De dag is nog niet voorbij… :-* … joh, je bent veel te onrustig en gestresst om nu te gaan bevallen. Jouw lichaam is nog in opstand. Eerst dat feestje van je moeder aan de kant, dan even zonder dat lawaaierige geklus, en dan gaat het snel genoeg gebeuren, zeker weten. Zet 'em op. Sterkte vandaag :hug: !
Ik denk ook dat het na dat feestje gaat gebeuren :mrgreen:
Meis, veel sterkte vandaag en ik hoop toch dat je nog wat plezier mag hebben :-*
dat zei iemand bij de VK ook al tegen mij… ik kwam binnen en was lijkbleek en zei toen dat ik een beetje ziek was en toen zegt ze: owww maar dan komt die kleine nog niet hoor :mrgreen: het is net alsof ze wachten tot je lichaam hersteld is en de situatie er “klaar” voor is… :think:
Dus misschien maar beter ook…
Man van me is daar al naar toe en ik ben het bed in gedoken, heb een uurtje of 2 nog geslapen… heerlijk, heeft me goed gedaan…
Zit nu aan een grote kom joghurt met muesli en 2 bananen erin… :oops: Als DAT me geen energie geeft weet ik het ook niet meer…
Ga dus toch maar even meehelpen… moet nog een hoop fruit gesneden worden… mijn pa maakt fruit salade met een hoop port wijn d’r in… heel lekker… maar ik drink geen alcohol meer en dus komt er ook een grote kom zonder alcohol en dus ga ik lekker een hoop fruit extra schillen…
Goed voor jezelf zorgen moppie…
En mijn advies…?
Na het feest van vandaag afsluiten en gaan coccoonen…rustig aan jezelf en de baby denken…je voorbereiden,rusten en concentreren…dat werkt echt!
:-*
@renzosmam wrote:
Goed voor jezelf zorgen moppie…
En mijn advies…?
Na het feest van vandaag afsluiten en gaan coccoonen…rustig aan jezelf en de baby denken…je voorbereiden,rusten en concentreren…dat werkt echt!
:-
ja lijkt me ook fijn… de rust weer terug… man komt me halen over een 3 kwartier en dan ga ik daarnaar toe… hij heeft alles gedaan… dus ik kan daar gewoon relaxen… en dannnnnn komt de familie… de Portugeesjes… jaaaaaa… dan moeten we de buren waarschuwen dat ze echt de politie niet hoeven te bellen want nee we maken geen ruzie, we praten gewoon :mrgreen: nee dat slaan op tafels en vreten als varkens hoort erbij…

nee vanavond nog en dan lekker bevallen…
dus de gsm gaat mee… en als ik niet meer ben geweest dan weten jullie waarom…
:-
Veel plezier mop…hier is het mobieltje weer opgeladen en altijd in de buurt :mrgreen:
O enuh…goh…jouw familie klinkt zoals mijn familie :eh:
Ik kom uit een gezin met 5 kinderen…wie het hardste praatte had het eerst het woord…kan je je er iets bij voorstellen :shifty:
@renzosmam wrote:
Veel plezier mop…hier is het mobieltje weer opgeladen en altijd in de buurt :mrgreen:
O enuh…goh…jouw familie klinkt zoals mijn familie :eh:
Ik kom uit een gezin met 5 kinderen…wie het hardste praatte had het eerst het woord…kan je je er iets bij voorstellen :shifty:
Hahaha… precies!!! Hier kruipen ze nog net niet op de tafel… en er wordt wat afgezwaaid met armen en er spettert een hoop spuug rond… :oops:
De Portwijn wordt flink geschonken en dan valt er es 1 van zijn stoel of de verhalen van vroegahh komen naar boven… gaat mijn pa weer vertellen hoe die tot 4 jaar de borst heeft gekregen en dat ie DAAROM zo intelligent is :mrgreen: :sick: nee echt… een hoop lol maar ook een hoop kabaal…
Whahhahahahhahahhaha klinkt echt herkenbaar…we zijn toch echt geen familie toch!? :lol:
Ik drink dus ook pertinent niet mee met mijn familie…kan me er op een of andere manier niet aan overgeven om met hun te drinken…ik vind ze zooooooooooo vervelend als ze eenmaal wat wijn en bier op hebben :silenced:
Hahaha en mijn familie…Dat is ook de reden dat ik eigenlijk nooit op feestjes kom enzo…erg vermoeiend…
En de familie van Mark is (nep) gereserveerd…Ook vermoeiend…
Maar goed…Hoe is het meid…Mijn mobiel is ook opgeladen, maar je hebt mijn nummer niet, dus dat schiet op… :lol: :lol: :lol:
Wil je nog mijn zusje worden of niet…
Of, dit is heel gek hoor, dat ik dit voorstel, maar wat dacht je van een broertje voor je prachtdochter…
Ik hoop dat je een fijne avond hebt meis!!!
En daarna lekker in de relaxstand :-*
Zo had ook mijn familie :oops: kunnen zijn :think:
Ik kom ook altijd bekaf thuis :oops:
Je kunt ook aan Sophie merken dat ze drukte gewend is
Maar ik denk dat je maandag 21 mei bevalt :-*
Ik had gestemd dat je voor de 40 weken zou bevallen, dus je moet wel even opschieten !
@renzosmam wrote:
Whahhahahahhahahhaha klinkt echt herkenbaar…we zijn toch echt geen familie toch!? :lol:
Ik drink dus ook pertinent niet mee met mijn familie…kan me er op een of andere manier niet aan overgeven om met hun te drinken…ik vind ze zooooooooooo vervelend als ze eenmaal wat wijn en bier op hebben :silenced:
:mrgreen: hier drinkt ook niemand mee… allereerst omdat het tempo niet vol te houden is… en ten tweede omdat ze dan zo luidruchtig en lomp worden…
Gisteren heeft mijn pa dus een hoop borden omgestoten, Sanae wakker gemaakt omdat ie kei hard begon te roepen… (wij zaten in de achtertuin en Sanae word wakker kun je nagaan hoe hard dat was)
Dan word het net een klein kind…
MAARRRRR dan neemt ie ondertussen Sanae op schoot en zegt ie heel trots: dit is MIJN KLEINKIND… EN IK BEN ZOOO TROTS OP HAAR, IS ZE NIET MOOI…
Dat vind ik dan wel weer erg lief… en dronken mensen spreken de waarheid zeggen ze he… :mrgreen:
@Marlous wrote:
Hahaha en mijn familie…Dat is ook de reden dat ik eigenlijk nooit op feestjes kom enzo…erg vermoeiend…
En de familie van Mark is (nep) gereserveerd…Ook vermoeiend…
Maar goed…Hoe is het meid…Mijn mobiel is ook opgeladen, maar je hebt mijn nummer niet, dus dat schiet op… :lol: :lol: :lol:
Wil je nog mijn zusje worden of niet…
Of, dit is heel gek hoor, dat ik dit voorstel, maar wat dacht je van een broertje voor je prachtdochter…
He sis… :mrgreen: dus ook jij hebt zo’n maffioso familie… hahaha… mijn vader vroeg gisteren aan de man van mijn tante… (op en top Hollander) he, wat vind je van minja netta… :mrgreen: Hij begint in het Nederlands en eindigd in het Portugees… :wall: Hij vroeg dus wat vind je van mijn kleinkind… hahahaha…
@Ninanien wrote:
Ik hoop dat je een fijne avond hebt meis!!!
En daarna lekker in de relaxstand :-*
De avond was vermoeiend maar wel gezellig…
Lagen om half 3 pas in bed… :shock: Toen begon ik om de zoveel minuten vervelende krampen te krijgen… zeg tegen mijn man: owww misschien is het zover…
Maar om 5 uur weer omgedraaid en nu is het weer weg… :think:
en mijn aambei is zo erg geworden dat ik niet meer kan zitten, poepen, zelfs wassen doet zeer… dus toch morgen maar even de dokter bellen…keek gisteren met een spiegel en schrok ervan… :oops:
@victoria wrote:
Zo had ook mijn familie :oops: kunnen zijn :think:
Ik kom ook altijd bekaf thuis :oops:
Je kunt ook aan Sophie merken dat ze drukte gewend is
Maar ik denk dat je maandag 21 mei bevalt:-*
Hahaha… misschien moeten we ze eens allemaal samenbrengen… hahaha… Ik was ook doodmoe… op een gegeven moment ben ik ergens in een hoekje gaan zitten en mijn hoofd achterover gelegd… even ontspannen…
21 mei… denk ik ook steeds aan… of misschien 23… :think:
@Renee74 wrote:
Ik had gestemd dat je voor de 40 weken zou bevallen, dus je moet wel even opschieten!
das dus vandaag… zal mijn best doen…

Doe maar 23 Mei…ik moet morgen werken :shifty:
Enuh Ga naar de dokter nou met dat ding…die kan je straks er niet bij gebruiken met een kleine beeb…huphup morgenvroeg gelijk bellen jij :mrgreen:
:inlove: Faizaa!!! Wat doe je nou! :shock: Ik dacht dat we afgesproken hadden dat je gewoon lekker zou bevallen dit weekend… nóg geen beeb… :eh:
ik was er vrijwel zeker van… maar helaas… :hug: :-
en ook nog een vermoeiend weekend zeg… :hug: :hug: :hug:
och och och och och… nou dan maar weer bevallen op de uitgerekende datum he… morgen dus :thumbup:
wij hebben het supergoed gehad, ik kijk al uit naar de 4 weken zomervakantie in Frankrijk, het was geweldig met die kleine man! Echt even vakantie… :inlove:
kga snel verder uitpakken, maar ik móest natuurlijk eerst ff jouw topic raadplegen.
Dikke tút :-
hazze
@renzosmam wrote:
Doe maar 23 Mei…ik moet morgen werken :shifty:
Enuh Ga naar de dokter nou met dat ding…die kan je straks er niet bij gebruiken met een kleine beeb…huphup morgenvroeg gelijk bellen jij :mrgreen:
:mrgreen: het is ook noooooit goed…