Ja en dus NOGMAAAAALLLSSS sorry… :oops:
Ik zeg eerlijk zeggen: was nog aan het denken gisteren ochtend: zou je Sas een sms sturen dat je op de verjaardag van je mam bent… dat er niks is en als het gebeurd dat ik naar huis ga en sms… voor het geval ze zich op KOK druk maken…
Maar toen dacht ik: tjee wat denk je je wel niet :mrgreen: Alsof ze pagina’s vol gaan typen: meis, waar ben je… :naughty:
Maar dus wel… :inlove:
En mannnnnn wat voelde ik me schuldig… Kwam thuis… sms: Sas KOK…
IK dacht: kelote… :oops:
We waren pas heel laat thuis en ik was mijn gsm thuis vergeten en bovendien dacht ik: heb em toch niet nodig…
MAAR HIERBIJ BELOOFD… IK GA NOOIT MEER VAN HUIS ZONDER GSM EN BIJ EEN DRUKKE LANGE DAG LAAT IK SAS ZEKER EVEN WETEN HOE DE ZAKEN ERVOOR STAAN… SAS NOGMAALS VERGEEF ME
Ik ga nu even ontbijten… bedankt voor de liedjes… :mrgreen:
De pop was goed gelukt… laat nog wel een paar foto’s zien…
Eerst even eten want zit nu aan de DUPLO… chocolade… is niet echt ontbijten… Heb vanmorgen wel al goed gegeten hoor… lekker Duits brood…
Reageer straks even uitgebreid… aambei is er nog… heb er dus echt honing op gedaan :oops: :oops: (kom hier dus nooit meer van de naam: honeybum af) echt waar… en het plakte niet eens zo erg… maar deze aambei is hardnekkig en denk ook omdat het poepen niet goed gaat, dat ie toch nog een tijdje zal blijven… :thumbdown:
Oh trouwens… Sanae die wilde niet slapen bij mijn ouders… Nooit niet… niet s’middags, niet s’avonds… Dus heb gisteren haar bedje van hier meegenomen… (ja stom, zwangere zit te zeulen met een bed, wel met hulp van mijn zusje… :mrgreen: ) En gisteren heeft onze aap dus heerlijk gedut in mijn oude slaapkamer in d’r eigen bedje… Het lag dus wel aan het camping bedje denk ik… dat het zo donker was en niet hard genoeg… Goed he… We zijn er echt blij mee… :dance:
NU ga ik echt even wat eten… ontbijten :naughty: Lunchen… :mrgreen:
:-*
ik vergeef het je!honeybum :lol:
O wat jammer faizaa!!!
Maargoed hier word jeook vergeven :mrgreen:
- gelukkig maar… stel je voor… bekijk het maar Faizaa…
vanaf nu doe je het maar lekker zelf… :mrgreen: en je topic word vanaf nu opgeheven :evil:
Ja, ik zit na te denken over een boycot :twisted:
geintje :lol: Maar ehh, wanneer ga je nou eens bevallen?
hahaha
Het os je vergeven hoor :-*
zei ik toch, heb je iig lol om alle mensen die zich druk maken
myself included.
:mrgreen:
fijn dat Sanae nu wel lekker geslapen heeft :dance:
nu lekker chillen, boekje, chocolaatje en keurig wachten tot maandag :mrgreen:
heb je je boek al uit?
@Biebels wrote:
Ja, ik zit na te denken over een boycot :twisted:
geintje :lol: Maar ehh, wanneer ga je nou eens bevallen?![]()
Alsjeblieft niet zeg…

@LK wrote:
hahaha
Het os je vergeven hoor :-*
zei ik toch, heb je iig lol om alle mensen die zich druk maken
myself included.
fijn dat Sanae nu wel lekker geslapen heeft :dance:
nu lekker chillen, boekje, chocolaatje en keurig wachten tot maandag :mrgreen:
heb je je boek al uit?
Ja we gaan nu even de rotzooi opruimen van het eten… en chocolaatjes zijn alweer op… :mrgreen: Sanae doet even een dutje… dan aankleden, douchen… en idd wachten…

Boek nee bijna… maar het is een heel goede schrijver… vind ik… leest echt makkelijk en schrijft heel erg spannend… deze moet ik onthouden… :thumbup:
Oh en daarna ga ik naar mijn ouders en ben laat thuis… dan weten jullie dat voor het geval ik niet op KOK kom… 8)
Mocht er iets zijn dan ga ik meteen Sas sms-en… afgesproken…
Hoogzwanger en dan je telefoon vergeten :snooty: :naughty:
Maar vooruit, het is je vergeven :mrgreen: :-*
brave faiza: :mrgreen: 8)
heel veel plezier!!
enne:
vergeet je telefoon niet :mrgreen:
Je weet het wel spannend te houden meid !!!
GRRRRRR :evil: :twisted: :evil:
Grapje , ook ik vergeef het je, maar ik vind het nu onderhand weleens tijd worden hoor !!! :eh:
:lol: Die faizaa zal het weten ook…jij wilde toch een aftel topic :mrgreen:
Wij tellen mee hoor tot aan het ‘‘bittere’’ end
Dames zijn jullie je er wel van bewust dat we nog zomaar 2 weken aan het tellen kunnen zijn :eh: :silenced: :shifty:
Oooooooooooooooo nee Faizaa bevalt netjes op de uitgerekende datum
Ik heb mijn telefoon opgeladen hoor en hij staat altijd dag en nacht aan!
Zal hem vanaf nu ook netjes mee naar bed nemen 8)
2 weken nog aftellen?? dan word dit het langste aftel-topic :roll:
Tja, ik had de kortste aftel-topic,dus moet iemand anders de langste krijgen :lol: :lol:
:think: hoop het niet voor je meid!!!
Faizaa, wat doe je nou? Ik had gestemd op 5 dagen voor de uitgerekende datum en daar ga je nou zomaar overheen! :shock:
:roll:
Nog steeds geen Aisah…Duurt nu wel erg lang hoor…Vind het niet kunnen…
Hup, hup, hup…
:-* :-* :-*
Ja meis ga eens werpen joh
Wij willen Aisah nu wel eens zien :inlove:
:-*
Bah ik heb een kl*te humeur…
Ze zijn hier boven ergens al wekennnnnn aan het klussen… Bijna dagelijks… (zoals met hemelvaartdag dan niet) zitten ze te timmeren en te boren… net alsof het vlak boven je hoofd gebeurd… ik word er kots kots kots kots kots kots flauw van en heb zin om iemand eens flink te slaan…
Kleine weer wakker… bah…
Terug naar bed s’middags is ook geen optie… want ze zijn gewoon de hele dag bezig…
En je kan er weinig van zeggen… ze hebben alle recht om te klussen maar tjeeeeeeeeeee dit duurt al weken, dag in dag uit… en dan heb ik straks ook nog een kleine baby liggen hier…
Moet daarom nu ook even een potje janken… ik wil gewoon wat rust in de tent… bah… ik kan daar ook niet rustig onder blijven… mijn man ging laatst vragen om 9 uur s’avonds of het wat rustiger kan want Sanae lag in bed… kijk en hij blijft lekker kalm…
Als IK aan de deur ga krijg ik ruzie met zo iemand…
En ik heb geen reden om dan zo boos te worden, ik ben gewoon flauw van dat geboor… steeds dat zeurderige geboor…
Ow mijn man gaat es even kijken zegt ie… :oops:
Zeurpiet ben ik geworden, bah… maar geen oog dicht s’nachts… stront verkouden en keelpijn… maagzuur en aambeien gadverrrrrrrrrrrrr… wat is het toch een genot om in een woning/vrijstaande woning te leven…
Kan dit hele topic wel vol vloeken maar goed heeft allemaal geen zin… wel fijn dat ik iig mijn frustraties even kwijt kan…
Vind het zelfs erg als mijn man even weg gaat, een half uurtje want dan zit ik alleen met Sanae en ik heb daar even geen zin in of zo… of het is even teveel… hoop dat jullie dat snappen…
Elke dag hetzelfde… opstaan en aankleden en eten geven en dan ga ik zitten en dan gaat ze weer terug naar bed… en dan de dag doorkomen… en hopen dat mijn man snel weer thuis is… ik heb het gevoel dat elke dag hetzelfde is en dan ik het straks ook niet aankan… of zo… en ik voel me kei depri… ik ben blij met KOK… dat ik hier even kan klagen… zit hier stom potje te janken achter de pc… maar het valt me gewoon tegen… alles…
Ik ga koffie drinken…
Meid…gooi het er hier maar lekker uit.
Die laastste lootjes zijn gewoon vervelend en dan is alles je teveel…geeft niks hoor.
Tis vaak een goed teken dat je het beu bent wat dat is een onbewust teken dat je afscheid aan het nemen bent van je zwangerschap (heb ik weleens ergens gelezen).
De week dat ik begon te klagen is Luca geboren