Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

:hug:

Nog even moppie…nog even…

:-*

@niek1 wrote:

Meid…gooi het er hier maar lekker uit.

Die laastste lootjes zijn gewoon vervelend en dan is alles je teveel…geeft niks hoor.

Tis vaak een goed teken dat je het beu bent wat dat is een onbewust teken dat je afscheid aan het nemen bent van je zwangerschap (heb ik weleens ergens gelezen).

De week dat ik begon te klagen is Luca geboren :wink:

Hmmm misschien is het dan toch ergens goed voor, die emoties… een voorteken… :think: Ik hoop gewoon dit weekend of maandag te kunnen bevallen… alles daarna pffff… lijkt me niet leuk… :thumbdown:

@renzosmam wrote:

Nog even moppie…nog even…

:-

:frowning: :-

hey, dit is JOUW topic, dus je mag zeuren en klagen tot Aisah zich laat zien!!! :-* :hug: En klussende buren zijn ook helemaal niet leuk (heb ze hier ook, maar ik denk dan weer terug aan toen wij aan het klussen waren, en ben dan alleen maar blij dat ik niet hoef :silenced: ). Hou vol meid!!! :-* :-*

Ik kan je ook weinig opbeurende dingen geven, maar ik ben zelf wel zo dat ik vraag of ze bijv. tussen drie en vier wat minder lawaaiierige klussen kunnen verrichten aangezien de hoogzwangere toestand en een peuter die slaap nodig heeft.

En als je dat een beetje begripvol en vriendelijk (‘ik begrijp dat jullie de klus zo snel mogelijk af willen hebben en vind het echt heel vervelend om te vragen maar, blabla…’ etc.) brengt kan ik me niet voorstellen dat ze moeilijk doen.

Sterkte in ieder geval en anders even lekker een koptelefoon met rustgevende muziek.

:hug: :-*

Meissie, ik kan je helaas niet helpen maar ik wil je wel een :hug: geven. Zal niet veel helpen maar goed, tenminste iets wat ik kan doen :frowning:

@Biebels wrote:

hey, dit is JOUW topic, dus je mag zeuren en klagen tot Aisah zich laat zien!!! :-* :hug: En klussende buren zijn ook helemaal niet leuk (heb ze hier ook, maar ik denk dan weer terug aan toen wij aan het klussen waren, en ben dan alleen maar blij dat ik niet hoef :silenced: ). Hou vol meid!!! :-* :-

:- Is zeker niet leuk en ik zeg ook tegen mijn man: hij moet ook zijn klussen kunnen doen natuurlijk… maar het is nu gewoon door slaapgebrek en het zwanger zijn… dat het me ergert… en die kleine slaapt dan niet… maar mijn man gaat nu lekker even boodschapjes doen en neemt die kleine mee… das fijn…

Ben ziekjes… hardstikke verkouden en druk op mijn hoofd… grieperig… hoop dat dat snel voorbij is…

@Kiki wrote:

Ik kan je ook weinig opbeurende dingen geven, maar ik ben zelf wel zo dat ik vraag of ze bijv. tussen drie en vier wat minder lawaaiierige klussen kunnen verrichten aangezien de hoogzwangere toestand en een peuter die slaap nodig heeft.

En als je dat een beetje begripvol en vriendelijk (‘ik begrijp dat jullie de klus zo snel mogelijk af willen hebben en vind het echt heel vervelend om te vragen maar, blabla…’ etc.) brengt kan ik me niet voorstellen dat ze moeilijk doen.

Sterkte in ieder geval en anders even lekker een koptelefoon met rustgevende muziek.

Ik hoor nu gelukkig niks meer… hoop dat het voor vandaag weer voorbij is… morgen gaat ie maar weer lekker verder… :mrgreen: Nee, als het echt niet meer gaat dan vraag ik dat zeker… en daar zal ie ook niet moeilijk om doen denk ik… Heb net lekker in bed wat gelezen… ga nu even ontspannen op de bank of zo…

Claudje, TaMa… :frowning: :-*

he meis,

dat is niet leuk zeg. (understatement) grieperig, klussende buren. Hier kan je dat gelukkig allemaal kwijt. Zoals biebels als zei, daar ijn we toch voor.

vind kiki d’r tip om te vragen of e s’middags geluidsarme klussen kunnen doen wel een goede. wij ging s’ middags altijd verven of greepjes monteren oid zodat het buurjongetje kon tukken .

heb je wel lekker even gelezen? enne Jag is nu op de buis. kan je lekker ff chillen.

dikke knuf vanuit het hoge noorden!

:hug: :-*

Meissie meisie meisie toch,Wat rot dat je je zo voelt zeg,maar echt begrijpelijk,Je loop nu gewoon te wchten en te wachten,En beebje blijf maar zitten,En een dreumes is eenmaal erg zwaar,En dan dat geklus naast je

Van mij ook een hele dikk knuffel :hug:

Komt allemaal goed meis, we steunen je via kok :hug: :hug: :-* :-*

hey meiden…

meld me even…

heb wat gegeten… voel me beroerd…

mijn hele lichaam doet pijn en morgen is ook nog dat feest van mijn moeder… heb ik nu eigenlijk niet zoveel zin in…

mijn borsten doen zeer… voorteken :think:

maar er lijkt nog niet veel te gebeuren…

ga vroeg naar bedje… als er iets gebeurd dan meld ik het meteen aan Sas… :-*

Bedankt allemaal trouwens dat jullie zo lief zijn…

En Sas, nogmaals… wat een lief smsje… dat was zo leuk om te ontvangen vanmiddag… heb meteen aan mijn man laten lezen… :inlove:

Gaan even beetje opruimen hier, afwas doen en dan samen douchen…

En dan lekker slapen…

@faizaa wrote:

En Sas, nogmaals… wat een lief smsje… dat was zo leuk om te ontvangen vanmiddag… heb meteen aan mijn man laten lezen… :inlove:

En dan lekker weeën opvangen en bevallen…

Hmm… je klinkt als iemand die aanvoelt dat ze gaat bevallen :think: :lol: :mrgreen:

he meis

klinkt als een verjaardagscadeau voor je moeder :mrgreen:

Goodmorning… vandaag feest van mijn ma…

Heb er helemaal geen zin in… heb heel slecht geslapen en het zal daar nu al een drukke boel zijn… mijn pa wilde perse alle gerechten zelf maken en dat neemt veel tijd in beslag… dus ik moet eigenlijk nog een beetje meehelpen en nu is dat een beetje zwaar… Mijn zusje die heeft het slim bekeken, die komt gewoon rond etenstijd en heeft helemaal niet meegeholpen… ook niet met die sara pop… of meezoeken naar een mooi cadeau voor mijn moeder… en man en ik zitten ons (hoogzwanger) druk te maken hoe we daar komen… moe, ziekjes en het bed van Sanae moet weer mee… dan pas of IK of Sanae niet meer in de auto haha… wat een gedoe allemaal…

Maar goed… ik ga eens even wat eten…

Ik merk nog niks hier van een baby die eruit wil… :frowning: Maarja beter dat het vandaag nog niet gebeurd… Al dat bezoek gaat zich ermee bemoeien… en daar heb ik geen zin in… en bellen: en? en? is het al zover… Mijn ma gaat dan weg op d’r eigen feest… zal mijn pa leuk vinden :mrgreen:

Man, ik snap ook niet waar ik me zo druk om maak… :?

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:

En dan lekker weeën opvangen en bevallen…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: helaassss…