@Marlous wrote:
Nou vind je erg actief…Als dat geen voorbode is…
Ik ben al 2 weken zo actief… en elke avond denk ik dan: ja nu gaat het vast gebeuren… maar nee…
@Marlous wrote:
Nou vind je erg actief…Als dat geen voorbode is…
Ah Faiza,
het ging zo goed hier met het gezond eten. Al het snoep de deur uit. Maar heksenhyl, het water loopt me in de mond
Dat wordt dan een potje extra modderworstelen :mrgreen:
enne zometeen netjes met pootjes onder douche dan kan manlief ze daarna lekker droogwrijven 8)
@Biebels wrote:
wat is baklava :think: (Faizaa, had je ooit gedacht dat het in jouw aftel-topic nog over baklava, werpen/welpen en huisdier opeten zou gaan? :lol: )
Ehh, voor pagina 50 bevallen lukt niet meer… óp pagina 50 dan maar?![]()
@LK wrote:
Ah Faiza,
het ging zo goed hier met het gezond eten. Al het snoep de deur uit. Maar heksenhyl, het water loopt me in de mond
Dat wordt dan een potje extra modderworstelen :mrgreen:
enne zometeen netjes met pootjes onder douche dan kan manlief ze daarna lekker droogwrijven 8)
hahaha
ik voelde me op het laatst net een skippybal op voeten :mrgreen:
ja lekker douchen even lekker ontspannen. Heb je al een krukje in de douche staan? Dat had ik wel… is erg relaxed als je daar op kan zitten en dan warme stralen op je nek en rug :thumbup:
Biebels… Baklava:
Ok, nu ben ik nieuwsgierig… Ik las dat er nog meer noorderlingen trek hebben in baklava, dus wie stuurt wat deze kant op?
@LK wrote:
hahaha
ik voelde me op het laatst net een skippybal op voeten :mrgreen:
ja lekker douchen even lekker ontspannen. Heb je al een krukje in de douche staan? Dat had ik wel… is erg relaxed als je daar op kan zitten en dan warme stralen op je nek en rug :thumbup:
@Biebels wrote:
Ok, nu ben ik nieuwsgierig… Ik las dat er nog meer noorderlingen trek hebben in baklava, dus wie stuurt wat deze kant op?![]()
jammiejammie…
Weet je, je bevalt woensdag…
@Marlous wrote:
jammiejammie…
Weet je, je bevalt woensdag…
Faiza,
jammie nu heb ik ook nog beeld bij de baklava :drool: :drool:
Biebels
ik weet waar die winkel is :drool: :drool: :lol: 8)
kom maar een keer halen als je in groningen bent
eten we samen baklava met een kopje muntthee (bij bagels en beans)
Jep ik vind woensdag een goed idee!
en we zitten inmiddels op pag 51!
is je man ondertussen krukje aan het zoeken?
Kennen jullie baklava niet??
Jullie weten niet wat jullie missen…Het is wel mierzoet van de honing, maar ooooooooooh zo lekker (en machtig)…
Maar Faizaa…Even een les…Tijdens de ramadan mag je niet eten als het licht is hoor… :naughty:
@Marlous wrote:
Kennen jullie baklava niet??
Jullie weten niet wat jullie missen…Het is wel mierzoet van de honing, maar ooooooooooh zo lekker (en machtig)…
Maar Faizaa…Even een les…Tijdens de ramadan mag je niet eten als het licht is hoor… :naughty:
@LK wrote:
Faiza,
jammie nu heb ik ook nog beeld bij de baklava :drool: :drool:
Biebels
ik weet waar die winkel is :drool: :drool::lol: 8)
kom maar een keer halen als je in groningen bent
eten we samen baklava met een kopje muntthee (bij bagels en beans)
Jep ik vind woensdag een goed idee!
oooooh, het was opeens donker…(ehm tijd)…
Ik snap hem…
Mevrouw Islam… :lol: :lol: :lol:
Zo ben ik nu nog nooit genoemd…Om bovengenoemde redenen 8)
@LK wrote:
en we zitten inmiddels op pag 51!
is je man ondertussen krukje aan het zoeken?
hahaha
wel het toppunt integratie: een drent en een groningse met joodse roots kwijlen over de baklava en hij zit aan de vlaai :mrgreen:
laat me raden : kersenvlaai?
Marlous,
bij de griek waar ik vroeger werkt maakte nonna altijd baklava :drool: :drool: .
heb er even een foto van gemaakt… oh en meneer zegt: het is geen vlaai het is TAARTTTTT… :snooty: