Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

:lol: :lol: :lol:

klaag maar hoor faizaa daar zijn we ook voor :mrgreen:

we kunnen je hebben :wink:

en en en heeft tie lekkers mee :drool:

O ik ben blij dat jij OOK zo’n vent hebt! Johan durft alleen nog niet alles :mrgreen: (laat het hem niet lezen), maar hij zegt wel regelmatig: mag ze dat niet? Nou, dan wacht ik wel tot jij weer aan het werk moet. :twisted:

O, en gaan we opscheppen over gewicht? Leonie was 4360, schoon aan de haak (moest gelanceerd worden met de pomp, dat persen schoot maar niet op :thumbdown: Dát doe ik volgende keer anders!)

Ben je een beetje bijgekomen van het alleen-zijn?

Biebels… :shock: pfoeeeee das een flinke… tjeeeeeeeeee…

En ja hij had witte chocolade… :mrgreen: zonder vulling :naughty: :wall: Maar goed das hem vergeven… :wink:

Heb eens even goed met hem gepraat over dat snoepen en geen discipline bijbrengen en zo… :hand:

Traantjes erbij natuurlijk… 30% echt, 70% show… jaa jaa dames… een echte drama queen anders begrijpt manlief hier de “ernst” van de situatie niet…

Pffff… zo fijn dat ik hier even kan klagen…echt…

Trouwens, mp3 speler… als hij thuis komt dan stopt ie de oordopjes in haar oortjes en laat haar zijn “muziek” luisteren… die hard staat…

En geen Tina Turner of zo (en dan nog) maar echt Tiesto en Lady Dana of weet ik veel…

Vraagje… dat kan toch niet goed zijn… ze is 17 maanden… das toch niet goed voor haar… zelfs als ze 18 is kan dit haar gehoor beschadigen laat staan nu… toch? of stel ik me aan…

Nou ja goed… door al dat gepraat gaan we NU PAS eten… :oops: :shock:

Tot straks misschien nog even…

Biebels… zijn alle mannen nou echt hetzelfde… :mrgreen: die zin: ik wacht wel tot je weg bent… HIER OOK… apekoppen zijn ze, echt! :evil:

@faizaa wrote:

Pffff… zo fijn dat ik hier even kan klagen…echt…

Trouwens, mp3 speler… als hij thuis komt dan stopt ie de oordopjes in haar oortjes en laat haar zijn “muziek” luisteren… die hard staat…

En geen Tina Turner of zo (en dan nog) maar echt Tiesto en Lady Dana of weet ik veel…

Vraagje… dat kan toch niet goed zijn… ze is 17 maanden… das toch niet goed voor haar… zelfs als ze 18 is kan dit haar gehoor beschadigen laat staan nu… toch? of stel ik me aan…

dan zou ik me ook aanstellen Faizaa, ik zou hier niet gelukkig mee zijn hoor! :eh:

Biebels.. zijn alle mannen nou echt hetzelfde.. die zin: ik wacht wel tot je weg bent... HIER OOK.. apekoppen zijn ze, echt!

nee want:

hier ook zo een!

nou ja gedeeld smart is halve smart denk ik dan maar.
enne ik zou ik ook niet gelukkig zijn met die harde muziek in Claire haar oortjes.

heb je nog wel lekker gegeten??

kruip maar lekker in je bedje met je boek!
tot morgen
:hug: :-* van mij

Nog geen beeb hier. Spannend hoor.

Ik had even geen modem. Dus kon het even niet volgen.

Goedemorgen!

Ik zou die doppies gewoon eens in zijn oren proppen als hij ligt te slapen en m dan ff aan zetten op volume 10 :silenced:

:lol:

Nee Faiz dat is geen aanstellerij hoor!

Maaruh mannen snappen niet zo goed wat wél en niét kan met een klein kind… :roll:

Hoe was je nacht?

en de witte chocolade :drool:

X Sas

Niet alle mannen zijn hetzelfde, blijkbaar, want die van mij is niet zo :lol: .

Die muziek, ach, hoelang doet hij dat dan? Als het maar kort is, en je kind vindt het leuk, zou ik me er geen zorgen over maken. Ze is 17 maanden, dus ze weet heel goed hoe ze die dopjes uit d’r oortjes moet rukken als ze het niet fijn vindt. En in een paar minuutjes beschadig je d’r gehoor niet, lijkt me. Maar waarom doet hij het zo hard dan? Als hij haar wil laten luisteren kan het toch ook op een gewoon volume?

Hai meid, hoe is ie nu? :-* Ik kom geregeld even spieken hier hoor…

Hay dames… ik meld me maar even… nog niks gebeurd…

Even met mijn man overlegd over snoepen en mp3 spelers :mrgreen:

Hij vind het gewoon “leuk” voor haar… om haar die te laten luisteren… maar hij zal het in het vervolg vanachter de pc doen… en geen oordopjes in haar oren doen… Maar goed, hij staat nu achter mij: ach ja niet verstandig,niet verstandig… ja zo kun je wel aan alles een draai geven… het is ook niet verstandig om linksaf te slaan zonder richting aan te geven :mrgreen: ARGGGGGG MANNEN… ohhh en het is ook niet verstandig om onder de zonnebank te gaan liggen… :smiley: Zit me gewoon te pesten hier!

Maar mijn ouders zijn hier vandaag om mij eens lekker te verwennen…

Ik werd even flauw van Sanae :oops: Vind het echt erg om te zeggen maar zat er een klein beetje doorheen… ken haar niet meer terug… steeds aandacht willen en krijsen als ze het niet krijgt… De hele dag ontevreden… :naughty:

Maarrrrr vanmorgen misschien ook een oorzaak ontdekt: ze heeft een kiesje rechtsboven… :mrgreen:

En dat in combinatie met slaaptekort en hoofdpijn en keelpijn… EN zwanger zijn zorgde ervoor dat ik met een huilbui mijn ma opbelde om te vragen of ze me toch even in de watten wilde komen leggen… :oops:

Dus mijn pa is een lekkere Portugese maaltijd aan het maken…

Ma heeft gestofzuigd…

Ik ben aan het KOK-en :mrgreen:

Man is sesamstraat aan het kijken :think:

Verder nog geen actie dus… ben wel jaloers dat Victoria d’r dochter al heeft en ook voor Juul zit het werk erop :mrgreen: IK WIL OOK ZO’N KLEINTJE IN MIJN ARMEN… :inlove: :inlove: :inlove:

Sas, de chocolade was lekkerrrrr…

LK… ben weer in een nieuw boek bezig… heerlijkkk…

@lena3 wrote:

Niet alle mannen zijn hetzelfde, blijkbaar, want die van mij is niet zo :lol: .

Die muziek, ach, hoelang doet hij dat dan? Als het maar kort is, en je kind vindt het leuk, zou ik me er geen zorgen over maken. Ze is 17 maanden, dus ze weet heel goed hoe ze die dopjes uit d’r oortjes moet rukken als ze het niet fijn vindt. En in een paar minuutjes beschadig je d’r gehoor niet, lijkt me. Maar waarom doet hij het zo hard dan? Als hij haar wil laten luisteren kan het toch ook op een gewoon volume?

zijn volume staat standaard hard :mrgreen: Maar even namens mijn man: ennnnn bedankt Lena… eindelijk iemand die het snapt… :thumbup: :mrgreen:

he Faiza, dat was ook zo, jij bent portugese toch?

wi zijn net terug uit portugal, daar zijn we op huwelijksreis geweest. ik wil morgen wel weer terug. Lekker eten :drool:

wat is je vader aan het maken?? smikkel smikkel

welk boek ben je aan het lezen?

ik ben nu bezig in : brandschade van Sara Paretsky. Errug leuk

@LK wrote:

he Faiza, dat was ook zo, jij bent portugese toch?

wi zijn net terug uit portugal, daar zijn we op huwelijksreis geweest. ik wil morgen wel weer terug. Lekker eten :drool:

wat is je vader aan het maken?? smikkel smikkel

welk boek ben je aan het lezen?

ik ben nu bezig in : brandschade van Sara Paretsky. Errug leuk

Ja half Portugese en half Nederlandse

Owww lekker zeg, huwelijksreis in Portugal…

Ik ken dus alleen de familie vakanties waarin je standaard 5 kilo bijkomt en niet veel anders doet dan eten en soep maken en bonen snijden en eten en soep maken en soms is er ergens een bruiloft… :mrgreen: hahahahaa… Nee maar das wel jammer… heb minder van Portugal gezien dan jij waarschijnlijk… :frowning:

Mijn vader is guizado aan het maken, weet niet of je het kent maar het is :drool: :drool: Echt lekkerrr…

Nu ben ik bezig in MOORDBOEK van Jonathan Kellerman…

Hij begint goed dus ben benieuwd… :thumbup:

Maar ik houd al jouw titels in de gaten hahaha…
Owww lekker zeg, huwelijksreis in Portugal..
Ik ken dus alleen de familie vakanties waarin je standaard 5 kilo bijkomt en niet veel anders doet dan eten en soep maken en bonen snijden en eten en soep maken en soms is er ergens een bruiloft.. hahahahaa... Nee maar das wel jammer.. heb minder van Portugal gezien dan jij waarschijnlijk..
Mijn vader is guizado aan het maken, weet niet of je het kent maar het is Echt lekkerrr...
Nu ben ik bezig in MOORDBOEK van Jonathan Kellerman..
Hij begint goed dus ben benieuwd..
Maar ik houd al jouw titels in de gaten hahaha..

ik denk dat het wel meevalt , zoveel hebben wij niet gezien van Portugal. alleen de Algarve. Lekker vliegen vanaf groningen en dan met een autotje rondcrossen. was daar af en toe nog goed zoeken naar lekker eten. Want je komt daar om in de fish and chips :sick:

doe mij maar lekker cataplana of lamsvlees :drool: :drool: en niet te vergeten Koffie!!
man o man wat is portugese koffie lekker met een gebakje natuurlijk.
vrienden van ons nemen koffie mee , ze gaan volgende week naar portugal.

Jonathan Kellerman is ook leuk. Ik heb van de week bloedband nog gelezen

@LK wrote:

Owww lekker zeg, huwelijksreis in Portugal…

Ik ken dus alleen de familie vakanties waarin je standaard 5 kilo bijkomt en niet veel anders doet dan eten en soep maken en bonen snijden en eten en soep maken en soms is er ergens een bruiloft… hahahahaa… Nee maar das wel jammer… heb minder van Portugal gezien dan jij waarschijnlijk…

Mijn vader is guizado aan het maken, weet niet of je het kent maar het is Echt lekkerrr…

Nu ben ik bezig in MOORDBOEK van Jonathan Kellerman…

Hij begint goed dus ben benieuwd…

Maar ik houd al jouw titels in de gaten hahaha…

ik denk dat het wel meevalt , zoveel hebben wij niet gezien van Portugal. alleen de Algarve. Lekker vliegen vanaf groningen en dan met een autotje rondcrossen. was daar af en toe nog goed zoeken naar lekker eten. Want je komt daar om in de fish and chips :sick:

doe mij maar lekker cataplana of lamsvlees :drool: :drool: en niet te vergeten Koffie!!

man o man wat is portugese koffie lekker met een gebakje natuurlijk.

vrienden van ons nemen koffie mee , ze gaan volgende week naar portugal.

Jonathan Kellerman is ook leuk. Ik heb van de week bloedband nog gelezen

Wij zitten op het platteland en daar kun je als toerist pas lekker eten… :thumbup: De Algarve is een beetje te toeristisch daarvoor… Ja? Portugese koffie zo lekker? Mijn pa maar eens vragen want mijn man is een echte koffie liefhebber…

Oh nou dan ben ik benieuwd… hij begint echt goed… en ik heb dat vanaf blz 1 al of een boek mij boeit of niet… :smiley:

op een of andere manier is portugese koffie veel voller en minder bitter.

jammie jammie

ven dan cafe leito een soort van koffie verkeerd met een boule au riz. Wat een lekker ontbijtje. Ik krijg er spontaan weer honger van :mrgreen:

@LK wrote:

op een of andere manier is portugese koffie veel voller en minder bitter.

jammie jammie

ven dan cafe leito een soort van koffie verkeerd met een boule au riz. Wat een lekker ontbijtje. Ik krijg er spontaan weer honger van :mrgreen:

Oh ja een galao… die is lekker, veel melk en beetje koffie…

:drool:

faiza, wij begrijpen elkaar!

gaat het alweer een beetje beter? sanae weer in d’r hum?

en het helpt altijd als paps en mams er zijn of niet?

bij mij wel namelijk :mrgreen:

relaxxxxx en laat je lekker verwennen meid… :hug:

nog even broeden en dan … komt komt…komt goed… :-*

lekker koese!

hazze