Afvalkluppie deel 4

He marientje,

Ik heb jaren gejojod, tot opeens bij mij de knop om ging, toen ik bedacht dat ik als ik zwanger wil worden en wil blijven ik moet afvallen. En daar lag het omkeer punt.

Trainer in de hand genomen, levenstijl en eetpatroon aan het omgooien, en de kilos verwdijnen langzaam maar zeker. Ik geloof niet heilig in dieten, maar wel van verandering in eetgewoonten en leefstijl.

Liefs Verwachtingsvol

welkom verwachtingsvol,

om jouw 35 kilo te halen moet ik er nog 20 en daarna wil ik er zelf nog 7 af maar het wil allemaal niet.

is die traner iemand die je alleen helpt met sporten of ook je eet en leefpatroon veranderen???

niet dat ik het kan betalen maar ik ben benieuwd of er zon iemand is in nederland.

groetjes annie(die het even gehad heeft met afvallen, maar wel zal moeten)

ja hoor die zijn er zat in Nederland. Ik heb wel lang moeten zoeken voordat ik iemand gevonden had die daadwerkelijk genoeg kennis in huis had, maar na een zoektoch heb ik hem gevonden.

Het is wel duur. Ongeveer 50 euro voor een uur. Ik heb het er heel graag voor over. Ik train 2 keer per week een uur met hem.

liefs

Hoi Jippie

Zou je misschien m’n gewicht aan willen passen ik woog laatst 102,9 kg

er is nu een klein beetje af weeg nu 102,2 kg

Ben blij dat er tenminste weer iets af gaat.

dank je

gr marientje

Heej Marientje,

Ik ga zo snel mogelijk de lijst weer aanpassen. We hebben inmiddels de nieuwe computer in huis, maar hubbie heeft alle documenten (en dus de lijst) nog niet op de computer gezet. Dus op dit moment kan ik nog niks aanpassen, maar ik hoop zo snel mogelijk!

Succes iedereen!

Groetjes,

Jippie

Hoi Jippie,

he dom van me das waar computer was kapot sorry was ik ff vergeten

ik onthoudt het wel wat m’n gewicht was.

gr marientje

Heej Marientje,

Zodra ik de lijst weer beschikbaar heb, ga ik gewoon alle berichtjes teruglezen, dus je hoeft het niet te onthouden, hoor! :wink:

Verder alles goed met je?

Groetjes,

Jippie

Hoi jippie

Ja hoor alles gaat goed ik voel me goed en mag augustus weer beginnen met IUI nr 6 vindt het erg spannend benieuwd of ik weer snel zwanger ben of niet maar probeer er niet al te veel op te hopen ivm telleurstellingen. Verder ga ik gewoon door met afvallen er moet echt weer wat af ik ben nadat ik zwanger was iets meer 4 kg aangekomen echt vreselijk gewoon.

Hoest met jou ?

Gr,

Marientje

grgr ik sta stil!! Ik weet dat ik absoluut niet mag klagen na 35 kilo in 1 stuk afgevallen, maar nu sta ik stil en toch vind ik dat frusti! :shock:

Ik heb de weegschaal een oplawaai verkocht, stom ding!

Hoe gaat het met jullie?

Liefs

ik ben even niet meer aan het stressen wat afvallen betreft.

ik wacht op de uitslag van het zkh of ik wel of niet zwanger ben en ben ik niet zwanger ga ik met de internist overleggen wat mijn keuzes zijn.evt een maagbandje of iets dergelijks want ik begin echt de hoop te verliezen.

groetjes annie en meiden kop op he niet zo als mij je hoofd laten hangen hoor.

hoi dames,

ik ben NIET zwanger ,dus ga in disscusie met de internist over de mogelijkheden.

ben boos en verdrietig op mijn lichaam en zal dit eerst weer even een plek moeten geven.

groetjes annie

Hoi Annie,

Ach, wat vreselijk balen meid! :?

Heel veel sterkte!

Groetjes,

Jippie

Hai Annue

balen meis doe je wel een rustig met dit weer…sterkte

gr marientje

dank jullie wel.

ik ben voorlopig hier niet meer te zien, moet eerst tot me zelf komen.

groetjes annie

He Annue,

Heel veel sterkte de aankomende tijd. Als je hier niet wil schrijven moet je dat ook lekker niet doen. Ik wens je heel veel succes! Kom je weer terug als jeje goed voelt?

Liefs Meisje

Hoi meiden

Deze week 2 ons erbij 102.4 kgs ik snoep echt teveel :oops: moet volgens mij weer ongi worden

gr marientje

Ik kreeg de rode duivels opbezoek na een cyclus van 29 dagen. Het afvallen heeft dus idd een zeer positief effect. Ik ga mijn maandag weer wegen… spannend.

Ik droom over eten… hebben jullie dat ook?

Liefs Verwachtingsvol

Hoi verwachtingsvol,

nee dromen over eten doe ik niet, ik droomde laatst dat de boven verdieping in brand stond dan heb je het echt benauwd…doe maar niet in het echt

gr marientje

Lieve meiden,

Ik schaam me. Doordat ik geen mailtje meer kreeg dat er hier gereageerd was en door alle drukte en commotie in mijn privé-leven ben ik jullie helemaal uit het oog verloren. Oeps! Sorry, sorry, sorry!!!

Ik kan wel melden dat ik nog steeds aan het afvallen ben. Inmiddels is er 17,4 kg af. Ik woog vanmorgen 80,8 kg (begonnen op 98,2 kg).

Ik heb jullie weer gevonden en zal proberen zo snel mogelijk de boel bij te lezen.

Liefs,

WendyD

hoi verwachtingsvol,

zodra ik me ECHT goed voel kom ik zeker terug.

ik was heel even bij een ander toppic aan het lezen hoe het met iemand ging en dacht kom even lezen of er weer mensen flink aan het afvallen zijn,maar het is super rustig hier.

met mijn afvallen gaat het niet goed maar ik ga 17 aug weer een dietiste aanvragen via de eetkliniek voor eetstoornissen waar ik loop hoop alleen dat degene die ik krijg ook verstand heeft van mensen met diabetes en dus niet een luk raak dieetje uit een boekje trekt die voor iedereen is want dan is het gauw gebeurt.

iedereen veel succes met afvallen en al het andere waar jullie mee bezig zijn.

groetjes annie(waar alles even een beetje WEER stil staat)