Aisah is geboren 23-05!!! Het hormonster is BACKK!!!!

Owwwwwwwwwwww ik heb die fijnproevers koekjes van verkade…caramel crunch :drool:

Bijna het hele pak op… :oops:

Enuh…Renzo en Celiza zijn echt gek op elkaar…

Ik vind juist dat 2 meiden soms echt :twisted: zijn,mijn zus heeft er 2 met 20 maanden ertussen… :roll: …die kunnen zó lelijk en gemeen tegen elkaar zijn…en soms ook gewoon lief hoor…

Maar Renzo is echt alleen maar lief voor zijn zusje (tot nu toe :wink: )

Enuh 8 pond…is te doen!Gaa je lukken!

Enuh krampjes…toch ff sexen dan :silenced:

En hij is toch zo een borsten man…laat m ff een uurtje met je tepels spelen :eh: dat helpt ook :thumbup:

En nog iets…Renzo heeft 10 maanden lang altijd van af dag 1 maar 8 minuten gedronken…stipt!

Celiza is ook geen lange drinker…en als ik zo zie hoe snel ik een kolf volschiet is dat ook niet raar…ik heb in 10 minuten nu 150cc in de fles zitten…dus ik denk dat dat prima op elkaar af is gesteld…en ik heb dus ook nooit wat aan mijn tepels gehad want die worden lekker gespaard als ze maar zo kort drinken! :thumbup:

Noge even moppie…dan kunnen we eindelijk genieten van je mooie foto’s met je 2 kanjers aan de borst!!

Lijkt me echt gaaf!

:-*

Ps.hoe is het met je aambei :shifty:

Heb je nog last met je ijzertabletjes??

@hazze wrote:

o, dat rusteloze gevoel van : ik moet wat hebben en wel NUUUUUU !

:shifty:

nee, nooit last van … :liar:

misschien helpt het en anders alvast voor maandag:

ademt in

…wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij willen Aisah zien, wij… :mrgreen:

:mrgreen: Man van me gaat zometeen even voor me naar de supermarkt… even iets lekker halen…

En dan moeten we een Sara gaan maken… want mijn ma word morgen 50… Jippiee.eeee…

Hebben een aantal leuke dingen en ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien… gaan we die vanavond heel laat bij mijn ma in de tuin dumpen… :mrgreen:

@renzosmam wrote:

Owwwwwwwwwwww ik heb die fijnproevers koekjes van verkade…caramel crunch :drool:

Bijna het hele pak op… :oops:

Enuh…Renzo en Celiza zijn echt gek op elkaar…

Ik vind juist dat 2 meiden soms echt :twisted: zijn,mijn zus heeft er 2 met 20 maanden ertussen… :roll: …die kunnen zó lelijk en gemeen tegen elkaar zijn…en soms ook gewoon lief hoor…

Maar Renzo is echt alleen maar lief voor zijn zusje (tot nu toe :wink: )

Enuh 8 pond…is te doen!Gaa je lukken!

Enuh krampjes…toch ff sexen dan :silenced:

En hij is toch zo een borsten man…laat m ff een uurtje met je tepels spelen :eh: dat helpt ook :thumbup:

En nog iets…Renzo heeft 10 maanden lang altijd van af dag 1 maar 8 minuten gedronken…stipt!

Celiza is ook geen lange drinker…en als ik zo zie hoe snel ik een kolf volschiet is dat ook niet raar…ik heb in 10 minuten nu 150cc in de fles zitten…dus ik denk dat dat prima op elkaar af is gesteld…en ik heb dus ook nooit wat aan mijn tepels gehad want die worden lekker gespaard als ze maar zo kort drinken! :thumbup:

Noge even moppie…dan kunnen we eindelijk genieten van je mooie foto’s met je 2 kanjers aan de borst!!

Lijkt me echt gaaf!

:-

Ps.hoe is het met je aambei :shifty:

Heb je nog last met je ijzertabletjes??

Ik hoop hier ook op een liefdevolle band tussen broer en zus… want die aap van mij is echt een pittig wijffie… en Renzo is alweer wat ouder, begrijpt dat misschien wat beter… maar het hoeft niet natuurlijk…

Ben geen koekjes vrouw :snooty: chocola of drop is beter… of ijs… of ja koekjes als er ECHT niks anders is hahha…

8 pond ja is te doen… Sanae was 3855 gram… wel met knip en vacuum maar goed… Mijn man vond het vreselijk een knip in mijn kipfilet… Vond dat heel erg zielig… stond er zo bij te kijken… :hug:

Goed idee zegt ie… 1 uur met de tepels spelen… maar ik heb sinds de krampjes een paar keer al ge-orgasmt (hahaha hoe zeg je dat) maar heeft nog niks opgeleverd en als ik de VK moet geloven kunnen dit soort dingen bij een tweede best lang duren…

Sanae bleef ik toen maar aanleggen omdat ik dacht ze moet toch iets tekort komen… ik telde de minuten en hoopte elke keer: nog even, nog even, 1 minuutje… Maar ze was gewoon klaar… en heeft het altijd goed gedaan… :thumbup:

Oh ja en foto’s die gaan er zeker komen… :inlove: Heb met Sanae en BV nooit echt problemen gehad… hoop dat dat deze keer net zo zal gaan… zou mooi zijn… :pray:

Ijzertabletten d’r uit gegooid… (in overleg met VK) nu op Floradix overgestapt… poepen gaat dus wel weer maar mijn aambei :shock: die is er slecht aan toe…

Ik ga manneke eens even naar de winkel sturen… en daarna een pop in elkaar zetten… dus als ik niet zo vaak op KOK ben weten jullie waarom…

MOCHT ik bevallen Sas, dan hoor je het meteen :-

Groetjes…

Heb eens gelezen dat je honing moet smeren op je aambeien :shock: Maar of dat helpt, kan ik niet over meepraten.

@Kiki wrote:

Heb eens gelezen dat je honing moet smeren op je aambeien :shock: Maar of dat helpt, kan ik niet over meepraten.

honing :think: lekker plakkerig… :mrgreen: maar het is het waard om te proberen… eerst straks eens even lekker onder de douche… hmmm

@faizaa wrote:

officieel maandag pas uitgerekend volgens mij… :

zei zij heel nonchalant :mrgreen: Hallo zwangere muts, alsof jij niet weet wanneer je precies bent uitgerekend…

(of snap ik er gewoon de ballen van en heb je het hier over iemand anders? :oops:

ge-orgasmt (hahaha hoe zeg je dat)

klaar gekomen, muts.

ow kiki wat een prachtig mooi verhaal! Ik schat zo in dat dat tandemvoeden mij nooit gegund zal zijn, maar laat ik dan in ieder geval maar voor die broer-zussen liefde gaan vechten!

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
officieel maandag pas uitgerekend volgens mij… :

zei zij heel nonchalant :mrgreen: Hallo zwangere muts, alsof jij niet weet wanneer je precies bent uitgerekend…

(of snap ik er gewoon de ballen van en heb je het hier over iemand anders? :oops:

ge-orgasmt (hahaha hoe zeg je dat)

klaar gekomen, muts.

ow kiki wat een prachtig mooi verhaal! Ik schat zo in dat dat tandemvoeden mij nooit gegund zal zijn, maar laat ik dan in ieder geval maar voor die broer-zussen liefde gaan vechten!

Fiep... ehmmmm waar is dat zonnetje gebleven.. :wink:
Maar echt.. ik ben kei warrig deze zwangerschap...
Soms sta ik in de stad.. kijk om me heen en moet ik een kwartier nadenken: wat doe ik hier eigenlijk...
Of dan midden in een zin krijg ik een stotter aanval en weet ik niet meer waar ik het over heb.. hahaha...

Maar nee ik denk dat het maandag is want ik ben de 21ste uitgerekend en ik weet niet of dat maandag is.. even op kalender gekeken, ja das maandag..

En over dat klaarkomen :snooty: wil ik het niet over :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hebben..

Ben es lief voor me Fiep… :mrgreen:

he faiza,

ben je al het knutselen?

enne hoe bevalt de smaak van roest? laat je ff weten of de honing werkt? :smiley:

enne of vannacht bevallen en anders de kurk erin :mrgreen:

anders raakt Hazze van de regel :mrgreen:

inpakze hazze!

Aaaah, die liefdevolle band komt wel…

Eerste maanden was niets, maar als ik nu zie hoe lief en leuk ze elkaar vinden… :inlove: :inlove:

Hoe voel je je ??

Je gokt op maandag??

Ik vind zaterdag een mooie dag…

dag warhoofd.

hier heeft u iets te doen. Niet verdwalen he.

liefs

uw zonnestraal

@LK wrote:

he faiza,

ben je al het knutselen?

enne hoe bevalt de smaak van roest? laat je ff weten of de honing werkt? :smiley:

enne of vannacht bevallen en anders de kurk erin :mrgreen:

anders raakt Hazze van de regel :mrgreen:

inpakze hazze!

Ja we zijn bezig met de pop… ben benieuwd… ziet er (nog) niet uit… :oops:

Ik ga straks lekker douchen zal wel laat worden… Ik zie er wel tegenop honing op mijn ster… :mrgreen: maarja die aambei is GROOT…

@Marlous wrote:

Aaaah, die liefdevolle band komt wel…

Eerste maanden was niets, maar als ik nu zie hoe lief en leuk ze elkaar vinden… :inlove: :inlove:

Hoe voel je je ??

Je gokt op maandag??

Ik vind zaterdag een mooie dag…

Harde buiken, krampjes zijn weer terug… maar maak er niks van… weet dat ze morgen ook weer weg kunnen zijn… zaterdag is verjaardagfeest van mijn ma… zou wel grappig zijn… breken de vliezen onder de feest tent… Nee hoop niet op zaterdag… :wink:

Maandag uitgerekende datum ja… dus wie weet…

@fiep klophout wrote:

dag warhoofd.

hier heeft u iets te doen. Niet verdwalen he.

liefs

uw zonnestraal

Trutje… :wink: :mrgreen: :-*

Lekker met honing gesmeerd? :lol:

Zou echt moeten helpen :think: maar kan me voorstellen dat het idee je niet zo aanstaat :mrgreen:

haaaaaaaaaaai honeybum… :lol: flauwwww…hihi :mrgreen:

Meid, ik wil je nog even heel veel sterkte wensen, want ik ga ervan uit dat wanneer ik hier zondagavond terugkom dat jullie dan verwonderd en bewonderend aan het genieten zijn van jullie kleine Aisah… :inlove: :inlove: :inlove: .

Faizaa, ik denk aan je hoor! Heel veel succes en ik hoop van harte dat het een topbevalling gaat worden en een goede start met de BV.

zet hem op! Je kan het!

wij gaan genieten van het mooie weer :? … hahaha :angel:

veel liefs

hazze

:-* :-* :-* :-* :-*

Hazze veel plezier!!

Honeybum :lol: :lol: :lol:

Vind t wel een goeie!

Zo en hoe voelt u zich vandaag mevrouw!?

Afgezien van een plakkerige bibs :silenced:

Is de pop al af?

En hoe is Sanae nu?Nog steeds zo gefixeerd op je (.)(.) …?

Ik denk aan je…tot later ik ben :zzz: mijn meisje is verkouden en wilde steeds de (.) :shifty:

Faizaa, wat maak je het spannend!!! Ga eens snel een verse ananas kopen, dan hoef je niet naar dat familiefeest zaterdag :mrgreen: .

Hoe voel je je verder, veel kwaaltjes of is het tedoen?

Volgens mij heb je een goeie vent hoor :thumbup: . Hij ziet er in ieder geval goed uit :mrgreen: .

Vrouwen lopen wel vaak te miemelen over mannen en wat die allemaal wel niet uit zichzelf zouden moeten snappen, maar sommige mannen moeten ook wel echt sherlock holmes zijn om te weten wat ze geacht worden te doen en te zeggen :lol: .

Onlangs stormde ik mopperend een paskamer uit en riep dat ik nu toch echt een borstvergroting ging nemen want dit was geen gezicht. Waarop mijn man vroeg: “maar kun je dan nog wel borstvoeding geven?” Lief hè, om daaraan te denken? MAAR NIET HET GOEDE ANTWOORD!!! :evil: :wall: :evil: .

Kiki, wat een mooi verhaal van je kindjes… ha, echt een natural born mother hoor, vijf kindjes en allemaal zolang BV :thumbup: :dance: . Hoop maar dat ik er nog een keer eentje aan de borst krijg :pray: .

Faizaa liefffff!!!

Snel bevallen…we zijn zooooo nieuwsgierig :inlove: :inlove: :inlove:

Hou je taai meis, het duurt écht niet lang meer :-*

hai

alles wel? Hoe je het nog een beetje vol?

Viel de pop in de smaak?

hoe is het met Sanae?

enne nu wachten tot zondagavond he :wink:

ga weer snel verder want ben op kantoor.