Afvalkluppie deel 5

Annue:begint op 111,6 is 3,3kilo anngekomen ,dus nu 114,9 en wil eerst naar de 100

Floor:begint op 146,2 en verdere gegevens zijn er nog niet

Nicje:begint op 100(bij de dietiste,99,5(thuis en is nu 1 kilo kwijt en wil naar de 85

Wendy:begint op 98,2,is 18,1afgevallen,weegt nu 80,1 en wil naar ???

Diana:begint op 70,is 3kilo afgevallen,weegt nu 67 kilo en wil naar de 58/60

Pebble:begint op 110,6,1,5 kilo aangekomen, wil eerst naar 100

linda:begint op 112 en wil naar de 70

Hierbij de nieuwe lijst.

Nou meiden kom op er tegen aan weer hoor ,we kunnen het!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes Annie

heb je mijn gegevens doorgestuurd!

Pebble

He annue

Wat leuk gedaan creatief hoor

gr marientje

ik heb je gegevens pebble en die pas ik zondag aan gelijk met de streefgewichten van nicje en lissielissie en evt andere gegevens die ik binnen krijg.

marientje dank je wel doe graag van dat soort crea bea dingetjes .

groetjes annie

Hoi annue,

Ik ben weer wat kwijt gelukkig woog 102 kg dat is dan 6 ons eraf

gr,

marientje

Oke marientje ik heb het genoteerd en zondag plaats ik de nieuwe lijst.

Tis nog stiller dan eerst…

MEISJES waar zijn jullie???

Ik begin volgens mij eindelijk af te vallen…

Was vorige week ongesteld, dus ook een kilo of 2 zwaarder.

Vanmorgen 96,1

Dus eind volgende week geef ik je mijn nieuwe gewicht door…

is goed.

zal deze vast voor aankomende zondag noteren, want er is zeker wat af hoor.

gaat goed met jou.

ik kom voor mijn gevoel weer aan en gister heeft mijn zelfvertrouwen weer een behoorlijke knouw gehad dus zal er niet echt in mee werken.

maar we zullen zien zondag wat het gedaan heeft.

nog steeds geen dietiste en ook gaat mijn begeleider bij de kliniek weg zit er(dit is de zoveelste verandering weer) aan te denken om daar na de sov trainingen helemaal weg te gaan. voor de afbalgroep die daar is is mijn leven nog te onstabiel(vandaar ws dat afvallen helemaal niet lukt)

maar zal daar eind sept nog is met de begeleider over hebben.

de eetbuien zijn eigenlijk wel weg op een keer meer dan 1 lekkernijtje na.

maar ja we zullen zien heb tot 1 okt de tijd om er over na te denekn.

groetjes annie

Hoi hoi,

Minder goed nieuws van mijn kant, ik ben bijna 1 kilo aangekomen. Weeg nu 80.8 kilo :frowning:

Heb een hele slechte week gehad met allemaal eetbuien. Heb echt alle dagen de hele dag door gegeten. Gewoon omdat ik me zo ellendig voelde.

Komt denk ik deels door de provera (kan dat?) en deels door al het gedoe op mijn werk en met mijn man en door de pijn. Ik doe er alles aan om me positiever te voelen, maar het gaat maar langzaamaan beter. Hopelijk hebik komende week een betere week!

Voor jullie allemaal heel veel succes!!!

Liefs, lissie

HOi meiden

Ook ik heb slecht nieuws 4 ons aangekomen tis niet veel maar toch heb ik het liever eraf. Zit weer in een mega dip op het moment m’n rug werkt niet mee kan niet sporten bleh…

Mijn nieuwe gewicht is 102.4 kg

gr marientje

Lissie, balen meid. Door de Provera kun je wel vocht vasthouden en daardoor kun je aankomen. Dit weet ik doordat ik net zelf met Provera gestart ben en de gyn mij dit vertelde. Voor mij een minpunt, maar een groot pluspunt is dat ik hierdoor niet ongesteld ga worden tijdens onze reis naar de VS. En als ik kijk hoe mega ik nu weer ongesteld ben… :x

Maar… om een lang verhaal kort te maken… door de Provera kun je aankomen…

Groetjes,

WendyD

Ik ga overigens vrijdag mijn gewicht weer doorgeven… Ben het de afgelopen keren vergeten en doordat ik ongesteld moest worden hield ik mega-vocht vast. Kortom… niet bevorderlijk voor de stand. :? Vrijdag weeg ik weer voor het echie en dan geef ik het weer door… Maar ik hang nog steeds rond de 81 kg. Niet echt afvallen en niet echt aankomen.

Liefs,

wendyD

Zo, daar ben ik dan. Ik zou mijn gewicht weer doorgeven vandaag.

Joepie!!! Goed nieuws. -1,2 kg! (de afgelopen week) :smiley:

Ik weet nu wel dat de afgelopen tijd dus heel erg te maken had met het feit dat ik weer ongesteld moest worden. Zo zie je maar hè… Ik schommelde zo enorm.

Ik ben nu van 98,2 kg naar 80,1 kg afgevallen. 18,1 kg dus. Ik ben zo blij…

Zometeen lekker sporten en dan ben ik weer helemaal blij voor vandaag. JOEPIE!!!

Liefs,

WendyD (die nu naar de sportschool gaat… alwéér een overwinning)

meid , mag ik een beetje van jouw positieve instelling???

de mijne zit op het vriespunt.

ik heb echt een fikse dip en weet het even niet meer.

ik kom weer niets anders als aan(zal deze zondag weer aanpassen :oops: :oops: ) en heb de puf niet om naar buiten te gaan om te bewegen, ben zo moeeeeeeeeeeeeeeeeee en ben de motivatie en alles kwijt.

sorry moest ff zeuren en klagen.

meiden kom op he jullie kunnen het.

Annie, zullen we samen ff dippen? Ben inmiddels de hele week al weer goed bezig, maar nog niet afgevallen. Ligt waarschijnlijk ook aan het feit dat ik ongesteld ben. Hou ik veel vocht vast enzo. Maar wel moeilijk om dan positief te blijven als die weegschaal niet meewerkt.

Misschien na het weekend. Heb mezelf van de week wel weer ingeschreven bij een sportschool achter mun huis, dus daar ga ik volgende week ook weer mee beginnen. Stap in de goede richting weer.

Pebble

he pebble je woont in gelderland, zelfde provincie als ikku dus ja hoor kunnen prima samen dippen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

morgen zal ik alle gewichten etc weer bij werken!!!

groetjes(een dippende) annie

nieuwe lijstje staat er weer!!!

Mooi zo. Ik heb vandaag niet gewogen, gister klein familiefeestje gehad met veel zoute dingen…dus vocht vasthouden.

Geef je morgen mijn gewicht door.

Hoi meiden,

Ik heb goed en slecht nieuws. Ik begin met het slechte nieuws ik moet jullie gaan verlaten voorlopig want het goeie nieuws is dat ik weer zwanger ben ik kan gewoon niet geloven.

Gr,

Marientje

Marientje… van harte meid! Wat een geweldig nieuws! Ik ben zo blij voor je. Echt super! Geniet ervan.

liefs,

wendyD