Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Nog niks gehoord… het zal toch niet?

Nee nog niks…

Ik heb zo’n rare nacht gehad… raar gedroomd… stond te vrijen op het toilet van de Mac Donalds met iemand die daar werkte hahaha :mrgreen: En het was Mario Lopez… :drool: Dat was wel een fijneeeee droom… Haha… ohh moet mijn man lezen, dit! :wink:

Maar ok… lekker belangrijk… hahaha… nee nog geen slijmprop… ga wel steeds kijken :oops: maar wel harde buiken en ongesteldheidsgevoel… maarja dat heb ik al weken…

Vanmorgen begonnen ze weer te boren… ik dacht waarom is dat toch zo’n irritant geluid… Heeft mijn man een gebeld naar de woningbouw vereniging… zijn ze dus inderdaad al weken aan het SLOPEN… kennen jullie dat sloop geluid… das erg man… SLOPEN gewoon!!! Al weken, bijna dagelijks…

Blijkt dat ze een stuk of 10 appartementen gaan “opknappen” en dan moeten vloeren eruit… Ik heb hoofdpijn… die kleine kan dus niet terug voor haar middag slaapje en als ze eindelijk gestopt zijn (nu dus) is ze zo uit haar ritme dat ze niet meer wilt slapen…

Niemand heeft ook laten weten dat er werkzaamheden zijn… dus mijn man heeft met die mannen gebeld die aan het slopen zijn en gevraagd hoe lang het nog gaat duren… Nou alleen vandaag het slopen nog maarja dan gaan de verhuurders aan de slag… Dan hebben we 2 weken rust en dan komen ze terug voor de overige 7 appartementen en dan wordt dus weer slopen en hij hoopt dat dat een beetje uit de buurt is want ja daar slaapt niemand doorheen zegt ie…

Leuk vooruitzicht… straks een klein babytje hier die onder het geluid van een sloophamer moet gaan dutten… Dat kan toch niet… Man gaat toch een klachten brief schrijven en we gaan toch maar weer eens op huizen jacht… We willen graag kopen maar met alle hectiek van het zwanger zijn en een dreumes wilden we daar nog even mee wachten…

Maar dit is echt niet vol te houden… De hond van mijn moeder wilde een gat in de woonkamer graven van het kabaal :mrgreen:

Maar goed… dat ben ik even kwijt…

Denk niet dat het vandaag gaat gebeuren… :thumbdown: Maar ik ben wel echt chagrijnig :mrgreen: Ik heb barstende hoofdpijn…

En mijn tepels doen zo’n zeer… dat heb ik nog nooit gehad zo erg… is bijna niet vol te houden dat Sanae eraan drinkt… :frowning: Misschien komt die 2de dan toch snel… Een paar dagen vind ik niet erg maar tjee om bijvoorbeeld anderhalve week langer te lopen daar zou ik wel van balen…

Ik houd jullie op de hoogte… :-*

Ik heb toch nog een beetje hoop dat het snel begint.

Chagerijnig klinkt goed, pijn aan je tepels… geen idee, maar misschien hoort dat er ook nog wel bij.

Laat maar gewoon komen hoor!

En 12 dagen overtijd gun ik je niet hoor. Is echt niet leuk.

@Hellen wrote:

Ik heb toch nog een beetje hoop dat het snel begint.

Chagerijnig klinkt goed, pijn aan je tepels… geen idee, maar misschien hoort dat er ook nog wel bij.

Laat maar gewoon komen hoor!

En 12 dagen overtijd gun ik je niet hoor. Is echt niet leuk.

precies… als ie nou es naar je luisterde :mrgreen:

:hug: tis nie leuk om over je datum te gaan… je weet dat het heel goed mogelijk is, maar toch is die datum psychologisch… ik vond het zwaar klte in elk geval… en als je dan al een tijdje dat gevoel hebt … tsja…

maar de dag is nog niet om! :pray: :-

meid die slopers… :twisted: daar zou ik ook zeker p*ssed van worden! grrr

en met huizen kijken, geen overhaaste dingen doen nu he… krijg je spijt van…

ik ga mijn ventje wat te eten geven!

dikke tút

hazze

@hazze wrote:

:hug: tis nie leuk om over je datum te gaan… je weet dat het heel goed mogelijk is, maar toch is die datum psychologisch… ik vond het zwaar klte in elk geval… en als je dan al een tijdje dat gevoel hebt … tsja…

maar de dag is nog niet om! :pray: :-

meid die slopers… :twisted: daar zou ik ook zeker pssed van worden! grrr

en met huizen kijken, geen overhaaste dingen doen nu he… krijg je spijt van…

ik ga mijn ventje wat te eten geven!

dikke tút

hazze

Nee daar moeten we idd voor waken… om uit pure frustratie snel snel te gaan kopen :naughty: Nee ach ik hoop ook dat het na vandaag wat rustiger zal zijn… en ik heb nog wel even… het blijft nog tot middernacht 21 mei haha…

:-

Hmmmm, ik wil een welpje zien… :snooty:

@Marlous wrote:

:mrgreen: zei ik vanmorgen tegen mijn man: “Marlous die vraagt me: ben je nog niet aan het werpen” :mrgreen:

Hij zegt: werpen :think: :mrgreen:

Ik ben thuis…klaar met werken…kom maar op met die baby :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Ik ben thuis…klaar met werken…kom maar op met die baby :mrgreen:

Ik weet het… heb nog 5 uurtjes om op de uitgerekende datum te bevallen… :?

Ehmm de 23ste dan maar… :mrgreen:

Man is net thuis… hoofdpijn verdwijnt gewoon :shock: Hoe kan dat… Echt op het moment dat hij binnenkomt…

Is meteen weer weg… gaat even snoepjes halen… :oops: :mrgreen: laatste keer misschien… :angel:

Ik ga even liggen… :-*

@faizaa wrote:

@Marlous wrote:

:mrgreen: zei ik vanmorgen tegen mijn man: “Marlous die vraagt me: ben je nog niet aan het werpen” :mrgreen:

Welpjes werpen, normaalste zaak van de wereld…Wat een rare marokkaan zeg… 8) :lol: :lol: :lol:

Ah joh, dat is iets van mij denk ik :think: Ik zeg ook zwangert of zwangerkadoos…

Maar goed…

In compleet abn…

Beste Faizaa…

Wordt het niet eens tijd om wat buikkrampen te krijgen, een beetje te puffen, een paar te persen en misschien een beetje te poepen en dan een kindje te baren???

@Marlous wrote:

@faizaa wrote:
@Marlous wrote:

Welpjes werpen, normaalste zaak van de wereld…Wat een rare marokkaan zeg… 8) :lol: :lol: :lol:

Ah joh, dat is iets van mij denk ik :think: Ik zeg ook zwangert of zwangerkadoos…

Maar goed…

In compleet abn…

Beste Faizaa…

Wordt het niet eens tijd om wat buikkrampen te krijgen, een beetje te puffen, een paar te persen en misschien een beetje te poepen en dan een kindje te baren???

Hahaha… vraag me af wie de allochtoon is :wink: :mrgreen:

Nee geen krampen… bah… beetje poepen hmmm… ook niet… dus ik ga over mijn datum heen ben ik bang…

Ik ben de allochtoon…Maar jullie ook en werpen is heeeeeeeeeeeel normaal…

Heeft hij dat nooit in de sahara gezien dan???

(of is hij hier geboren)…hahaha

@Marlous wrote:

Ik ben de allochtoon…Maar jullie ook en werpen is heeeeeeeeeeeel normaal…

Heeft hij dat nooit in de sahara gezien dan???

(of is hij hier geboren)…hahaha

Hahahahaaaa… nee hij is in Marokko geboren maar kwam met een paar weekjes oud al naar Ollanda… :mrgreen: Schei uit zeg, die van mij als ie kan kiezen uit baklava of H*MA vlaai, gaat ie voor de vlaai hoor… dus nee werpen heeft hij nog nooit gezien… :mrgreen:

Bij mij ja… 8)

Tssss, gewoon nepperd dus…

Mijn pa heeft in het leger gezeten in de sahara en omdat ze niets te vreten kregen van de sergeant (of een of andere hoge rank) en die vent wel elke avond lekker zat te vreten hebben ze zijn kat opgegeten… :shock: :shock: :shock:

haha, Marlous houdt de stemming erin! :-*

:lol:

Gezellig hier!

Werpende allochtonen die en kat opvreten!

:mrgreen:

@Marlous wrote:

Tssss, gewoon nepperd dus…

Mijn pa heeft in het leger gezeten in de sahara en omdat ze niets te vreten kregen van de sergeant (of een of andere hoge rank) en die vent wel elke avond lekker zat te vreten hebben ze zijn kat opgegeten… :shock: :shock: :shock:

wacht even… :mrgreen: ik val van mijn stoel van het lachen… meen je dat??? whoehahhahahaha… nee… talk about revenge… 8)

ohh ik baal ervan dat ik moet gaan eten… aardappelen zal wel puree worden… stonden al bijna een uur te koken en ik maar KOK-en… :mrgreen:

Ja erg he…

Ik ben heel erg boos op hem geweest toen ik een klein marlousje was…Maar nu begrijp ik het wel…

Die vent zat lekker aan zijn vlees aan een been en zij kregen niets…

Dan maar de kat…Hij scheen nog lekker te zijn ook… :silenced:

Ze kregen daarna wel een flinke straf, maar goed…

Mijn vader dronk brak water en iedereen werd er ziek van en die vent maar lekker uit flessen drinken…

Jammer dat hij maar een kat had… :twisted:

Faizaa, we zijn er zo ook nog hoor…

Enne, ik zou voor de baklava kiezen…