yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh right… :?
maximaal 39 minuten! Het is een medaille waard!!!
Leuk hoor…
:lol:
8)
rotstreek… wie is verantwoordelijk…
- faizaa
of
- sas…
als 1) boycotten dit topic?
als 2) tsja… kokverbod?
:mrgreen:
Ik… :oops:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geen kokverbod…
hahahaha Sas … leuke actie :lol:
Haha Sas… heb je ze toch allemaal beetgenomen… :mrgreen:
Maar nee nog niks aan de hand… :thumbdown:
Ik ga slapen want ik voel me hondsberoerd… heb echt hoofdpijn…
Mijn man ligt ziek in bed… die lag net nog te spugen… word wat als het vannacht begint… :shock:
Die hoofdpijn is echt achter mijn linkeroog en straalt uit naar mijn linker wang… zo vervelend… zelfs achter de pc zitten is naar… dat licht aan mijn oog! :sick:
Dus sorry… was een kort bericht maar ik ga ervandoor…
Hoop me morgen weer wat beter te voelen…
Truste meiden…
:hug:
knuffie voor jou lief…
trustuh, faizaa, lekker koese
beterschap jullie daar! :hug:
:-* :-* :-*
tsja, sas… :naughty: als je belooft om het nooooooooooooooit meer te doen… dan stuur ik geen pbtje naar de man met snor… :mrgreen:
:shifty:
dank je…
:mrgreen:
foei Sas,
had ik daar bijna een hartverzakking :mrgreen:
faiza,
lekker slapen en misschien dat je hoofdpijn morgen beter is :-* :hug:
Fiep
die jurk kan ik me nog wel herinneren uit je topic Fiep in Uganda. Schrijf je nog trouwens, die stukjes vond ik hilarisch.
hier gaat het met het ukje gelukkig beter. Geen koorts meer enkel verhoging en dat soepoogje daar kijken we wel doorheen :mrgreen:
hé hoi LK, fijn dat het beter gaat met Claire… :thumbup:
ben morgen trouwens in jouw staad… kan ik nog ergens naar zwaaien? :mrgreen:
hee gezellig
ja ik werk in het centrum.
kom je langs het hereplein?
heb je je bug bij je? dan kan ik ff kijken naar de hoes
dat klinkt wel erg onaardig…
dan kan ik de inhoud van de bug natuurlijk ook ff bewonderen :shock: :oops: :mrgreen:
nee, meid, bug niet mee… hebben personeelsuitje: rondvaart, pannenkoekschip, rondleiding museum… terrasje? hoop ik dan he… en dan naar Euroborg om daar in een kookstudio ons eigen maal te bereiden.
Het wordt morgen mooi weer geloof ik, en ik heb leuke collega’s dus het wordt vast gezellig…
bij het eten zit geloof ik ook een wijnarrangement, heerlijk, maar ik denk dat 1 glas voor mij wel voldoende zal zijn, haha. Ben niets meer gewend!
Enniewee, ik doe wel een rondje zwaaien morgen! :mrgreen:
dus als je een groep van ca. 40 mensen ziet en 1 staat er wat onnozel te zwaaien… dat ben ik dan! :mrgreen:
ga nu koesen, moe…
doei, solly faizaa voor weer zoveel topicvervuiling! :oops: we moesten toch iets doen, terwijl jij lag te slapen…
hazze
@faizaa wrote:
Haha Sas… heb je ze toch allemaal beetgenomen… :mrgreen:
Maar nee nog niks aan de hand… :thumbdown:
Ik ga slapen want ik voel me hondsberoerd… heb echt hoofdpijn…
Mijn man ligt ziek in bed… die lag net nog te spugen… word wat als het vannacht begint… :shock:
Die hoofdpijn is echt achter mijn linkeroog en straalt uit naar mijn linker wang… zo vervelend… zelfs achter de pc zitten is naar… dat licht aan mijn oog! :sick:
Dus sorry… was een kort bericht maar ik ga ervandoor…
Hoop me morgen weer wat beter te voelen…
Truste meiden…
:hug:
Je laatste loodjes zijn best zwaar he…

i’m just another freak in this freak show :mrgreen:
nu ik dit gezien heb, kan ik echt gaan slapen… :shock:
thnx fiep! je bent too kind voor ons allen hier… :mrgreen:
:-*
He Hazze,
als je van de rondvaartboot naar het pannekoekenschip loopt. dan ga je over het hereplein. een groot wit gebouw met oranje vlag.
Ik zal op een grote groep letten.
mocht je dan een kleine dwerg zien zwaaien, dat ben ik! :mrgreen:
volgens mij is er nu een mooie tentoonstelling in het museum.
ah je gaat koken in de groene kathedraal. Zo mooi! enne bij het Noorderpoortcollege dan zeker? Dat is wel erg leuk.
heel veel plezier!!!
Sorry Faiza,
hoop dat je nu lekker ligt te slapen zodat je straks uitgerust bent voor de bevalling :hug: