Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Ik kom even inbreken, las even snel dat je nog BV geeft ( heb niet het hele topic gelezen, maar ga er vanuit dat je dat nu nog steeds doet?). Ik heb dat ook gedaan, vorige zwangerschap. Op het moment dat ik wat zwaardere voorweeën had liet ik de kleine man drinken en zo zetten de weeën door. Misschien een tip voor jou?

Nu krijgt de jongste 3 jaar BV, waarvan ik er twee heb getandemd. Heerlijke tijd was dat, maar het vrat wel energie! Ik ben zwanger van de vijfde en de jongste drinkt nog steeds. Toch denk ik niet dat ik nu weer ga tandemen. Tegen de tijd dat deze wordt geboren is zij bijna 4, dan vind ik het wel genoeg en ik wil nu ook graag weer wat energie overhouden :mrgreen:

Toch wens ik je veel sterkte en geniet ervan! Het is zo mooi, twee van die humpies aan de borst, die dan zo liefdevol naar elkaar en naar jou kijken.

@Kiki wrote:

Ik kom even inbreken, las even snel dat je nog BV geeft ( heb niet het hele topic gelezen, maar ga er vanuit dat je dat nu nog steeds doet?). Ik heb dat ook gedaan, vorige zwangerschap. Op het moment dat ik wat zwaardere voorweeën had liet ik de kleine man drinken en zo zetten de weeën door. Misschien een tip voor jou?

Nu krijgt de jongste 3 jaar BV, waarvan ik er twee heb getandemd. Heerlijke tijd was dat, maar het vrat wel energie! Ik ben zwanger van de vijfde en de jongste drinkt nog steeds. Toch denk ik niet dat ik nu weer ga tandemen. Tegen de tijd dat deze wordt geboren is zij bijna 4, dan vind ik het wel genoeg en ik wil nu ook graag weer wat energie overhouden :mrgreen:

Toch wens ik je veel sterkte en geniet ervan! Het is zo mooi, twee van die humpies aan de borst, die dan zo liefdevol naar elkaar en naar jou kijken.

He das idd een goede tip… :thumbup: want ik geef nog steeds BV… pfffff… zwanger van de vijfde en nog BV geven… kan me voorstellen dat dat erg vermoeiend is… ook ik maak me soms zorgen over het voeden van 2 kindjes maar heb gelukkig wel het internet om genoeg info te vinden en de persoonlijke ervaringen van tandem mama’s net als jij…

Lijkt me inderdaad prachtig en ik heb tijdens de zwangerschap vaak gedacht: pff dit kwaaltje en dat kwaaltje… mijn tepels die verrekte zeer deden… maar ik heb dat beeld voor me, van die 2 kids aan de borst en daar doe ik het voor… nou daar ga ik voor moet ik eigenlijk zeggen…

Wel leuk dat je reageerd… :-*

Knap dat je hebt volgehouden, die gevoelig tepels kan ik over meepraten :shifty: geen pretje.

Wat ik zelf zo bijzonder vond aan het tandemvoeden was de liefde van mijn zoon voor zijn kleine babyzusje. Hij vond het zo vanzelfsprekend dat hij zijn drinken met haar deelde. Hij lag haar ook altijd te aaien tijdens het drinken. Als hij had moeten stoppen omdat zij kwam denk ik dat hij heel jaloers zou zijn geweest, maar nu was hij één en al liefde (vooral ook omdat er na de bevalling ineens héél veel melk was weer :mrgreen: dat heeft hij een paar keer genoemd :D)

Ik heb ze uiteindelijk weinig tegelijkertijd gevoed omdat ik ook graag aandacht voor ze beiden apart wilde (en het zit niet erg lekker comfortabel en ook vrij bloot zo voor het woonkamerraam ;)). Maar die keren dat ze samen dronken vond ik prachtig!

@Kiki wrote:

Knap dat je hebt volgehouden, die gevoelig tepels kan ik over meepraten :shifty: geen pretje.

Wat ik zelf zo bijzonder vond aan het tandemvoeden was de liefde van mijn zoon voor zijn kleine babyzusje. Hij vond het zo vanzelfsprekend dat hij zijn drinken met haar deelde. Hij lag haar ook altijd te aaien tijdens het drinken. Als hij had moeten stoppen omdat zij kwam denk ik dat hij heel jaloers zou zijn geweest, maar nu was hij één en al liefde (vooral ook omdat er na de bevalling ineens héél veel melk was weer :mrgreen: dat heeft hij een paar keer genoemd :D)

Ik heb ze uiteindelijk weinig tegelijkertijd gevoed omdat ik ook graag aandacht voor ze beiden apart wilde (en het zit niet erg lekker comfortabel en ook vrij bloot zo voor het woonkamerraam ;)). Maar die keren dat ze samen dronken vond ik prachtig!

wauwww dat lijkt me zooo mooi om te zien… mag ik vragen hoe oud je zoon was toen zijn zusje geboren was?

Sanae is dan 17 maanden en vraag me af of ze het dan al een beetje snapt… ze is een pittig ding en ben bang dat ze echt heel erg jaloers zal zijn :mrgreen: dus ik ga proberen om ze dan wat vaker tegelijkertijd te voeden… hoewel ik aan de andere kant ook wel wat quality time met sanae alleen wil doorbrengen…

hihi… bloot voor het woonkamer raam… :mrgreen:

he meis,

alles wel? ik heb vanddag wel een aantal keer gespiekt op mijn werk. Want ik wa al plaatsvervangend zenuwachtig :roll: :mrgreen:

had je vandaag wel een goede dag? Hoe was het mer sanae?

Boek al uit ?

typte al buik al uit :mrgreen: het zal wel een feudiaanse vertyping zijn :mrgreen:

ik ben in een nieuwe begonnen. Die ludlum had ik al zo vaak gelezen. Ik lees nu een boek over de dictatuur in Argentinie. Ook leuk maar iets zwaardere kost.

enne niks mooiers dan een volle boekenkast

wij moeten een nieuwe die van 4.20 is vol

we willen nu een over de hele langte van de woonkamer :inlove:

@LK wrote:

he meis,

alles wel? ik heb vanddag wel een aantal keer gespiekt op mijn werk. Want ik wa al plaatsvervangend zenuwachtig :roll: :mrgreen:

had je vandaag wel een goede dag? Hoe was het mer sanae?

Boek al uit ?

typte al buik al uit :mrgreen: het zal wel een feudiaanse vertyping zijn :mrgreen:

ik ben in een nieuwe begonnen. Die ludlum had ik al zo vaak gelezen. Ik lees nu een boek over de dictatuur in Argentinie. Ook leuk maar iets zwaardere kost.

enne niks mooiers dan een volle boekenkast

wij moeten een nieuwe die van 4.20 is vol

we willen nu een over de hele langte van de woonkamer :inlove:

Hihi… buik al uit… nee boek en buik beiden nog niet…

boek is dik en buik ook…

dictatuur… argentinie… zware kost inderdaad… niks voor mij :oops: heb meer met fictie…

Pfff nee daar is mijn inieminie kastje niks tegen… maar ooit… ooit :mrgreen:

@faizaa wrote:

wauwww dat lijkt me zooo mooi om te zien… mag ik vragen hoe oud je zoon was toen zijn zusje geboren was?

Sanae is dan 17 maanden en vraag me af of ze het dan al een beetje snapt… ze is een pittig ding en ben bang dat ze echt heel erg jaloers zal zijn :mrgreen: dus ik ga proberen om ze dan wat vaker tegelijkertijd te voeden… hoewel ik aan de andere kant ook wel wat quality time met sanae alleen wil doorbrengen…

Hij was twee jaar en één maand toen zijn zusje werd geboren. Hij heeft meegedronken tot vlak voor zijn vierde verjaardag. Hij heeft een vrij rustig karakter, dat scheelt enorm. Maar die twee zijn nog steeds dol op elkaar, ik denk dat samen BV delen daar heel veel aan bijgedragen heeft.

De jongste is nu dus drie jaar en ze mag van mij nog even meelurken, maar ik weet niet of ik dat de hele zwangerschap blijf doen. Geen idee nog. Ze is wel erg verslaafd, maar merkt dat de produktie terugloopt, dus in plaats van een half uur non-stop drinken, neemt ze nu nog maar een paar slokjes. Ze zeurt er niet erg om, dus ik hoop dat het vanzelf afbouwt zo.

En ja, de bank staat ze opgesteld dat je makkelijk naar binnenkijkt :o gelukkig loopt er bijna nooit iemand langs, maar toch :mrgreen:

hai Faizaa, hoest vandaag met je?

kwam ff spieken hier… ga gauw verder met inpakken en spulletjes verzamelen voor onze kampeeruitdaging :smiley: .

tút! :-* en :hug:

hazze

He Faiza

ook hier ff snel (want op kantoor)

Alles wel? Goed geslapen?

Hazze,

succes met inpakken!

Faizaaaaaa… Waar ben je? :mrgreen:

@Kiki wrote:

@faizaa wrote:

Hij was twee jaar en één maand toen zijn zusje werd geboren. Hij heeft meegedronken tot vlak voor zijn vierde verjaardag. Hij heeft een vrij rustig karakter, dat scheelt enorm. Maar die twee zijn nog steeds dol op elkaar, ik denk dat samen BV delen daar heel veel aan bijgedragen heeft.

De jongste is nu dus drie jaar en ze mag van mij nog even meelurken, maar ik weet niet of ik dat de hele zwangerschap blijf doen. Geen idee nog. Ze is wel erg verslaafd, maar merkt dat de produktie terugloopt, dus in plaats van een half uur non-stop drinken, neemt ze nu nog maar een paar slokjes. Ze zeurt er niet erg om, dus ik hoop dat het vanzelf afbouwt zo.

En ja, de bank staat ze opgesteld dat je makkelijk naar binnenkijkt :o gelukkig loopt er bijna nooit iemand langs, maar toch :mrgreen:

klinkt zo lief… hier hoor ik wel eens oh je krijgt een jongen… en ik heb een meisje… dan zeggen ze wel eens: jammer want ze had meer aan een zusje… maar dus wel leuk om te horen dat ook een broertje en een zusje al snel een liefdevolle band kunnen ontwikkelen… :thumbup:

moet zeggen dat een half uur drinken hier nooit is geweest… zelfs niet in het begin toen was ze al na 8 min klaar… en heb me daar wel eens onzeker over gemaakt maar nergens voor nodig blijkbaar want zelfs nu drinkt ze nog maar een paar minuten en stop… dus ik hoop dat ik op mijn gemakkie de kleinste kan laten drinken en dan Sanae dus na een aantal slokken alweer verzadigd is… maarja wie weet begint de melk dan pas ECHTTTT lekker te smaken :mrgreen:

@hazze wrote:

kwam ff spieken hier… ga gauw verder met inpakken en spulletjes verzamelen voor onze kampeeruitdaging :smiley: .

hazze

wanneer ging je ook alweer? woensdag toch? :frowning: morgen…

tot en met zaterdag… :think: ik ga d’r echt een kurkje in stoppen… :mrgreen: wachten tot je terugbent… :smiley:

@LK wrote:

He Faiza

ook hier ff snel (want op kantoor)

Alles wel? Goed geslapen?

Hazze,

succes met inpakken!

Ja redelijk geslapen… mag niet klagen…

Vandaag VK geweest… baby ligt nog steeds goed… word dus nog steeds geschat rond de 8 pond…

Krampen zijn normaal en kunnen vooral bij een tweede best lang duren voor ze echt doorzetten… betekend dus nog niks… :frowning:

@Hellen wrote:

Faizaaaaaa… Waar ben je? :mrgreen:

:mrgreen: thuis… in de soepjurk… anta flu aan het snoepen… bij gebrek aan beter :mrgreen:

@faizaa wrote:

@hazze wrote:

hazze

wanneer ging je ook alweer? woensdag toch? :frowning: morgen…

tot en met zaterdag… :think: ik ga d’r echt een kurkje in stoppen… :mrgreen: wachten tot je terugbent… :smiley:

:shifty: zondagmiddag/avond zijn we weer terug, het eerste wat ik doe is de pc aanzetten haha, kijken hoe en wat het met jou is (gegaan :pray: )… :shifty: :inlove:

kurkje… :lol: :think: doe toch maar niet Faizaa… let go… :dance:

:-* hazze

owwwwwwwwwwwww enne antaflu… :sick: meid, wat dóe je!

:sick: :silenced:

hihi… laten gaan… jaaa… officieel maandag pas uitgerekend volgens mij… daar ga ik dan voor… deal? :wink: Nee joh als ie eruit wil dan houd je het toch niet tegen… zelfs niet voor een lief Fries haasje… :mrgreen:

@hazze wrote:

owwwwwwwwwwwww enne antaflu… :sick: meid, wat dóe je!

:sick: :silenced:

ben alweer gestopt… had er 4 op en toen dacht ik tjee wat een varken ben ik :oops: moet ik nou ALTIJD iets in mijn mond hebben :mrgreen:

maar ik ben tijdens het typen toch stiekum aan het denken: waar zou er nou nog iets kunnen liggen… :think: :wink:

Zie dat er trouwens steeds meer gestemd word op NA 40 WEKEN…

Wat een vertrouwen :snooty: :mrgreen:

Ik ga nu nog steeds voor op de uitgerekende datum hihi…

Met Sanae is dat gelukt, vond ik al heel klein, die kans… stel je voor dat dat nu gewoon weer gebeurd… ongelofelijk toch 8)

o, dat rusteloze gevoel van : ik moet wat hebben en wel NUUUUUU !

:shifty:

nee, nooit last van … :liar:

misschien helpt het en anders alvast voor maandag:

ademt in

…wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij… :mrgreen: