Mark moest om 7 uur op werk zijn…
Ik baal daar dan alvast heel erg van, want om 6 uur gaat de wekker…En wie wordt daar altijd wakker van…Jawel…Micah…Dus ik zit al een half uur gezellig met een kleine vrolijke aap beneden… :roll:
Mark zei laatst dat hij nu ook om 6 uur in de ochtend wil gaan hardlopen…Ik dacht het niet he…Niet als ik dan ook gedwongen naast mijn bedje moet staan…
Maar goed…Kleine dwerg en iemand die onnozel zwaait??
Veel plerzier Hazze, en LK, veel plezier met eh, de gele vlag…
Fiep, wat een geweldig goede foto…Nano ook precies voor je hoofd
Maar die strik doet het hem toch elke keer weer…
Faizaa, hoe is het meid…Ik ben vandaag aan het werk dus als je een kleine Aisah in handen hebt hoor ik dat pas vanavond…En zou dat niet fijn thuiskomen zijn…Helemaal moe en lam en dan een foto van een perfect mooie jongen zien… :inlove: :inlove:
Ik had natuurlijk woensdag gezegd en dat is het nu…
Ehm LK en Hazze…
Oh ps Hazze, dacht je nu echt niet dat ik op de wangen van Yvan zat te loeren?? Maar dit was nieuw voor mij he, zoveel heerlijke babybilletje en dijen om uit te kiezen…
Ehm, LK en Hazze…
Diegene die hier nu meeschrijven hebben een kindje met iets freakiisch of hebben een hele lelijke jurk…
En jullie???
Cough it up…
Koese, (die hou ik erin)…
He Marlous, ook al zo vroeg. Tja, hier loopt de wekker altijd om 5.45u af. Na het douchen wordt Dionne ook steevast wakker. Bij ons is het dus meestal gezellig ontbijten met z’n drieen voor half 7. :? Ach ja, je moet de dag toch een keer beginnen.
Tjonge, wat doen jullie me aan. Ik heb pagina’s terug moeten lezen.
Wat een freakshow is het hier geworden.
Maar de reden dat we hier komen, die blijft bestaan.
Ik verdenk Faizaa ervan dat ze het allerlangste afteltopic ooit wil hebben. :eh:
Nou faizza, dan heb je nog ongeveer 13 dagen om ons al die pagina’s te laten vullen. :mrgreen:
Kan er geen nieuwe poll komen?
Hoeveel pagina’s vult faizaas afteltopic?
ik ga voor de 89.
@Hellen wrote:
ik ga voor de 89.
ooooh dat is wel heel erg zielig hoor… :shifty:
Of we moeten vanochtend nog even ruim 30 pagina’s volkletsen…

@Marlous wrote:
@Hellen wrote:ik ga voor de 89.
ooooh dat is wel heel erg zielig hoor… :shifty:
Of we moeten vanochtend nog even ruim 30 pagina’s volkletsen…![]()
zullen we dat dan maar proberen?
ja maar, ja maar…Ik moet werken…
Ja hee!
Je moet blijven tot er iemand is om je af te lossen. In mijn eentje kan ik niet 89 blz vol kletsen.
Bel maar even naar je werk op en en zeg dat die crocs zichzelf wel verkopen en dat KOK je nu nodig heeft.
Vorige week kwam ik ook al een uur later, ik denk niet dat ze mij dat in dank afnemen (ondertussen 2 mannetjes aangekleed, was opgehangen, nieuwe was in de machine, vaatwasser uitgeruimd, en ingeruimd, aan…Opgemaakt en gelukkig ook nog koffie gedronken…)
Je doet het wel een stuk beter als ik. Ik zit nog steeds rustig achter KOK.
ik mis je trouwens bij de juli-mama’s. Ben je toch maar bij augustus gaan meeschrijven?
Ja, soort automatische denk ik…Augustuskindje dus bij aug schrijven…Maar ik schreef daar ook al in mijn zwangerschap hoor…
Maar gelukkig kom ik jou ook overal tegen…
jep Marlous,
die crocs verkopen zichzelf (hoog campinggehalte zag ik trouwens afgelopen weekend… weten ze dat in Amsterdam wel? hahahahahah :-* )
maar ik los je niet af hoor, ga snel douchen, moet straks namelijk zwaaien naar LK bij de oranje vlag… hahaha
LK, koken doen we in Todoplaza… heb het even opgezocht. Lijkt me erg leuk. Mijn collega’s zijn fanatieke SCH fans, dus dat is altijd leuk ff naar het FCG stadion hahah :wall: , het commentaar was hier niet van de lucht toen ze hoorden waar we naartoe gingen… :lol: . Ik ben niet zo’n fanatieke hoor, hou helemaal niet zo van voetbal…
Marlous, ik zou Mark willen voorstellen om 's avonds te gaan rennen (achter zijn kids aan), dan kun jij ff relaxen… maar dus eccccccccccccht niet 's ochtends…
en eh … confronterende foto’s of bekentenissen… ik denk er even over na…en nog bedankt dat je niet in Yvan’s wangen hebt gebeten… :shifty:
greetz, op naar de 89 pagina’s (maar dan wel snel, want ik wil een baby zien!)
ben vanavond laat thuis, dus Faizaa gogogogogogogogogogogo!
ik denk aan je meid.
dikke tút en rust nog even lekker uit
hazze :-*
Hazze…Neeeeeeeeeeeeeeeee, vergis je nu niet…Het is een GELE vlag…
Straks zit je naar de verkeerde te zwaaien…Dat zou een ramp zijn… :x
Ik heb ook inderdaad tegen Mark gezegd dat hij in de avond moet gaan rennen…Net zo leuk…
Nou, zo kiddies naar het kdv en dan op pad…
Tot vanavond…
Faizaa KUS
:wall: Meiden telefoon lag op het snoertje…
00.56 sms Faizaa!!
middernacht zijn de ween begonnen ik sta nu al een uur met ween die goed vol te houden zijn komen om de 5 min. ongeveer.
heb overgegeven mijn moeder is onderweg hier naar toe ik hou je op de hoogte!
groetjes Faizaa
2e sms…4.56
Aisah is geboren om 3.45 52 cm en 4160 gram
Snelle bevalling alles is goed gegaan detalis volgen later!
Oooooooooooooooooooooooooo Faiz ik hoop dat ik je niet teleurstel meis…heb hem gewoon niet gehoord vannacht hij lag aan het snoertje!! :wall:
Maaaaaaaaaaaaaaaar heerlijk hij is er!!!
GEFELICITEERD!met jullie zoon en broertje!!
Wat! nu hebben we pagina 89 niet gehaald!
Gefeliciteerd!
Hij is er eindelijk.
:shock: he he he … wat wat wat… :shifty: stuiter stuiter stuiter…
:dance: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: AISAH :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
gelukkig hoefden we de 89 pagina’s niet vol te kletsen en is jullie prachtkind vannacht geboren! :thumbup:
Faizaa, rust lekker uit van je bevalling, ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan, supersnel in elk geval. Ik wens je een goede herstart van je BV toe en geniet van je kraamtijd. :inlove:
hele hele hele dikke tút van een
stuiterende hazze :-
p.s. SAS, thnxxx voor het doorgeven… :-
Wat een fantastische naam en wat een beregoed gewicht van het ‘kleine’ mannetje, WAW ! Faizaa, supergefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst en geniet van je kraamdagen met je gezinnetje :-* :-* :-* !!!
Feestje in Limburg, jjjjiiiieeeehhhooooeeeee :dance: !!!
faizaa van harte gefelicteerd met deze prachtige uitbreiding van je gezinnetje :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
ja ben helemaal blij achter mij pc op kantoor. Mijn collega’s komen al verbaasd om de hoek kijken waar de juichkreet voor was :dance: :dance:
Goed gedaan meisje!
En wat een lekkere lengte en gewicht.
lekker genieten van je mooie manneke
enne een mooie kruising tussen een sas en LK bevalling in.
Ik hoop dat de Bv goed aanslaat en dat we mooie tandemfoto’s te zien krijgen.
enne geen extra onderdelen meegeleverd?
1 nadeel is er wel, dit topic loopt nu vast op zijn end en het was juist zo gezellig.
ik ga nog ff denken over de freaks Lous.
OW WAUW!!!
wat lekker snel, niet die 39 minuten van gisteren, maar dit liegt er toch ook niet om.
Lieve faizaa, van harte gefeliciteertd met je nieuwe aapje! :dance: :dance: :dance:
fiep maakt een dansje op haar werk!
Geniet lekker van dat kleine hummeltje!
Gefeliciteerd…
en nu lekker genieten…
:dance: :dance: :dance:
gr patricia