Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

goedemorgen!

ah geen spannende dingen gebeurt vannacht zie ik.

fijne dag vandaag!

aaah het begint nu echt spannend te worden he?

Ik ben zo benieuwd naar dat ventje, hoe nieuwsgierig zullen jullie als papa en mama dan wel niet zijn :mrgreen:

Wat een schitterende buik zeg!!!

hihihi leuk fries, Ik kom oorspronkelijk uit Friesland, maar ik kan niet zo heel goed fries.

Mijn favoriete friese boek is

(vergeef mijn slechte spelling fries)

Fan de mol die’t witte wol, waat him op e holle skitte hat

van de mol die wil weten wie hem op zijn hoofd gepoept heeft :mrgreen:

hou je taai meis, mijn gevoel zegt dat het helemaal niet lang meer gaat duren :shifty:

Ik verwaarloos je helemaal… :oops:

Prachtige buik heb je…

Leuke man aan de strijk…Zo hoort het ook…

En ben je al lekker aan het werpen???

Nog eventjes he…Zegt de optimist… 8)

He Faizaa!

Tja, nog steeds een bijna-beval-topic. :think: Wanneer wordt het nu een eindelijk-bevallen-topic? :mrgreen:

Wat zie ik 2 leuke foto’s langs komen. Mooie buik. :shock: Wou dat ik er zo uit had gezien aan het einde. :eh:

Enne, leuke vent! Zo hoort dat ook he, af en toe wat strijk weg werken. De mijne kan het ook, al hoeft hij net nu zelden meer, nu ik een bijna-thuisblijfmama ben. (al heeft hij trouwens een hekel aan de hemden. Hij doet liever de rest.)

Fijn om te horen dat je nu wel wat hulp krijgt van je moeder. Heeft ze nog niet gezegd dat je het niet zo zwaar hebt. :silenced: :naughty: :mrgreen: (Dat zegt de mijne namelijk wel eens als ik zielig opbel.)

Naar aanleiding van het gedoe in het meitopic dacht ik dat het wel weer eens tijd was om in de bv mijn neus te laten zien en dan zie ik tot mijn verbazing dat er gewoon een heel topic voor jou is … :mrgreen: leuk hoor en succes met de laatste loodjes.

wauw wat een mooie buik!

Faizaa, prachtige buik hoor :thumbup: Die foto’s van je meisje ook, daar had ik al eens eerder iets over gezegd geloof ik… :inlove:

Hihihi, ga ook gelijk die foto van je man aan Richard laten zien…hij mag er wel wezen hoor… :drool: :thumbup:

Trouwens, ik heb vannacht gedroomd over je, er stond een aankondiging dat je bevallen was in Dagblad de Lmburger, hahaha :mrgreen:

En, en en???

Zo…en nu weer verder met werken :mrgreen:

:-

zou ze nu echt bezig zijn??? ben niet nieuwsgierig hoor !!!

:liar: :liar: :liar:

ik ben wel aan het werk

maar ik kijk ook steeds. :smiley:

Meeestal had ze rond deze tijd al gepost.

Dus mischien straks wel een BUB melding :inlove:

Sas meld even dat ik nog niks heb gehoord :angel:

:mrgreen:

Het word spannend hiero !!! :shifty: :shifty: :shifty:

ik kwam ook weer spieken.

spannend!!!

even snel een reactie… nog niks hier… lees straks even de berichtjes en reageer dan snel want mijn kleine aap wil even met me spelen… :mrgreen:

tot straks :-*

@LK wrote:

he hoi

ik ben wel een boekenmiep maar niet een biebmiep. van de boetes kan ik vaak de boeken zelf kopen :oops:

en ik heb heel erg: "boeken wil ik hebben en niet meer willen inleveren.

Raar eigenlijk. :think:

is hier ook onderhand een hele verzameling. maar das dan ook wel weer leuk.

het komt nu wel hee dichtbij he? enne zo een avond krampjes dat maakt het ineens dat het wel erg realiteit wordt. Ik had het de avond voor de bevalling ineens. Ook wat krampjes en ineens kwam het door. We zijn straks met zijn 3-en!. Ik heb de nacht gestuiterd van het idee. ongeveer 24 later braken de vliezen

lang leve laminaat :mrgreen:

en krap 5 uur later was Claire geboren :inlove:

ik begrijp dat de krampjes nu over zijn? :wink:

slaap lekker Man van Faiza!

Zo heb ik dat ook… een boek moet van mij zijn en wil ik lekker in mijn boekenkast zetten… niet terug inleveren :frowning: Vind het ook leuk om te zien hoe de boekenkast voller wordt…

Vannacht heb ik een zeer onrustige nacht gehad… ik dacht echt: nu begint het… paar keer erg misselijk geweest en echt vervelende krampen…

Ben laat in slaap gevallen en toch vandaag ook weer die krampen… niet heel erg maar wel vervelend… :thumbdown:

Ga ook steeds even checken op het toilet… vorige keer had ik een slijmprop verloren maarja dat hoeft nu niet…

Ben echt benieuwd wanneer het zover is… mijn man “voelt” :mrgreen: dat het nog even kan duren hahaha…

@joseetje wrote:

aaah het begint nu echt spannend te worden he?

Ik ben zo benieuwd naar dat ventje, hoe nieuwsgierig zullen jullie als papa en mama dan wel niet zijn :mrgreen:

Wat een schitterende buik zeg!!!

hihihi leuk fries, Ik kom oorspronkelijk uit Friesland, maar ik kan niet zo heel goed fries.

Mijn favoriete friese boek is

(vergeef mijn slechte spelling fries)

Fan de mol die’t witte wol, waat him op e holle skitte hat

van de mol die wil weten wie hem op zijn hoofd gepoept heeft :mrgreen:

hou je taai meis, mijn gevoel zegt dat het helemaal niet lang meer gaat duren :shifty:

Hoop zo dat je gevoel klopt… :pray: wij zijn ergg benieuwd… vooral een jochie… toch anders dan nu een meid… hoe zou dat zijn… en zou die ook van die kleine kroeshaarkrullen krijgen net als mijn man… zulke dingen…

@Marlous wrote:

Ik verwaarloos je helemaal… :oops:

Prachtige buik heb je…

Leuke man aan de strijk…Zo hoort het ook…

En ben je al lekker aan het werpen???

Nog eventjes he…Zegt de optimist… 8)

Ach, ik weet dat je zo af en toe zeker aan me denkt :mrgreen:

Maar nee nog niet aan het werpen…

Ik hoop met je mee… nog eventjes…

@Hellen wrote:

He Faizaa!

Tja, nog steeds een bijna-beval-topic. :think: Wanneer wordt het nu een eindelijk-bevallen-topic? :mrgreen:

Wat zie ik 2 leuke foto’s langs komen. Mooie buik. :shock: Wou dat ik er zo uit had gezien aan het einde. :eh:

Enne, leuke vent! Zo hoort dat ook he, af en toe wat strijk weg werken. De mijne kan het ook, al hoeft hij net nu zelden meer, nu ik een bijna-thuisblijfmama ben. (al heeft hij trouwens een hekel aan de hemden. Hij doet liever de rest.)

Fijn om te horen dat je nu wel wat hulp krijgt van je moeder. Heeft ze nog niet gezegd dat je het niet zo zwaar hebt. :silenced: :naughty: :mrgreen: (Dat zegt de mijne namelijk wel eens als ik zielig opbel.)

Wie haat het niet, HEMDEN :evil: Weet je wat ik belangrijk vindt: dat het niet verwacht word van me… dat het gewaardeerd word… en dat is hier ook wel zo… daarom heb ik geen moeite met strijken en ik vind ook wel dat hij ook genoeg doet… hard werken, vroeg opstaan en meehelpen in het huishouden…

Nou ik heb dus wel een gesprek gehad met mijn ma… of ze me niet meer wilde helpen en nou goed daarom is ze er nu… maar mijn ma is zo’n bikkel die tot middernacht stond te poetsen en strijken… katoenen luiers enz… en dan s’ochtends om half 7 weer op enz… en die gewoon niet moe was en vond dat het ook zonder hulp kan want je hebt er immers voor gekozen…

Ik ben niet zo’n bikkel en heb haar gewoon nodig :oops: en vind het fijn als ze mee Sanae even uit handen neemt, dat is alles…

Maar goed ik mag niet klagen er zijn er genoeg die hebben helemaal niemand en er word voor me gezorgd :inlove:

Die kleine aap is wakker… ga d’r even pakken…

@niek1 wrote:

Naar aanleiding van het gedoe in het meitopic dacht ik dat het wel weer eens tijd was om in de bv mijn neus te laten zien en dan zie ik tot mijn verbazing dat er gewoon een heel topic voor jou is … :mrgreen: leuk hoor en succes met de laatste loodjes.

Leuk he!!! :mrgreen: bedankt… :-*

@klavertje4 wrote:

wauw wat een mooie buik!

dankjewel… hoe gaat het met jou? Jij bent ook al aardig dichtbij de uitgerekende datum zie ik… Hoe voel je je…

@Claudje wrote:

Faizaa, prachtige buik hoor :thumbup: Die foto’s van je meisje ook, daar had ik al eens eerder iets over gezegd geloof ik… :inlove:

Hihihi, ga ook gelijk die foto van je man aan Richard laten zien…hij mag er wel wezen hoor… :drool: :thumbup:

Trouwens, ik heb vannacht gedroomd over je, er stond een aankondiging dat je bevallen was in Dagblad de Lmburger, hahaha :mrgreen:

En, en en???

Zo…en nu weer verder met werken :mrgreen:

:-

Hahhaaha… over mij gedroomd… voel me helemaal gevleid… :mrgreen: Ik droom ook wel eens over KOK…

Maar helaas… het was maar een droom… want er is nog niks aan de hand…

Een man, welke man dan ook, achter de strijkplank is altijd aantrekkelijk om te zien hihi :wink: