Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@hazze wrote:

:inlove: Faizaa!!! Wat doe je nou! :shock: Ik dacht dat we afgesproken hadden dat je gewoon lekker zou bevallen dit weekend… nóg geen beeb… :eh:

ik was er vrijwel zeker van… maar helaas… :hug: :-

en ook nog een vermoeiend weekend zeg… :hug: :hug: :hug:

och och och och och… nou dan maar weer bevallen op de uitgerekende datum he… :angel: morgen dus :thumbup:

wij hebben het supergoed gehad, ik kijk al uit naar de 4 weken zomervakantie in Frankrijk, het was geweldig met die kleine man! Echt even vakantie… :inlove:

kga snel verder uitpakken, maar ik móest natuurlijk eerst ff jouw topic raadplegen.

Dikke tút :-

hazze

Hazze… je bent weer terugggg… :dance: nee nee nee… die kurk zat erin hoor… :mrgreen:

Fijn dat je het leuk hebt gehad… en heb je nog veel last gehad van regen? Hoe sliep Yvan?

Ja een vermoeiend weekend gehad… maar wel leuk… vandaag zijn we nog even daar geweest… nog wat gegeten maar we waren zo moe…

Dus nu weer lekker thuis… Sanae wat eten geven en dan lekker een dutje doen…

Ik dacht ECHTTTT dat het vannacht zou gaan gebeuren maar het waren dus gewoon harde buiken/voorweeen… :thumbdown:

Morgen uitgerekende datum… zou wel erg toevallig zijn als me dat dan weer gebeurd… :mrgreen:

Ow :oops: ik bedoelde 22 Mei hoor :mrgreen:

Morgen moet ik even werken…dus ik ‘‘zié’’ je morgenavond pas :angel:

Rustig aan jij en bel ff je ha hé!?

:-*

Ik bel donderdag wel… :oops: De assistente van de HA is van ma t/m woe een oudere dame waar ik me al een paar keer mee in de haren heb gehad :evil:

Aambei of geen aambei… al gaat ie mijn hele bil bedekken… ik bel donderdag… leuke, makkelijke HA assistente… vlotte jonge meid… die nooit moeilijk doet…

Wil nl niet langsgaan maar gewoon een receptje krijgen :mrgreen: Heb al eerder last gehad van aambeien… na Sanae…

En je kent me, Sas… ik ben THE HORMONSTER :mrgreen:

Kan dat arme mens niet aandoen… :angel:

:roll:

Haal dan gewoon CURANOL bij de apotheek…moet je mét recept ook zelf betalen dus :angel:

@renzosmam wrote:

Haal dan gewoon CURANOL bij de apotheek…moet je mét recept ook zelf betalen dus :angel:

:wall: … maar kan dus zonder recept… :thumbup: en werkt goed? betalen geeft niet… ik betaal nu in zweetdruppels… :mrgreen: :frowning:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:

:wall: … maar kan dus zonder recept… :thumbup: en werkt goed? betalen geeft niet… ik betaal nu in zweetdruppels… :mrgreen: :frowning:

:thumbup:

en sperti kan je ook halen bij de gewone drogist hoor :wink:

de cooling gel is fijn :shifty:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:

het hélpt faiz… haal de zalf én de tabletjes…maar bel voor de zekerheid even vantevoren naar je apotheek, ze hebben het niet allemaal standaard in hun assortiment schijnt… leuk voor de beweging, maar niet fijn als je er daar achter komt dat ze het niet hebben… :wall:

suc6 honeybum… :mrgreen:

lekker koese vannacht… :zzz: rust nog even lekker uit.

ik ga zo ook slapen, ben beetje moe (van al die frisse Drentse buitenlucht)

:-* hazze

p.s. als de harde buiken weer gaan opspelen, dan hoop ik dat het echt mag gaan beginnen… :pray:

Nou morgen is de dag … :mrgreen: :angel:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:

:thumbup:

en sperti kan je ook halen bij de gewone drogist hoor :wink:

de cooling gel is fijn :shifty:

Owww dat klinkt goeddd :drool:

heb hier nog cooling voetengel… :mrgreen: als het echt erg word kan ik dat nog altijd smeren whoehahahaha

@hazze wrote:

@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:

het hélpt faiz… haal de zalf én de tabletjes…maar bel voor de zekerheid even vantevoren naar je apotheek, ze hebben het niet allemaal standaard in hun assortiment schijnt… leuk voor de beweging, maar niet fijn als je er daar achter komt dat ze het niet hebben… :wall:

suc6 honeybum… :mrgreen:

lekker koese vannacht… :zzz: rust nog even lekker uit.

ik ga zo ook slapen, ben beetje moe (van al die frisse Drentse buitenlucht)

:-* hazze

p.s. als de harde buiken weer gaan opspelen, dan hoop ik dat het echt mag gaan beginnen… :pray:

Ok maarre… ook de tabletjes… kan dat met de zwangerschap? Ik ben nl zoooo tegen alles wat ik moet slikken in de zwangerschap :oops: Ben zo bang dat het kwaad kan…

Ga morgen eens even langs… :thumbup:

Kan me voorstellen dat je moe bent :hug: Maar moe van een geweldige paar dagen is heerlijk, toch!!! :inlove:

Ja hoop dat het vannacht toch echt gaat beginnen…

Aan de ene kant hoop ik het zo… en aan de andere kant schijt ik in mijn broek van angst… Heb zo’n nare herrineringen overgehouden aan de eerste keer… :oops:

Maar moet me niet aanstellen, het komt vast allemaal goed… :pray:

Slaap lekker… :-*

@victoria wrote:

Nou morgen is de dag … :mrgreen: :angel:

:dance: laten we het hopen… :smiley:

Ja, vandaag is een goede dag. laat het maar de dag zijn! :mrgreen:

2x de uitgerekende datum zou toch leuk zijn.

Zoooooo…vandaag alweer 40 weken zwanger…

Ik hoop dat je nu aan het puffen bent…

dikke kus van mij

pffff meid die kleine mag vandaag wellis komen hoor!!! :mrgreen:

:-* :hug:

pssst faizaa, heb je het in je agenda gezet? vandaag moet je even dat lieve broertje voor sanae eruit werpen! Niet vergeten hoor!

:-*

en… en… en… :shifty:

slijmprop al verloren?

water al gebroken?

wee?

iets ???

koelkast (+ vriesgedeelte, grrr) al schoongemaakt?

kat al uit huis geschopt?

man al uitgescholden?

als nee… :mrgreen: dan nog maar weer even wachten… :? :angel: :angel: :angel:

ooooooh wat zijn wij gemééééééén … :hug:

:-* :-* :-*

hazze

Faizaaaaaa… today’s D-Day… hoe staat het ermee? Ben jij één van die 4% ofzo die hun kindjes netjes op tijd afleveren?

@lena3 wrote:

Faizaaaaaa… today’s D-Day… hoe staat het ermee? Ben jij één van die 4% ofzo die hun kindjes netjes op tijd afleveren?

bij Sanae deed ze dat wel, dus dan bij Aisah ook maar toch?

:pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

en :-* :angel:

Ja faiz, kom op we gaan voor vandaag !!!

We willen niet langer wachten :mrgreen: :lol: :mrgreen: