OOOOOOOoh ik vergeet dit topic ook steeds :oops:
Wendy wat heerlijk dat het nog zo goed gaat, was zo bang dat je zou terugvallen na de kaakoperatie… Toppie!!
Marientje, erbij is altijd vervelend… Hopelijk gaat het deze week beter en heb minder zin in lekkers…
Annie, hopelijk tref je nu iemand die jou wel kan helpen, want weinig hulp is geen hulp. Je moet overtuigd worden dat je het kunt.
Weet je waar ik altijd moeite mee heb, bij dietisten: In het begin val je af. Dikke pluimen. Maar als je niet meer afvalt, dan zijn ze wel aardig en roepen ze: ‘kop op, en probeer het weer op te pakken’
Zucht… dat is net wat op dat moment dus niet lukt, terwijl je het zelf HEEEEL goed weet.
Dan ga ik altijd naar huis met een raar gevoel. Geen extra stimulans…
Is het niet iets om naar een soort van afvalclubje te gaan? Ook vanuit die kliniek.
Wij schrijven hier wel, maar je merkt ook, dat het toch moeilijk is op het moment dat het je even niet lukt, is er meestal niemand.
Op een chat speciaal voor afvallers heb je misschien meer steun??
Ik val ook helemaal niks, terwijl ik nog wel keurig mijn ’ dieet ’ volg.
Ik ga miv vrijdag eindelijk over op Lucrin (hormonen om endo rustig te houden) en eindelijk van de Provera af :dance:
Ik ben in totaal van 88 kg naar 96 kg terug gegaan…grrr in 3 maanden tijd… stomme pillen.
Maaaar de cyste is wel kleiner en we mogen in oktober beginnen met de 2e IVF poging :dance:
Nu nog hopen dat ik eindelijk kan afvallen nu ik niet meer aan die Provera-pillen zit!!
Ik zal me vaker melden…
Zet mij maar weer op 96 kg (BOEHOEEEEEEEEEEEEEEE )
Hoi Nicje,
hey goed nieuws weer verder met IVF wat fijn voor je, minder dat er zoveel bijgekomen is door die rot hormonen. Het is echt een gevecht ik merk het zelf ook met clomid je kan lijnen wat je wilt maar die hormonen verstoren alles.
Jippie,
Bij mij deze week weer niets eraf weer 2 ons erbij nu 102.7 kg
ik weet dat ik het zelf doe ik kan niet van chips afblijven zelfs een klein zakje kan ik geen genoegen mee nemen…chipsmanie…ofzo… had ik ook toen ik zwanger was misschien overgehouden daarvan ?? ik zie het wel allemaal moet echt proberen te focussen
gr marientje
Hoi meiden,
Zoals ik al eerder schreef hadden wij problemen met de computer en kon ik de lijst niet meer bijwerken. We hebben inmiddels een nieuwe computer en ik was op zoek naar de lijst, die moet wel ergens zijn opgeslagen, maar waar? Ik kon alleen een oude lijst vinden en niet de vorige. En de laatste tijd zijn er weer wat mensen bij gekomen, waar ik dus ook geen info meer van heb.
Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om weer een hele nieuwe lijst te maken. En aangezien ik hier zelf niet meer meeschrijf en ook niet meer zo bezig ben met afvallen, zou ik het stokje graag willen doorgeven. Dus als jullie nog een lijst willen, dan moet iemand anders het maar van me overnemen, als jullie dat niet erg vinden. De info die ik nog heb, wil ik natuurlijk wel doorsturen, pb me dan maar even!
Iedereen heel veel succes met afvallen & ik blijf zeker zo nu en dan meelezen en schrijven!
Groetjes :-*
Jippie
hoi nicje, als het goed is ga ik na de sov trainingen door naar de afval groep(dat ligt er dus aan of ik me staande in een groep kan houden).ik hoop echt dat deze dieetiste die ik hopelijk ga krijgen met mij mee werkt en niet anders om.verder was ik lid van een site om af te vallen en ook daar zat een chat bij maar ik voelde me er niet erg thuis en het ging alleen maar om HOEveel iemand was afgevallen, maar niet waar iemand tegen op liep etc.duys daar ben ik weg gegaan.
maar ik kom er wel; hoor is me met veel meer dingen gelukt dus dit ook wel heeft alleen weer tijd nodig om op de rit te zetten.
Als de dames het willen dan wil ik de lijst van jippie wel overnemen???
ik hoor het wel, kom nl toch al weer vaker in dit toppic neuzen en ik moet echt weer aan de slag met afvallen.
Ik hoor/lees het wel.
groetjes annie
wow Nicje, das veel joh! En allemaal door die pillen. Jemig.
Annue, goed dat je toch weer probeert. Je zou eigenlijk een echte personal coach moeten hebben, die je motiveert,stimuleert en controleert.
Ik zelf zit nog steeds met dei overspannenheid, en ik heb nu eigenlijk mijn moeder gebombardeerd tot geweten.
Telkens als ik de scheef overga of het niet meer aankan, praat zij me even op het goede pad. Ik kan heel hard roepen tegen mezelf, maar als een ander het zegt, komt het vaak beter over. Ik wens je sterkte en wel weer leuk om je af en toe te zien hier.
Met lijnen ben ik gestopt, het vreet negatieve energie en ik moet eerst geestelijk weer 'gezond’worden, dan gaat afvallen ook wel beter. Dus ik heb er voor gekozen om mijn energie voor andere doeleinden te gebruiken.
Succes allemaal
Balen dat je in een dip zit pebbles, we zien je vanzelf wel weer komen als je weer wat beter in je vel zit.
Annue ik vindt het prima als je de lijst overneemt.
Jippie, sterkte meis… doe je wel eenbeetje rustig aan ?
gr marientje
Hoi pebble,
ja je moet echt eerst die overspannenheid/depressie uit voor je weer aan afvallen kan denken, want dat gaat echt niet samen, helaas weet ik daar alles van.
het is dat je een mental coache niet vergoed krijgt en het best wel duur is anders had ik dat dus echt wel gedaan he.
Ik heb echt iemand nodig die me niet alleen een dieet papiertje onder de neus douwt , maar ook thuis mee kijkt naar wat goed is en niet en soms een schop onder me reet geeft als ik weer is te weinig beweeg, want ook daar schort het helaas nog wel is aan. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Marientje:leif van je dat ik het lijstje mag doen. zijn de andere dames het daar ook mee eens???
Als dat zo is jippie heb jij nog wel wat gegevens of niet?
anders moeten de dames alles maar even opnieuw door geven en dat moeten ze maar even pb doen want dan heb ik alles in een bij elkaar ,anders blijf ik iedere keer scrollen op deze pagina’s.
Dus naam, evt leeftijd,begin gewicht en nieuw gewicht graag van de dames bij voorbaat dank!!
Groetjes annie
Annie, ik vind het netuurlijk prima dat jij de lijst gaat doen.
Begingewicht: 98,2 kg. Gewicht nu: 80,8 kg. Totaal afgevallen: 17,4 kg. Leeftijd: 28 jaar.
Wil je nog meer weten???
Liefs,
WendyD
Hee Annie,
Ik wil je best de lijst doormailen, maar ik heb alleen nog een hele oude. Dus ik denk dat je beter even de lijst van blz 1 kunt kopieren/overschrijven, die gegevens zijn niet al te oud en iedereen staat er in. En dan kun je aan de hand daarvan een nieuwe lijst maken en die bijhouden. Dat lijkt mij het meest handige, maar ik stuur je anders mijn oude lijst ook nog wel even, als het goed is heb ik je emailadres nog wel.
Groetjes,
Jippie
wendyD mischien wat voor dieet je volgt ofzo???
weet het echt niet wat je zelf kwijt wil hoor.
jippie zal ff voor de zekerheid mijn email pbën na je want ik zie de lijst niet op pagina 1 , kan er overheen lezen ntl is echt iets voor mij hoor.
zodra ik alles heb ga ik de lijst maken en mischien dat ik kan vragen aan het beheer of we met een nieuw deel mogen beginnen zodat de lijst weer op pagina 1 staat maar dat zien we dan wel weer even.
groetjes annie
Voor de dames die willen afvallen en op het lijstje willen.
Willen jullie dat hier even doorgeven.
ik heb wel een lijstje van jippie gekregen, maar veel namen die er op staan zie ik hier al een hele lange tijd niet meer komen dus wil even zeker weten wie ik wel op de lijst moet zetten.
zodra ik een aantal bevestigingen heb maak ik de lijst.
Dames het lijstje van jippie was veel langer als dat ik nu heb met de dames die nog willen, is iedereen gestopt of is men een beetje bang geworden???
Mischien is het wat om erbij te zetten hoe iemand probeert af tevallen, dus doormiddel van dieet of acupunctuur gewoon eetpatroon veranderen of 6x in de week sporten etc, dat andere mensen is kunnen vragen van goed helpt dat bij je zie dat je flink bent afgevallen of waarom helpt het niet is er iets anders ,mogen we je dit als tip geven etc.
Als jullie het niets vinden zeg het maar.
Ben iig met een “leuke” (tenminste hoop dat jullie hem straks ook leuk vinden) omlijsting bezig en dan hoop ik meer dan 4 namen er in te kunnen zetten,al zijn dat wel de die hard’s hier.
Groetjes Annie
hoi Annie,
Wat leuk dat jij de lijst wil doen!:thumbup:
Ik wil er ook graag op, wie weet geeft me dat motivatie om weer de "lijn"op te pakken…
Ik weeg nu 80 kilo, ben in januari begonnen met de Slank Klup met een gewicht van 87 kilo. Er is dus nog niet zo heel veel af
Ik ben 27 jaar.
Op welke dag vind je het prettig als we het nieuwe gewicht doorgeven?
Groetjes, lissie
hoi hoi,
zondags probeer ik alles bij te werken dus voor zondag de nieuwe gewichten door geven en welke dag dat maakt mij niet uit.
groetjes annie
Ik weeg nu 80 kilo, ben in januari begonnen met de Slank Klup met een gewicht van 87 kilo. Er is dus nog niet zo heel veel af
Lissie, dat is toch hartstikke knap!!!
Wat is jouw streefgewicht? (oh wat droom ik van 80 :shifty: )
Iedereen heeft een eigen gewicht en een eigen doel, ik wil naar 85, mocht ik dat ooit halen, word ik zooooo blij :mrgreen: (en behouden...haha)
Liefs Nicje :-*
Nicje als 9ik dat eerder had gelezen had ik het er gelijk bij gezet nu zal ik dat zondag doen want ik heb hem nu al af en heb het druk.
zal aan het beheer vragen of we overnieuw mogen beginnen zodat de lijst op pagina 1 komt te staan.
en dan hoop ik dat jullie het wat vinden.
Hoi Nicje,
Ik wil heel graag naar de 70 kilo. Ruim 2 jaar terug woog ik nog 60 kilo! Maar dat is niet echt reeel meer, daarom ben ik tevreden als ik 70 kilo weeg. Ik ben ook maar 164m lang, dus ik moet wel proberen om die 10 kilo nog kwijt te raken. Maar eerlijk gezegd ben ik al lang blij als ik er nog 5 weet af te krijgen!
Succes!!!
Dames ik open een nieuwe toppic met onze lijst er op dus op deze gaat een slotje.
groetjes annie