Haha… hoe proeft roest… hihi… :mrgreen:
Nee alles was goed… geen baby op komst… nog niet… wel moet ik een beetje rustig aan doen… extra rust kan nooit kwaad met een dreumes die nog de borst krijgt…
Ze schat em ongeveer 8 pond… de beeb… Goed ingedaald…
Ik moet dus nu floradix nemen… heb net meteen m’n eerste bekertje gehad :sick: Maar goed… is voor het goede doel he…
Verder… onrustige nacht gehad… keelpijn… duizelig… grieperig…
Sanae ligt net in bed, ga zelf even wat lezen…
he meissie
fijn dat alles goed was. Baal je erg dat er nog geen actie was?
laat je je kerel goed voor je zorgen? want en grieperig en zwanger is geen fijne combi.
enne floradix mengen met roosvicee scheelt een hoop roest in je mond :mrgreen:
leesze. wat ben je aan het lezen?
Nope idd nog geen actie… maar er zat daar een vrouw die van vanmorgen 8 uur met lichte weeen rondliep en al 8 dagen overtijd… kijk, en dan wil ik niet zeuren… wat dat is veel erger… :oops: :mrgreen:
Ja heb nu beiden, floradix en roosvicee… vies nasmaakje…
Mannetje zorgt goed voor me gelukkig… doet lekker de afwas en masseert mijn voeten s’avonds… kookt er soms ook nog bij en neemt Sanae van me over als ie thuis komt… dus ook op dat gebied niet te klagen…
Ik lees: roofdier… van Patricia Cornwell… bekend? :think:
JAAAAAAAA,
ben een echte lezer. Ik heb alle boeken van patricia cornwell. Hoe vind je het boek?
elizabeth george is ook leuk
geweldig zo’n kerel!
@LK wrote:
JAAAAAAAA,
ben een echte lezer. Ik heb alle boeken van patricia cornwell. Hoe vind je het boek?
elizabeth george is ook leuk
geweldig zo’n kerel!
He leuk!!! Heb ze dus ook ook allemaal denk ik… kwam dit deel tegen voor de helft bij de Slegte… nadeel is dat er niet aangegeven wordt hoe de volgorde is zeg maar… hier is ze nog samen met Benton en ik heb al een deel gelezen waarin hij dood is… dat vind ik wel jammer… maar goed… ik vind het wel spannend…
Elizabeth George… komt me bekend voor… es even in mijn kast kijken…
Hmmm :think: nee heb ik niks van… maar heb em meteen opgeschreven… eens even op bol.com kijken… :thumbup:
Die tikker van je loopt echt steeds sneller voor mijn gevoel! :think: Zal voor jou wel anders zijn… Trek je het nog een beetje? :hug:
als je nog meer tips wil :
James patterson is leuk (wel de boeken met alex cross)
kathy reichs (is de schrijfster van Bones serie op rtl 5 dacht ik)
faye kellerman is aardig met leuke inkijkjes in orthodox joods gezin
kate moss nee niet het model
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
wat vind je nog meer leuk?
op crimezone.nl kun je recensies lezen en biografien. daar staan ook de boeken in de juiste volgorde op
@Biebels wrote:
Die tikker van je loopt echt steeds sneller voor mijn gevoel! :think: Zal voor jou wel anders zijn… Trek je het nog een beetje? :hug:
Nee heb ik ook… als ik zo lees, 11 daagjes dan denk ik ook WOWWW :shock: …
Ik ben een beetje chaggie… Sanae wil CONSTANT bij me zijn… wat ik eet wil zij eten en ze wil constant op mijn schoot en constant mijn borst en dan 2 tellen drinken… ze is een beetje ziek… (wij alle 3) maar heb is echt doodvermoeiend…
Ik baal er gewoon van dat ze zichzelf niet eens amuseerd en merk dat dit gedrag toch al een aantal weken duurt… :think: Wil mijn lieve meisje weer terug… pfff…
Dus mijn man is even de stad in met haar… ben ik even alleen… lekker… ze huilt ook zo erg als ze d’r zin niet krijgt… zo ken ik haar niet… komt ook omdat mijn man haar steeds iets te snoepen geeft… (waar ik dus heel erg op tegen ben) dus alles wat wij nu eten een koekje of iets lekkers, wil zij ook… heb daar geen problemen mee zo af en toe maar mijn man stopt haar gewoon propvol suiker en ik zit vervolgens met een overactief kind dat geen zak snoep kan zien liggen zonder heel hard te brullen als ze er niks van krijgt…
Ik hou veel van mijn man maar soms is het zo’n kleuter… alsof al dat snoep goed voor haar is… alsof ze daardoor MEER van je gaat houden :wall: Ik wil geen verwend kind… :oops: Zeker mag ze af en toe wat lekkers maar als ze steeds van papa d’r zin krijgt (op alle gebied) dan zit IK met de gebakken peren… en straks een tweede kindje… dat trek ik dan toch niet…
Zit net nog te zeggen dat ik niks te klagen heb… heb ik ook niet tussen hem en mij maar wat Sanae betreft mis ik dat we samen discipine bijbrengen… Heb daar morgen eens een goed gesprek over met hem!!!
Trouwens… ik ga een blokkendoos halen voor haar… ik lees overal dat kindjes van haar leeftijd al torentjes bouwen en hele zinnen praten en wandelen enz enz… dat doet die van mij nog niet… en ik denk dan: loopt ze zo achter? Word ik dan weer onzeker van… dus ik ga weer eens wat extra oefenen… ik doe dat al door alles te benoemen en ook hele zinnen te zeggen enz maar ik merk nog niks… als ze iets wilt zegt ze: iiiiiiaaaaaaaa… en wijst ernaar… deugniet…
Zo BIEBELS… durf je me de volgende keer nog te vragen hoe het is? :oops: :mrgreen: :-*
@LK wrote:
als je nog meer tips wil :
James patterson is leuk (wel de boeken met alex cross)
kathy reichs (is de schrijfster van Bones serie op rtl 5 dacht ik)
faye kellerman is aardig met leuke inkijkjes in orthodox joods gezin
kate moss nee niet het model
en zo kan ik nog wel even doorgaan.
wat vind je nog meer leuk?
op crimezone.nl kun je recensies lezen en biografien. daar staan ook de boeken in de juiste volgorde op
Hardstikke leuk!!! Ik ga ze opschrijven en er eens een paar van zoeken… Ik heb ook veel van Karin Slaughter en vind G.H Ephron ook erg goed… Val Mc Dermid en Minette Walters…
Bedankt voor de tip… echt super!!! Moet ook wel bekennen dat ik nu zoveel lees omdat ik niet goed kan slapen… heb altijd veel gelezen maar toen Sanae net geboren was kwam ik er niet aan toe of was TE moe… dus als smurf 2 er is zal het wel blijven bij 1 of 2 blz voor het slapen gaan en maar goed ook want ik lees een boek zo uit in een dag of 2/3… duur grapje… :thumbdown:
hé Faizaa,
hoestie nu? beetje rustig gedaan? Fijn dat het bij de VK goed was gegaan. Bloeddruk ook goed?
8 pond, lekker 8) (Yvan was 4120 bij geboorte, 25 min persen was hij er al!) Hoe groot/zwaar was Sanae bij haar geboorte?
wat vervelend dat je je nu niet zo fit voelt. Ik hoop dat het een andere oorzaak heeft dan griep, dat kun je nu niet gebruiken (wanneer wel? :roll: ).
vandaag haaaaaaaaaaaaaaard gewerkt, pfffffffffffff ben helemaal blllllll… van al dat gedenk… moeilijk moeilijk… heb enorm leuke baan hoor! maar ben blij nu thuis te zijn! :mrgreen:
Yvan heeft vandaag allemaal vlekjes, dus denk dat het toch 6e ziekte is. Nou gelukkig een oorzaak voor de koorts dan ook he. Hij is weer heerlijk goed gemutst, had veel gelachen vandaag zei mijn moeder (past op). :inlove: Hij was zo moe toen hij daarvandaan kwam, hij ligt nu nog te slapen, straks nog even eten en dan kan ie zo weer in zijn mandje denk ik…
Mijn productie neemt nu echt af… gewoon even drinkmoment is idd fijn, alleen Yvan wil stimuleren dat er meer komt en zet dan toch wéér zijn tanden in mijn tepel… en dat is al helemaal niet bevorderlijk voor de productie… ik vrees dat het binnenkort toch echt afgelopen is… ach ik heb mijn 9 maanden gehaald nietwaar! Ik vind het echt knap dat je Sanae nog zelf voedt en dat met het feit dat je hoogzwanger bent :thumbup: … nog even en dan kun je tandemvoeden :dance: meid! Dat zal Sanae ook wel bijzonder vinden, maar dan moet ze wel je (.) delen…
Meid, ik wens je fijne avond toe, wellicht ben ik er strax nog wel ffies weer!
dikke tút :-*
hazze
solly Faizaa, had gelijk met je gepost en lees nu net in je reactie op biebels dat je geen rustige middag hebt gehad…
:hug: … :-*
Hahahaha
Hazze is je persoonlijke stalker aan het worden zie ik al…
Hoe is het verder meis??
@Marlous wrote:
Hahahaha
it's a dirty job.... but someone's gotta do it.... :mrgreen: :wink: :-*
Hey Faizaa, hoe is het??? Ben je het al een beetje beu?? en benieuwd naar je kereltje? ikke wel, hihihihi :mrgreen: kom op met dat manneke!! :lol:
@hazze wrote:
@Marlous wrote:Hahahaha
it's a dirty job.... but someone's gotta do it.... :mrgreen: :wink: :-*
:lol: :lol: :lol:
@hazze wrote:
hé Faizaa,
hoestie nu? beetje rustig gedaan? Fijn dat het bij de VK goed was gegaan. Bloeddruk ook goed?
8 pond, lekker 8) (Yvan was 4120 bij geboorte, 25 min persen was hij er al!) Hoe groot/zwaar was Sanae bij haar geboorte?
wat vervelend dat je je nu niet zo fit voelt. Ik hoop dat het een andere oorzaakheeft dan griep, dat kun je nu niet gebruiken (wanneer wel? :roll: ).
vandaag haaaaaaaaaaaaaaard gewerkt, pfffffffffffff ben helemaal blllllll… van al dat gedenk… moeilijk moeilijk… heb enorm leuke baan hoor! maar ben blij nu thuis te zijn! :mrgreen:
Yvan heeft vandaag allemaal vlekjes, dus denk dat het toch 6e ziekte is. Nou gelukkig een oorzaak voor de koorts dan ook he. Hij is weer heerlijk goed gemutst, had veel gelachen vandaag zei mijn moeder (past op). :inlove: Hij was zo moe toen hij daarvandaan kwam, hij ligt nu nog te slapen, straks nog even eten en dan kan ie zo weer in zijn mandje denk ik…
Mijn productie neemt nu echt af… gewoon even drinkmoment is idd fijn, alleen Yvan wil stimuleren dat er meer komt en zet dan toch wéér zijn tanden in mijn tepel… en dat is al helemaal niet bevorderlijk voor de productie… ik vrees dat het binnenkort toch echt afgelopen is… ach ik heb mijn 9 maanden gehaald nietwaar! Ik vind het echt knap dat je Sanae nog zelf voedt en dat met het feit dat je hoogzwanger bent :thumbup: … nog even en dan kun je tandemvoeden :dance: meid! Dat zal Sanae ook wel bijzonder vinden, maar dan moet ze wel je (.) delen…
Meid, ik wens je fijne avond toe, wellicht ben ik er strax nog wel ffies weer!
dikke tút :-
hazze
Sanae was 3855 gram… ook wel lekker… Pfff 4120 gram… das een flinkerd… :mrgreen:
Nee een griepje… hoop niet dat het doorzet… vooral s’nachts is keelpijn erg vervelend… en beetje druk op mijn hoofd en neusverkouden…

Niet leuk de 6e ziekte maar beter dat je weer waar het vandaan kwam… zijn ook allemaal bultjes toch? Maar heeft ie het nu nog of is het al weer weg aan het gaan…
Bijten :naughty: Das gruwelijk… heb er hier ook een tijdje last van gehad en na veel geduld is ze er mee gestopt maar heb wel steeds met angst gevoed en das echt niet te doen… Als Yvan het nog steeds doet kan ik me echt voorstellen dat dat niet leuk is…
Sanae “trekt” heel erg aan mijn tepel… ook niet prettig… vooral het aanzuigen is heel erg pijnlijk… maar ben ook wel trots dat ik het gered heb tot het eind van de zwangerschap… had ik niet altijd gedacht… pijnlijke tepels en productie dipjes zijn naar…
Hoop wel dat het tandemen zal gaan lukken… zal er mijn best voor gaan doen… Vind het ineens heel onwerkelijk dat ik binnen nu en paar weken een zoon in mijn armen heb… net alsof het nu allemaal tot me doordringt… ben benieuwd hoe ie eruit zal zien… :inlove:
Misschien nog tot straks… :-
@juulisjuul wrote:
Hey Faizaa, hoe is het??? Ben je het al een beetje beu?? en benieuwd naar je kereltje? ikke wel, hihihihi :mrgreen: kom op met dat manneke!! :lol:
Heyyyy Julia… moest even kijken… ben een andere foto gewend… :mrgreen: Leuk, kleine Jayden… ja ben ook erg benieuwd… ik vraag me af wanneer mijn dag is…
Hellow 8)
Zo lekker van je af aan het tikken zie ik…goed zo!
Het is ook niet allemaal feest…maar wel een hoop toch!?
Moppie van je voelt waarschijnlijk dat ze je moet gaan delen en denkt mooi nu kan het nog!
Geef er eens ongelijk
Alleen een beetje jammer dat ze je zo aan alle kanten letterlijk leegzuigt!
Hioer was Renzo ook 4000 gram 39+5… :inlove: …vind dat bij een ventje wel lekker hoor zo een bonkie!
Celiza was 3710,mooi meisje… :inlove:
Maar dat kwam puur door de 39+1 én de drukke tijd zo aan het eind van mijn zwangerschap met Stef…als ik die laatste weken wél op mijn kont had gezeten was Celiza ruim over de 8 pond gegaan denk ik :eh:
Aaaaaaaaaan Hazze,Celiza had ook de 6e ziekte…en ik maar denken wat hééft dat kind…huilen moeilijk doen 's nchts wakker koorts…en toen alles weg en idd van die vlekjes,speldeprikjes veeeeeeeeeel op buik en rug…
Gelukkig was dat wel binnen 2 dagen weer weg en nu lijkt ze,buiten tanden die in de weg zitten,wel weer de oude.
Faiz…nog even moppie…ooooooooooooooooooo ben zo benieuwd!
Hou jij je koel hé…
Hoe is het met je aambei?
Fijne vraag ook… :think: …die stel je ook niet iedere dag :lol:
X Sas
@renzosmam wrote:
Hellow 8)
Zo lekker van je af aan het tikken zie ik…goed zo!
Het is ook niet allemaal feest…maar wel een hoop toch!?
Moppie van je voelt waarschijnlijk dat ze je moet gaan delen en denkt mooi nu kan het nog!
Geef er eens ongelijk
Alleen een beetje jammer dat ze je zo aan alle kanten letterlijk leegzuigt!
Hioer was Renzo ook 4000 gram 39+5… :inlove: …vind dat bij een ventje wel lekker hoor zo een bonkie!
Celiza was 3710,mooi meisje… :inlove:
Maar dat kwam puur door de 39+1 én de drukke tijd zo aan het eind van mijn zwangerschap met Stef…als ik die laatste weken wél op mijn kont had gezeten was Celiza ruim over de 8 pond gegaan denk ik :eh:
Aaaaaaaaaan Hazze,Celiza had ook de 6e ziekte…en ik maar denken wat hééft dat kind…huilen moeilijk doen 's nchts wakker koorts…en toen alles weg en idd van die vlekjes,speldeprikjes veeeeeeeeeel op buik en rug…
Gelukkig was dat wel binnen 2 dagen weer weg en nu lijkt ze,buiten tanden die in de weg zitten,wel weer de oude.
Faiz…nog even moppie…ooooooooooooooooooo ben zo benieuwd!
Hou jij je koel hé…
Hoe is het met je aambei?
Fijne vraag ook… :think: …die stel je ook niet iedere dag :lol:
X Sas
Ja klopt… ik denk ook dat dat komt omdat ze een beetje ziekjes is… (voelt zich nu weer schuldig) Maar soms heb ik er gewoon genoeg van…
Ben zo chagerijnig… heb gewoon zin om eens lekker te klagen…
Geen wonder dat die van mij de stad in is gegaan met Sanae :mrgreen:
Het HORMONSTER is weer opgedoken Sas…

Aambei zit er nog, denk ik… misschien is zelfs mijn aambei bang voor mij en weer terug naar binnen gedoken…

Man komt binnen… Ga eens even kijken… Ik hoop voor hem dat ie iets lekkers voor mij heeft meegenomen… Hahaha… nee hoor…
speciaal voor de man van Faizaa : :roll: :silenced: … :hug:
:mrgreen: