Afvalkluppie deel 4

Hoi allemaal,



Vandaag moesten Marcel en ik weer naar de gyn. (arts-assistent).

Het grappige is dat Marcel en ik al een heel plan hadden. Eerst de kaakoperatie en vervolgens wilden we een afspraak bij de ‘echte’ gyn. Geen assistenten meer.

Wat wil nou het geval… dit laatste had de arts-assistent ook al met de gyn besproken. Doordat ons ‘geval’ zo langdurig en lastig is vinden zij het niet handig dat wij steeds met nieuwe arts-assistenten geconfronteerd worden en lijkt het hun handiger dat wij met één gynecoloog te maken hebben. Goh… laten wij dat nou ook hebben. :slight_smile:



We waren het er ook heel erg over eens dat ik nu eerst de kaakoperatie ga laten doen. Daarna ga ik naar de gyn. En laat hij het nou zo druk hebben dat ik sowieso pas eind juni bij hem terecht kan. Ver na mijn operatie dus (27 april). Dus eigenlijk is het gesprek heel erg naar wens verlopen en lijkt het erop dat mijn operatie niet eens heel veel vertraging in onze kinderwens gaat oplopen. Het geeft ons allebei in elk geval een goed gevoel.

Ook kregen wij allebei het gevoel dat er mogelijk wel te praten viel over de gewichtsgrens die ze mij gesteld hebben. Het leek er in elk geval op dat ze nu eindelijk begrijpen dat het voor mij heel moeilijk is om aan hun wensen te voeldoen. Maar daar gaan we het dus 26 juni over hebben.



Nu eerst de kaakoperatie.



Liefs,

WendyD

Hai hai



Vanmorgen weer gewogen, de weegschaal gaf 100.7 aan dus 4 ons afgevallen.



Ben nu 3 kilo kwijt!

hoi hoi,



verhuizen doet wonderen alweer een kilo kwijt yes weeg nu 91,2.



wendy ik ben blij te horen dat ze nu eindelijk met jullie mee denken dat er op een lijn gedacht word, misschien dat ze dan ook niet zo streng meer zijn over dat lijntje daar had ik ook mazzel mee.

ik moet 10 mei bij haar terug komen en dan wil ze kijken wat ik afgevallen ben en ze zei dat ik niet meer helemaal naar de 85 hoefde te zakken omdat ze mijn verleden ook kent en ze ziet dat ik toch echt mijn best wel doe.

alleen doordat ik ga verhuizen naar een andere woonplaats moet ik ws ook naar een andere gyn in die plaats en dat zijn wat ik hoorde veel oudere gyns hoop dat die niet de oude methode volgen want dan ben ik echt de pineut.



sterkte met de kaatoperatie die is 2 dagen na mijn verjaardag zal aan je denken.



dames hoe gaat tie hier verder???



ben vanaf zaterdag tot min 14 april helaas even afwezig.



groetjes annie

Wow Annie… jij gaat de goede kant op zeg! Top hoor!

En waarom zou jij van gyn moeten wisselen omdat je verhuist naar een andere plaats? Tenzij jij dat zelf wilt ivm de reistijd natuurlijk… Maar anders ben je niets verplicht hoor…

En als je gaat hoop ik dat ze daar rekening houden met je achtergrond… En meid… je doet het super momenteel… Ga zo door. Jammer dat je even afwezig bent, maar dat is niet anders… Tot gauw!



Liefs,

WendyD

Hai meiden.



Ik kom ook bij jullie clubje aansluiten :cry: :cry:

Ik heb zelf pco en een schildklierziekte en dan gaat afvallen heel lagzaam.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Wij zijn paar keer zwanger geweest maar heel laats gaat het steeds mis wegen me ziekte,En nu moet ik afvallen voor ze me de ivf/isci willen gaan geven,Me internist zij dan zou een maagbandje iets voor mi zijn om snel af te vallen :think: :think: Ik zij ik ou er over na denken en eigelijk heeft hij wel gelijk :!:

Maar wat doen jullie met afvallen gebuiken jullie iets zo ja wat :?:

Als maaltd vervanger of iets anders heb aan fitnis gedaan maar daar is alles slank slank en dan voel ik me echt dik :oops: :cry: en dan ga je niet meer ik weeg nu 102 kilo en moet naar de 88 /80 kilo toe.

Hoi meiden



Deze week 1 ons eraf dus weeg nu 100.5 kg



Annie jij gaat echt goed zeg … die verhuizing brengt allemaal positieve dingen… ga zo door



Tamara welkom…even over fitness het klopt dat er op sommige sportscholen altijd naar je gekeken wordt als je iets dikker bent dan anderen dat gaat echt nergens over vindt ik onbeschoft eigenlijk moet je er maling aan hebben maar ik begrijp goed hoe je je voelt…ik zat ooit ook op zo’n sportschool ben weg gegaan en ben bij een Healthcentre gegaan van achmea en die zijn echt top lopen allerlei mensen dik, dun, lang, kort, jong en oud wie weet is dat iets voor je ? Het is het proberen waard want fitness is zo ontzettend goed voor je en zeker als je snel wilt afvallen hoort bewegen toch bij de basis…heel veel suc-6



gr marientje

Tamara, van harte welkom!



Ik begrijp hoe het voelt om naar de sportschool te gaan. Misschien is er bij jou in de buurt een kleine sportschool?? Vaak merk je dat er dan een gemoedelijke sfeer hangt dan in een grote sportschool.



Bij ons is er sinds een halfjaar een afslank en bewegingsinstituut. Daar wordt ik geholpen met mijn voeding en het bewegen. Dat is prettig.



Ik wens je heel veel succes

Hoi Tamara,



Welkom bij ons afvalkluppie!

Als je ook wilt meedoen met ons lijstje, zou ik dan je leeftijd ook mogen weten, dan kan ik je even toevoegen.

Je huidige gewicht is 102 kg, ben je dan al wat afgevallen, of is dit je startgewicht?



Iedereen geeft hier elke week haar gewicht door, meestal aan het begin van de week, maar een andere dag mag ook.

En dan geven we meestal het huidige gewicht door, wat je de afgelopen week afgevallen bent en je totale afgevallen gewicht.

Maar als je dat liever niet wilt, dan mag je ook alleen meekletsen, hoor! :wink:



Succes met afvallen!



Groetjes,

Jippie

Lieve allemaal,



Even een kleine vraag. Mochten jullie een berichtje op mijn kaakoperatie web-log achterlaten, willen jullie dan ajb niets over mijn kinderwens daarin zetten? Mijn collega’s en familie lezen ook mee op deze log.

Alvast bedankt.



Liefs,

WendyD

Hoi meiden,



Er is me iets eventjes heel erg onduidelijk.

Ik zit hier op het topic te lezen van de augustus-mama’s. En daar schrijft Tamara ook mee. En daar lees ik berichten dat ze zwanger is, dat ze vandaag naar het ziekenhuis is gegaan, dat de kleine gehaald moet worden, dat d’r schildklier op hol geslagen is. Terwijl het berichtje hier later geschreven is dan de berichtjes daar, daar zou ze op de ok liggen. De berichtjes zijn beide van vandaag, alles is hetzelfde… Hoe zit dat?



Dan kan het toch niet dezelfde Tamara zijn? Ik vind het zooo vreemd! Tamara, ik hoop dat je niet dezelfde bent! Als je niet dezelfde bent, laat dan even weten hoe het wel zit. Want dan heb ik ergens iets vreselijk gemist! Of misschien dat een ander me uit de droom kan helpen?



Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Hoi meiden,



Er is me iets eventjes heel erg onduidelijk.

Ik zit hier op het topic te lezen van de augustus-mama’s. En daar schrijft Tamara ook mee. En daar lees ik berichten dat ze zwanger is, dat ze vandaag naar het ziekenhuis is gegaan, dat de kleine gehaald moet worden, dat d’r schildklier op hol geslagen is. Terwijl het berichtje hier later geschreven is dan de berichtjes daar, daar zou ze op de ok liggen. De berichtjes zijn beide van vandaag, alles is hetzelfde… Hoe zit dat?



Dan kan het toch niet dezelfde Tamara zijn? Ik vind het zooo vreemd! Tamara, ik hoop dat je niet dezelfde bent! Als je niet dezelfde bent, laat dan even weten hoe het wel zit. Want dan heb ik ergens iets vreselijk gemist! Of misschien dat een ander me uit de droom kan helpen?



Groetjes,

Jippie




Snap je verwarring. Ik schrijf bij de Augustus mama’s en wij leven al een tijdje met Tamara mee. De schrijfwijze is hetzelfde en ik ga ook bijna denken dat het dezelfde is. Maar dan snap ik er ook niets meer van :think: Nou Tamara, hoop dat je ons snel uit de verwarring haalt.

hoi hoi,



aller eerst jippie van harte gefeliciteerd!!!



tamara welkom, al hoop ik niet dat je de tamara van de augustusmama’s bent want dat zou betekenen dat je nu in het zkh ligt.

hier ook iemand met een schildklierprobleem en dus moeite met afvallen, al gaat het op het ogenblik wel goed doordat ik bezig ben om te verhuizen en het gedoe van zon fitness school ken ik vandaar dat ik er niet meer heen ga, maar zelf heel veel loop en fiets en nu dan druk bezig ben met dozen inpakken ,verven etc doet wonderen.

ow ja verder gebruik ik geen medicatie om af te vallen alleen dan net als jij denk ik de thyrax en insuline voor mijn diabetes.



diddle gaat lekker zie dat je al weer ruim 23 weken bent gaat hard hoor.



marientje toch weer een ons er af ondanks dat het niet hard gaat gaat het nu wel weer naar beneden mooi zo en ja de verhuizing is voor mij zeer zeker een positief gebeuren.



wendy ik ga eerst over naar zutphen ivbm de reistijden , mocht ik ooit in de ivftraject terecht komen kom ik zo wie zo weer bij haar terecht omdat ze daar in zutphen de mogelijkheid niet toe hebben.maar ja hoop dat als er alleen maar oudere gyns zijn dat ze wel rekening houden met mijn achtergrond anders gaat het voor mij echt een zware strijd worden en ik dacht daar toch doorheen te zijn, maar wie weet mischien krijg ik een supergyn.



nou dames tot lees nog tot morgen ws want dan wordt de foon overgezet en ben ik dus internet kwijt tot 14 april.



groetjes annie



ps:hoop dat ik jouw nieuws jippie nog net kan lezen.

Hallo.



Ik ben Errol Tamara haar man.

Ik zou jullie even uitlegen wat er aan de hand is met me vrouw Tamara.

Wij waren zwanger van een 3ling maar we hebben ze moeten afgeven aan GOD heel laats,Ze ligt nog in het ziekenhuis Tamara, En ik heb haar aangemelt hier bij jullie clubje,Om dat Tamara moet afvallen voor ze de IVF&ICSI behandeling zou gaan krijgen dat is een voorwaarden die ze hebben in het ziekenhuis.En ik hoop dat we elkaar kunnen steunen.

En ja Tamara heeft een schildklier ziekte maar dat had ik jullie ook al vertelt.



Groeten van Errol.

:?

Marientje: Je moet even lezen op de augustus-mama’s. Ik heb het daar ook gevraagd en daar kreeg ik een aantal reacties, die overeenkwamen met het gevoel dat ik erbij kreeg. Ik heb ook pbtjes van meiden van de augustus-mama’s gekregen, die ook bepaalde dingen opgemerkt hadden. Ik word inmiddels door Tamara/Errol bedreigd, dat ze de politie erbij gaan halen… Ik heb alles aan Kok gemeld. Maar goed, je moet er zelf over oordelen, want ik wil niemand zwartmaken en ik ben al helemaal geen stookster, maar ik inmiddels een hele hoop pbtjes gehad waarin mensen me steunen.



Groetjes,

Jippie

Tussen aan haal tekkens ik heb niemand bedreigt.

heb alleen me mening geven datik de politie laat onder zoeken.

En dat is een meening van iemand en dat mag gezegt worden in nl hoor en geven een meening ook dus bedreigen heb ik niet gedaan.

Er wordt naar gekeken meer kunnen wij er ook nog niet over kwijt. Kan even duren dus!

Hoi Jippie



Ik sta ook achter je hoor…

Het verhaal klopt helemaal niet.



Ik heb mijn verhaaltje weggehaald, want ik wil ook niet stoken. Heb het naar een van de modies gestuurd…



Let talk about our weight… :oops: Ik ben weer flink aangekomen :? Ik vermoed dat het die stomme hormonen zijn. Hopelijk doen ze hun werk, want dit is wel irri… schommel constant. Hang nu weer ergens op de 94 :cry:



Liefs Nicje :-*

Hoi meiden,



Ik heb alles gemeld aan Kok en die zijn ermee bezig. Ik heb ontzettend veel pbtjes gehad van mensen die hetzelfde gevoel kregen als ik. Verder ga ik het niet op het forum uitvechten en ga ik verder ook niemand zwart maken. En van bedreigingen trek ik me al helemaal niks aan! :wink:



Iedereen moet verder lekker doorschrijven overal. Maar ik vond dat ik het wel moest melden, want er zijn ontzettend veel meiden die met “Tamara” meeleven en naar zijn van alle erge verhalen. En als er dan iets niet klopt, dan vind ik dat zo’n iemand nagetrokken moet worden. En dan is het aan Kok om te beslissen wat ze ermee doen.



Dus bij deze wil ik het laten.

Heeft iemand nog iets te melden of tips, wat verder uitgezocht kan worden, stuur me dan even een pbtje, dan stuur ik ze wel weer door naar Rhiannon.



Groetjes,

Jippie

Hoi Jippie



Ik zal wel eens gaan lezen inderdaad heb mijn berichtje al verwijderd op voorhand.



gr marientje