Ik ben heel erg boos op hem geweest toen ik een klein marlousje was…Maar nu begrijp ik het wel…
Die vent zat lekker aan zijn vlees aan een been en zij kregen niets…
Dan maar de kat…Hij scheen nog lekker te zijn ook… :silenced:
Ze kregen daarna wel een flinke straf, maar goed…
Mijn vader dronk brak water en iedereen werd er ziek van en die vent maar lekker uit flessen drinken…
Jammer dat hij maar een kat had… :twisted:
Faizaa, we zijn er zo ook nog hoor…
Enne, ik zou voor de baklava kiezen…
Hihi… ik ook, de baklava…
Als meisje denk je dat inderdaad maar nu weet je ook wel beter…
Ik heb vroeger mijn eigen konijn opgegeten… :think:
We gingen op vakantie en mijn pa zou onze konijn naar de boer brengen: na de vakantie komt ie weer terug en kan ie ondertussen fijn spelen met andere konijntjes…
Na de vakantie aten we konijn en MIJN konijn is nooit meer terug gekomen…
Tot op de dag van vandaag denk ik dat dat MIJN konijn was die ik opgegeten heb… :oops: :mrgreen:
Ik wil een beetje opruimen… beddegoed strijken… mijn man gaat even flink meehelpen… En ik wil me even lekker douchen…
Ik hou jullie nog wel op de hoogte… maar zie/voel nog niks hier…
Oh joh, wat een herkenning toch continu… over luidruchtige families, maar ook over eigen beesten opeten… bij mijn Poolse familie werd (in de tijd van het IJzeren Gordijn) ieder jaar uitbundig kerst gevierd voor zover er eten en drinken voorhanden was. En jarenlang heb ik me afgevraagd waar al dat vlees vandaan kwam, want bij een slager was in die tijd niet veel te halen na urenlang in de rij te staan wachten met een bonnetje in je hand. Totdat ik ineens besefte dat die ‘huisvarkens’ die ik vet mocht mesten een paar dagen later ineens “weggelopen” waren en in de sneeuw waren verdwaald volgens iedereen. Hoe kon ik oooooooooit zo dom zijn :doh: :lol: . Grappig wat je kinderen dus nog heel lang wijs kunt maken (nou ja, mij dan als kind wel :wall: :mrgreen: ).
Oh, maar Faizaa, even terugkomend op… lekker uitrusten en relaxen nu hè? Zul je zien dat het snel gaat gebeuren :-* ! Hou vol en sterkte alvast!
nou nou heel sfeervol werpende leeuwinnen en opgegeten katten
Nou heb ik er vier (katten, geen werpende leeuwinnen 8)
maar die zijn vast niet lekker.
Wat een gedoe zeg van de woningbouw. enne ook als je koopt ben je voorlopig nog niet weg. Helaas helaas.
Aardappelpuree is ook lekker :mrgreen:
maarff serieus,
wat naar dat je je zo vervelend voelt. wel lekker dat je man lekker dingen voor je haalt.
hoe gaat het zitten overigens?
heb je nog spul gehaald bij de apotheek?
nou lieverd, ik hoop dat je vanavond lekker slaapt zodat je een beetje goed uitrust voor de bevalling. enne mischien droom je vannacht wel weer over mario lopez (en mark paul gosselaar ) heb je de hele kliek compleet.
Screech laten we even zitten :mrgreen:
heb je trouwens al een nieuw boek? hier wel. over ierse politieman. is wel spannend.
Maar ik ben wel echt chagrijnig. Ik heb barstende hoofdpijn…
Neeeee, dat gaat echt niet lang meer duren. Even zoeken bij “zwanger zijn”… daar is ooit een topic geweest over het aan voelen komen van een bevalling en daar bleken veel vrouwen net vantevoren last te hebben van chagrijnigheid en hoofdpijn. Ja, echt waar. Je gelooft me niet hè? Nou, zodra je bevallen bent (morgen ofzo) herinner ik je er nog een keer aan :hug: !
hahahaha, wat een verhalen…Helemaal niet leuk natuurlijk, je eigen konijn eten, maar ik moet er wel om lachen…
Ik heb 2 katten, dus wij kunnen 2 dagen voort als het nodig is… :mrgreen:
en overal is altijd hier wel wat te vinden…
Meissie…Je moet gewoon lekker met ons kletsen en niet de was gaan lopen doen…Is helemaal niet goed voor je…Zag ik niet laatst een foto van je vent achter de strijk???
Zooo moet het…Over een paar weken moet jij het weer doen…
En als hij nu eens lekkere baklava voor jou haalt, kan hij mij dan ook even brengen, krijg er helemaal zin in…
enne stuur die baklava maar naar het noorden dan breng ik Hazze wel een stukje :mrgreen:
Balen van de hoofdpijn maar als je kerel in de buurt was ging het over toch? Dan moet ie maar gezellig bij je komen zitten en je voeten masseren ofzo :mrgreen:
het was heerlijk… echt genoten… echt even vakantie… bij Groningen rechtsaf en toen waren we er al bijna…haha, maar daar ging het niet om. We hebben het goed gehad, koude nachten beetje erg onderschat, maar verder geen verrassingen… een succes dus! …en nog maar 2 maandjes en dan Frankrijk voor 3.5 week!
maarre Faizaa, Marlous gaat zaterdag met vakantie, kun je wel voor die tijd bevallen graag? :-*
Oh joh, wat een herkenning toch continu… over luidruchtige families, maar ook over eigen beesten opeten… bij mijn Poolse familie werd (in de tijd van het IJzeren Gordijn) ieder jaar uitbundig kerst gevierd voor zover er eten en drinken voorhanden was. En jarenlang heb ik me afgevraagd waar al dat vlees vandaan kwam, want bij een slager was in die tijd niet veel te halen na urenlang in de rij te staan wachten met een bonnetje in je hand. Totdat ik ineens besefte dat die ‘huisvarkens’ die ik vet mocht mesten een paar dagen later ineens “weggelopen” waren en in de sneeuw waren verdwaald volgens iedereen. Hoe kon ik oooooooooit zo dom zijn :doh: :lol: . Grappig wat je kinderen dus nog heel lang wijs kunt maken (nou ja, mij dan als kind wel :wall: :mrgreen: ).
Oh, maar Faizaa, even terugkomend op… lekker uitrusten en relaxen nu hè? Zul je zien dat het snel gaat gebeuren :-* ! Hou vol en sterkte alvast!
owwwww moet ik toch even heel hard om lachen terwijl dat ongetwijfeld niet altijd makkelijke tijden waren… maar ik zie jou al, als klein meiske: :think: biggetje, biggetje :think: :mrgreen:
ben nu klaar met mijn deel… bed verschoond… nog een paar lakentjes gestreken… hub staat te afwassen… moeten alleen nog even snel met de swiffer… stofzuigen is het nu te laat voor…
hahahaha, wat een verhalen…Helemaal niet leuk natuurlijk, je eigen konijn eten, maar ik moet er wel om lachen…
Ik heb 2 katten, dus wij kunnen 2 dagen voort als het nodig is… :mrgreen:
en overal is altijd hier wel wat te vinden…
Meissie…Je moet gewoon lekker met ons kletsen en niet de was gaan lopen doen…Is helemaal niet goed voor je…Zag ik niet laatst een foto van je vent achter de strijk???
Zooo moet het…Over een paar weken moet jij het weer doen…
En als hij nu eens lekkere baklava voor jou haalt, kan hij mij dan ook even brengen, krijg er helemaal zin in…
Ik heb me een keer kots misselijk gegeten aan de baklava… ik had ramadan en dacht even voor etenstijd: ik ga baklava halen… en onderweg kom ik iemand tegen… kletsen natuurlijk… dus daarna weer op de fiets en stukjes baklava eten… tegen de tijd dat ik thuis was voelde ik me zoooooo beroerd… het is lekker maar zo zoet :drool:
Nee ik zit nu ook… even nog de woonkamer vegen en keuken en dan man controleren of hij het ook goed gedaan heeft… :mrgreen:
enne stuur die baklava maar naar het noorden dan breng ik Hazze wel een stukje :mrgreen:
Balen van de hoofdpijn maar als je kerel in de buurt was ging het over toch? Dan moet ie maar gezellig bij je komen zitten en je voeten masseren ofzo :mrgreen:
hazze,
hoe was de vakantie???
fijn dat je weer terug bent!
:-*
Ja maar even serieus, hij komt binnen en 5 min later realiseer ik me dat de hoofdpijn weg is… :think: Voeten masseren hmmmm… eerst wassen… hij loopt altijd netjes op slippers en ik huppel overal op blote voeten rond, ook buiten… :oops: dus s’avonds heb ik zwarte poten… :mrgreen:
het was heerlijk… echt genoten… echt even vakantie… bij Groningen rechtsaf en toen waren we er al bijna…haha, maar daar ging het niet om. We hebben het goed gehad, koude nachten beetje erg onderschat, maar verder geen verrassingen… een succes dus! …en nog maar 2 maandjes en dan Frankrijk voor 3.5 week!
maarre Faizaa, Marlous gaat zaterdag met vakantie, kun je wel voor die tijd bevallen graag? :-*
:hug: lekkere snoep?
wattissutwattissut ? :shifty: :drool:
Ja ik lees het!!! ik heb zo’n gevoel dat dat moet lukken voor zaterdag… :mrgreen: