Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Ohhh wat zielig :hug: :-

Stuur je haar de groetjes van ons en wens ze sterkte … dat ze maar snel opknappen en naar huis mogen :-
:hug:

:frowning: Heel veel sterkte meid, ik hoop dat jullie snel opknappen. :-*

Ach meis :frowning: Ik hoop dat je snel opknapt.

Dikke :hug:

Ik heb haar gesmt dat we met haar meleven en hopen dat ze snel opknapt en dat we reuze benieuwd zijn naar Aisah!

terugsms van Faizaa

Ze hebben hem net gewogen endus geen druppel gedronken!

Zo frustrerend

Productie blijft niks van over als je zo ziek bent zeiden ze.

Ja nou dat komt wel weer zei ik ik blijf evengoed aanleggen!

Dus hij word nu bijgevoed

Ik krijg een zak zuurstof.Lekker hihi

Maar leuk is anders

Ook om je kindje zo in de couveuse te zien liggen

Bah

Maar goed ik geef morgen weer een update

Liefs Faizaa

:hug: voor jou moppie!

Aaaahhh Faizaa! Dit had ik je absoluut niet gegund. Zo’n ziekenhuisstart is zo vervelend.

Ik hoop dat je heel snel opknapt.

En maak je over de BV maar niet teveel zorgen. Dat kun je erna echt wel weer in orde krijgen. (het kost wat moeite, maar het kan en is het ook echt waard.

O jee, dat was niet wat we wilden horen meid! Word maar lekker snel beter!!! We denken aan je :hug:

Late reactie vanwege afwezigheid de afgelopen dagen,

maar Gefeliciteerd!! En heen hele fijne kraamweek met z’n viertjes toegewenst! :inlove:

Lieve lieve meid…Gefeliciteerd met je zoon!!! Aisah…heeel mooii!! die naam hadden we nog niet besproken :-* :evil: LOLOL

Heel veel beterschap voor jou en je kleine en grote man!. Ik hoop dat je je snel beter voelt en heerlijk kan genieten van je dikke :shock: directeur :mrgreen:

Ach wat sneu zeg!!!

Lieve Faizaa, wordt maar snel weer beter en ik hoop dat het gaat lukken met de bv. Maar eerst maar eens even opknappen!

Hè gatver!

Hééél veel beterschap!!!

Hopen dat jij EN je melkproductie snel weer opknappen! :-* :hug:

Veel beterschap meis :-*

beterschappies ermee!

ow wat naar zeg…bleh, geen fijne start.

Lieve faizaa, ik weet neit of je het geruststelt, maar ik had een beetje een zelfde start, niet echt, maar bij mij was de bv door de narcose na mijn bevalling helemaal nul, nul. nano heeft dus ook de eerste twee dagen na het aanleggen met fingerfeeding (neem aan dat jullie dat ook doen?) kv gekregen. Toen ik uit het ziekenhuis ontslagen was, was de bv gelukkig helemaal op gang. Jij gaat neit opgeven, dat weet ik, en dat zal resultaat hebben! :-

dus jullie zijn met z’n drieën ziek? Jij longonsteking, aisah geelzucht en man ´gewoon´ ziek? :cry:

Als jullie thuis komen, krijgen jullie gewoon een tweede kans voor een goede start, oke? En dat dat maar snel mag zijn! :-

(wat krijg jij veel tekst in een smsje gepropt zeg :shock: )

Alsnog van Harte gefeliciteerd en heel veel beterschap :-*

beterschap voor jou en je kleine !! :hug: :hug:

Sms Faizaa

Update

Naast de longontsteking blijkt dat ik een vaginale streptokokken infectie heb

Voor Aisah kan dat gevaarlijk zijn

Dus we ondergaan allerlei bloedproeven en kweken

Hij hoeft niet meer onder de lamp

Ik krijg meer medicatie ivm de longontsteking en 2 zakken bloed

Hoop snel weer op krachten te zijn en naar huis te kunnen

Voel me zo alleen hier Sanae mist mij ook hihi

Maar goed Gr aan de kok-meisjes

Liefs Faizaa

Jeetje zeg!! Wat een vreselijke start zo al die ellende! Wel fijn dat hij niet meer onder de lamp hoeft, dat is toch iets.

Lieve FAiza,

Wat een gedoe zeg.

Wat ontzettend vervelend dat je zo je kraamtijd meot starten.

Ik hoop dat met Aisah alles goed is. Wel fijndat hij niet meer onder de lamp hoeft. Ligt ie nu in een bakje naast je?

Hoop dat je snel weer thuise bent en van je mooie meisje en manneke kan gaan genieten.

En met de BV komt dat allemaal best in orde hoor! :-* voorjou, je mooie kindjes en je man. Ik hoop dat hij ook weer een beetje opgeknapt is

Meiden voor Faizaa…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1616675#1616675

Dank je Sas! Hè, wat vervelend voor d’r.