vandaag toch weer op de weegschaal gestaan en hij was heel lief voor mij.
90,7 dus weer 2 ons eraf en nu nog 5 kilo en 7 ons afvallen en dan wordt ik als alles goed gaat geholpen met clomid en de kans opp zwanger worden wordt dan voor mij weer wat vergroot.
zou 2006 dan toch mij jaar worden???
dames succes met alles.
groetjes annie
OH Trying wat kan je lichaam je toch tegenwerken he… Succes!!!
Annie :thumbup: :thumbup: Goed hooor!!! Niet te vaak meer op de weegschaal gaan staan, je maakt jezelf er gek mee…
Maar dit is super!!!
En Wendy, jij speelt een beetje vals (zoals ik ook altijd deed als ik ongesteld was, kon ik ook amper eten haha)
Maar toch heel goed, lekker een begin en dan dalijk goed doorzetten!!!
Ik heb niet meer op de weegschaal gestaan… dus ik weet geen gewicht. Ik werd er een beetje gedemotiveerd van… Terwijl het gezond eten heel goed gaat, geen snoepjes en chocolade meer (en dat is mooooeeeiljik :? )
Ik ga nu 2 keer in de week op de fiets naar mijn baas en rijd met hem mee naar mijn werk. Das een half uur heen en een half uur terug. (naar mijn werk fietsen gaat niet, is met de auto een uur heen en een uur terug)
Het is weer 1200 ik mag nu mijn maaltijdshake… jummie :liar: Heb net een bakje rauwkost op… :dance: en vanavond krieltjes met boontjes en vissticks (uit de oven)
Ik voel me iig erg goed… niet zo volgepropt…
Hopelijk over 3 weken de nodige kilo’s eraf!!
Good luck iedereen!!!
Tja Nicje… ik speel een beetje vals. Maar believe me… Op dit moment doe ik niets liever dan normaal eten. Ik moet nog 4,5 week vloeibaar eten en het komt me nu al zo mijn neus uit. YECH! Ik zie overal om me heen zulk heerlijk eten. En ik wil ook!!! Maar helaas… Ik zal toch vol moeten houden.
Liefs,
WendyD
Oh lieverd, kan het me voorstellen… :?
Wat lang nog… pfff… :shock:
Bij mij werkten mijn darmen niet mee, dus dan heb je ook geen honger… maar kan het me bij jou wel voorstellen dat het een ramp is hoor…
Voel je je verder wel beter? Lijkt me niet echt een prettige revalidatie… :think:
Sterkte!!! En zoals ik al zei, dit is een mooie start om het dalijk goed door te zetten
:shock: nog 4,5 week??? :shock:
zo dat zou ik echt niet vol kunnen houden dan moeten ze letterlijk mijn tanden op elkaar vast binden en wel een heeeeeeeeeeel klein gaatje over laten voor vloeibaar eten want anders presteer ik het nog om vast voedsel naar binnen te krijgen.
meid ik neem mmijn petje voor je af en heb heeel veel bewondering voor je. :-*
groetjes annie
Sorry meiden… ik wil niet zielig doen, maar ben momenteel erg sjacherijnig door dit hele gebeuren.
En annie… min of meer zitten mijn tanden ook aan elkaar gebonden. Dus tja… ik kan weinig anders. Maar ja… tis echt 6 weken vloeibaar eten. En ja… dan gaan de kilo’s ook hard ja. Da’s dan ook het enige voordeel.
Maar ja… ik zal moeten doorzetten. Tnx voor jullie lieve woorden!
Liefs,
WendyD
Sterkte, Wendy! :-* Ik kan me er niet eens wat bij voorstellen hoe het moet zijn om 6 weken niet normaal te kunnen eten! En je hubbie eet natuurlijk wel normaal, dus dan zit je ook nog in de lekkere geuren. :shock: Zet 'em op, meid! Gelukkig gaan de kilootjes nu wel lekker snel!
Annie: Hoe gaat het nu met jou? Het nieuwe huisje helemaal naar wens?
Heb je dan nu ook geen werk meer, omdat jullie ergens anders wonen?
Nicje: Ik vind het super dat je ondanks alles niet opgeeft en stug doorgaat met gezond eten en bewegen!
Ik hoop dat alle moeite beloond wordt en dat je rond 7 juni weer een paar kilootjes kwijt bent!
Trying: Balen dat je schildklier weer in de war is! Hopelijk is het snel weer in orde, meid!
Als je er weer aan toe bent om af te vallen, zien we je hier vanzelf wel weer verschijnen.
Alles verder goed met Arwen?
Ik ben verder nog steeds niet bezig met afvallen, want ik zit nog steeds aan de Menopur-injecties en dan heeft het totaal geen zin. Ik let wel op mijn eten, en probeer niet te veel te snoepen! Na deze poging houden we even een cyclus rust (wat bij mij al snel 6-7 weken is) en dan gebruik ik in die tijd dus ook geen hormonen. Ik wil proberen om dan wat af te vallen, maar of het lukt weet ik niet. Onze vakantie naar Kreta valt ook in die periode, en ik wil daar natuurlijk wel een beetje genieten! :mrgreen:
Succes iedereen!
Groetjes,
Jippie
wendy ik wens je heel veel sterkte met dit en kop op.
jippie met mij gaat het ontzettend goed moet ik zeggen(alleen het geregel wordt ik een beetje moe van) en nee ik werk niet meer en eerlijk gezegt het bevalt me prima,alleen je mist een deel geld dat is iets minder,maar kan me redelijk aanpassen eraan, heb nooit veel geld gehad.
het huis is heerlijk,de ruimte de tuin en de plannen die we er nog mee hebben heerlijk.het huis is nog niet helemaal naar wens maar dat komt steeds beetje bij beetje he.
succes met de iui-poging.
trying hoe is het nu???en met arwen???
nicje:goed zo volhouden hoor en alles wat er nog afgaat voor 7 juni is mooi mee genomen.
groetjes annie
Hoi meiden, wat een rust hier deze week. Iedereen is vast van het mooie weer aan het genieten.
Nou, ik heb weer gewogen vanmorgen. 84,7 kg deze week. Weer 1,1 kg eraf!
Totaal 13,5 kg nu. :thumbup: Ik ben zo enorm blij en trots! Ook al word ik een beetje geholpen door mijn vloeibare dieet door mijn kaakoperatie. Het is moeilijk genoeg dus laat ik er dan maar gebruik van maken.
Nog 2,7 kg voordat de gyn wil behandelen. En 26 juni mogen we naar de gyn dus dat moet gaan lukken aangezien ik nog 4 weken vloeibaar moet eten. Dus hopelijk gaat de gyn eindelijk een plan van aanpak maken als we daar komen. Waarschijnlijk een OK-datum om de poliep en myomen te verwijderen. That’s a start.
Liefs,
WendyD (Die nu van het mooie weer gaat genieten)
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
1 dag gesnaait en de boel is naar de maan :evil: :evil: :evil:
ben1,4 kilo aan gekomen weeg nu 92,1 en om mijn suikers weer naar beneden te krijgen ben ik 3 dagen over gedaan.
oeeeeeeeeehhhhhh wat kan ik daar boos om worden op mezelf.
ik weet dit en toch iedere keer als ik overstuur ben gebeurt me dit.
dus weer een terug val gehad en nu hop er weer tegen aan en maar hopen dat het me ooit gaat lukken om die ver***** 85 kilo te halen of heeeeeeeeel veeeeeeeel mazzel hebben om toch spontaan zwanger te worden zoals in 2003 en 2004 maar dan GRAAG een ander eindresultaat.
sorry moest het even kwijt.
groetjes annie
Hoi
Ffies snel, ik ben 9 ons afgevallen, weeg nu dus 99.1 (jajajaja onder de 100!!!)
Dus totaal 4.6 kilo kwijt!!!
Straks tik ik meer, moet nu weg!!
:dance: :dance:
Ik zal me ook weer eens erbij voegen.
Na weken van zwoegen op dezelfde kilo, is hij er nu toch echt af. De weegschaal gaf vanmorgen voor het eerst weer een daling aan.
Het is niet veel, maar een opsteker en motivatie voor mezelf.
Een kleine pluim voor mezelf en nu doorzetten.
Gewicht: 106.8
Groetjes
Pebble
weeg nu 92,1.
moet ongi worden maar dat zet niet door(alleen met afvegen grr)dus daar blijft ws het gewicht ook hoog door hangen en ik moet toch maar weer hard aan de slag om er toch weer meer af te krijgen.
groetjes annie
Hoi Meiden,
Ik wil jullie allemaal heel veel suc6 wensen.
Annie zet hem op meid :thumbup: Je kunt het. :mrgreen:
Ivm hormonen voor mijn zwangerschap (3x ivf) ben ik ook de nodige kiloos aangekomen, toen raakte ik zwanger :inlove: En kwam toen maar 10 kilo aan. Nu ben ik weer op mijn voedingspatroon aan het letten geen tussendoortjes meer en ik ben in totaal nu 17.3 kg afgevallen( incl 10 kg zwangerschapskiloos)vanaf half januari.
Ik wens jullie allemaal heel veel suc6 en kijk regelmatig bij jullie. Zet hem op alemaal.
:-* Angela
dank je angela :mrgreen:
ik doe me best maar ja een lichaam is een heel apart geval en die van mij doet waar het zelf zin in heeft en niet wat ik graag wil
maar ja komt (ooit) wel goed (hoop ik)
hoe is het met de andere dames???
groetjes annie
Hier nog steeds gefrustreerd door de meds… :?
Ik heb keurig gegeten, eerlijk naar mezelf geweest en nog geen drol afgevallen :snooty: :wall:
We gaan vannacht op vakantie, dus even nergens aan denken. We gaan bewust eten en het niet snoepen volhouden. Ook gaan we erg veel wandelen (gaan naar de Pyreneen en Bretagne) dus aan beweging kan het niet ontbreken, wil op zn minst 2 kilo eraf hebben komende 10 dagen!! Hoop dat het lukt
Iedereen succes!!!
Liefs Nicje :-*
nicje fijne vakantie!!!
ang ik wou dat het bij mij zo makkelijk(nou ja zo als je het schrijft lijkt het makkelijk,maar afvallen is eigenlijk nooit echt makkelijk) ging.
ach ja maar weer wat harder aan de slag.
de rest van de dames???
groetjes annie
Hier nieuws op het gewicht front. Vorige week heb ik niets laten weten. Ik was hevig teleurgesteld. Ik was NIETS afgevallen. Nu weet ik waarom! Ik ben namelijk afgelopen dinsdag weer ongesteld geworden. Wederom joepie (voor mij als PCO’er). Wéér een cyclus. Ditmaal 36 dagen. Het gaat de goede kant op!!! Helaas door de myomen (vleesbomen) weer zo enorm hevig dat ik bijna niet normaal heb kunnen functioneren de afgelopen dagen.
Het wordt tijd dat de gyn ze eruit gaat halen. EN dat ik zwanger word… hihi…
Maar goed… door de ongi verlies ik altijd wel veel gewicht. Resultaat deze week: -1,7 kg!!! (Maar stiekem denk ik dat ik dat eigenlijk over 2 weken moet zien aanzien ik voor vorige week vocht vasthield door die menstruatie). Maar ik ben blij. Nog maar 1 kg en ik zit op het gewicht dat de gyn ons gesteld heeft. En de afspraak staat op 26 juni. Moet te doen zijn toch!!!
Liefs,
WendyD
Hey meiden
Ik kom alvast zeggen dat ik binnenkort ook weer mee doe hoor met lijnen. Mijn zwangerschap is mis gegaan met 8 weken en aanstaande woensdag wordt ik gecurreteerd dus aankomende week wordt het nog even niets denk ik maar daarna wil ik zeker weer mee doen met jullie. Sinds ik zwanger was ben ik alleen maar afgevallen en dat is nog steeds zo dus ik zit nu onder de 100 kg en hopelijk kan ik zorgen dat ik daar blijf.
iedereen suc-6 met afvallen aankomende week
gr marientje