OOOOOOOOOOOH
Marientje, gefeliciteerd!!
Nu moet het goed gaan, duimen we heeeeeel hard voor!
Hopelijk kun je gauw gaan genieten!!!
marientje GEFELICITEERD!!!
en ik wil je pas over een maandje of 10 terug zien hoor dit keer.
Marientje, Gefeliciteerd!!! Wat een leuk nieuws!!!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Marientje. Gefeliciteerd. Wat een superduper nieuws.
Dit keer gaat het vast allemaal goed!
Ohja mijn gewicht…niet geheel onbelangrijk.
Was vanochtend 107.3, dus een pond eraf. Viel me niet tegen.
volgens mij is er al 5 ons af pebble want ik heb 107,8 in mijn lijstje staan, dus zondag mooi 5 cijfertjes lager achter de komma :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Annie, hoe is het nou? En met je afvallen? Ben je al een beetje uit je dip?
Ik ben vandaag weer begonnen in de sportschool en sleep mezelf bewust op de fiets om na het eten ff 30 minuten te fietsen. Vriend verplicht mee als ie er is. Voel me gelijk beter.
Maar als je bedenkt hoeveel er nog af moet…poepoe
Hoi pebble,
Met het afvallen is het pet.Ik ga 20 sept een diëtiste aanvragen via het ziekenhuis, want ik ben gestopt met de eetkliniek.Daar kom ik niet meer verder en steeds dat gewissel wordt er gek van.Bewegen doe ik in de vorm van tuin en huis opknappen van smorgens tot savonds laat(zou je zeggen moet goed opschieten, helaas niet moet veel pauze nemen omdat mijn lichaam het anders niet trekt).Maar mijn voortuin is zo goed als klaar op een paar tirelantijntjes na(potten,planten etc).Ik ben nu binnen bezig de laatste beneden te verven(moet allemaal in de lak)dus dat is mijn beweging.De dip is een op enneer gang, al heb ik het gevoel dat we al meer op gaan,dus dat is goed.Voor sportscholen enzo heb ik geen geld dus zal het via lopen en fietsen moeten doen, maar alleen is er geen reet aan dus zoek eigenlijk iemand omgeving zutphen die met mij samen een paar keer per week wil bewegen.maar die zijn moeilijk te vinden.
Ach komt wel goed weer met mij heeft ff tijd nodig en energie en die energie mis ik nu gewoon even.dus kleine beetjes per keer en dan komen we er wel.
maar ik las in het ivf toppic dat jullie eindelijk van start gaan toppie hoor.hou er wel rekening mee dat daardoor je gewicht erg kan schommelen he.las ik bij veel andere dames die ivf deden en probeerde af te valen.dus niet al te somber zijn als het even niet met een vaart naar beneden gaat.
prettig weekend dames en waar blijven de andere gewichten heb nu alleen die van pebble.
groetjes annie
Hey, ik begrijp je wel. Ik woon hier ook nog niet zo lang, en ken niet zoveel mensen. Vandaar dat ik mij bij de sportschool heb aangemeld, kan ik gelijk,hopelijk, wat mensen leren kennen.
Gelukkig gaat mijn vriend ook mee, da’s idd wel gezelliger.
Wel goed, dat je toch op jouw manier blijft bewegen!
Heb je geen wandelclub of iets bij jou in de buurt? Je sleept gewoon je man/vriend een paar keer mee, totdat je je zeker genoeg voelt om alleen te gaan. Doe ik dus ook.
Ik heb misschien wel een andere tip. Ik heb via mijn huisarts een verwijzing voor fysio gevraagd. Toen kon ik dus op kosten van het ziekenfonds sporten, en kostte het mij niks. Ik kreeg begeleiding en al.
Nu is mijn ha wel heel schappelijk, want alleen mijn kinderwens en afvallen was de indicatie. Had geen afwijkingen ofzo.
Ik roep ook maar wat. Of misschien dat als je je situatie uitlegt aan je gyn, dat hij/zij wel wat kan regelen.
Pebble ik kan het ntl proberen via de gyn of ha en heb nog niet gekeken of er hier een wandelclub is of zo,maar ik moet opletten met geld, vandaar het zo lopen en maar hopen dat ik iemand vind.ik zie wel.
dames sorry maar ik heb het lijstje niet bj gewerkt ,heb het mega druk gehad dus ik doe het volgende week en hoop dan meer dan 2 nieuwe gewichten te hebben. :oops:
groetjes een drukke, maar niet echt afvallende annie
Hey,
Lekker rustig hiero.
Nieuw gewicht: 106.9
is weer weg
Mijn gewicht vandaag: 81,0
Nou, het is even niet zo geweldig gegaan. Al moet ik zeggen dat ik niet helemaal snap hoe het kan. Maar mijn gewicht is weer iets omhoog gegaan en eigenlijk van de ene op de andere dag.
Maar:
- Ik ben nog steeds aan het sporten. Ik heb (helaas) vaak geen zin om te gaan, maar als ik eenmaal bezig ben dan gaat het supergoed en voelt het zoooooooo lekker. Ik begin met 15 minuten op de crosstrainer, dan 30 minuten stevig doorstappen op de loopband, dan wat gewichten en ik sluit af met 15 minuten op de hometrainer.
- Verder ben ik vandaag weer bij mijn diëtiste geweest. Of eigenlijk meer bij een andere diëtiste in de praktijk. (De mijne is met zwangerschapsverlof). Het was een emotioneel en heavy gesprek. De laatste tijd gaat het dieet-technisch niet goed. Ik ben weer enorm aan het knokken. Tegen mezelf. Het feit dat ik heel veel niet mag en wel wil. Wat dat betreft sta ik weer op hetzelfde punt als een jaar geleden. Acceptatie is een moeilijk iets. MAAR… ik heb met haar weer een plan van aanpak gemaakt en ik ga weer een poging wagen een nieuwe start te maken.
- Ook ben ik weer bij de internist/endocrinoloog geweest. Hij was supertrots op me. En dit waren zijn letterlijke woorden. Hij weet hoe moeilijk het voor mij is (met PCO) om af te vallen en ik ben nu toch ruim 17 kg afgevallen. Dus ook al gaat het nu niet naar mijn zin, hij was erg tevreden. In december ga ik weer terug naar hem.
Er is dus weer een plan van aanpak gemaakt. Ik kan er weer tegenaan.
Liefs,
wendyD
Goed zo! Ik ken je gevoel.
Maar je houdt vol.
Ik heb vandaag uit een berg frustratie net een vette reep chocola met noten weggewerkt. Heb nu, 5 minuten later, kei spijt!
Maar ja…
Pebble, heb je op het moment genoten? En kun je er nu weer tegenaan?
Geen spijt hebben… nu verder vanaf het punt waar je nu bent. Je kunt het!!!
Liefs,
wendyD
Hoi hoi,
Gister geen tijd gehad ,dus vandaag de nieuwe er neer gezet.
Dames het gaat niet echt lekker met ons(en ik ben de grootste blunder
) het afvalgewicht wordt kleiner en de rest wordt groter
pebble: heb je genoten van de reep???zo lekker met noten :oops: :oops:
ik hoop woensdag eindelijk een dietiste toe gewezen te krijgen zodat ook ik weer beter aan de slag kan.
wendyD:mooi kompliment van de arts toch, die geven ze niet gauw hoor dat kan ik je wel vertellen.
Nou dames kom op he, we kunnen het.
Hoi allemaal,
Bij deze wil ik alvast laten weten dat ik vanaf zaterdag 3,5 niet aanwezig zal zijn in verband met vakantie. Wij vertrekken dan op vakantie naar de VS waar wij enorm zullen gaan genieten. (Tenminste… daar ga ik van uit. :-))
Na deze vakantie zal ik (eindelijk) geopereerd gaan worden aan mijn vleesbomen, maar voor die tijd zal ik me hier nog wel melden.
Groetjes,
WendyD
p.s. Ik probeer vrijdag mijn gewicht nog door te geven, maar hoop dat jullie het me vergeven wanneer ik het vergeet in de drukte.
Hoi wendyD,
we zullen je het vergeven hoor als je het vergeet en bij deze wil ik je iig alvast een hele fijne vakantie wensen en veel plezier daar.
Nou volgende week donderdag naar de dietiste en nu nog steeds rood licht voor zwanger worden.
om gek van te worden,maar ook eigen schuld had maar beter op mijn eten moeten letten en meer bewegen.
groetjes annie
hè verdorie, had ik net een heel stukje hier getypt doet mijn puter raar!
Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met het South Beach dieet, naar aanleiding van artikels die ik gelezen heb over PCO en koolhydraatarme dieten. Het schijnt dat zo’n dieet een positieve uitwerking heeft op PCO, dus ik vond dat ik dat zeker moest uitproberen.
Vanmorgen stond ik op de weegschaal en ik ben al 2,4kilo afgevallen! Ik weeg nu 78.6 kilo!!! Dus dat gaat eindelijk de goede kant op! :dance:
lissie de enige die haar gewicht door gegeven heeft???
dan volgende week maar weer hoor.
Oh wat erg,
Ik heb vandeweek meegelezen en ik dacht echt dat ik ook geschreven had… :think:
Bij mij gaat het netjes eten wel goed. Ik heb een weekend-dip gehad, maar ga er weer helemaal tegenaan (merk dat mijn darmen van slag zijn, dus das niet zo prettig, dan wil je wel weer opletten )
Maar afvallen… Dat gebeurt niet, zo raar…
Maar goed, ik doe mijn best, hou het vol, daar gaat het om, meer kan ik niet doen.
Over 1 1/2 week gaan we trouwen, spannend en toch gaat het goed met het niet-snoepen…
Liefs Nicje :-*