Afvalkluppie deel 4

Hoi meiden,



Hierbij een nieuw deeltje van ons afvalkluppie.

Ik heb even een nieuwe en meer overzichtelijke lijst gemaakt.

Willen jullie even nakijken of alles klopt en ik heb een kolom ingevoegd voor onze leeftijd, dat is misschien wel leuk.

Dus als jullie dat nog even willen doorgeven?



Groetjes,

Jippie

zo gaat rap hoor alweer deel 4.



jippie ik ben 28 jaar en word over bijna een maand(25-04-1977) wordt ik weer een jaartje ouder, maar wijzer???

zo wat kan een mens in 7 jaar toch aardig wat verzamelt hebben zeg :shock:

we hopen 14 april over te zijn en dan heb ik ws even geen internet dus als jullie me dan missen is dat de reden.



wendy:dat gebeurt bij mij ook wel is hoor niets bijzonders gegeten en toch aankomen soms kan het ook stress gerelateerd zijn een mensen lichaam zit heel raar in elkaar.



hoe is het met de rest van de meiden???

oiw janine succes vandaag toch?of morgen??? :oops: :oops: sorry ben het even kwijt.



groetjes annie

Hai hai



Nou, vanmorgen weer gewogen.

3 ons eraf. Het is niet veel maar het is wat!

Ben wel weer erg geslonken, met name mijn benen.

Hopelijk volgende keer wat meer. Mijn gewicht is nu dus 102.2

Hoi meiden



Ik woog vanmorgen 99,6 4 ons eraf dus deze week

Jippie ik ben 30 leuk idee om dit in de lijst te zetten.



gr marientje

Annie: Ik heb je leeftijd alvast op 29 gezet. Want anders wordt dat vergeten als je jarig bent geweest.

Dus vandaar.



Janine: Hoe oud ben jij? Mag ik dat toevoegen aan de lijst?

Of staat dat wel in de lijst van het topic van Meiden met een lange cyclus?

Die ikzelf bijhoud… :oops: Ik zal snel even kijken. :mrgreen:



Succes iedereen!



Groetjes,

Jippie

is goed hoor jippie.



he goed hoor dames toch wat er af. het is wel niet veel maar alle beetjes helpen he.



wij gaan de 8 ste al over omdat we dan hulp kunnen krijgen van iemand met een aanhanger dus ik moet jullie al wat eerder missen ziet het er naar uit. ik hoop wel dat internet daar snel geregeld is hoor.

:oops: volgens mij is kok verslavend :oops: :lol:



nou ik ga weer even verder surfen en dan weer aan de inpak.



groetjes annie

Eeeeeeej Jippe,



Wat een gaaf staatje heb je gemaakt. Super hoorrrr :thumbup:

Maar ik ga ook maar eens stiekum op de weegschaal staan zonder te kijken hoeveel ik weeg hahahaha. Nee ff serieus ik ga weer eens een beginnetje maken aan het afvallen. Zodra ik wat weet laat ik het je weten.



Liefs

Mira

tuurlijk geef ik dat even door.



Pebble is wel 31 lentes jong. En ze weegt op dit moment 108.4 kg.

En dat vind ze heel erg, want ze zweeft al weken tussen de 107 en 109 kilo en het schiet maar niet op en ze raakt heel gefrustreerd hiervan.

Wie geeft mij de gouden tip om mijn motivatie te hervinden???

Blijven herhalen voor mezelf waar ik het voor doe heeft geen zin meer.



toedeloe

Pebble

Hee Miraatje! Jij hier ook weer eens?! Leuke foto had je bij het topic “Show je huisdier” gezet! :mrgreen:

Als je de uitslag van het wegen (zonder te kijken, hihhi) hebt, dan hoor ik het graag van je.

Maar in tijden van gezelligheid kun je niet lijnen, hoor! En met ons is het altijd gezellig, toch? :wink: :-*



Pebble: Frustrerend is dat, hè? Het afvallen is mij gelukt, doordat ik altijd stug volgehouden heb. Dus niet opgeven! Maar soms denk ik nu wel eens van: Jeetje, hoe heb ik het gedaan? Eigenlijk zou ik het liefst nog 10 kg afvallen, of in elk geval 5 kg. Maar op de een of andere manier kan ik me er ook niet toezetten. Ook omdat het afvallen niet meer lukt, sinds ik weer aan de hormonen zit. Maar dat is natuurlijk geen excuus om maar ongemanierd te gaan zitten bunkeren. :mrgreen: Dus de paar kilootjes die ik daardoor aangekomen ben, wil ik er heel erg graag weer van af hebben. Maar ik ben bang dat dat pas gaat lukken, als ik stop met de hormonen en dat is eerst nog niet de bedoeling. Pas als ik zwanger ben, of als het een paar maanden stil zou staan vanwege bijvoorbeeld de wachtlijst voor IVF, maar daar zijn we nog lang niet aan toe. Maar goed, ik ben wel van plan om weer wat meer te gaan bewegen en beter op mijn eten te gaan letten, regelmatiger en meer eten en dan hoop ik dat het me zo gaat lukken. Maar pin me er niet op vast… :wink: Want het zwanger worden staat natuurlijk voorop! Sterkte, meid! Niet opgeven en ik hoop dat je snel weer wat afgevallen bent!



Groetjes,

Jippie

hey mira, alles goed???



ik ben heel erg blij :inlove: :inlove:

ik ben vanmorgen bij de dietiste op de weegschaal gestaan en daar weeg ik ook onder de 95 kilo.

yes gaat eindelijk de goede kant weer op.

zal 2006 dan eindelijk weer mijn kant op gaan???



nou succes allemaal



ow ja jullie zullen mij tussen 7 en 14 april even moeten missen, dus jippie ik probeer via rhi wel even te horen van hoe of wat.



groetjes annie

Annie: :thumbup: :dance: 8)

Goed dat je eindelijk officieel onder de 95 kg zit, meid!

Ga zo door en jouw tijd gaat zeker komen, hoor!

Succes met verhuizen & de rest!



Groetjes,

Jippie

Hoi Annie,



Alles goed met mij hoorrrrr… nog ff wachten dan kunnen wij ook weer verder met zwanger worden. Maar wanneer ga je verhuizen?

Goed meid… dat het afvallen zo goed gaat… toppie :thumbup:



Groetjes

Mira

Hee Annie, wat goed meid! Gefeliciteerd!



Jippie, je kunt voor mij 91,4 kg noteren. 1 onsje eraf. Ik sta even stil. :frowning: Helaas…



Liefs,

wendyD

hoi dames,



dank jullie wel!!!

ondanks het gesnoep van de paaseitjes :oops: ben ik 1 kilo afgevallen deze week. weeg nu 92,2 kilo. :inlove:

het inpakken heeft toch effect. :smiley:



wendy soms blijf je even stil staan hoor heb ik ook om de haver klap maar dan moet je zien vol te houden weet dat het moeilijk is want mij lukt het vaak ook niet :oops:



mira:nog even meid en dan mag jij je ook weer in het strijdgebeuren mengen om zwanger te worden.

ik ga 8 april verhuizen naar zutphen en zal jullie tussen 7 en 14 april moeten missen ivbm het overzetten van de telefoon en internet dus dan heb ik even niets :cry: en zal veel bij moeten lezen, maar hoop dan wel goed nieuws te lezen.



nou dames nog een fijne zondag ik word zo opgehaald en dan ga ik mijn vriend in zutphen helpen(die is daar al) dus tot maandag maar weer.



groetjes annie

Hoi, hoi :?



Jippie ik heb me er toe gezet om op de weegschaal te staan en ik ben niet blij… ik weeg weer 107,3 kg… Dussssss das lekker dan… maar goed niet getreurd…hihihihihi… we gaan er gewoon weer wat aan doen.

De gezellige tijden zijn voor mij voorbij hahahaha :think: Zet me maar weer goed op het lijstje.



Annie: 8 april al verhuizen? Succes met de verhuizing!!!



Groetjes

Mira

Hoi Annue



Het gaat goed met je zie ik knap hoor… men zegt wel eens dat je 7 slechte jaren hebt en 7 goede jaren…wie weet zit jij nu in 7 goeie jaren…suc-6 met inpakken



gr marientje

Hoi Lieve meisjes,



Ik ben al een tijdje hier niet geweest, maar ik ga weer proberen in te haken. Ik zie dat ik nog steeds op het lijstje sta…(ik ben 30)

Helaas ben ik weer aangekomen (stoppen met roken kent zijn weerga dus echt niet). Anyway ik weeg weer 105 kg…een voordeel, ik rook nog steeds niet, en dat blijft denk ik wel zo…

Deze maand zijn we met de tweede ronde Clomid begonnen en zijn erg benieuwd. Ook al zijn de zaadjes wat minder, we mogen en kunnen het zo toch op de natuurlijke manier proberen, iets waarvan we dachten dat het bijna niet meer kon… Zeker t.a.v. de PCO (waardoor afvallen nog iets moeilijker is dan het al is) bleeeeeeeee. Maar ik ben een doorzetter, dus 2006 wordt ons jaar!



Dussssssssssss klus klus klus en lijn lijn lijn…



:angel: Tot binnenkort!



Liefs Gabby :mrgreen:

Hai hai



Eindelijk gaat het de goede kant op!! Ik ben van de week 1,1 kilo afgevallen, dus de weegschaal staat nu op 101.1



Ik ben blij!!

Hoi meiden



Ik ben minder blij weer een kilo eraan dus weeg nu 100,6 kg ik zit weer in een heen en weer fase balen maar goed ik doe het zelf ik sport en beweeg erg veel daar ligt het niet aan maar dat snoepen kan ik niet laten…



gr marientje

Gewicht vanmorgen: 91,3 kg. 1 ons eraf weer dus. :frowning:



Sorry meiden, dat ik er even niet was. Ik kreeg plotseling geen berichtje meer dat er gereageerd was en toen had ik het even allemaal gemist. Balen! Er is ook zoveel gebeurd de laatste tijd.



Maandag moet ik naar de gyn, maar het is voor mij allemaal even in een ander daglicht komen te staan.

Sinds dec. 2004 ben ik gestart met een orthodontie-kaakoperatie traject en ik moest vandaag naar de kaakchirurg om te kijken hoe ik ervoor sta. En tot mijn zeer grote verrassing vertelde hij mij dat er 27 april plek is voor mij om geopereed te worden. :shock: Nu wist ik natuurljk dat het zou gebeuren, maar toch al zo snel!!! Nee… augustus/september was de verwachting. Dit werpt dus een heel ander licht op de afspraak bij de gyn maandag. Want de kinderwens zal sowieso even uitgesteld moeten worden. Hoe moeilijk dit ook is…

Aan de andere kant is het ook wel fijn dat de operatie nu gebeurt voordat het behandelen goed en wel begint. Dan heb ik het maar gehad.

Prettige bijkomstigheid is ook nog dat ik na de operatie 6 weken vloeibaar moet eten en dus zeer waarschijnlijk af zal vallen. Dus wie weet hoe het allemaal gaat lopen.



Mochten jullie willen weten hoe of wat met de operatie zie: http://kaakoperatie.web-log.nl



Liefs,

wendyD