Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

@hazze wrote:

hazze = haas , dus 1 punt :clap:

koese = slapen :zzz:

tút = kus :-*

wordt Sanae ook twee of misschien wel drietalig opgevoed? Jij bent half portugees begrijp ik en je hub Marokkaans… mooie mengelmoes :inlove: .

hier in de straat ook zo mooi: nederlandse vader (en fries sprekend) Nigeriaanse moeder, die kinderen spreken alle talen, switchen van het een op het andere moment al naar gelang met wie ze praten, zo leuk om te zien! en knap! :clap:

dus lekker koese Faizaa

en dikke tút,

hazze

Hihi Leuk zeg… :inlove:

Wij praten Nederlands en Marokkaans tegen Sanae… ik beheers het Portugees niet zo goed om het haar te leren… en ik wil het haar niet fout leren dus beter niet dan maar half… Hier word wel dialect gepraat tussen mijn ouders en mij en vriendinnen en familie dus ze zal ook nog wel het Limburgse dialect meekrijgen :mrgreen: Dus toch een beetje 3 talig hihi…

Jij ook lekker koese, Hazze…

:wink:

he Faiza,

leesze en tv kijkze. Heerlijk Law and Order. We hadden ooit op vakantie in de USA een zender die 24 uur per dag law and order afleveringen uitzond. Dat was leuk! :lol:

ik ben nog steeds bezig in hetzelfde boek. Ook lekker dik.

Hazze, Ik vermoedde al dat je in Friesland woonde. Eext is leuk. Zoals je kan zien wonen wij in Groningen en komen we geregeld in Drenthe. Veel plezier in ieder geval.

Ah dus Yvan heeft ook de Jentsje reeks? En stip de hond?

Onze oppas en mijn beste vriendinnetje is Fries. Zij spreekt ook fries tegen claire. van haar krijgen we dus ook fries voorleesboekjes. Maar die mag ze zelf voorlezen. Als ik dat doe dan komt het niet goed :mrgreen:

Ik heb trouwens een hele tijd in Dokkum gewerkt en daar was het werkoverleg ook in het Fries. Ik kan het vrij goed verstaan maar niet spreken.

ah ik had je berichtje net gemist

Slaap lekker.

enne ik is blij :dance:

Ik heb een website ontdekt waar ik portugese koffie kan bestellen. enne helemaal niet duur.

Dat ga ik dus nu ff doen.

En ondertussen uitslag songfestival kijken :smiley:

@LK wrote:

he Faiza,

leesze en tv kijkze. Heerlijk Law and Order. We hadden ooit op vakantie in de USA een zender die 24 uur per dag law and order afleveringen uitzond. Dat was leuk! :lol:

ik ben nog steeds bezig in hetzelfde boek. Ook lekker dik.

Hazze, Ik vermoedde al dat je in Friesland woonde. Eext is leuk. Zoals je kan zien wonen wij in Groningen en komen we geregeld in Drenthe. Veel plezier in ieder geval.

Ah dus Yvan heeft ook de Jentsje reeks? En stip de hond?

Onze oppas en mijn beste vriendinnetje is Fries. Zij spreekt ook fries tegen claire. van haar krijgen we dus ook fries voorleesboekjes. Maar die mag ze zelf voorlezen. Als ik dat doe dan komt het niet goed :mrgreen:

Ik heb trouwens een hele tijd in Dokkum gewerkt en daar was het werkoverleg ook in het Fries. Ik kan het vrij goed verstaan maar niet spreken.

Hmmmm Ik ben gek op zulke series… en dus ook zulke boeken… :inlove:

@LK wrote:

ah ik had je berichtje net gemist

Slaap lekker.

enne ik is blij :dance:

Ik heb een website ontdekt waar ik portugese koffie kan bestellen. enne helemaal niet duur.

Dat ga ik dus nu ff doen.

En ondertussen uitslag songfestival kijken :smiley:

Lekkerrr… nou dan leut ze zou ik zeggen hihi…

Songfestival… :thumbdown: :oops:

Ik ga lekker mijn bed in… :-*

truste!!!

Ja, Yvan heeft de boekjes van Stip, (nog) niet van Jentsje, maar weer wel de boekjes van Max Veldhuis van kikker (kikkert)…die zijn ook zo leuk in het Fries :thumbup: !

en natuurlijk Raad eens hoeveel ik van je hou? (witst wol hoe mâl ik mei dy bin?) waaraan mijn nickname is ontleend… dat is werkelijk zo’n prachtig boekje! :inlove: we hadden die tekst op onze trouwkaart staan…zo waar… zo lief… :inlove: :wink:

trustuhhhh allemaal!

hazze

Hazze

ik wist niet dat Kikker ook in het fries was. Vet! Ik ga er mijn dinnetje gelijk naar vragen.

raad eens hoeveel ik van je hou ken ik inderdaad in het fries. erg leuk.

Mooie tekst ook voor de trouwkaart.

wij hadden als tekst op trouw en geboorte kaart :

Hakuna Matata :smiley:

truste!

what a wonderful day! :smiley:

*en neuriet zachtjes verder *

:smiley: :smiley:

Ik heb raad eens hoeveel ik van je houd als pop-up boek en kussensloop (naja, mijn vriend dan, heb het aan hem gegeven :mrgreen: )

En zie mijn avatar :inlove:

Voor het babyboek twijfelde ik ertussen en het boek van Kleine Ezel. Heb toch uiteindelijk voor de laatste gekozen, is ook erg :inlove:

Heb overigens nog een ander (konijnen)boek van Anita Jerich, wel in het Duits (in Berlijn gekocht). Ik vind haar illustraties zo :inlove: :inlove:

Ontopic trouwens: :mrgreen: Gaat het allemaal nog een beetje Faizaa?

Leuk trouwens een 3 talige opvoeding :mrgreen: Ik wilde vroeger ook altijd een Fransman oid tegen het lijf lopen daarvoor, maar het is ‘helaas’ gewoon een Nederlander geworden :mrgreen: :inlove:

Mas falo um pouco portugues porque estudei dois meses no Portugal :slight_smile:

Hazze, kom je nog even langs? :angel: (Assen :mrgreen: )

Oh, sorry Faizaa, is natuurlijk jouw topic! Maar jij mag ook langskomen hoor!!

Limburg-Assen… :wall: :lol:

Goedemorgen mop,

Hoe is het?

Beetje moederdaggevoel??

Ik vond moederdag altijd ruk…stom,verplicht :sick: commercieel…bah doen we niet aan…

:eh:

Uhm…maar ik heb vandaag echt moederdag gehad…is toch eigelijk best wel heel leuk…voelde me helemaal extra speciaal :inlove:

XXX Sas

Ps.hoe is het met de beeb…al ingedaald,voorweeen?steken daar beneden in de kipfilets :lol:

8)

hazze calling Faizaa… het is dan wel MOEDERdag, maarre… nog geen berichtje van Sas omtrent iets… :shifty: :mrgreen:

Je hebt gelijk, nog niets gepost vandaag…

Ach joh, die is natuurlijk op visite vanwege MOEDERdag :mrgreen: Of die wordt gruwelijk verwend door haar lievie. :inlove:

Faizaa, je bent toch niet stiekum aan het bevallen he??? :wink: Wel leuk op moederdag :mrgreen:

Hayyy dames… daar ben ik weer…

Inderdaad even weg ivm ehmmmm moederdag… mijn man had iets gekocht voor mijn moeder… een heel leuk blousje… :wall: net een wijf die vent van mij :mrgreen:

Maar ik doe dat ook omdat ze de laatste tijd veel voor mij doet…

Ben net thuis maar zeg tegen mijn man: MOET me ff melden anders denken ze dat ik lig te bevallen… :mrgreen:

Hazze… wat is Fries LEUKKKKK zeg… klinkt echt heel erg lief!!

Ik ken een Friese meid die Portugese fado zingt in het Fries :inlove: (ken haar van tv bedoel ik :wink: ) Friese Fado zeg maar… zo leuk…

Nou Elise, voor 2 maanden heb je er een behoorlijke woordenschat aan overgehouden zo te lezen… Mooi!

Biebels… ASSEN :shock: Dat aanbod sla ik even af :mrgreen: Heb van mijn man een jurkje gekregen voor als je “weer sexy bent” :think: :hand: Nou toen kreeg ie wel even de wenkbrauwen omhoog blik van me… "hoe bedoel je, ben ik niet sexy nu dan :mrgreen: :wink: " Hij kan zich soms zo lomp uitdrukken he… ik begrijp wel wat hij bedoeld… ik zeg zelf ook steeds, voel me niet sexy en dan zegt hij het en dan komt het toch niet leuk over… :? Mannen…

He Sas… ja wel steken in de kipfilets en vandaag veel harde buiken… en last van krampjes… maar kan ook zijn dat ik gewoon eens goed moet po*pen… :oops: meestal verdwijnen de krampjes dan ook… loos alarm dus waarschijnlijk…

Juul… nog niks hier… dacht ik ook aan, moederdag, leuk… :mrgreen: Maarrrrrrr de dag is nog niet voorbij… Als ik een Sas-bevalling krijg kan het nog steeds…

@faizaa wrote:

Juul… nog niks hier… dacht ik ook aan, moederdag, leuk… :mrgreen: Maarrrrrrr de dag is nog niet voorbij… Als ik een Sas-bevalling krijg kan het nog steeds…

Das waar,maar als je een juul-bevalling doet,ben je precies een week na mij :lol: :lol: :mrgreen: zou wel leuk zijn, hihihi

Jaaaa… moest ik ook al aan denken… tjee Jayden al bijna 1 week oud… :inlove:

@faizaa wrote:

Hazze… wat is Fries LEUKKKKK zeg… klinkt echt heel erg lief!!

Ik ken een Friese meid die Portugese fado zingt in het Fries :inlove: (ken haar van tv bedoel ik :wink: ) Friese Fado zeg maar… zo leuk…

Je bedoelt ongetwijfeld Nynke Laverman... album heet de maisfrou.... schitterend, heerlijke muziek :inlove: hub vind het helemaal nix :shock: :thumbdown:

@Biebels, oja daar woon jij natuurlijk, in Assen, was het bijna vergeten! ( :roll: hoe kon ik!) :mrgreen: mag ik je adres voor als ik teveel afkokverschijnselen krijg ???? :wink: :mrgreen: ik weet namelijk niet of ze in Eext wel een internetcafé hebben :D .

@Elise, ik had je avatar al direct herkend natuurlijk! :inlove: en ik heb natuurlijk ook het babyboek voor Yvan ervan! (niet de Friese uitvoering, want die is er niet. Nederlandse is ook helemaal :thumbup: )

Nou Faizaa, hup in de benen voor de Sas bevalling, nog even snel een foto van je buik maken, want voor je het weet lees ik hier vannacht een hyperdepyper verhaal van je (of anders van Sas!) :mrgreen:

tútsje :-*
hazze

oja, en mijn man zou echt nooit een blousje voor mijn moeder kopen geloof ik... 8)

oja, en over dat jurkje.... zwangere vrouwen zijn supersexy!!! zeg hem dat maar!!! :inlove: