Afvalkluppie deel 4

He Jippie,



Ik heb net alles zitten lezen… belachelijk gewoon



gr marientje

Ik lees net alles en weet even niet wat te zeggen of te schrijven. Ja… eigenlijk wel. Ik weet een heleboel te schrijven en te zeggen, maar weet niet of het verstandig is. Jippie… ik sta achter je! Ik denk dat het klopt wat je schrijft.



Liefs,

WendyD

Hai hai



Zo te lezen is er een hoop gebeurd. Heb gelijk ook gelezen bij de augustus mama’s. Wat een gedoe zeg!

Jippie, ik sta geheel achter je.



Vandaag weer naar de gyn geweest.

Gelukkig geen inwendige echo’s.

Clomid slaat dus aan, en de gyn stelde voor een samenlevingstest te doen. Helaas, hubbie is er niet de 11e dag. Want dan zouden we moeten klussen en dan de 12e voor die test.

Maar aangezien deze cyclus 33 dagen was zou die 12e dag waarschijnlijk toch te vroeg zijn. Dus nu aankijken hoeveel dagen de tweede cyclus is.

Heb in ieder geval weer 2 recepten voor Clomid.

Hoi meiden,



Iedereen heel erg bedankt voor jullie steun!

Ik heb ook ontzettend veel pbtjes gehad van iedereen op KOK, de computer stond hier roodgloeiend! Gelukkig staat iedereen achter me en zal alles uitgezocht worden. Ik zie nu dat Tamara ineens d’r avater heeft veranderd??? :think: Vreemd, hoor… Maar goed, KOK kan toch alle berichtjes wel achterhalen ookal verander je je avater en dergelijke! Ook de gewijzigde en verwijderde berichten, neem ik aan.



Ik zal Tamara zo snel mogelijk uit onze lijst halen. En verder wil ik er niet al te veel over kwijt op het forum. Als iemand iets aan me kwijt wil, of meer wil weten, stuur dan even een pbtje. Ik wil zoiets liever niet via het forum bespreken. Dat doe ik liever persoonlijk.



Ik zal de lijst verder ook even aanpassen met jullie nieuwe gewicht.

Iedereen zet 'em op & alvast een fijn weekend!



Bedankt, meiden! :-*



Groetjes,

Jippie

Ik zat even in een dipje met mijn lijn.



Ben eigenlijk nog niet helemaal uit mijn dipje, maar ik dacht ik ga weer even lekker alles bijlezen om weer gemotiveerd te raken. Maar door alle sensatie is het hier een beetje off-topic geraakt.



Nou ik wil weer helemaal on-topic gaan door mijn gewicht hier weer even te melden. Ik weeg nu 139,9. Dus er is hier in een paar weken weinig gebeurt. Ben 3 ons afgevalen!!! (hoe dat nog kan weet ik echt niet!!!)



Moet zeggen dat ik even alle motivatie kwijt was. Maar ja na een paar weken klooien heb ik me toch maar weer over gegeven aan de ‘lijn’. Ik wil gewoon dit weekend langzaam afbouwen (heb zoveel foute dingen gegeten) en maandag weer ‘goed’ beginnen.



Ik ben ook niet meer naar de Weight Watchers geweest (vond het zonde van mijn geld, wist toch dat ik niets was afgevallen door al mijn geklooi).



Nu heb ik afgesproken met mijn moeder om daar elke donderdag op de weegschaal te gaan staan. (Dan ben ik daar toch om die kleine op te halen). Dus ik geef nu weer aan het einde van de week mijn gewicht door.



O, nog even mijn leeftijd verradden!! Ik ben nu 29 in juli wordt ik 30.



Verder voor iedereen nog even veel succes met de lijn. (ik las dat ik niet de enige was met een dipje).

hmmmmmmmmm idd vreemd verhaal van Tamara. Maar goed…

laten we het maar weer over ons gewicht hebben…



Ik heb weer lekker gezondigd, je ziet overal paaseitjes en paashaasjes… chocola, chocola, chocola… ik weet het, het is niet goed, maar ik heb toch een zakje eitjes gekocht ohhhhhhh :wall: neeeeeeeeee.

Maandag geef ik weer mijn gewicht door Jippie :oops:



Fijn weekend allemaal.



Liefs

Mira

Oh Mira

Erg he… Ik heb gisteren en vandaag een paashaas opgesnoept :oops: Maar ze zijn zooooooo lekkerrrrr :cry:

dames veel lijnsucces en tot over een week

Oh Nicje toch whahahahaha :naughty: Ik voel me precies zoals jij :wink:



Annie: succes met de verhuizing!!!



Groetjes

Mira

Vanmorgen 90,9 kg. :slight_smile: Gelukkig weer 4 ons afgevallen. Na weken stilstaan zit er weer iets beweging in. Gelukkig! Laten we hopen dat het doorzet.



Liefs,

wendyD


Startgewicht: 98,2 kg. Nu 90,9 kg. Totaal afgevallen: 7,3 kg

:think: hoi mensen



ik lees de verhalen van tamara32, ik schrok erg van alles wat er stond, en heb meteen haar dit verteld, ze beweren dat ze dit nooit zelf hebben geschreven, en van niks weten??

ik vind dat raar want niemad kan zoveel over hun weten dan hun zelf, en mensen gaan dit niet zo uit de duim zuigen tog?/

ik vind het vreemd en het klopt niet??

ik weet niet wat ik moet geloven?/

maar ze gaan dus mee naar de politie omdat ze denken dat iemand hun kwaad willen doen?/ik geloof daar niet in?/

weet niet wat julie van vinden maar ik zou het met een korreltje zout nemen??want je weet nooit wie je voor je heb?





liefs hope :silenced:

Hey meiden…



Zo te lezen gaat het afvallen hier best goed.

Alleen die paaseitjes haha…wij hebben hier thuis ook een zakje liggen.



Ik ben nu zo`n 8 kilo aangekomen dus hou het best netjes…toch :lol:

Na de bevalling word het weer trainen en goed op m,n eten letten.



Succes meiden…fijn paasweekend!

Hoi meiden



Ik heb weer gewogen 6 ons eraf woog 99,9 kg en ook ik kan de verleiding niet weerstaan met al die chocolade eitjes heb er zondag nog een aantal zitten eten bij m’n schoonouders… Ik heb besloten dat ik het even laat gaan allemaal met lijnen…tis natuurlijk niet zo dat ik meteen alles ga opeten wat ik wil op eten hahaha dat zou zonde zijn maar omdat ik volgende week woensdag op vakantie ga wordt het moeilijk om me daar aan een lijn schema te houden ik doe m’n best en ik ga er gewoon even van genieten. Als ik terug kom zie ik wel weer verder…



gr marientje

Hai meiden! Ik meld me ff… lijnen gaat waardeloos :(. Ben er ook niet echt mee bezig, eerlijk gezegd… teveel aan mijn hoofd. Maar ik heb me voorgenomen na de Pasen weer serieus eraan te geloven… Heb deze week een paar verjaardagen, dus dat is al bij voorbaat verloren zaak, haha. Niet dat ik nou zo’n snoeperd ben, het zit bij mij meer in bewegen, maar als ik net bezig ben met afvallen, dan moet je me geen lekkernijen gaan voorzetten… Normaal begeer ik er niet naar, maar dan wel :?. Maar goed, ik meld me snel!!! Liefs, Trying

Hai hai



Deze week weer 7 ons kwijt! Ben nu dus 3,7 kilo kwijt en weeg precies 100. Volgende week wil in nooit meer de 100 zien!! (mits ik zwanger zou zijn ooit)

hoi hoi,



ik ben weer online!!!

we zijn over en ik vermaak me hier prima(heb in me leven nog niet zoveel gepoetst als hier :oops: )

we moeten nog wel heel veel opknappen en zo maar dat gaat allemaal goed komen.

ook ben ik eindelijk zelf weer ongi geworden joepie.

nadeel is dat ik daardoor weer een kilotje zwaarder weeg.



meiden veel succes en tot hoors.



groetjes annie

Heeee Annie, fijn dat je er weer bent!!!



Mijn gewicht deze week: 90,9 kg. Gelijk dus.



LIefs,

wendyD

Hoi meiden,



Ik geen uitslag van deze week en voorlopig zal ik die ook even niet geven ik heb vanmorgen een zw test gedaan en ik bleek ZWANGER het is zo onwerkelijk allemaal we hebben er zo lang op moeten wachten en nu is het eindelijk zo ver…



gr marientje

marientje GEFELICITEERD!!!

super zeg.

meid geniet ervan.



ik weeeg nu 91.5 ongi over en ik ga weer naar beneden mooi zo.



wendy ben blij er weer te zijn :smiley:



iedereen een goed paasweekend gehad???



ik heb gedaan wat ik op de rest van de dagen ook gedaan heb sinds ik hier ben.poetsen , uitpakken etc.



groetjes annie

Marientje, wat een verrassing! Gefeliciteerd!!!



Liefs,

WendyD