Afvalkluppie deel 4

OH Marientje GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

Je hebt een goed excuus om geen gewicht door te geven, hopelijk volgen wij jou snel :wink:



Hier ben ik mijn boekje niet te buiten gegaan met de Pasen aan eitjes, maar we zijn wel naar Frankrijk geweest, stokbrood met kaasā€¦jummie

Helaas MOET ik er nu aan geloven, ik MOET afvallen, anders mag ik nog niet verder voor de 2e IVFā€¦ En wij zijn er weer klaar voorā€¦ Als de gyn er maandag achter staat, gaan we verder :dance:

Dus ik doe goed mijn best vanaf nu :mrgreen:

Mijn gewicht weet ik niet, want ik wil gemotiveerd blijvenā€¦ als ik me lichter voel, ga ik er weer opstaan :roll: :wink:



Liefs Nicje :-*

Ik zag dat het topic van afvalclubje nog bestond. Ben ooit in deeltje een met een aantal mensen mee begonnen. Leuk dat het nog bestaat.



Ben ondertussen alweer bijna vijf maanden moeder en sta aan de vooravond om iets van 15 kilo af te moeten vallen en wat ana mijn buik te doen.



Ik zit erover te denken om bij de babybabbelaars een afvaltopic te openen.



Ik ving iets op over gedoe met ene Tamara. Erg vreemd allemaal. Ze was destijds ook een dec 2005 mama en zou een tweeling krijgen maar het was allemaal zeer vreemd. We hadden het toevallig laatst nog op onze meeting erover toen we gewoon wat zaten terug te blikken vanaf het begin. Iets klopte er niet aan die verhalen en vervolgens was er ruzie tussen haar en een vriendin die ook meepraatte. Uiteindleijk zijn ze allemaal bij ons toen verdwenen. Wij vonden het iig allemaal erg typisch.



Meiden succes met afvallen.

Meiden, voor mij 90,5 kg deze week. Weer 4 ons eraf deze week! :smiley:



Volgende week zullen jullie van mij geen gewicht door krijgen omdat ik dan in het ziekenhuis lig ivm mijn kaakoperatie. Ik word woensdagochtend opgenomen en kom waarschijnlijk zaterdag weer thuis (als het goed gaat). De week erna geef ik mijn gewicht weer door.



Liefs,

WendyD

Marientje: Gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!



Wendy: Succes met je kaak operatie!

Wendy sterkte meis!!!



Ik ben weer helemaal goed bezig, al zeg ik het zelf 8)

Sinds een week heb ik weer een keurig dieet en met resultaat (denk ik)



Uit principe stap ik voorlopig nog niet op de weegschaal, IK WIL HET NIET WETEN :mrgreen:

Mijn ā€˜dieetā€™ bestaat uit:



's morgens 2 boterhammen of bak yoghurt met Special K en fruit

's middags Slimfast shake bosvruchten (de rest is vieeeees :sick: ) een een bakje rauwkostsalade

's avonds warm eten (en dat smaaaaakt dan toch lekker :drool: :stuck_out_tongue: )



Tussendoor eet ik fruit en een plakje peperkoek.



Even heel streng, voor mij dan, en als ik hieraan gewend ben, dan ga ik weer langzaamaan over op brood.

Dan ben ik iig gewend aan minder eten en heb ik (hopelijk) niet meer zoā€™n behoefte aan foute tussendoortjesā€¦



Oh ja en het chocolaatje na het eten ook afgeschaftā€¦ 1tje is niet erg, maar het was op het laatst een hele paashaas :think: :wall: Maar wel met zā€™n 2-enā€¦ dus das wat minder erg hahahahah :oops:

hoi hoi dames, :cry: :cry: :cry: niet gelukt om de 90 te halen op mijn verjaardag.

ik weeg nu 92,1 ben dus zelfs een kilo aangekomen, maar ja nu ik niet meer werk beweeg ik ook even wat minder :evil: :evil:

moet echt weer aan het bewegen slaan en iets meer nog op mijn eten letten al heb ik eindelijk het 3 a 4 keer eten op een dag voor elkaar al moet het eigenlijk 6 zijn maar dat lukt nog niet echt.



wendy sterkte met de kaak operatie.



nicje knap hoor als je het vol gaat houden.



marientje hoe voel je je??? al zwangergevoel???



groetjes annie

Lieve meiden, even een laatste berichtje voor mijn opname. Vanaf morgenochtend lig ik in het ziekenhuis voor mijn kaakoperatie. Ik zal dus even niet aanwezig zijn hier. Zodra ik er weer toe in staat ben laat ik weten hoe het gegaan is.

En nog even ter herinneringā€¦ Ik vind het hartstikke leuk als jullie een berichtje op mijn web-log achterlaten (dat ik eerder genoemd heb). Maar vertel daarin ajb niets over mijn kinderwens. Mijn collegaā€™s lezen ook mee.



Liefs,

WendyD

Annie,



Balen is dat heā€¦ Maar je voelt je al wel wat happierā€¦das ook al een heleboel waardā€¦

En wandelse, kun je idd mooi de buurt verkennen en tijdens een flinke wandeling verbrand je ook de nodige calorietjesā€¦ :wink:



Ik heb me vanmorgen gewogenā€¦ :oops: Ik zeg het niet, durf nietā€¦

Ik heb me 2 weken geleden ook gewogen en toen woog ik alweer 96 kgā€¦ schaam

Ok, ik zeg het tochā€¦ Ik woog vanmorgen 95 kgā€¦ BOEHOEEEEEE :cry:



Hopelijk gaat het nu wel wat sneller, mijn lichaam moet er natuurlijk ook aan wennen dat ik minder en gezonder eetā€¦ verwacht dat de kiloā€™s eraf vliegen, maar zo werkt het nietā€¦ :think:

Hopen dat ze er wel af blijven, want ik ben het nu echt beuā€¦ lijk wel een schommel.

Ik ga zo mijn shake pakken en bakje met rauwkost etenā€¦ heb er zin in (behalve de shake :sick: )



Succes!!!

Oh en Jippie, als je het lijstje aanpastā€¦(stomme kiloā€™s :wall: )

Zet je er dan ook bij dat ik 29 jaar jong ben??? :mrgreen:

Nicje: Ik zal het even aanpassen, hoor! Balen dat je weer aangekomen bent. Maar je moet je niet schamen en schuldig voelen, hoor! :wink: Al die kltehormonen hebben ook een gigantisch nadelig effect op je gewicht. Ik merk het zelf ook. Ik ben al die kiloā€™s afgevallen in het halfjaar dat het zwanger worden stilstond vanwege cystes en toen mocht ik ook geen Clomid meer nemen. En sinds ik dat weer gebruikt heb, en nu sinds januari Menopur spuit, gaat er geen kilo meer vanaf en begin ik ook weer aan te komen. En je kunt doen wat je wilt, het afvallen lukt me niet meer. Maar goed, ik hoop dat het bij jou natuurlijk wel lukt, je gebruikt nu geen Clomid of hormonen voor IVF. Dus zet 'em op, en ik hoop dat je voor de 2e IVF-poging weer wat kilootjes kwijt bent! :thumbup: :-



Alle andere meiden ook succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Gebruik wel medicijnen, misschien helpt dat ook niet echt meeā€¦

Staat in de bijsluiter, dat het een bijwerking kan zijn.

Maar we knokken ervoor om af te vallen :wink:

dat is de ellende van heel veel medicatie dat je aankomt of dat afvallen bemoeilijkt wordt.

ik heb dat met mijn insuline.

maar meiden alles wat lukt is mooi meegenomen toch???



succes!!!



groetjes annie

Hoi allemaal,



Bij deze even een berichtje van mij dat ik gisteren (vrijdag 28 april) weer goed en wel ben thuis gekomen nadat Marcel mij uit het ziekenhuis heeft opgehaald.



Allemaal heel erg bedankt voor al jullie lieve, meelevende berichtjes. Deze hebben mij goed gedaan!



Ik voel me redelijk momenteel, al ben ik erg moe en is mijn onderkaak ook best zeurend pijnlijk en dik. Maar dat gaat vanzelf weer overā€¦



Op mijn weblog heb ik inmiddels een paar fotoā€™s geplaatst. SCHRIK NIET! Op zich valt het nog wel mee, maar toch. Mijn verslag van de afgelopen dagen zal er ook nog opkomen, maar daar moet ik even de energie voor gaan vinden.



Mochten jullie alles willen volgen? Zie: http://kaakoperatie.web-log.nl



(Mochten jullie een berichtje achter willen laten, hartstikke leuk, maar heb het daarbij ajb niet over onze kinderwens. Mijn collegaā€™s lezen ook mee)



Groetjes,

Wendy

hoi wendy ben blij dat alles goed gegaan is nu je maar concentreren op het genezen he.





meiden ik weeg nu 90,9 !!! :inlove:

ik ga eindelijk de 90 zien joepieeeeeeeeeeeeee :dance:

zal het nu dan eindelijk weer naar beneden gaan???

ik hoop het.



succes allemaal.



groetjes annie

WHAAAA, Marientje, te gek, super, gaaf, geweldig :dance:! Van harte gefeliciteerd, meis :-*! Hoe voel je je???



Schrap mij maar van de lijstā€¦ Mijn hele schildklierfunctie ligt op zijn kop door de zwangerschapā€¦ eerst te snel, nu weer te traagā€¦ Ik ben helemaal nog niet ingesteld en hoef pas in juli weer terug naar de internist. Hopelijk gaat het tegen die tijd beter. Maar afvallen lukt gewoon niet op dit moment door te traag werkende schildklier.



Ik blijf gewoon gezond eten en ik blijf nu iig op gewicht.



Heel veel sterkte allemaal!

hoi trying,



ik heb ook een trage schildklier en voordat ik de thyrax slikte om hem op te peppen lukte bij mij het afvallen ook niet of zeer moeilijk, dus ja zorg eerst dat de schildklier goed werkt dan gaat het beter.



nou ze kunnen tegen mij niet meer zeggen dat ik niet genoeg beweeg of 60 km fietsen moet niet genoeg zijn???

vandaag zutphen en apeldoorn op en neer gefietst.

nu maar hopen dat het wat geholpen heeft in het afvallen.



groetjes annie

Hey Annie, ja, ik weet hetā€¦ ben al 9 jaar schildklierpatiƃĀ«ntā€¦ Het is ook bekend dat de schildklier gedurende de zwangerschap anders gaat werkenā€¦ En nu dus weer opnieuw instellenā€¦ Balen. Maar jaā€¦ Er zit iets geweldigs op mijn schoot te kraaien nou, dusā€¦ Ik heb het er graag voor over :wink:!



Veel liefs!

Hey meiden



Ik ben weer terug in het land gisteren thuis gekomen het is erg lekker geweest die 2 weken maar ben super blij dat ik er weer benā€¦ ik voel me opzich goed soms pijnlijke borsten, moe en misselijk maar niet overgeven gelukkigā€¦ik wordt heel erg verwend nu al we hebben onze eerste echo nog niet eens gehadā€¦iedereen is door het dolle heen.



ik zie dat het afvallen best goed gaat meiden goed werk ik lees hier nog wel mee hoor vindt ik gezellig net als trying toen deed.



Trying balen zeg dat je schildklier niet wil mee werken ben benieuwd wat de internist eraan kan doen.



gr marientje

Meiden, na 2 weken EINDELIJK weer een weegmoment voor mij. En wat voor ƃĀ©ĆƒĀ©n. Hihi. OkƃĀ© niet helemaal fair aangezien ik met mijn kaken op elkaar zit en alleen maar vloeibaar mag/kan eten.



Vorige keer (2 weken geleden) woog ik 90,5 kg. Vanmorgenā€¦ Tromgeroffelā€¦ woog ikā€¦ 85,8 kg. :smiley: De laatste dagen heb ik gemerkt dat het langzamer gaat hoor. Gelukkig. Anders zou het wel heel hard gaan. Dus nu 4,7 kg eraf. Totaal nu: 12,4 kg. :smiley: :thumbup: :smiley:



Veel liefs,

WendyD

he wendy je loopt te hard zo kan ik je niet bij houden!!!geintje wat super meid hoop dat het zo goed blijft gaan ook wanner je weer vast mag eten.



marrientje leuk dat je een gezellige vakantie hebt gehad en dat je niet teveel zwangerschap kwaaltjes hebt en leuk he als men zo blij voor je is.waren ze met mij toen ook alleen mocht ik na 3 weken zeggen dat het mis was gegaan, dat was wel jammer.

maar dat gaat bij jou gewoon niet gebeuren klaar uit ik heb gesproken :oops:



trying ben je al bij de gyn geweest en wat hebben ze gezegt???



jippie hoe is tie met jou??? en de rest van de dames???



nou ik sta helaas even te vaak op de ggggrrr weegschaal en zie mijn gewicht steeds schommelen.

wordt daar niet blij van(want vaak is het meer ipv minder) dus moet het maar niet meer doen.

gewoon weer 1x in de week.



nou ik ga even van het zonnetje genieten en danweer aan de slag in huis.



groetjes annie