Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

hoest vandaag!! :angel:

Hey dames… goodmorning…

LK… Het was fijn dat mijn ouders er waren… gewoon even lekker ontspannen… beetje lezen, en ik vind het ook wel gezellig… en als er dan ook nog voor je gekookt wordt, wat wil je nog meer… :thumbup:

Manlief vandaag naar de kapper… zijn haar was zoooo lang… en hij heeft echt Marokkaans kroeshaar (lees:schapenvacht haar :mrgreen: ) Dus hij moest een halve tube gel gebruiken om dat s’ochtends nog een beetje goed te krijgen haha… Van voren had hij hele leuke krulletjes maar van achteren zal het gewoon op 1 hoop :mrgreen: Dus heb em naar een goede homo kapper gestuurd 8) Die kunnen daar vast wel wat mee… Ben benieuwd…

Verder nog niks aan de hand… Alleen rusteloze nachten, veel plassen en harde buiken of voorweeen, weet eigenlijk niet precies wat dat is, die krampjes…

13 mei zou een mooie dag zijn, en sluit goed aan op Sanae 13-12 :mrgreen:

16 mei ook mooi, dan is mijn moeder jarig… hihi…

Ik ga even een boterhammetje eten… ben net wakker… :oops: Sanae ligt in bed… denk ik :think: of mijn man heeft haar meegenomen… naar de kapper :eh: nee denk dat ze in bed ligt… :smiley:

hoi meissie… lekker hoor even in de watten gelegd door je ouders! Liefffff :inlove:

maar je loopt al mooi richting de 39 weken, al bijna weer een weekje voorbij :dance: Maar gelieve wel voor a.s. woensdag of na de zondag daarna te bevallen a.u.b. :wink: ik ben er dan namelijk even niet… minibreak met hemelvaart kamperen! zul je net zien… :mrgreen: :lol: :lol:

hoest met je hoofdpijn/duizeligheid, weer wat beter?

:-* hazze

:lol: Kind kwijt?! :wink:

Lekker mop dat je zo verwent ben door je pap en mam :thumbup:

Enuh die voorweeen zijn wel oké hoor…tenminste ik had ze echt vaak en tja je weet hoe snel mijn bevalling ging :mrgreen:

Nog even moppie…en idd de 13e is wel mooi dan bij Sanae!

@hazze wrote:

hoi meissie… lekker hoor even in de watten gelegd door je ouders! Liefffff :inlove:

maar je loopt al mooi richting de 39 weken, al bijna weer een weekje voorbij :dance: Maar gelieve wel voor a.s. woensdag of na de zondag daarna te bevallen a.u.b. :wink: ik ben er dan namelijk even niet… minibreak met hemelvaart kamperen! zul je net zien… :mrgreen: :lol: :lol:

hoest met je hoofdpijn/duizeligheid, weer wat beter?

:-* hazze

:evil: howwwwwww… nou das mooi… dan gaat de kurk erin hoor :wink: leuk is dat… :mrgreen: Gaan mevrouw kamperen… Nee hoor lekker… Ook voor Yvan… :thumbup: Denk maar een beetje aan mij als er nog niks gebeurd is voor woensdag… :frowning:

Maar nu gaat het snel jah…

dat is wel 5 dagen :shock: geen internet hoor!! :mrgreen: kan ik vast wennen: zomervakantie 4 weken geen internet! hahaha

heb je wel een kurk, ik mag weer wat wijn, dus ik kan best een kurkje opsturen hoor! :stuck_out_tongue: hehehehe

maar ik gok erop dat het niet nodig is… :angel:

en ik hoop dat Yvan het ook leuk vindt op de camping ja… vast wel, als ie het van zijn heit en mem heeft wel!

doe je kalm aan vandaag? :hug:

liefs, hazze

Hellow 8)

Hoe was je dag?

Hallo lieffies…

Hazze… 5 dagen geen internet :naughty: ik zou KOK heel erg missen en denken: wat zijn ze ZONDER mij :wink: om vervolgens terug te komen en te constateren dat niemand me gemist heeft… :mrgreen:

Maar ik zal je zeker missen… je bent de virtuele tante van mijn ongeboren kindje hoor :mrgreen: 8)

Mijn man is echt ziek… we gingen boodschappen doen en samen met mijn ouders kijken voor een relax fauteuil voor mij moeder… ze is de 16e jarig en word 50 jaar…

Mijn man ging zich steeds slechter voelen en heeft bijna moeten spugen onderweg :frowning: zo zielig…

Dus mijn ouders hebben WEERRRRRR voor ons gekookt en nu ligt Sanae in bed, man in bed… ik heb MILKA chocolaatjes en Beverly Hills Cop 2 komt zometeen op de buis… ohhh man genietennnnn…

Tot strakjes weer… heb al 5 min geen milka praline met aardbeien vulling in mijn mond… TE lang… dus doeiiiii…

HEEE…

Ga eens bevallen jij…Het is nu wel weer mooi geweest he…

Al gok ik op 39w5d…

Gaat het nog een beetje??

:-* :-* :-*

@Marlous wrote:

HEEE…

Ga eens bevallen jij…Het is nu wel weer mooi geweest he…

Al gok ik op 39w5d…

Gaat het nog een beetje??

:-* :-* :-*

Pff das nog ff…

Maar hier gaat het wel goed… heb met mijn moeder afgesproken dat ze de laatste week vaker komt… als het nodig is elke dag even… dat is wel erg lief… dus das kan ik lekker uitrusten…

:angel: RUST :angel: faizaa :angel: RUST :angel: (ik heb geen yoga smilie :mrgreen: )

:hug:

en oeh… milka… :drool: . ik heb nix… mag niet meer he, nu ik minder met de BV… :wink: het moet er wel af blijven!

wat lief van je moeder dat ze even een beetje Sanae uit handen neemt. Het is goed dat je nu nog even je rust pakt, dan kun je straks knallen met die bevalling en kan het grote genieten beginnen!

rust lekker uit Faizaa, ik hoop dat je man zich gauw weer wat prettiger voelt, overgeven :sick: is zo erg…

groetje

hazze

He Faiza,

fijn zo’n mams. Dat geeft een beetje rust. En nu maar zachtjes aan. Het schiet ook al lekker op zo.

Enne wel even wachten op Hazze he? :mrgreen:

vervelend dat je man zo ziek is. Heeft het buikvirus hem te pakken? Dat hebben wij ook gehad. 2 dagen beroerd en dan is het weer over. :hug: voor hem.

lekker met een boekje op de bank en beentjes omhoog.

heb je Kellerman al uit?

heb je trouwens iemand om te sms =sen als Aisah straks geboren is?

Dan kan iemand posten als je bevallen bent.

dat wil ik wel voor je doen anders

groetjes

LK

hazze

vijf dagen kamperen is wel erg lekker . waar ga je naar toe? Hopen dat het beter weer is dan vandaag.

@hazze wrote:

:angel: RUST :angel: faizaa :angel: RUST :angel: (ik heb geen yoga smilie :mrgreen: )

:hug:

en oeh… milka… :drool: . ik heb nix… mag niet meer he, nu ik minder met de BV… :wink: het moet er wel af blijven!

wat lief van je moeder dat ze even een beetje Sanae uit handen neemt. Het is goed dat je nu nog even je rust pakt, dan kun je straks knallen met die bevalling en kan het grote genieten beginnen!

rust lekker uit Faizaa, ik hoop dat je man zich gauw weer wat prettiger voelt, overgeven :sick: is zo erg…

groetje

hazze

Ja idd erg lief van mijn ma… :inlove:

Ik snoep nu nog maar na de bevalling is het afgelopen… dan wil ik wel weer “normaal” gaan eten Want dat doe ik nu niet… heb het er echt van genomen… alweer :oops:

Ik had na Sanae de kilo’s er erg snel vanaf… niks bijzonders voor gedaan… 8) Hoop dat dat deze keer ook weer zal lukken…

Ik zit nu nog op de bank… man ligt in bed… heb soms echt het idee dat er helemaal niks aan tv is… bah…

Sanae werd net wakker… rond 9 uur en ik zat net een film te kijken :mrgreen:

Kwartiertje later weer terug gelegd… maar de film boeit me dan niet meer… heb dat heel erg… moet de film echt van begin tot eind kunnen volgen…

Dan maar even KOK-en :mrgreen:

@LK wrote:

He Faiza,

fijn zo’n mams. Dat geeft een beetje rust. En nu maar zachtjes aan. Het schiet ook al lekker op zo.

Enne wel even wachten op Hazze he? :mrgreen:

vervelend dat je man zo ziek is. Heeft het buikvirus hem te pakken? Dat hebben wij ook gehad. 2 dagen beroerd en dan is het weer over. :hug: voor hem.

lekker met een boekje op de bank en beentjes omhoog.

heb je Kellerman al uit?

heb je trouwens iemand om te sms =sen als Aisah straks geboren is?

Dan kan iemand posten als je bevallen bent.

dat wil ik wel voor je doen anders

groetjes

LK

hazze

vijf dagen kamperen is wel erg lekker . waar ga je naar toe? Hopen dat het beter weer is dan vandaag.

Zou kunnen, buikgriep… :think: maar ik denk dat hij dan vaker zou moeten overgeven en dan heeft ie niet… eigenlijk dus alleen na de autorit moest ie bijna spugen… Ik denk dat hij ook gewoon moe is… reist veel en wil dan niet klagen omdat ik al zo moe ben…

Laat em dus maar lekker liggen, kan ie es bijslapen…

Nee Kellerman ben ik nog in bezig… is een dikke deze keer… :mrgreen:

En ik ben ook moe s’avonds dus ik lees een paar blz word moe en probeer dan te gaan slapen…

Bedankt :-* :-* :-* voor je lieve aanbod… maar net als tegen Hazze moet ik zeggen: Sas is je voor! :mrgreen: Ze had ook al aangeboden om jullie hier op de hoogte te houden… Maar wel echt heel lief van je… Hazze ook nogmaals… :inlove: :inlove: :-* :-*

Hazze, trouwens wat betekend Heit en mem? Mem is volgens mij Fries voor mama… Heit dan voor paps? :think:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah, je spreekt je talen meid! Fries verstaan!

helemaal goed :thumbup: haha :clap: :wink:

je begrijpt dat Yvan dus Friestalig wordt opgevoed hihi :inlove:

enne je vervelen? het songfestival is erop! :naughty: dus vervelen hoeft niet! :mrgreen: :wall:

LK: ik hoop ook dat het beter weer is dan vandaag… we gaan met een tent, belangrijkste is dat we hem droog kunnen opzetten (en weer droog kunnen inpakken graag). We’ll see he… we gaan zowiezo! We gaan echt heeeeeeeel ver weg, naar Eext (achter Assen, uurtje rijden ongeveer) haha… da’s nog een keer te berijden naar huis (mochten we echt wat vergeten zijn). Maar het gaat erom dat we even proefkamperen, even beetje gevoel krijgen hoe het gaat met Yvan erbij. En dan deze zomer lekker vier weken naar Frankrijk, ooooohhhhhh heb er zo zin in!

geniet nog maar even lekker van je chocola Faizaa, voor je het weet ‘mag het niet meer’! :pray: :-*

doeidoei! alvast een goede nachtrust gewenst!

hazze (is ook een fries woordje, raden? :mrgreen: )

Wat gaaf dat jullie hem ook het Fries leren :thumbup:

Hazze… :think: hmmm … haasje of zo…? Of zit ik er compleet naast :oops:

Lekker hoor, Frankrijk… Ben nog nooit gaan camperen… Voor kids lijkt me dat super maar ik ben meer lekker van een hotel met een lekker bad whoehahhaa… :mrgreen:

Koese… (kus zeker? ) Faizaa…

Ow wacht ik lees dat je altijd schrijft: lekker koese… dus kusje kan niet… of je moet me wel HEEEEELLLLL lief vinden hahaha… rusten dan misschien?

Ga weer verder law and order kijken…

hazze = haas , dus 1 punt :clap:

koese = slapen :zzz:

tút = kus :-*

wordt Sanae ook twee of misschien wel drietalig opgevoed? Jij bent half portugees begrijp ik en je hub Marokkaans… mooie mengelmoes :inlove: .

hier in de straat ook zo mooi: nederlandse vader (en fries sprekend) Nigeriaanse moeder, die kinderen spreken alle talen, switchen van het een op het andere moment al naar gelang met wie ze praten, zo leuk om te zien! en knap! :clap:

dus lekker koese Faizaa

en dikke tút,

hazze