hub is met Yvan met lego aan het spelen, zo leuk om te zien :inlove:
(Yvan is ff uit zijn ritme door de moederdagbezoekjes, is nu dus nog even wakker…)
@hazze wrote:
@faizaa wrote:
Hazze… wat is Fries LEUKKKKK zeg… klinkt echt heel erg lief!!
Ik ken een Friese meid die Portugese fado zingt in het Fries :inlove: (ken haar van tv bedoel ik) Friese Fado zeg maar… zo leuk…
Je bedoelt ongetwijfeld Nynke Laverman... album heet de maisfrou.... schitterend, heerlijke muziek :inlove: hub vind het helemaal nix :shock: :thumbdown:
@Biebels, oja daar woon jij natuurlijk, in Assen, was het bijna vergeten! ( :roll: hoe kon ik!) :mrgreen: mag ik je adres voor als ik teveel afkokverschijnselen krijg ???? :wink: :mrgreen: ik weet namelijk niet of ze in Eext wel een internetcafé hebben :D .
@Elise, ik had je avatar al direct herkend natuurlijk! :inlove: en ik heb natuurlijk ook het babyboek voor Yvan ervan! (niet de Friese uitvoering, want die is er niet. Nederlandse is ook helemaal :thumbup: )
Nou Faizaa, hup in de benen voor de Sas bevalling, nog even snel een foto van je buik maken, want voor je het weet lees ik hier vannacht een hyperdepyper verhaal van je (of anders van Sas!) :mrgreen:
tútsje :-*
hazze
oja, en mijn man zou echt nooit een blousje voor mijn moeder kopen geloof ik... 8)
oja, en over dat jurkje.... zwangere vrouwen zijn supersexy!!! zeg hem dat maar!!! :inlove:
Hihi... Ik heb net nog even een foto gemaakt... zal em even plaatsen.. Had wel de slappe lach dus even niet op letten :mrgreen:
Jah Nynke heet ze klopt.. ik vind het wel raar klinken omdat de klanken als een Fado zijn maar de taal is Fries.. grappig..
En ik kan me voorstellen dat je dan als Friesin (zo heet dat, toch?) wel kippevel krijgt.. :inlove:
@hazze wrote:
hub is met Yvan met lego aan het spelen, zo leuk om te zien :inlove:
(Yvan is ff uit zijn ritme door de moederdagbezoekjes, is nu dus nog even wakker…)
Lief… :inlove: soms moet dat kunnen… Sanae heeft dat ook wel eens… een beetje langer opblijven, ach zo heeeeeel af en toe…
:shock: :shock: WAUW !!! :shock: :shock:
dat bedoel ik! is dat sexy of is dat sexy ??? hot mama! 8)
mooie buik hoor! Nou, de foto is gemaakt, nu kan het beginnen!
wat een gave foto’s van Sanae heb je hangen zeg! PRACHTIG!
@hazze wrote:
:shock: :shock: WAUW !!! :shock: :shock:
dat bedoel ik! is dat sexy of is dat sexy ??? hot mama! 8)
mooie buik hoor! Nou, de foto is gemaakt, nu kan het beginnen!
wat een gave foto’s van Sanae heb je hangen zeg! PRACHTIG!
Heb het meteen mijn man laten lezen

Ik zei dus NET tegen mijn man, maak es een foto, het is de laatste haha :mrgreen:
Ja mooi he, die foto’s van Sanae… we hebben foto’s bij Portrait Place (V&D) laten maken en deze bij de fotograaf… NOUUU wat een verschil… Deze zijn heel erg leuk…
Ik wou net zeggen Faiz…
Zeg maat tyegen je man dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat mannen een moord zouden doen voor zo een lekkere zwangere vrouw…mennnn je bent echt een knappert hoor! 8)
Enuh ik had ook steken in mijn kipfilets en krampjes bij de intocht van Sinterklaas de zondag voor mijn bevalling toen zei ik ook dat het door darmkrampen kwam…de volgende dag was het zover :shock: :o :silenced:
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Precies 7 dagen na Victoria en Juul :inlove:
en persoonlijk vind ik de 14e ook leuker dan de 13e…dan is hij ooit een keer ergens op vrijdag de 13e jarig :eh:
Mooie buik weer.
Spannend nog eventjes.
@renzosmam wrote:
Ik wou net zeggen Faiz…
Zeg maat tyegen je man dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat mannen een moord zouden doen voor zo een lekkere zwangere vrouw…mennnn je bent echt een knappert hoor! 8)
Enuh ik had ook steken in mijn kipfilets en krampjes bij de intocht van Sinterklaas de zondag voor mijn bevalling toen zei ik ook dat het door darmkrampen kwam…de volgende dag was het zover :shock: :o :silenced:
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Precies 7 dagen na Victoria en Juul :inlove:
en persoonlijk vind ik de 14e ook leuker dan de 13e…dan is hij ooit een keer ergens op vrijdag de 13e jarig :eh:
Namens man: ben het met jullie eens probeer dat mijn vrouw maar eens duidelijk te maken :mrgreen:
Wel lief hoor Sas… bedankt… :-
Ik zal eens een foto plaatsen van hem… wacht even camera pakken… Kunnen jullie zien waar hij zich mee bezig houdt deze zondag avond haha…
Ja de krampjes zijn erger dan normaal… niet erger… vaker… maar niet pijnlijk gewoon een poep gevoel zeg maar…
Spannend hoor… zou leuk zijn een week na Juul en Victoria…
Je hoort het meteen van me, dat weet je… :-
Zo nu even een foto maken…
Moooooie buik! Ik gok er op dat jij vannacht gaat bevallen :thumbup: . Ow, en ik liet mijn vriend de foto van jouw man zien, in de hoop dat het hem op goede ideeën zou brengen (strijken, hoe heb je dat voor elkaar gekregen??), maar helaas…
Trouwens, een man die kleding koopt voor zijn vrouw en moeder… misschien past strijken daar wel bij :think: :mrgreen:
@Biebels wrote:
Moooooie buik! Ik gok er op dat jij vannacht gaat bevallen :thumbup: . Ow, en ik liet mijn vriend de foto van jouw man zien, in de hoop dat het hem op goede ideeën zou brengen (strijken, hoe heb je dat voor elkaar gekregen??), maar helaas…
Trouwens, een man die kleding koopt voor zijn vrouw en moeder… misschien past strijken daar wel bij :think: :mrgreen:
Heb krampjes steeds… maar zeg net, weet niet of het poepkrampjes zijn of al heel heel lichte baby krampjes… zeker nog geen weeen maar het zogenaamde voorwerk…
Mijn man zegt net: ik ben niet anders gewend… van thuis uit zijn ze met 4 jongens en 1 meid… en zijn moeder (een marokkaanse notabene :mrgreen: ) vond altijd dat wat een meid kan, kan een vent ook… :snooty: Dus hij is dat gewoon zo gewend…
Moet wel zeggen dat ik ook wel eens strijk :oops: (niet dat jullie mij een lui mormeltje vinden hihi) maar hij vind dus echt dat het zo “hoort”
Een moderne moslim man whoehahhaha…
Weer een krampje… veeeeel harde buiken vandaag hoor… maar totaal niet zoals ik me bij Sanae kan herrineren hoe het begon dus loos alarm… denk ik helaas echt…

hey faizaa, ik had na paar dagen afwezigheid op zijn minst hier een puf-bijeenkomst verwacht, maar ik zie een erg mooie buik langs komen. ook goed. nee; beter! je mannetje heeft het nog lekker naar zijn zin en zo hoort het!
@faizaa wrote:
Biebels… ASSEN :shock: Dat aanbod sla ik even af :mrgreen: Heb van mijn man een jurkje gekregen voor als je “weer sexy bent” :think:Nou toen kreeg ie wel even de wenkbrauwen omhoog blik van me… "hoe bedoel je, ben ik niet sexy nu dan :mrgreen:
" Hij kan zich soms zo lomp uitdrukken he… ik begrijp wel wat hij bedoeld… ik zeg zelf ook steeds, voel me niet sexy en dan zegt hij het en dan komt het toch niet leuk over… :? Mannen…
haha, ik denk dan juist: vrouwen :roll:
:wink:
edit: had je laatste post over het hoofdgezien: het grote begin of niet: er gebeurt iig vanalles daarbinnen, en er moeten bergen werk verzet worden, dus go go go faizaa! :dance:
@fiep klophout wrote:
hey faizaa, ik had na paar dagen afwezigheid op zijn minst hier een puf-bijeenkomst verwacht, maar ik zie een erg mooie buik langs komen. ook goed. nee; beter! je mannetje heeft het nog lekker naar zijn zin en zo hoort het!
@faizaa wrote:
Biebels… ASSEN :shock: Dat aanbod sla ik even af :mrgreen: Heb van mijn man een jurkje gekregen voor als je “weer sexy bent” :think:Nou toen kreeg ie wel even de wenkbrauwen omhoog blik van me… "hoe bedoel je, ben ik niet sexy nu dan :mrgreen:
" Hij kan zich soms zo lomp uitdrukken he… ik begrijp wel wat hij bedoeld… ik zeg zelf ook steeds, voel me niet sexy en dan zegt hij het en dan komt het toch niet leuk over… :? Mannen…
haha, ik denk dan juist: vrouwen :roll:
:wink:
edit: had je laatste post over het hoofdgezien: het grote begin of niet: er gebeurt iig vanalles daarbinnen, en er moeten bergen werk verzet worden, dus go go go faizaa! :dance:
hahaha en dat zegt mijn man dus ook: ik heb niks te klagen zegt ie, JIJ klaagt erover.. :mrgreen:
ben net even naar toilet gegaan en grote boodschap gedaan dus denk echt dat het darmkrampjes waren.. :(
he faiza,
wat een mooie buik. Enne die krampjes? misschien toch al wat voorwerk?!
ik ben het met Sas eens. de 14e is wel erg leuk.
enne een strijkende man, it a sight fore sore eyes :mrgreen:
en voor de familie faiza:
beste man van faiza,
wat een mooie vrouw heb je met een prachtige buik. enne je bedoelde vast een sexy jurk voor mijn straks nog meer sexy vrouw of niet 8)
enne heel goed aan de strijk. of heb je stiekum last van vervangende nesteldrang
beste Sanae,
vindt je het al spannend? Je krijgt straks een prachtig broertje. Dan is de dikke buik van je mama weg en ligt er een schattig manneke met donker haar in een wiegje. Dat is dan helemaal jouw broertje waar je op moet passen en waar je later mee kan spelen. Straks maakt het eerst alleen maar lawaai, slaapt en eet is. En dat is eigenlijk ook wel erg lief. EN over een paar jaar is het jouw stoere broertje. Nu? nu ben je nog lekker even alleen met mama, geniet er maar van.
beste Aisah,
je bent er nog niet, je hebt ook wel een heel mooi huisje en daar is het vast heel comfortabel. Buiten wachten een heleboel mensen in spanning op jou. Iedereeen is benieuwd naar je mooie koppie. Je papa en mama nog het meest en niet te vergeten je grote zus.
Je mag nu buiten komen spelen dan kan je ze zien!
dag meis
slaap lekker!
btw: ik heb mijn boek al uit en ben nu begonnen in een Ludlum.
@LK wrote:
he faiza,
wat een mooie buik. Enne die krampjes? misschien toch al wat voorwerk?!
ik ben het met Sas eens. de 14e is wel erg leuk.
enne een strijkende man, it a sight fore sore eyes :mrgreen:
en voor de familie faiza:
beste man van faiza,
wat een mooie vrouw heb je met een prachtige buik. enne je bedoelde vast een sexy jurk voor mijn straks nog meer sexy vrouw of niet 8)
enne heel goed aan de strijk. of heb je stiekum last van vervangende nesteldrang
beste Sanae,
vindt je het al spannend? Je krijgt straks een prachtig broertje. Dan is de dikke buik van je mama weg en ligt er een schattig manneke met donker haar in een wiegje. Dat is dan helemaal jouw broertje waar je op moet passen en waar je later mee kan spelen. Straks maakt het eerst alleen maar lawaai, slaapt en eet is. En dat is eigenlijk ook wel erg lief. EN over een paar jaar is het jouw stoere broertje. Nu? nu ben je nog lekker even alleen met mama, geniet er maar van.
beste Aisah,
je bent er nog niet, je hebt ook wel een heel mooi huisje en daar is het vast heel comfortabel. Buiten wachten een heleboel mensen in spanning op jou. Iedereeen is benieuwd naar je mooie koppie. Je papa en mama nog het meest en niet te vergeten je grote zus.
Je mag nu buiten komen spelen dan kan je ze zien!
dag meis
slaap lekker!
btw: ik heb mijn boek al uit en ben nu begonnen in een Ludlum.
He wat moooooiiii… lief zeg… :inlove:
Hij is net klaar met strijken

Ook zijn boterhammetjes doet ie netjes… en hij gaat zo naar bed…
Zijn ziek-zijn heeft niet doorgezet dus ik denk dat het toch vermoeidheid was… Maar hij heeft lekker geslapen gisteren en dat heeft em goed gedaan…
Vind het sinds een paar dagen opeens heel onwerkelijk dat er over een paar daagjes een nieuwe baby zal zijn… een zoon… wauw… gek is dat, net alsof ik me dat nu realiseer… :think:
Je bent ook een echte boeken-vrouw zie ik… :mrgreen:
Koop je ze of heb je een bieb-abonnement…
Dat laatste word mij vaak aangeraden maar ik ben zooooo lui met terug brengen… :oops:
he hoi
ik ben wel een boekenmiep maar niet een biebmiep. van de boetes kan ik vaak de boeken zelf kopen :oops:
en ik heb heel erg: "boeken wil ik hebben en niet meer willen inleveren.
Raar eigenlijk. :think:
is hier ook onderhand een hele verzameling. maar das dan ook wel weer leuk.
het komt nu wel hee dichtbij he? enne zo een avond krampjes dat maakt het ineens dat het wel erg realiteit wordt. Ik had het de avond voor de bevalling ineens. Ook wat krampjes en ineens kwam het door. We zijn straks met zijn 3-en!. Ik heb de nacht gestuiterd van het idee. ongeveer 24 later braken de vliezen
lang leve laminaat :mrgreen:
en krap 5 uur later was Claire geboren :inlove:
ik begrijp dat de krampjes nu over zijn?
slaap lekker Man van Faiza!
meiden ik ga naar bedje toe
Wel te rusten
als ik ga bevallen ga ik Sas lekker wakker smsen :mrgreen:
doeiiiiiiiiii
trusten!!!
enne ik kijk morgenochtend gelijk even op KOK.
Als ik Sas goed inschat dan staat het er gelijk op als het zover is 8)
alvast bedankt Sas :-*
lekker koese Faizaa!
enne zet hem op hoor als het wel zo ver is! :-*
mooie buik heb je, geniet er nog maar even van want hij is gauw weg