Afvalkluppie deel 5

nou ik ben vandaag bij de dietiste geweest.

was niet helemaal verkeerd bezig, maar moet hier en daar wel wat aanpassinkjes doen.

moet iets meer bewegen en als het financieel kan 2 tot 3x per week fitnessen(wil wel,maar kan er voorlopig ws nog niet uit), dus doe nu proberen iedere dag een half uur te lopen.

moet eerder op staan :oops: mag niet meer langer dan 10.00 in bed blijven liggen en het liefst eerder nog het bed uit(en ik slaap al zo slecht).

een paar etens dingetjes zijn verandert en de rest was eigenlijk al goed, maar wel op het structuur letten ben nog te flexibel bezig.

dus we zullen zien of het gaat lukken helpen en werken.

groetjes annie

We blijven gewoon doorknokken tegen die kilo’s.

Ik sleep mezelf inmiddels 3 x per week naar de sportschool, bahbah. En het gaat goed. Op 1 of andere manier val ik niet verder af, terwijl ik wel oplet.

Waarschijnlijk gebruik ik voldoende calorietjes in verhouding tot sporten om op gewicht te blijven.

Zit te overwegen om een sapkuur te volgen om ook eens te ontslakken. Lijkt me wel eens ok.

Toedels

Goed zo Annie!!

Lijkt me ook wel moeilijk om structuur te houden als je geen werk hebt. Door je werk MOET je wel en als je thuis bent, kun je daar nog weleens mee schipperen.

Knap hoor!

Pebble, dat gevoel ken ik ook al te goed…grrrr

Ik ben toch gezwicht om weer aan de shakejes te gaan. Die van Modifast, maaltijd vervangers.

's morgens een bak Biogarde Roer, met een doosje rozijntjes en special K.

's middags een shake, 15.00 Fruit 2-day en 's avonds warm eten.

Ik heb 's avonds wel honger, maar zit ook sneller vol.

Ik hoop nu toch echt te gaan afvallen.

Doe dit overigens alleen de doordeweekse dagen en niet langer dan 2 weken.

ik werk 2 uurtjes per dag, zwaar lichamelijk werk(school schoonmaken is echt doorpezen zweet staat me blank) en daar om heen moet ik de rest plannen en eigenlijk is dat nog te veel tijd dat ik kan schipperen, maar gister netjes om 00.00 in bed(om 02.00 uur er weer uit hypo van 1,8, ws iets teveel bij gespoten :oops: :oops: ) en om 10.00 bedje weer uit.Dat is dus dag 1 gelukt nu de rest van de dagen nog.

Ik ken gevoel dames alles doe je voor jou gevoel goed en maar niets afvallen gggrrr :evil: :evil: en ook ik wil dan nog wel is hebben van zal ik maar is een sapkuurtje doen of shakes, maar sinds ik diabetes heb en ik dat dus ga doen gaat het valikant fout met mijn bloedsuikers dus doe ik het maar niet en loop lekker te frusse.Ach ja we vechten maar door.

He meiden niet vergeten voor zondag gewichten door geven he ,kan ik het lijstje weer maken.

groetjes annie

Zondag zit ik niet achter de pc, dan heb ik mijn huwelijksweekend :mrgreen:

Wilde schrijven dat ik dan in de bubbels verblijf van ons bubbelbad, maar das een dag ervoor :wink:

Zal het een weekje opschuiven, maar statistisch gezien, valt er bij mij niet veel te veranderen vrees ik :think:

Hier ook geen verandering. Door dat gedoe rondom die inbraak ben ik mijn frustraties weer eens weg gaan eten met sjips, chocola, friet en alles wat niet goed is. Uiteraard baal ik van mezelf, dat ik me niet kon beheersen, helaas is dit achteraf gel*l.

pebble wat een ellende weer allemaal.

ik eet ellende ook weg met de verkeerde dingen hoor, afvallen is echt niet makkelijk als dat de meeste wel denken.

kop op he eerst dit maar weer is verwerken.

Hoi meiden!

Ik hobbel weer eens binnen om te kijken hoe het hier gaat!

Groetjes!!! :-*

Heey hallo,

Een tijdje terug heb ik hier ook geschreven, maar ben deze topic ‘vergeten’. Graag zou ik hier ook weer mee willen kletsen.

Ik heb geen idee wat mijn gewicht nu is, wel thuis, maar ik weeg altijd op de sportschool en daar hou ik mij dan ook aan. Ik doe 3 keer in de week krachttraining. Hier wordt ik begeleid en heb ik een speciaal programma.

Het lijnen heeft op gegeven moment op een laag pitje gestaan, omdat ik begon met clomid. (vanaf ongeveer maart) Elke keer kwam er weer wat onsjes bij.

In augustus was ik zwanger geraakt dus vond ik het lijnen helemaal wel best. Helaas is dit geeindigd in een miskraam, en nog wel van een tweeling.

Bij deze wil ik het afvallen dan ook weer proberen op te pakken, met of zonder clomid, dat maakt mij niet uit.

Afgelopen donderdag ben ik gecuretteerd, maar de gyn wilde dat ik deze ronde nog geen clomid ging slikken, want je ziet soms dat er na een zwangerschap zelf weer een cyclus komt.

Ik ben dus Janine, sinds 3 oktober 26. Gelukkig getrouwd met Leendert en bezig voor ons 1 kindje. Geen idee wat nu mijn gewicht is. Zal wel rond de 100 zijn of zo.

Liefs, Janine

Hoi Janine!

Wat erg dat je een mk hebt gehad :(! En nog wel van twins!

Ik heb het zelf 2 x meegemaakt, helaas, het is zo’n verdriet!

Gelukkig heb ik nu een prachtige dochter.

Sterkte ermee en ik hoop dat je nu zelf een cyclus krijgt en dat je dit grote geluk ook mag krijgen!

:hug:

Hoi Janine, wat een naar verhaal, maar goed dat je draad weer hebt opgepakt. Succes.

Hier verandert er niks. Ik sloof me 3x per week uit in de sportschool en ik val geen bal af. Men zegt dat dat kan komen doordat mijn vet zich in spiermassa omzet. Nou als dat zo is dan zie ik er over een poosje ongeveer zo uit, haha…

Of ik daar blij mee moet zijn…maar dan in vrouwelijk variant, maar wel van die omvang, als al mijn vet spieren worden :mrgreen: :mrgreen:

JanineB welkom weer hier.

Wat naar zeg een mk van een 2-ling zeg pff.

Neem er de tijd voor om het te verwerken en als ik het niet vergeet zet ik je donderdag erbij op de lijst.

Het lijnen hier is knudde met een rietje moet morgen weer naar de dietiste zal wel niets geworden zijn.

Ik ben dood en doodmoe dat is niet te geloven hoe erg.Mijn suikers schommelen als een idioot en er komt op 2 uur per dag doorde weeks werken niets uit mijn hand.

Baal er mega van en weet niet hoe ik de knop om moet draaien.

Maar ja meiden kom op he jullie kunnen het.

groetjes annie

Hoi meiden,

Ik kom ook weer eens kijken hoe het hier gaat ik zie dat het een beetje wisselt.

Annue niet opgeven hoor meid een dipje mag echt wel

Janine hoe gaat het nu met je ? ik vindt het dapper dat je je nu alweer met lijnen wilt beginnen

Nicje super dat je bijna gaat trouwen

gr marientje

nou ben dus weer 2,1 kilo aan gekomen (slik), maar ja moet heel veel dingen hier in huis gaan aanpakken en instanties aanschrijven(heb er 1 gedaan en wacht eerst daar op een antwoord).Zolang ik niet goed in mijn vel zit zal de rest(afvallen,zwanger worden etc) ook niet goed lukken, dus we gaan daar maar is aan werken.

marientje:leuk dat je weer is komt neuzen, hoe voel je je???Zo al weer negen weken gaat lekker meid, nog ff en de eerste fase heb je rond gebracht.ow en nicje is als het goed is al mevrouw nicje. :lol: :lol: :lol: :lol:

hoe gaat het met de rest van de dames???

groetjes annie

Dit keer even een simpel lijstje, heb het te druk om er veel tijd in te steken

Hoi hoi

Volgende week weer sporten, dus dan moet ik denk wel weer wegen (slik)

Jullie horen de klap wel hihi

Liefs, Janine

Hoi meiden,

I’m back! En vanmorgen op de weegschaal 81,9 kg. Viel me nog best mee, de schade. Na 3,5 week USA, waar dus echt niet normaal te eten is, vind ik dat 9 ons aankomen niet slecht is. Toch??? Nu weer vol goede moed aan de slag. En dat meen ik. Want ik wil er weer echt tegenaan.

Dat zou niet gaan omdat ik volgende week geopereerd zou worden aan mijn myomen, maar dat was de eerste tegenslag van het normale leven. Er lag nog steeds geen oproep van het ziekenhuis in de bus. Ik ben dus maar aan het bellen geslagen vanorgen. Poli gynecologie Voorburg (waar ik bekend ben) verwees me naar de Opname in Voorburg. Deze verwezen me zondermeer door naar Opname in Delft (zelfde ziekenhuis, andere locatie), omdat de anesthesist had ingevuld dat ik in Delft geopereerd moest worden. Toen ik zei dat hij dat had ingevuld omdat dat mijn voorkeur was kreeg ik een snauw dat ze daarover niet met mij in discussie ging. Ze verbond mij door met de Opname in Delft. Daar kreeg ik te horen dat ik met de opname in Voorburg moest bellen omdat mijn gyn niet in Delft opereert. Kortom… hoe bedoel je kastje naar de muur.

Uiteindelijk ben ik teruggebeld door de man van de opname. Het blijkt zo te zijn dat mijn gyn inderdaad niet in Delft opereert en dat hij dan patienten uitwisselt met een andere gyn, die wel in Delft opereert. En omdat de anesthesist wil dat ik in Delft wordt geopereerd moet dat dus gebeuren. Maar de vraag was dus nog steeds of dit was omdat het mijn voorkeur was of iets anders. En het leuke is dat hij me nog geen datum kon noemen omdat het rooster van deze gyn voor december nog niet bekend is. December??? Juist… ik wordt dus niet volgende week geopereerd maar in December. Hoe vindt je die!!! Laaiend, pissed, verdrietig, kwaad, teleurgesteld, emotioneel. Alles bij elkaar.

Omdat ik toch in de buurt was ben ik vanmiddag met manlief even bij de poli gyn langsgegaan in Voorburg om verheldering te vragen. Het blijkt inderdaad dat de anesthesist wil dat ik in Delft geopereerd wordt. A) ivm de narcose B) ivm mijn astma C) ivm mijn nog net iets te hoge BMI. Kortom… het gaat echt niet eerder dan december worden. :cry:

Ik heb alles geregeld… mijn sportabonnement bevroren, mijn werk, afspraken pas in januari (na mijn herstel). En nu… nu moet ik alles weer opnieuw gaan plannen en regelen. Terwijl ik in augustus al bij de anesthesist geweest ben. Dan hadden ze dat toen al kunnen regelen. Ik ben zo kwaad. (En moe van de jetlag, waardoor alles dubbel zo hard aankomt). zucht

Nou, jullie zijn weer helemaal op de hoogte.

Liefs,

WendyD

he Wendy,

Welkom thuis en wat balen zeg van het ziekenhuis, ik ken het word ook altijd van het kastje naar de muur gestuurt en ja ze weten het altijd weer op te schuiven en doen zodat jij in de knel komt.

Maar ja sterkte en maar 9 ons aangekomen knap hoor. :thumbup:

groetjes annie

:oops: :oops: ik moet het lijstje nog veranderen, maar ik heb het ook zo druk met van alles en nog wat al regelen voor de kerst :shock:

hoe is het met de dames hier???

daar dit draadje een beetje dood valt is het mischien een idee mekaar tips te geven over gezond eten en evt bewegingsdingen die je kan doen, maar voor de niet zo “rijke” onder ons zo goedkoop mogelijk is bv.

Dat we van me kaar ideeen op kunnen doen van he dat had ik niet verwacht dat dat zo goedkoop en gezond was etc etc etc.

ik hoor het wel mischien gaat het draadje dan weer een beetje lopen en helpen we mekaar met lijnen.

groetjes annie

hey Annie, ben ff gefocused geweest op andere zaken. IVF enzo…

Ben nu ook niet meer aan het lijnen. Heb de hele week niet gesport, loop al 2 weken met rugpijn en heb gewoon geeeeeen ziiiiiin…

Maarum…ik ga me aanmelden bij de Weight Watchers zodra ik terug kom van vakantie. Da’s dus 1 december. Dan weet ik ook of de IVF aangeslagen is.

Tot die tijd…gewoon blijven klungelen.