij dus! Gefeliciteerd Faizaa en gezin! Ik ben erg benieuwd naar een foto :mrgreen:
Gefeliciteerd :dance: Prachtige naam!
Gaaf je bent eindelijk bevallen :dance:
gefeliciteerd en wat snel joh :dance:
Ik ben benieuwd naar de bevallingsverhaal (incl. poep) en foto :-* :mrgreen:
Ja arme Marlous…die gaat vast pissed op me zijn dat ik niet mijn mobiel bij me had vannacht :shifty:
Ik heb haar 06 niet anders had ik haar gesmst…
SORRY LOUSSIE!! :-*
Enuh LK…we kunnen natuurlijk stug door blijven tellen :lol:
Maken we er een opteltopic van… :lol:
Aisah is nu …uur/dagen 8)
Jaaaaaaaa…gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :inlove:
Lieve Faizaa en man, van harte gefeliciteerd meis! Genet ervan en rust nu maar lekker uit :-* :-* :-*
Joehoe!!!
Faizaa, gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat je man zich vandaag beter voelt en jullie er heerlijk van kunnen genieten!
Sanae, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe broertje
Groetjs, Rosa
Hey lieve Faizaa!!! Van harte gefeliciteerd meis!!!
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je heerlijk aan het genieten bent van Aisah :-* :-* :-* :-*
YES!
:dance: :inlove: GEFELICITEERD!!! :inlove: :dance:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje :dance: :dance: .
Snel gedaan hoor!!
Poeh, ik was al bang dat ik me door 3 pagina’s vol met kletsberichten (dank dames :mrgreen: )zonder nieuws moest worstelen!! :lol: Maar je hebt gewoon door ons geklets heen gebaard!! :thumbup:
Van harte gefeliciteerd met zoon/broertje AISAH. Lekker ventje als ik dat zo lees, bijna net zo zwaar en lang als Leonie was. Geniet er van, rust lekker uit en laat je vertroetelen door iedereen! We horen je verhaal later wel (dit is het eerste topic dat ik lees vandaag, dus misschien staat het al ergens anders…)
:dance: gefeliciteerd!!! :dance:
Sas
goed idee
en kunnen we Faiza onderhouden met mooie verhalen die ze kan lezen terwijl ze uitrust op haar kraambed :mrgreen:
@LK wrote:
Sas
goed idee
en kunnen we Faiza onderhouden met mooie verhalen die ze kan lezen terwijl ze uitrust op haar kraambed :mrgreen:![]()
Enuh hoe is het jou Lk...Denk je dat Lous me straks vervloekt dat ik mijn mobiel niet bij mehad liggen vannacht en dat zij nu pas na haar dag werken dit bericht kan lezen terwijl ik het smsje van Faiza al om 5u vanochtend had
dat is een goed plan…Loussie lieffie…hapje??!
Ja bv all over the place…tijd dat dikke genoegen neemt met op de dag…die nachten zijn nu genoeg geweest 8)
Moet wel lachen…ik kéék Renzo zowat groot en zij gaat me veels te snel… :roll:
Komt jou meisje nog in de nacht?
Owwwwwwwww ik mis Faizaa nu al…ze kan zo lekker uit de hoek komen…
Ben wel jaloers op haar…zo een mooi klein mannetje nu in haar armen en aan de (.) zucht
Ben ook benieuwd hoe Sanae hem vind!?
:inlove:
Gefeliciteerd met de kleine man!!! Snel gedaan hoor…wow
Ik wacht met smart op de tandemfoto :inlove: